loading...
زندگیتو عوض کن
محسن بازدید : 391 سه شنبه 18 اسفند 1394 نظرات (0)

نتخاب برگزیدگان تلویزیون سال 94 این برنامه عملکرد شبکه سه را در حوزه های مختلف (بهترین مجری غیر ورزشی، بهترین مجری وگزارشگر  ورزشی، بهترین برنامه تلویزیونی، بهترین سریال، بهترین بازیگر مرد و زن و بهترین تیتراژ و موسیقی) با حضور کارشناسان از طیف های مختلف،  زیر ذره بین و مورد ارزیابی  قرار خواهد داد.. این برنامه زیبا میتوانید از سایت دانلود روزانه با لینک مستقیم رایگان دانلود کنید

برنامه سه ستاره
محسن بازدید : 315 یکشنبه 16 اسفند 1394 نظرات (0)

سه ستاره


سیدعلی ضیاء مجری تلویزیون که از نامزدهای برنامه «سه ستاره» است با حضور در این برنامه دوباره از هواداران استقلال به دلیل فیلمی که از توهین او به مظلومی پخش شد و اتفاق رخ داده عذرخواهی کرد.
محسن بازدید : 659 یکشنبه 16 اسفند 1394 نظرات (0)

وب سایت رسمی برنامه نود- مسابقه سه ستاره از امشب شروع شده است. این برنامه با هدف انتخاب بهترين های تلویزیون در سال ۹۴ از امشب آغاز به کار کرده و هشت مجری تلویزیونی در نظر گرفته شده اند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، آنطور که سایت شبکه سه نوشته است برنامه سه ستاره عملکرد شبکه های مختلف تلویزیون را در حوزه های مختلف (بهترین مجری غیر ورزشی، بهترین مجری وگزارشگر  ورزشی، بهترین برنامه تلویزیونی، بهترین سریال، بهترین بازیگر مرد و زن و بهترین تیتراژ و موسیقی) با حضور کارشناسان از طیف های مختلف،  زیر ذره بین و مورد ارزیابی  قرار خواهد داد. «سه ستاره» با اجرا و تهیه‌کنندگی احسان علیخانی هرشب ساعت ۲۰ روی آنتن می رود.

نحوه-شرکت-در-مسابقه-سه-ستاره

محسن بازدید : 328 یکشنبه 16 اسفند 1394 نظرات (0)

برنامه «سه ستاره» با اجرا و تهیه کنندگی احسان علیخانی شب گذشته در دو بخش «مجریان» و «گزارشگران تلویزیونی» کاندیداهای خود را معرفی کرد. از آن میان چهره‌هایی نظیر محمدحسین میثاقی، نجم الدین شریعتی، داریوش فرضیایی و علی ضیاء از مهمانان حضوری این برنامه بودند و آیتم‌های متنوعی از چهره‌های دیگر مثل رامبد جوان و عادل فردوسی‌پور در لابه لای برنامه پخش شد.

محسن بازدید : 290 یکشنبه 16 اسفند 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «سه‌ستاره» در شب‌های پایانی سال 94 باز هم بهانه‌ای برای رصد ده‌ها برنامه در سیما را رقم زده است. در این برنامه از مجریان موفق تا بازیگران، خوانندگان و برنامه‌های تلویزیونی توسط رای و نظر مخاطبان و هیئت انتخاب قضاوت می‌شوند.


از حرف‌های کنایه‌آمیز علیخانی به ضیا تا خودکشی رامبد جوان در «سه‌ستاره»

محسن بازدید : 250 شنبه 15 اسفند 1394 نظرات (0)
محمدحسین لطیفی، حامد محمدی، سعید آقاخانی، برزو نیک‌نژاد، از جمله کارگردان‌هایی هستند که وارد میدان رقابت سریال‌های عیدانه شدند.

برای نمایش کامل متن به ادامه مطلب بروید.

محسن بازدید : 148 جمعه 14 اسفند 1394 نظرات (0)

با اینکه بیش از ۶ ماه دیگر تا زمان انتشار بازی فیفا 17 زمان باقی مانده است، از همین الان هایپ زیادی پیرامون بازی وجود دارد به همین دلیل ما در این مطلب مواردی را که دوست داریم در نسخه بعدی به بازی اضافه شود، با شما در میان گذاشتیم. با زومجی همراه باشید.

