loading...
زندگیتو عوض کن
محسن بازدید : 484 یکشنبه 23 اسفند 1394 نظرات (0)
بررسی‌ ها نشان می‌دهد در بعضی مطب‌های تهران جراحی چشم گربه‌ای با هزینه هنگفتی در حال انجام است. جالب است که دکتر اصغر اسماعیل‌زاده، متخصص جراحی پلاستیک می‌گوید ممکن است بعضی افراد غیر متخصص چنین خدماتی ارائه دهند، اما مطمئن باشید هیچ وقت بیمار به هدفی که در ذهنش داشته نمی‌رسد.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،سالانه ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار عمل جراحی زیبایی بینی در کشور انجام می‌شود. این آمار هر چند رسمی نیست، اما کمتر کسی در این شک دارد که تعداد عمل جراحی زیبایی در ایران در جهان بی‌رقیب است. کسانی که نگران این آمار و ارقام بودند، حالا دغدغه‌های جدیدی هم پیدا کردند. 
 
«چشم گربه‌ای» مد جدید بعد از گوش الاغی! (+عکس)
 
همین چند وقت پیش بود که رسانه‌ها از مد شدن یک جراحی پلاستیک جدید به نام گوش الاغی خبر دادند. هنوز تب و تاب گوش الاغی فروکش نکرده که یک مد جدید هم از راه رسیده به نام «چشم گربه‌ای». اول فکر کردیم این موضوع یک شوخی ساده در شبکه‌های اجتماعی است، اما وقتی با مطب یک جراح پلاستیک تماس گرفتیم، دیدیم ماجرا واقعیت دارد و اصلاً شوخی نیست.  
 
اینطور که پیداست ترکتازی شبکه‌های اجتماعی و شیوه جدید سبک زندگی، سلامت جامعه را هم نشانه رفته است. البته باید از نظر روانی هم این موضوع را بررسی کرد که چطور یک فرد حاضر است حساس ترین عضو بدن یعنی چشم خود را زیر تیغ جراحی ببرد تا شبیه گربه و پلنگ شود!
 
مظنه چشم گربه‌ای چند؟ 
 
در مطبی که ما تماس گرفتیم گربه‌ای کردن چشم‌ها ۱۲ میلیون تومان آب می‌خورد. منشی مطب تاکید می‌کند این عمل فقط مختص خانم‌ها نیست و آقایان هم می‌توانند از این خدمات استفاده کنند. در مورد شیوه انجام عمل توضیح می‌دهند: در این عمل چشم و دم ابرو‌ها به بالا کشیده می‌شود. مدت زمان جراحی حدود ۳ ساعت است و بلافاصله بعد از عمل بیمار مرخص می‌شود. 
 
در پاسخ به نگرانی ما در مورد عوارض این جراحی هم می‌گویند: در این عمل نیازی به بیهوشی نیست و تحت بی‌حسی موضعی با تزریق داروهای آرامبخش انجام می‌شود. بخیه‌ها هم یک هفته بعد از عمل کشیده می‌شوند. 
 
عوارضی هم جز اندکی جای زخم پای چشم و کبودی که به مرور زمان برطرف می‌شود وجود ندارد.» در پایان هم دوستانه به ما اطمینان خاطر می‌دهد که ماندگاری این جراحی دائمی است و نیاز به تکرار آن نیست. 
 
به اسم چشم گربه ای، کیسه دوخته اند 
 
دکتر اصغر اسماعیل‌زاده، متخصص جراحی پلاستیک در مورد رواج یافتن این نوع عمل می‌گوید: گمان نمی‌کنم افرادی که به مراجعان چنین خدماتی ارائه می‌دهند متخصص جراحی پلاستیک باشند. این‌ها افرادی هستند که از رشته‌های دیگر با انگیزه کسب درآمد بیشتر به این کار روی می‌آورند.» 
 
 او در پاسخ به این سوال که آیا خود شما تاکنون مراجعانی داشته اید که درخواست این جراحی را داشته باشند توضیح می‌دهد: 
 
 «بعضی از مردم تحت تاثیر تبلیغات ماهواره‌ای و اینترنتی ممکن است مراجعه کنند و درخواست چنین عملی داشته باشند. از من شخصا اگر چنین درخواستی شود، نه تنها مراجعان را تشویق نمی‌کنم، بلکه با تمسخر با آن‌ها برخورد می‌کنم. هرچند بعضی پزشکان ممکن است با انگیزه کسب درآمد این کار را انجام دهند و البته مطمئن باشید بیمار هم به چیزی که در ذهنش داشته نمی‌رسد. 
 
