loading...
زندگیتو عوض کن
محسن بازدید : 878 یکشنبه 30 خرداد 1395 نظرات (1)

در خصوص کشف جنازه کارگران مترو در حادثه انفجار منطقه شهران اظهار داشت: روز گذشته مسئولین اعلام کردند شخصی در این حادثه مفقود نشده است اما صبح امروز مفقودی 2  نفر از کارگران مترو در این حادثه تأئید شد.کشف جسد یکی از مفقودین انفجار منطقه شهران

محسن بازدید : 580 دوشنبه 24 خرداد 1395 نظرات (0)

   مدارس غيردولتي به هيچ عنوان مجاز به ثبت نام و دريافت شهريه تا قبل از دريافت و نصب پوستر شهريه در تابلوي اعلانات 

مدرسه نمي باشد .

قیمت ها در ادامه مطلب

محسن بازدید : 523 دوشنبه 24 خرداد 1395 نظرات (0)

موج چینی همه جا را فرا گرفته و بازارهای خودرو نیز از این یورش در امان نمانده اند. گرچه هنوز بیشتر تولیدات خودروسازان چینی، کپی نامفهومی از خودروهای مشهور دنیاست، اما کم کم این محصولات نیز در حال جدا کردن این انگ از خود بوده و به سمت استقلال در طراحی پیش می روند. خودروسازان چینی زیادی وجود دارند که طیف وسیعی از محصولات با کیفیت نازل تا خوب را تولید می کنند و البته امیدواریم اگر محصولی از این خودروسازان وارد کشور ما می شود، از نوع با کیفیت خوب آن باشد. gwm voleex c30 2012

محسن بازدید : 743 دوشنبه 24 خرداد 1395 نظرات (0)

مجله خودرویاب در شماره 10 خود مقایسه کاملی بین دو خودرو داخلی محبوب یعنی سمند ال ایکس و تندر L90 انجام داده است که در ادامه بصورت خلاصه و گزیده تقدیم می گردد. این مقایسه با نام ” آیا اسب غیر اصیل ایرانی بر تندر غربی ها می تازد ” منتشر گردیده است. 

محسن بازدید : 573 دوشنبه 24 خرداد 1395 نظرات (0)

تویوتا لندکروز 2016


به گزارش اخبار خودرو ، اما در غرب آسیا اوضاع فرق میکند. اینجا لندکروز به دلیل ترکیبی از قابلیت ها و تاریخچه پرافتخارش به عنوان یک آفرود شهرت دارد. در جایی که جریان نفت در جریان نقدینگی رسوب میکند قیمت لندکروز MSRP ناچیز به نظر میرسد. اما اینطور نیست که این پول درست خرج نشده باشد. در مقابل هزینه گزاف پرداخت شده، این تویوتا مجموعه کاربردی و کاملی از قابلیت ها را به شما ارائه داده و از هیچ یک از فرامین شما سرپیچی نمیکند. برعکس چیزی که به نظر می آید بیشتر صاحبان آن اصلا عادت به خاکی شدن کفش هایشان ندارند. این خودرو اساسا یک رنج روور ژاپنی است که و در این زمینه کاملا ارزش هزینه کردن را دارد.

محسن بازدید : 1067 دوشنبه 24 خرداد 1395 نظرات (0)

حوادثی که برای علی مطهری در شیراز اتفاق افتاد در ابتدا تنها موضوعی سیاسی بود اما با شکایت مطهری از عوامل حمله قضایی شد و اکنون با ارجاع پرونده با دادسرای نظامی، رنگ و بوی نظامی هم به خود گرفت.

پرونده‌ای سیاسی، قضایی و حالا نظامی/ سیر تا پیاز پرونده حمله به مطهری در شیراز
محسن بازدید : 343 دوشنبه 24 خرداد 1395 نظرات (0)
پسر اوباش قمه به دست که اقدام به وحشت آفرینی برای شهروندان در پارک بی سیم کرده بود، توسط ماموران پلیس پایتخت شناسایی و دستگیر شد.12 تیر پلیس به وحشت آفرینی اوباش در پارک بی سیم پایان داد/«سعید سمور» دستگیر شد
محسن بازدید : 383 دوشنبه 09 فروردین 1395 نظرات (0)

مهران مدیری شب گذشته در اقدامی بی سابقه سبیل های شش ساله  سروش صحت را کوتاه کرد. در این برنامه که پیش از آن با تراشیدن مو یکی از تماشاگران شروع شده بود، اینبار بعد از طفره رفتن های سروش صحت در جواب دادن به سوالها مهران مدیری سبیل هایش را به در خواست خودش زد.