فیفا ۱۶ نیز به سنت هرساله در اواخر تابستان منتشر شد و باعث شد که طرفداران با آغاز فصل جدید فوتبال در اروپا و دیگر نقاط جهان، جدیدترین شبیه‌ساز پرطرفدارترین ورزش دنیای الکترونیک آرتز را تجربه کنند. بازی با اینکه توانسته بود نوآوری‌هایی داشته باشد و بسیاری از مشکلات فیفای قبلی را حل کند، اما باز هم یک نسخه انقلابی نبود و اکثر تغییرات اعمال شده، در راستای بهبود گیم‌پلی و رفع باگ‌های بازی صورت گرفته بود. البته این مسئله به این معنی نیست که فیفا 16 بازی بدی بود، اما مسلما بخش ورزشی الکترونیک آرتز برای اینکه بتواند کماکان در میان طرفداران دنیای توپ گرد محبوب باشد، باید تغییرات اساسی‌ای در FIFA 17 اعمال کند، مخصوصا این که کونامی هم با PES 2016 نشان داد که درس خود را از نسخه‌های ضعیف سال‌های پیش به خوبی یاد گرفته و قصد دارد که سال به سال بهتر شود و دوباره مانند اوایل هزاره سوم، به بهترین بازی شبیه‌ساز فوتبال تبدیل شود. به همین دلیل، EA Sports امسال کار سختی در پیشرو دارد. اما ما به عنوان گیمر، چه چیزهایی از فیفا ۱۷ می‌خواهیم؟ 

چه چیزهایی از FIFA 17 می‌ خواهیم؟

۱- حالت داوری

چند سالی است که سری فیفا، بخشی در بازی خود قرار داده که به شما اجازه می‌دهد که در نقش یک بازیکن خاص بازی کنید. در این حالت زاویه دوربین عوض می‌شود و شما بیش از پیش خود را درون زمین حس می‌کنید. اما چه می‌شود اگر شما بتوانید در نقش داور یا کمک داور بازی کنید؟‌ بتوانید آفساید بگیرید، به ضرر تیمی پنالتی اعلام کنید و یا بازیکنی را از زمین مسابقه اخراج کنید! این قابلیت مسلما به بیش از پیش جذاب شدن بازی کمک خواهد کرد اما مسئله‌ای که وجود دارد، نحوه پیاده‌سازی آن است و EA باید راه بسیار خوبی برای پیاده‌سازی عادلانه آن در پیش بگیرد.

 

چه چیزهایی از FIFA 17 می‌ خواهیم؟

۲- بخش داستانی

شاید بتوان گفت که مجموعه NBA 2K، استاندارد جدیدی در بخش داستانی بازی‌های ورزشی ایجاد کرده است و جدیدترین نسخه این سری نیز این استانداردها را یک پله بالاتر برده و باعث شده که شما بیش از پیش درگیر یک بازی ورزشی شوید. الکترونیک آرتز هم باید از این اقدام توکی درس بگیرد و یک بخش داستانی هیجان‌انگیز در بازی خود بگنجاند.

 

چه چیزهایی از FIFA 17 می‌ خواهیم؟

۳- مربی‌های واقعی

آیا واقعا شما دوست ندارید هنگامی که در حال مسابقه با تیم حریفتان هستید و گل می‌زنید، صورت مغموم مربی واقعی تیم حریف را ببینید؟ یا فریادهای مربی‌های واقعی مثل رانیری، الگری، گواردیولا،‌زیدان و یا ونگر را در کنار زمین و هنگام بازی بشنوید؟‌ یا حتی دوست ندارید دو مربی واقعی را ببینید که بر سر یک خطا یا یک پنالتی با هم دعوا می‌کنند؟  کمپانی‌ای که می‌تواند اینقدر بازیکن را با جزئیات فراوان در بازی خود قرار دهد، مطمئنا نیز می‌تواند مربیان واقعی را در بازی خود شبیه‌سازی کند.