منبع:عصرایران 
انتهای پیام/


«چشم گربه‌ای»، مد جدیدی بعد از «گوش الاغی» - آسیب های اجتماعی

www.salamatnews.com › ... › آسیب های اجتماعی
Translate this page
14 hours ago - سلامت نیوز: بررسی‌ ها نشان می‌دهد در بعضی مطب‌های تهران جراحی چشم گربه‌ای با هزینه هنگفتی در حال انجام است. جالب است که دکتر اصغر اسماعیل‌زاده، ...


«چشم گربه‌ای» مد جدیدی بعد از گوش الاغی/ هزینه عمل؛ ۱۲ میلیون ...

www.khabaronline.ir/detail/518635/society/health
Translate this page
12 hours ago - سلامت آنلاین نوشت: بررسی‌ ها نشان می‌دهد در بعضی مطب‌های تهران جراحی چشم گربه‌ای با هزینه هنگفتی در حال انجام است. جالب است که دکتر اصغر ...

«چشم گربه ای» مد جدید بعد از گوش الاغی! | در مطبی که ما تماس

www.ghatreh.com/news/.../چشم-گربه-جدید-بعد-گوش-...
Translate this page
12 hours ago - «چشم گربه ای» مد جدیدی بعد از گوش الاغی/ هزینه عمل؛ 12 میلیون تومان · «چشم گربه ای»مد جدیدی بعد از گوش الاغی +هزینه · «چشم گربه ای» مد جدیدی ...

چشم گربه ای مد جدید بعد از گوش الاغی! (+عکس) | خبر فارسی

7.khabarfarsi.com/e/4303431/15403386
Translate this page
چشم گربه ای مد جدید بعد از گوش الاغی! (+عکس) · باشگاه خبرنگاران ۸ دقیقه پیش. چشم گربه ای ، مد جدیدی بعد از گوش الاغی · سلامت نیوز ۱۰ ساعت پیش. چشم گربه ای مد ...

سه مرحله برای داشتن آرایش چشم گربه ای / تصاویر - نیک صالحی

www.niksalehi.com/goonagoon/archives/202776.php
Translate this page
تصویر کمتر دیده شده از تولیت جدید آستان قدس رضوی! .... چشم ها را می توان در مدل های متنوعی آرایش کرد اما امروزه آرایش چشم گربه ای بیشتر مورد قبول قرار گرفته است ...

مد جدید جراحی! گربه ای کردن چشم ها در ایران ؟! / تصاویر

www.naghola.com/fun-29392.html
Translate this page
4 days ago - مد جدید جراحی! گربه ای کردن چشم ها در ایران ؟! / تصاویر. مد جدید جراحی زیبایی هم اومد!گربه ای کردن چشم ها در ایران هم انجام میشه این عمل زیبایی!

چگونه خط چشم گربه ای بکشیم؟ - مجله زیبایی لایت مد,سرگرمی ...

litemode.ir/post/.../-چگونه-خط-چشم-گربه-ای-بکشیم.h...
Translate this page
خط چشم گربه ای,خط چشم,طریقه کشیدن خط چشم گربه ای,چشمان گربه,قلم مو,قلم موی خط چشم,فروشگاه های لوازم آرایش,زمانی برای ... مدل های جدید مانتو دخترانه عید نوروز 95.

«چشم گربه ای» مد جدید بعد از گوش الاغی! (+عکس) - آکا

www.akairan.com/.../news201631218423695288.htm...
Translate this page
6 hours ago - هنوز تب و تاب گوش الاغی فروکش نکرده که یک مد جدید هم از راه رسیده به نام «چشم گربه ای». اول فکر کردیم این موضوع یک شوخی ساده در شبکه های ...

«چشم گربه‌ای» مد جدیدی بعد از گوش الاغی +هزینه :: فردانیوز

www.pajvak.com/.../چشم-گربه-ای-مد-جدیدی-بعد-از-گ...
Translate this page
11 hours ago - بررسی‌ ها نشان می‌دهد در بعضی مطب‌های تهران جراحی چشم گربه‌ای با هزینه هنگفتی در حال انجام است. جالب است که دکتر اصغر اسماعیل‌زاده، متخصص ...

«چشم گربه‌ای»، مد جدید سال! | News File

newsfile.ir/news/«چشم+گربه‌ای»،+مد+جدید+سال!
Translate this page
بررسی‌ ها نشان می‌دهد در بعضی مطب‌های تهران جراحی چشم گربه‌ای با هزینه هنگفتی در حال انجام است.