محسن بازدید : 220 دوشنبه 09 فروردین 1395 نظرات (0)
 با خروج از فضای انتخابات مجلس دهم برخی گمانه زنی ها درباره اینکه کدامیک از سیاسیون خود را برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری 96 آماده می کنند صورت می گیرد. در همین باره یکی از سایت های خبری اخیرا مطلبی را منتشر و در آن عنوان کرده که تيم انتخاباتی محمود احمدی نژاد فعاليت خود را برای حضور در رقابتهای دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوری اغاز كرده است.آیا احمدی نژاد با وعده یارانه 250 هزار تومانی برای انتخابات 96 می آبد؟
محسن بازدید : 191 پنجشنبه 27 اسفند 1394 نظرات (0)
سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر از برف و کولاک در 8 استان و امدادرسانی به بیش از 2 هزار و 800 نفر و نجات یک خانم باردار خبر داد.
برف و کولاک 8 استان را گرفتار کرد/ امدادرسانی به 2800 نفر و نجات یک زن باردار
مرتضوی، سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفتگو باخبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در تشریح عملیات برف و کولاک و در 24 ساعت گذشته گفت: از روز گذشت تاکنون 8 استان متاثر از برف و کولاک بودند که شامل استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، کردستان، زنجان، گیلان، مازندران و همدان می‌شود.
محسن بازدید : 297 پنجشنبه 27 اسفند 1394 نظرات (0)
در کنار هفت سین، اجزای دیگری نیز قرار می‌گیرند که یکی از آن‌ها تخم مرغ است. از زمان‌های قدیم می‌گویند تخم مرغ‌های رنگ شده نشانه رنگارنگی نژادهای مختلف بشری و تأکید بر این که بنی‌آدم اعضای یکدیگرند است. این تخم مرغ‌ها را معمولا با سلیقه‌های گوناگونی تزئین می‌کنند اما ما هم در اینجا مجموعه‌ای از تصاویر "تزئین تخم مرغ سفره هفت سین نوروز ۹۵" را برای شما کاربران خواندنی‌های گروه وب‌گردی آماده کرده‌ایم، تا در تزئین تخم مرغ سفره هفت سین‌تان از این تصاویر هم کمک بگیرید.

تزئین تخم مرغ سفره هفت سین نوروز ۹۵

محسن بازدید : 885 پنجشنبه 27 اسفند 1394 نظرات (0)
 گروه تروریستی داعش با انتشار تصاویری از این 6 عراقی مدعی شد که این افراد به دلیل جاسوسی اعدام شده اند.

روزنامه "دیلی میل" انگلیس تأکید کرد که داعش یکی از این قربانیان را که قبلا در بیمارستانی مشغول به کار بود، به وسیله مواد منفجره اعدام کرد. بقیه این افراد نیز به ضرب گلوله عناصر داعش به قتل رسیدند.

محسن بازدید : 576 پنجشنبه 27 اسفند 1394 نظرات (0)

جناب خان در اجرای شب دوم «خندوانه» از گریه‌هایش پای قصه‌های امیرعلی گفت.


 جوان در ادامه با اشاره به برنامه «سه ستاره» گفت؛ این برنامه به اجرا و کارگرانی احسان علیخانی است که در رقابتی دوستانه با حضور سی و سه داور در هیئت انتخاب، «خندوانه» را در سه بخش گزارشگری، اجرا و برنامه کاندیدا کردند. و من در اینجا میخوام از برنامه‌ام استفاده کنم و بگم که به من رای بدید. 