 

چه چیزهایی از FIFA 17 می‌ خواهیم؟

۴- لیگ‌ها و تیم‌های ملی بسیار بیشتر

مجموعه فیفا همیشه از لحاظ تعداد لیگ رسمی، بسیار قوی عمل می‌کرده است اما برای شرکتی به بزرگی الکترونیک آرتز، باز هم این مقدار کم است و باید لیگ‌های مختلفی مانند لیگ ترکیه، لیگ چین (به خصوص این واقعیت که بازیکنان بسیار خوبی در حال رفتن به این لیگ هستند) و حتی لیگ ایران را به بازی خود اضافه کند. این کمپانی همچنین باید سعی کند که حق استفاده از نام چمپیونز لیگ و لیگ برزیل را از چنگ کونامی در بیاورد تا بتواند بیش از پیش به واقعیت نزدیک شود. حتی فیفا ۱۷ می‌تواند تیم‌هایی را داشته باشد که در لیگ بازی نمی‌کنند و شما با بر عهده گرفتن کنترل آنها و برنده شدن در مسابقات محلی، وارد لیگ‌های رسمی شوید. به علاوه، فیفا ۱۶ با معرفی کردن فوتبال بانوان، اقدام بسیار جالبی در جذاب‌تر کردن بازی خود برای گیمرهای خانم انجام داد اما مشکل اصلی، محدود بودن این حالت به تیم‌های ملی بود. آنها امسال باید لیگ‌های معتبر بانوان را به بازی خود اضافه کنند. ذتیم‌های ملی دیگری نیز از جمله تیم‌های ملی جنوب‌شرقی آسیا و خاورمیانه نیز باید به بازی اضافه شوند.

 

وجود یک بخش داستانی جدید در فیفا ۱۷

۵- تغییراتی در بخش Career Mode و تغییرات کلی در گیم‌پلی

فیفا ۱۷، باید تغییراتی اساسی در Career Mode خود به وجود بیاورد. علاوه بر حضور رسمی چمپیونز لیگ که در بالا به آن اشاره کردیم، ما باید این توانایی را داشته باشیم که بتوانیم در بازی استادیوم تیم خود را ارتقا دهیم، باید بتوانیم لباس‌های تیم را برای فصل جدید طراحی کنیم و حتی اسپانسرهای روی لباس را نیز تغییر دهیم.

در این قسمت ما باید توانایی این را داشته باشم که در کنفرانس‌های خبری شرکت کنیم، درباره بازیکنان حرف بزنیم، جوایز مختلفی اعم از توپ طلا و جایزه پوشکاش را داشته باشیم. موارد دیگری که وجود آنها در بازی بسیار جالب می‌شود مواردی هستند مانند تعویض کردن لباس بازیکنان در انتهای مسابقات بزرگ با یک‌دیگر، عکس‌العمل‌های واقعی‌تر طرفداران، به طور مثال در صورت بد بازی کردن تیم، تماشاگران شروع به هو کردن بکنند و یا شروع به ترک کردن استادیوم بکنند، توانایی اعتراض به بازیکن تیم حریف و داور در هنگامی که یک خطای بد برروی شما صورت بگیرد و ورود تیم پزشکی به زمین در صورت مصدوم شدن بازیکن. در آخر نیز باید توانایی این را داشته باشیم که بتوانیم به صورت جداگانه رنگ تی‌شرت، شلوارک و جوراب تیم‌ها را انتخاب کنیم.

کار دیگری که الکترونیک آرتز می‌تواند بکند، باز هم الهام گرفن از سری NBA 2K است، به این حالت که پیش از مسابقات، مانند یک برنامه تلویزیونی ورزشی، تعدادی از مفسرین معروف فوتبال (مانند گری لینکر) را ببینیم که درباره بازی و آمار آن حرف می‌زنند. تیم‌های گزارشگری بازی نیز باید بیشتر شوند و حداقل یک تیم گزارشگری بیشتر در بازی ببینیم.

بازیکنان باید بیشتر از یک پست در قابلیت‌های خود داشته باشند. به طور مثال،‌بسیاری از بازیکنان هستند که هم می‌توانند در گوشه‌ها بازی کنند و هم در پست مهاجم نوک یا مدافعینی هستند که می‌توانند در پست هافبک دفاعی نیز بازی کنند.

همچنین در بخش کریر مود، نقل و انتقالات باید دستحوش تغییراتی اساسی شود و به همین راحتی نباید فقط با پول بیشتر بتوانید بازیکن مورد نظر را به تیم خود بیاورید. به علاوه شما باید قابلیت این را داشته باشید که بتوانید خارج از پنجره نقل و انتقالات، با بازیکنان دیگر مذاکره کنید و با آنها پیش قرارداد امضا کنید و هنگامی که بازیکن بزرگی را به عضویت تیم خود در آوردید و بازیکن به تیم شما آمد، مراسمی در ورزشگاه برای او برگزار شود.