آموزش خط چشم گربه ای | کافه مد - مدل لباس

cafemod.ir/آموزش-خط-چشم-گربه-ای/
Translate this page
آموزش گام به گام خط چشم گربه ای. ... سری اول مدل لباس های زنانه و مجلسی جدید سال ۲۰۱۵ از برند Yolancris. مدل لباس زنانه مجلسی 2015 · مدل لباس مردانه Reservado.

چشم گربه ای - مدل لباس

rozmod.ir/tag/چشم-گربه-ای
Translate this page
آموزش کشیدن خط چشم گربه ای | مدل آرایش چشم گربه ای جدید و شیک آموزش کشیدن خط چشم گربه ای-مدلآرایش چشم گربه ای جدید و شیک چشم گربه ای آرایش چشم حرفه ای ...

آموزش کشیدن خط چشم گربه ای - مدل لباس

rozmod.ir/tag/آموزش-کشیدن-خط-چشم-گربه-ای
Translate this page
آموزش کشیدن خط چشم گربه ای-مدل آرایش چشم گربه ای جدید و شیک چشم گربه ای آرایش چشم حرفه ای اموزش کشیدن خط چشم در این پست برای شما مدل های آرایش به سبک ...

جدید: آموزش تصویری آرایش چشم گربه ای مخصوص روز و شب ...

www.parsilog.com/.../جدید-آموزش-تصویری-آرایش-چش...
Translate this page
مد جدید: آرایش چشم گربه ای مخصوص روز و شب · 855eb ar4 3081 ... آموزش تصویری مدل های آرایشچشم شیک و جدید ... مد جدید: آموزش بافت مو مخصوص موهای بلند (تصویری).

ارایش چشم مدل گربه ای با عکس مرحله به مرحله

mod20.ir/.../ارایش-چشم-مدل-گربه-ای-با-عکس-مرحله-ب...
Translate this page
... گام به گام آرایش چشم,جهانی‌ها,خط چشم,چشم,گریم,,ارایش چشم مدل گربه ای با عکس مرحله ... بازدید: 4711 | موضوع: اموزش ارایش, اموزش ارایش با متدهای جدید وعکس میکاپ, ...

«چشم گربه‌ای» مد جدیدی بعد از گوش الاغی +هزینه

sedayeqazvin.ir/Pages/OthersNews-830780.aspx
Translate this page
صفحه نخست وبلاگ ها جاذبه های گردشگری ارسال خبر وعده های مسئولین عکس فیلم صدا پیوندهای مهم ارتباط با ما ورود اعضا RSS. آخرین خبر در ساعت 11:55 AM.

مدل جدید خط چشم(گربه ای) - HB

halbiahb.rozblog.com/post/16
Translate this page
اگه می خواید بدونید چطور دل پسرا ببرید با ما در ادامه مطلب همراه بشید... آموزش کشیدن خط چشم گربه ایی + عکس مدل ها …,مدل جدید خط چشم(گربه ای),HB.

آموزش تصویری کشیدن خط چشم گربه ایی + عکس مدل ها

www.amazing.ir/.../training-a-cat-eyeliner-photos-depi...
Translate this page
آموزش تصویری مدل خط چشم مدل خط چشم 2014 مدل خط چشم گربه ایی ,آموزش مدل خط چشم ,آموزش کشیدن خط چشم کشیدن خط چشم ,خط ... کشیدن خط چشم به شیوه ای خاص باعث می شود چشمانتان شبیه گربه به نظر برسد. .... مدل های جدید آرایش چشم و خط چشم ۲۰۱۵ (۲).

آموزش کشیدن خط چشم گربه ای | مدل آرایش چشم گربه ای جدید و ...

iranwiki.net/detail/1414763/article/4
Translate this page
چشم گربه ای آرایش چشم حرفه ای اموزش کشیدن خط چشم. در این پست برای شما مدل های آرایش به سبک چشم گربه ای و آموزش تصویری و متنی کشیدن چشمان گربه را برای ...

مدل آرایش گربه افسانه ای | مجله پزشکی دکتر سلام

www.hidoctor.ir/tag/مدل-آرایش-گربه-افسانه-ای/
Translate this page
اگر به دنبال بهترین آرایش چشم هایتان برای فصل زمستان هستید، این بخش از مجله ... ماه های سرد سال یکی از سهمدل آرایش چشم که ما به شما معرفی می کنیم را امتحان کنید. ... چای کم رنگ دهانشویه ای مفید · تشخیص بیماری مالاریا با شیوه جدید در عرض چند ...

