loading...
زندگیتو عوض کن
محسن بازدید : 253 دوشنبه 17 اسفند 1394 نظرات (0)

بدين‌وسيله‌ به‌اطلاع‌ آن دسته از داوطلبان متقاضي‌ ثبت ‌‌نام‌ و شركت‌ در آزمون‌ سراسري‌ براي‌ دوره‌هاي‌ روزانه‌، نوبت دوم (شبانه‌)، نيمه حضوري، مجازي، دانشگاه فرهنگيان و پرديس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالي‌، دانشگاه‌ پيام‌نور و مؤسسات‌ آموزش‌ عالي‌ غيرانتفاعي‌ و غيردولتي‌ سال 1395 و نيز متقاضيان تحصيل در دانشگاه آزاد اسلامي (آن دسته از كد رشته‌هاي تحصيلي كه پذيرش آنها بر اساس آزمون صورت مي‌پذيرد)، كه در مهلت تعيين شده (از تاريخ 94/11/19 لغايت 94/12/1) موفق به دريافت كد سوابق تحصيلي نگرديده يا به هر دليل ديگر نتوانسته اند نسبت به ثبت نام در آزمون مذكور اقدام نمايند، مي‌رساند مهلت مجددي براي ثبت‌نام در آزمون مذكور از روز دوشنبه مورخ 94/12/17 تا روز پنجشنبه مورخ 94/12/20 درنظرگرفته شده است كه داوطلبان مي توانند منحصراً از طريق پايگاه اطلاع رساني اين سازمان در اين خصوص اقدام نمايند.

محسن بازدید : 174 یکشنبه 16 اسفند 1394 نظرات (0)


حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: بر اساس آمار گزارش شده هشتصد و 23 هزار و 542 داوطلب در آزمون سراسری سال 95 ثبت نام کردند. 


محسن بازدید : 310 شنبه 15 اسفند 1394 نظرات (0)

برنامه ریزی برای کنکور در ایام تعطیلات عید نوروز , چگونه از تعطیلات جهت مطالعه استفاده نماییم بهترین برنامه ریزی برای ایام تعطیلات نوروز توسط

برنامه ریزی برای کنکور در ایام تعطیلات عید نوروز

برنامه ریزی برای کنکور - عملکرد بهتر در کنکور

برنامه ریزی برای کنکور - عملکرد بهتر در کنکور

برنامه ریزی برای کنکور : در این مقاله می توانید از راهنمایی های مفیدی که برای برنامه ریزی کنکور در ایام نوروز است استفاده کنید.

 یکی از دلایل موفقیت داوطلبان موفق این است که در زمانهایی که دوره‌ها است. دیگران درس نمی خوانند به شدت درس می‌خوانند. دوران عید یکی از همین دلیل این دوره را دوره طلایی نامیده ایم. در این دوره کوتاه شما می‌ توانید به همین جهش قابل ملاحظه ای به پیش داشته باشید به شرط آنکه به دو راهنمایی زیر دقیقا توجه کنید:



متن کامل در ادامه مطلب
محسن بازدید : 375 شنبه 15 اسفند 1394 نظرات (0)

برنامه ریزی درسی کنکوری ها در عید نوروز هرچند که می‌تواند مانع بسیاری از تفریحات برای این قشر از جامعه باشد، اما در عین حال می‌تواند یک فرصت استثنایی باشد.

برنامه ریزی درسی کنکوری ها در عید نوروز به عنوان یک فرصت استثنائی

تعطیلات نوروز هرچند که می‌تواند آبستن بسیاری از تفریحات برای اقشار مختلف جامعه باشد، اما در عین حال می‌تواند یک فرصت استثنایی و برگ برنده برای کنکوری‌ها باشد.

هرچند توصیه می‌شود که برای دانشجویان و دانش آموزان در مقاطع تحصیلی مختلف، تکالیفی در ایام عید در نظر گرفته نشود تا دانشجویان و دانش‌آموزان بتوانند از تعطیلات نوروز نهایت استفاده را بکنند، ولی مشاوران تحصیلی تاکید می‌کنند که کنکوری‌ها مطالعه در این ایام را فراموش نکنند.

محسن بازدید : 193 شنبه 15 اسفند 1394 نظرات (0)

بهار در راه است سال دیگری از راه میرسد وبرای شما کنکوری های عزیز عید امسال معنی دیگری دارد.عید بهترین فرصتبرای مطالعه است این را همه کنکوری ها به ویژه دانش آموزان سال چهارم می دانند.چون دو هفته وقت دارند تا به مرور درس های سال گذشته یا جبران کم کاری ها و تقویت نقاط ضعف خویش بپردازند.شما باید به عنوان یک داوطلب کنکور دیدگاه خود را نسبت به تعطیلات نوروزی تغییر دهید،


مشاهده متن کامل در ادامه مطلب

محسن بازدید : 295 جمعه 14 اسفند 1394 نظرات (0)

برنامه ریزی کنکور 95


در تعطیلات نوروز خیلی کار دارید که آنها را به ترتیب لیست می کنیم و شما هم باید به ترتیب انجام دهید که از قافله عقب نمانید:

1- روی یک کاغذ اسم درس ها را بنویسید و جلوی آن یادداشت کنید که از هر درس چه قسمت هایی را خوانده اید؟ چه قدر تست زده اید؟ از چه منابعی تست زده اید؟ به این فرم اصطلاحا روندنما گفته می شود. پر کردن این فرم کمک می کند ببینید کجا قرار گرفته اید و چه کارهایی انجام داده اید و چه کارهایی باید انجام دهید.

2- به بودجه بندی سوالات کنکور که در صفحه بعد آمده است توجه کنید. در فرصت باقی مانده تا کنکور، به وزن درس هایی که می خوانید توجه کامل داشته باشید. مثلا گراف یک سوال دارد و احتمال چهارسوال. پس منطقی است به جای وقت گذاری روی گراف به احتمال توجه بیشتری داشته باشید.

3- درس ها در این موقع سال از یکی از حالات زیر خارج نیستند:

درباره ما
Profile Pic
یا مقلّب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محوّل الحول و الاحوال حوّل حالنا الى احسن الحال
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 99
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 8,287
  • بازدید کلی : 156,372