در فیفا ۱۶ چند نوع خوشحالی پس از گل جدید به بازی اضافه شده بود که به شما اجازه می‌داد با هم‌تیمی‌های خود خوشحالی کنید و حتی با دویدن به سمت دوربین تلویزیونی کنار زمین‌، خوشحالی خود را از لنز دوربین ببینید. امسال الکترونیک آرتز می‌تواند این خوشحالی را به مرحله دیگری ببرد و به شما اجازه دهد که با مربی‌تان خوشحالی کنید و یا حتی خود مربی‌تان به تنهایی به خوشحالی بپردازد.

 

FIFA-17-Legends

۶- موارد دیگر

خطاهای هَند بازی باید بسیار بهتر پیاده‌سازی شوند و سیستم پاسکاری جدید بازی که در FIFA 16 معرفی شد، باید بسیار بهینه‌تر شود. از دیگر امکاناتی که می‌تواند در نسخه جدید بازی فیفا اضافه شود، وجود بازیکنان افسانه‌ای (Legends) برای تمام پلتفرم‌ها است. بازیکنان افسانه‌ای در حال حاضر در انحصار نسخه‌های ایکس‌باکس بازی هستند.  نکته دیگر مربوط به بازی کردن آنلاین است. مطمئنا اگر شما هم جزو کسانی باشید که فیفا را به صورت آنلاین بازی می‌کنید، می‌دانید که هنگامی که توپ دست شما نیست و شما دکمه توقف را می‌زنید، پیغامی وسط صفحه نقش می‌بندد که عملا بازی کردن را برای چند ثانیه غیر ممکن می‌کند. EA Sports باید این پیغام را به گوشه‌های صفحه منتقل کند، هنگامی هم که بازی پس از توقف قرار است دوباره به جریان بیفتد، باید یک تایمر حداقل سه ثانیه‌ای برروی صفحه ظاهر شود که به شما اجازه بدهد خود را برای ادامه مسابقه آماده کنید.

در آخر یکی از مواردی که مطمئنا باعث جذابیت بیش از پیش بازی می‌شود، وجود بخشی به نام سناریوها است. در این بخش شما شانس این را دارید که تاریخ را تکرار کنید و یا آن را دوباره از اول بنویسید، به این صورت که به شما سناریوهایی از بهترین مسابقات تاریخ فوتبال داده می‌شود و شما شانس این را دارید که دوباره آنها را بازی کنید و تاریخ را عوض کنید و یا آن را بازنویسی کنید. به طور مثال، شما از دقیقه ۷۰ هدایت تیمی را بر عهده بگیرید که دو هیچ از حریف خود عقب است و باید با بازی خوب، حریفتان را شکست دهید.

مواردی که در این مطلب ذکر شد، همگی تغییراتی بودند که به نظر تیم زومجی باید در نسخه بعدی فیفا یعنی FIFA 17 اعمال شوند. نظر شما درباره این تغییرات چیست؟‌ شما دوست دارید که در فیفا ۱۷ چه تغییرات و موارد جدیدی را مشاهده کنید؟‌ نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

تهیه شده در زومجی


Search Results

زومیت: دنیای فناوری

www.zoomit.ir/
Translate this page
کلیه اخبار فناوری اطلاعات IT شامل عکاسی، معماری، ابزارهای تازه، موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، نجوم، سیستم عامل های ویندوز، مک، لینوکس و غیره.
موبایل  –  ‎اخبار فناوری  –  ‎پازل  –  ‎بررسی

دیجیاتو - زندگی با تکنولوژی

فرکانس. لومیا ۶۵۰ با قیمت ۱۹۹ دلار به شکل رسمی از سوی مایکروسافت معرفی شد. تکنولوژی ایران‌وجهان ویدیوها. تحقق یک رویا؛ مایکروسافت چگونه اکس باکس لایو را ...

اخبار تکنولوژی - دیجیاتو

digiato.com/label/اخبار-تکنولوژی/
Translate this page
آرشیو اخبار تکنولوژی .... همگان انتظار داشتند که با معرفی گلکسی های جدید، شاهد استفاده از جدیدترین فناوری کوئیک شارژ در آنها باشیم، اما آن طور که خبر می رسد،…

گجت نیوز | آخرین اخبار گجتی و فناوری های روز دنیا

gadgetnews.ir/
Translate this page
گجت نیوز آخرین اخبار گجتی و فناوری های روز دنیا .... عضویت ایمیلی در خبر نامه گجت نیوز. آخرین اخبار کجت نیوز را در ایمیل خود دریافت کنید ...