مدل های عینک آفتابی چشم گربه ای دخترانه - ایران مطلب

iranmatlab.ir/.../news/.../مدلای-عینک-آفتابی-چشم-گ...
Translate this page
مدل های عینک آفتابی چشم گربه ای دخترانه ,عینک آفتابی چشم گربه ای ,مدل ... زنانه،مدل عینک آفتابی دخترانه،مدلعینک آفتابی زنانه مارک،مدل عینک برند،مدل عینک جدید.

خط چشم گربه ای 94 - سایت عکس,جدید,خنده دار,عاشقانه,94,2015 ...

negatv.ir/ax/خط-چشم-گربه-ای-94/ - Translate this page
سایت عکس,جدید,خنده دار,عاشقانه,مدل,94,2015,نگاعکس,عکس بازیگران,عکس هنرمندان,بازیگران ایرانی,عکس بازیگران زن,بازیگران مرد,مدل مانتو ... خط چشم گربه ای 94.

برچسب چشم گربه ای - بیربانو

berbano.blogsky.com/tag/چشم-گربه-ای
Translate this page
مدل جدید ارایش چشم گربه ای 2014,www.rozmod.ir, مدل ارایش. مدل جدید ارایش ... آموزش کشیدن خط چشم گربه ای | مدل آرایش چشم گربه ای جدید و شیک آموزش خط چشم گربه ای.

«چشم گربه‌ای» مد جدیدی بعد از گوش الاغی- هزینه عمل؛ ۱۲ میلیون ...

www.titr24.com/News...==/«چشم-گربه‌ای»-مد-جدیدی-ب...
Translate this page
سلامت آنلاین نوشت: بررسی‌ ها نشان می‌دهد در بعضی مطب‌های تهران جراحی چشم گربه‌ای با هزینه هنگفتی در حال انجام است. جالب است که دکتر اصغر اسماعیل‌زاده، متخصص ...

آموزش تصویری آرایش خط چشم گربه ای مخصوص روز و شب

www.nazweb.ir/70054-آموزش-تصویری-آرایش-خط-چش...
Translate this page
آرایش چشم گربه ای مخصوص روز و شب با هم تفاوت زیادی دارددراینجا آرایش چشم مدل ... دراینجا آرایش چشم مدل گربه ای را به شما آموزش می دهیم. ... مدل های جدید خط چشم سال 95.

سایه چشم گربه ای - سایت عکس,جدید,خنده دار,عاشقانه,95,2017 ...

aks.modenew.com/tag/سایه-چشم-گربه-ای/
Translate this page
ارسال شده در مد | برچسب‌شده اموزش خط چشم گربه ای, اموزش کشیدن خط چشم گربه ای, چگونه خط چشم گربه ای بکشیم, خط چشم گربه ای, سایه چشم گربه ای, طرز کشیدن خط ...

آرایش چشم گربه ای مخصوص روز و شب - مد روز : جدیدترین مدلهای ...

www.onlinemod.ir/.../آرایش_چشم_گربه_ای_مخصوص_...
Translate this page
آرایش چشم گربه ای آرایش چشم گربه آرایش چشم گربه ایی آرایش چشم ایرانی آرایش چشم قهوه ای آرایش چشم گربه ای ... عکس بیست مدل جدید ارایش عروس جدید زمستان 93.

آموزش تصويري چند مدل آرايش زيباي چشم ( مدل چشم گربه اي ...

baelm.ir/آموزش-تصويري-چند-مدل-آرايش-زيباي-چشم-م/
Translate this page
آموزش قدم به قدم چند مدل شيك و زيباي آرايش چشم گربه اي آموزش قدم به قدم چند مدل شيك و زيباي آرايش چشم ... آزمون آنلاین آیین نامه راهنمایی و رانندگی ( جدید )| تست | 94.

مدل جدید عینک آفتابی زنانه تام فورد چشم گربه ای :: خرید ...

ir-5040.ir/.../مدل%20جدید%20عینک%20آفتابی%20ز...
Translate this page
۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «مدل جدید عینک آفتابی زنانه تام فورد چشم گربه ای» ثبت شده است - خرید پستی،تحویل درب منزل.