رامبد جوان به رسم همیشگی در برنامه با 30 ثانیه تمرین خنده و بستن کمربندها «خندوانه» را پس از یک رفت و برگشت رسانه‌ای آغاز کرد.
قصه‌های امیرعلی گریه‌ جناب خان را درآورد/ اجرای زنده احسان کرمی در شب خندوانه‌ای‌ها
محسن بازدید : 150 چهارشنبه 26 اسفند 1394 نظرات (0)

محمدرضا پورابراهیمی درباره جلسه امروز کميسيون تلفيق گفت: پیش از این کمیسیون تلفیق به حذف یارانه نقدی برخی گروه‌ها رای داده بود که این مصوبه در جلسه امروز کمیسیون اصلاح و مقرر شد یارانه 24 میلیون نفر به این شرح حذف شود:یارانه 24 میلیون نفر حذف می‌شود

محسن بازدید : 349 چهارشنبه 26 اسفند 1394 نظرات (0)


بر اساس گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،قاضی شهریاری در گفتگوی خبری خود اعلام کرد:از دقایق اولیه حادثه بازپرس ویژه قتل تهران در محل حضور داشته و تاکنون گزارشی مبنی بر فوت هیچ یک از هموطنان دریافت نشده است.

به گفته سرپرست دادسرای امور جنایی تهران اینکه برخی مدعی شده اند، علت حادثه انفجار کپسول گاز بوده ،این موضوع قطعی نیست و همچنان کارشناسان در حال بررسی ابعاد نامعلوم حادثه هستند.انفجار در پاساژ قیصریه بازار تهران/ 12 مجروح تاکنون

محسن بازدید : 222 سه شنبه 25 اسفند 1394 نظرات (0)

ابوالقاسم چیذری، مدیرعامل شرکت شهربان شهرداری تهران گفت: شهاب حسینی و علی مرتضی زاده دو مامور شهربان شهرداری تهران که با همراهی تنی چند از شهربانان در روز دوشنبه 24 اسفندماه 94 برای انجام ماموریت و پیشگیری از ادامه ساخت و ساز غیرمجاز یک بنا در ناحیه 2 منطقه 5 شهرداری تهران واقع در خیابان احمد کاشانی اعزام شده بودند مورد حمله جمعی 20 نفر از ایادی مالکین این سازه غیرمجاز و ضرب و شتم شدید قرار گرفتند. در این حادثه، شهاب حسینی با چاقوی مهاجمین از ناحیه ریه به شدت آسیب دیده و چاقوی قانون شکنان، بازوی علی مرتضی زاده را شکافته است.

محسن بازدید : 605 دوشنبه 24 اسفند 1394 نظرات (0)

 با فرارسیدن عید نوروز و احترام به آداب و سنن باستانی ایرانیان، علاقمندی مردم برای خرید آبزیان زینتی بویژه ماهی قرمز افزایش می یابد واین ماهی زینتی  جزو جدانشدنی سفره هفت سین ایرانیان محسوب میشود  . اما چند سالی است خرید این نوع ماهی با ترس از بروز نوعی بیماری خاص در ماهی قرمز بوجود آمده است .

محسن بازدید : 269 دوشنبه 24 اسفند 1394 نظرات (0)

بتازگی مطلبی با عنوان تعطیلی مدارس در روزهای سه‌شنبه 25 و چهارشنبه 26 اسفند از سوی برخی کانال‌های جعلی به‌ نام آموزش و پرورش در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که ادعا می‌کند به دلیل آمادگی برای عید نوروز مدارس کشور این هفته در روزهای پایانی سال تعطیل است. 

محسن بازدید : 134 دوشنبه 24 اسفند 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار مجلس گروه  سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امرز (دوشنبه، 24 اسفند) پارلمان دوفوریت لایحه دو دوازدهم بودجه 95 را مورد بحث و بررسی قرار داده و به تصویب رساندند. کلیات لایحه دو دوازدهم بودجه 95 با قید دو فوریت تصویب شد

محسن بازدید : 220 دوشنبه 24 اسفند 1394 نظرات (0)
زنجیره انفجارهای شهرهای مختلف ترکیه این کشور را در التهاب عمیقی فرو برده و این انفجارها تداعیکننده اتفاقات سال 2003 تا 2007 عراق است. 

البته زنجیره این بمب گذاری‌ها نشان می دهد که قشری در ترکیه از سیاست های "حزب عدالت و توسعه" ناراضی هستند که ناراحتی و عصبانیت خود را با انفجار خودروهای بمب گذاری شده نشان می دهند. ترکیه برای جلوگیری از ادامه

تعداد صفحات : 6

درباره ما
Profile Pic
یا مقلّب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محوّل الحول و الاحوال حوّل حالنا الى احسن الحال
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 99
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 8,295
  • بازدید کلی : 156,380