تکفارس , اخبار تكنولوژی و فناوری اطلاعات

www.techfars.com/
Translate this page
اخبار تكنولوژی , دنیای فناوری,اخبار فناوری اطلاعات,موبایل های هوشمند,گجت ها,اسمارت فون,اندروید,کامپیوتر,لپ تاپ,اندروید,آیفون,تبلت,موبایل,IT,اینترنت,ویندوز.

اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ تاپ،تلویزیون ...

www.beytoote.com/computer/technews/
Translate this page
گوشی موبایل,گوشی سامسونگ,گوشی نوکیا,گوشی سونی,گوشی سونی اریکسون,گوشی htc,گوشی ال جی,تبلت,تبلت سامسونگ,تلویزیون lcd,تلویزیون led,تلویزیون ...

اخبار فناوری - جدیدترین و آخرین اخبار فناوری - شهرخبر

www.shahrekhabar.com/اخبار-فناوری
Translate this page
آخرین و جدیدترین اخبار فناوری. ... اتاق خبر 24. قبل از فروش گوشی به این نکات توجه کنیدگوشی‌های دست دوم و کار کرده بازار داغی در دنیا دارند از طرفی نکاتی در مورد ...

تکنولوژی نیوز: جدیدترین اخبار تکنولوژی و بررسی ...

tech-news.ir/
Translate this page
تکنولوژی نیوز | جدیدترین اخبار تکنولوژی، تلفنهای هوشمند، تبلتها، قطعات کامپیوتر، پردازنده ها، گرافیک، اپلیکیشنها و بازیها.

اخبار تکنولوژی - اخبار تکنولوژی بهترین ها در زمین

www.topinearth.com/Subject/اخبار-تکنولوژی
Translate this page
جدیدترین اخبار تکنولوژی آی تی خودرو رباتیک فضا، مشخصات گوشی موبایل تبلت، مقایسه موبایل تبلت گوشی، دانلود نرم افزار موبایل بازی ابزار چت رایگان مکالمه ...

اخبار تکنولوژی

tech.aranian.com/
Translate this page
سایت آرانیان منبع جدیدترین اخبار دنیای تکنولوژی و نو آوری های این صنعت می باشد که می توانید از مقالات آن استفاده کنید.

ايتنا - سایت خبری تحلیلی فناوری اطلاعات و ارتباطات

ايتنا، بر آن است كه به اطلاع‌رسانی جامع و حرفه‌ای در زمينه تكنولوژی ارتباطات و اطلاعات، بپردازد و با نگاهی دقيق‌تر و همه‌جانبه، و با كمك كارشناسان و ... اخبار داخلی.

مای تک | اخبار فن آوری و تازه های تکنولوژی

www.mytech.ir/
Translate this page
در دنیای تکنولوژی، زندگی تمام افراد، با ابزار آلات تکنولوژی عجین شده است به طوری ... متشکل از جوانانی است که با عشق و علاقه اخبار صنعت خودرو را پوشش می‌دهند.

فناوری اطلاعات - جستجوگر اخبار پارسیک

https://news.parseek.com/IT/
Translate this page
پربیننده ترین خبرهای فناوری اطلاعات در دوازده ساعت گذشته. اولین گوشی جهان با 6 گیگابایت رم | آی‌تی ایران - هفت ساعت پيش; رونمایی بوگاتی از شیرون؛ ...

زوم تک | تازه های دنیای تکنولوژی

زوم تک ارائه کننده اخبار فناوری ، موبایل ، تبلت ، کامپیوتر است ، اخبار شرکت سامسونگ ، ال جی ، اچ تی سی ، سونی , اپل و شرکت های آی تی را از زوم تک دنبال کنید.

دنیای تکنولوژی: مجله الکترونیکی ITTL

جدیدترین اخبار تکنولوژی. ... 2 روز پیش ۰ · آیفون اس ای. اگر پیگیر اخبار کمپانی اپل بوده باشید باید بدانید که آیفون ۴ اینچی جدید اپل ... توضیحات بیشتر » ...

اخبار تکنولوژی و فناوری اطلاعات

اخبار تکنولوژی و فناوری اطلاعات. ... خبرسان: ای بی‌خبر بکوش که صاحب خبر شوی! ۱۳ اسفند, ۱۳۹۴ بدون دیدگاه. به گزارش فاین آی تی به نقل از آی تی رسان، خب، قسمت ...