آرایش چشم ها به صورت گربه ای فشن/عکس

www.goodmoney.ir/ftdemfydnrnjdsdsncdtdsdqndcdrct... - Translate this page
آرایش چشم ها به صورت گربه ای فشن/عکس | قالب وبلاگعکس گریم و آرایش چشم - مدل لباس جدید، مد و فشنآرشیو کامل بخش آرايشگري و زيبايي و فشن - پی سی پارسی.

مدل جدید آرایش چشم گربه ای - سایت تفریحی و سرگرمی نگین ...

www.neginjonoub.ir/tag/مدل-جدید-آرایش-چشم-گربه-ای/
Translate this page
... فروشگاهی وردپس · خانه / بایگانی برچسب: مدل جدید آرایش چشم گربه ای ... ای را زمستانی انجام دهید!! آموزش مرحله به مرحله آرایش چشم گربه ای مخصوص زمستان ۲۰۱۶ ۰.

آموزش آرایش چشم مدل گربه ای | iransit

www.iransit.com/tag/آموزش-آرایش-چشم-مدل-گربه-ای
Translate this page
فنون جدید زیبایی خانم ها(۲۰۱۳) مهمترین و حساس ترین عضو بدن که در عین حال نقش مهمی در زیبایی ایفا می کند, پوست است. بهتر است بگوییم پایه زیبایی صورت ...

مدل سایه چشم خطی جدید | جدید دانلود 94

9downloadnew2016.ir/tag/مدلایه-چشم-خطی-جدید/
Translate this page
Aug 13, 2015 - مدل خط چشم کشیدن جدید دخترانه ساده 2016 برای چشمهای ... چشم خطی جدید مدل خط چشمبراي چشمهاي ريز خط چشم گربه ای مدل خط چشم برای چشم های ریز مدل ...

آموزش کشیدن خط چشم گربه ای جدید - مجله اینترنتی دلگرم

www.delgarm.com/.../132166-آموزش-کشیدن-خط-چشم-...
Translate this page
آموزش کشیدن خط چشم گربه ای جدید. آموزش کشیدن خط چشم گربه ای جدید ، را برای شما عزیزان و کاربران محترم مجله دلگرم قرار داده ایم , با مجله دلگرم همراه باشید.

عکس مدل ارایش چشم قهوه ای - گالری عکس

aaks.ir/عکس-مدل-ارایش-چشم-قهوه-ای/
Translate this page
Dec 7, 2015 - عکس مدل ارایش خط چشم ریمل سایه چشم حرفه ای جدید. توسط: مد۲۰ … .... ارایش چشم گربه ای,ارایش چشم های گربه ای,عکس ارایش چشم مدل گربه ای.

با سایه دودی خط چشم گربه ای را جذاب ترنمایید - شرکت doucce

doucce.ir/سایه-دودی-چشم-گربه-جذاب-کاملا-روز-نمایی/
Translate this page
Feb 20, 2016 - نحوه صحیح کشیدن خط چشم گربه ای اگر حلقه های تیره دور چشم دارید، در ابتدا ... برای طراحی یک آرایش مد روز و کاملا جدید، بهتر است این آرایش را کمی ...

آرایش چشم گربه ای مخصوص روز و شب - جذاب

www.jazzaab.ir/cat-eye-makeup-for-day-and-night.html
Translate this page
آرایش چشم گربه ای مخصوص روز و شب آرایش چشم, آموزش تصویری آرایش, آرایش چشم گربه ای, آموزش آرایش ... مطالب جدید سایت ... آموزش مدل موی گوجه ای برای عید 1395.

مدل آرایش چشم جذاب گربه ای 2014 - پیکس تو پیکس

pixtopix.ir/مدل-آرایش-چشم-گربه-ای-2014/
Translate this page
Jul 11, 2014 - عکس های عاشقانه و احساسی حیوانات سری جدید · زیباترین ... عکس های مدل جدید دامن ماکسی ۲۰۱۴ ... مدل آرایش چشم ۲۰۱۴ مدل آرایش چشم گربه ای 2014 (1) ...

خط چشم گربه ای برای شکل های مختلف چشم +عکس | مجله ...

tozibae.ir/.../خط-چشم-گربه-ای-برای-شکل-های-مختلف-...
Translate this page
Sep 7, 2015 - خط چشم گربه ای برای این مدل چشم بسیار خوب عمل می کند. به گزارش پرشین وی دنباله ... عکس های جدید هانیه توسلی درحال… گربه ای که منتظر است تا ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
یا مقلّب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محوّل الحول و الاحوال حوّل حالنا الى احسن الحال
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 146
  • بازدید ماه : 792
  • بازدید سال : 5,707
  • بازدید کلی : 153,792