دیجی رو - دنیای تکنولوژی | اخبار فناوری

دیجی رو کجاست؟ برای پیدا کردن دیجی رو کافی است در دنیای تکنولوژی باشید، در این دنیا دیجی رو همه جا هست! کلیه اخبار تکنولوژی روز و فناوری اطلاعات ، آموزش و..

وان پلت‌فرم - اخبار تکنولوژی

www.oneplatform.ir/
Translate this page
اخبار تکنولوژی. ... Posted By: omidhaydenon: بهمن ۲۸, ۱۳۹۴ In: APPLE, اخبار, اختصاصی وان پلتفرم, سخت افزار, سیستم عامل, نرم افزار · اختصاصی وان پلتفرم ...

نیو نارنجی|اخبار فناوری|اخبارتکنولوژی

newnarenji.ir/
Translate this page
نیو نارنجی آخرین اخبار فناوری اطلاعات و بروزترین اخبار گجت و آخرین اخبار دنیای تکنولوژی و اخبارموبایل و تبلت و لپ تاپ.

اخبار تکنولوژی - آی اپل سنتر

iapplecenter.com/category/اخبار-تکنولوژی/
Translate this page
آخرین و جدیدترین اخبار تکنولوژی و فناوری روز دنیا در عرصه آی تی.

اخبار تکنولوژی جدید

newsciencenews.mihanblog.com/
Translate this page
Jan 3, 2015 - اخبار فناوری، موبایل، تبلت، گجت ها و تازه های علمی روز.

تکرا - اخبار روز تکنولوژی

عصر تکنولوژی، تکرا، ارائه دهنده اخبار روز تکنولوژی، تکنولوژی های روز دنیا، فناوری های جدید، معرفی گجت ها و دستگاه های هوشمند، موبایل، تبلت، لپ تاپ و غیره است.

اخبار تکنولوژی

ارکستر و سازها یکی از مشخصات ارکستر دوره باروک تنوع زیاد سازها در یک خانواده و در اندازه و کوک‌های مختلف بود. هنگامی که ارکستر مونته وردی یا باخ را مورد ملاحظه ...

اخبار تکنولوژی Archives - دیجی‌کالا مگ

mag.digikala.com/برچسب-tag/اخبار-تکنولوژی/
Translate this page
2 days ago - ... فیلم · موسیقی · خـانـه برچسب : اخبار تکنولوژی ... [MWC 2016] تکنولوژیSmartSensor ، نسل جدید سنسورهای لرزشگیر عکس. نویسنده: مجید ...

اخبار تکنولوژی - الگام

www.egam.ir/news?mode=technology
Translate this page
این مسئله تا به امروز محقق نشده، اما با پیشرفت روزافزون تکنولوژی های مرتبط، هر روز به واقعیت نزدیک تر می شود. البته اینترنت اشیا برای همه گیر شدن پیش ...

اخبار تکنولوژی ، تازه های فناوری و گجت | GSMAria

www.gsmaria.com/fa/blogs/
Translate this page
GSMAria.com - معرفی ابزار تکنولوژی ها و فناوری های روز دنیا .

پیانتک - نقد و بررسی موبایل | اخبار تکنولوژی | اخبار موبایل

www.piantech.com/
Translate this page
نقد و بررسی موبایل ، اخبار تکنولوژی ، اخبار موبایل ، تبلت ها را در پیانتک شاهد باشید، ویندوزفون، اندروید، اپل.

Tejaratbank:: اخبار تکنولوژی

www.tejaratbank.ir/.../1250-اخبار-تکنول...
Translate this page
Tejarat Bank
اخبار بانک · انتشارات بانک · جشنواره من تو ما سال 94 · جشنواره من تو ما سال 93 · نتایج قرعه ... اخبار و اطلاعیه ها صدای تجارت صدای تجارت تکنولوژی اخبار تکنولوژی ...

تازه ترین ها از فناوری امروز - تمام برنامه ها | euronews : اخبار ...

persian.euronews.com › تمام برنامه ها
Translate this page
Euronews
تازه ترین خبرها از دنیای فن آوری پیشرفته. آخرین اخبار مربوط به کامپیوتر و اطلاعات علمی-تکنولوژی شما را در جریان تحولات فنی و تحقیقاتی می گذارد.
درباره ما
Profile Pic
یا مقلّب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محوّل الحول و الاحوال حوّل حالنا الى احسن الحال
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 99
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 8,304
  • بازدید کلی : 156,389