loading...
زندگیتو عوض کن
محسن بازدید : 251 شنبه 15 اسفند 1394 نظرات (0)
محمدحسین لطیفی، حامد محمدی، سعید آقاخانی، برزو نیک‌نژاد، از جمله کارگردان‌هایی هستند که وارد میدان رقابت سریال‌های عیدانه شدند.
به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هرچه به روزهای پایانی سال نزدیک‌تر می‌شویم، دلهره و تشویش اتمام سال 94 و تحولی نو را در تمامی اصناف و جهان بیشتر مشاهده می‌کنیم.

تشویشی که مرز قاب دوربین را شکسته است و به لنز فیلمبرداران و قاب ذهنی کارگردان‌ها رسیده است.

محمدحسین لطیفی، حامد محمدی، سعید آقاخانی و برزو نیک‌نژاد، از جمله کارگردان‌هایی هستند که به مناسبت فرا رسیدن نوروز 95، وارد میدان رقابت سریال‌های عیدانه شدند و با ساخت مجموعه‌های عیدانه خود هر شب در زمان‌بندی مشخصی از سه شبکه سیما به روی آنتن می‌روند.

با وجود آنکه شبکه یک و سه سیما هر ساله پای ثابت‌ سریال‌های نوروزی بودند؛ اما در این دوره برای اولین بار شبکه سه سیما از دور رقابت جا مانده و با بلاتکلیفی انتخاب دو مجموعه تلویزیونی «بیمار استانداردشده» و «قرعه»، در میانه جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

همچنین در میان تولیدات نوروزی شبکه سه می‌توان به ساخت سریال «چهارسو» اشاره کرد. 

تمامی این اخبار و جزئیات ساخت مجموعه‌های نوروزی سال 95، با استناد به اخباری است که در اختیار خبرگزاری‌ها و مطبوعات قرار گرفته است. بر این اساس خبری از سریال عیدانه شبکه پنج سیما در دست نداریم و همچنان مننتظر تصمیم‌گیری‌های مدیران شبکه و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران هستیم.

پیش از این شبکه یک سیما با تولید مجموعه تلویزیونی «دودکش 2»، شبکه دو با سریال نوروزی «زعفرانی» و شبکه سه با «بیمار استانداردشده» و یا «قرعه» تولید مجموعه نوروزی خود را از اواسط دی ماه آغاز و تصویربرداری آن را در لوکیشن‌های متفاوت کلید زدند.


شبکه یک سیما 

محمد حسین لطیفی که پیش از این در سال 94 با سریال «تنهایی لیلا» مهمان خانه‌های مردم بود، در سال آینده با تهیه و تولید سری دوم مجموعه تلویزیونی «دودکش»، خود را باری دیگر به عرصه رقابت فیلم‌های مناسبتی رسانده است.

«دودکش 2» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی، کار خود را در ادامه سیر داستانی «دودکش 1» و قالیشویی مشتاق در بهار 95 با حضور بازیگرانی جدید ادامه می‌دهد.

نگاه‌ها به کدامیک از سریال های نوروزی مجذوب می‌شود؟

هومن برق نورد، امیر حسین رستمی، سیما تیرانداز، بهنام تشکر، نگار عابدی، الناز حبیبی و بازیگران خردسالی چون محمدرضا شیرخانلو و یاسمن نوروزی از ایفاگران نقش‌های اصلی در «دودکش» هستند و این‌بار در سری دوم این سریال دیگر بازیگرانی از جمله فریبا طالبی، ابراهیم آبادی، کریم قربانی، شهین تسلیمی، صدرالدین حجازی، آتیه جاوید، نصرت میر عظیمی، مهدی دانایی مقدم، حسین قاسمی‌فرد، حسام خلیل‌نژادی، جواد جوینده میرزا، سید جلال طباطبایی، علیرضا درویش، جهانگیر اژدری، مجید خدایی، مجتبی اکبری‌نژاد، محمدرضا نیلی، سعید فکری، امیر محرابی، مجید سیفی، امیر میرباقری، احسان سعادتی و ... به قالیشویی مشتاق اضافه شده‌اند.

در نوروز 95 می‌بینیم که قالیشویی مشتاق تعطیل شده است. فیروز مشتاق در ایام نزديک به نوروز به خاطر از دست نرفتن اعتبار قالیشویی و حفظ مشتریان سابق، سعی می‌كند با اجاره یک قالیشویی دیگر، کارش را پی بگیرد. او كه با انبوهی از فرش‌های نشسته روبرو است، دردسرهای جديدی برايش رخ می‌دهد.


شبکه دو سیما 

حامد محمدی، سعید جلالی و آزاده محسنی با روایت داستانی «آقای زعفرانی» مبنا را بر این گذاشتند که 15 روز از ایام نوروز را در کنار خانواده‌های ایرانی باشند. این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی حامد محمدی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی به داستانک‌های متعددی پیرامون سبک زندگی و خانواده می‌پردازد.

قصه مجموعه نوروزی «زعفرانی» یک آپارتمان مسکونی نیست؛ بلکه در یک محله داستان شیرین و جذابی رخ می‌دهد. این سریال دارای یک موضوع اصلی است که در کنار آن داستانک‌هایی شکل می‌گیرد و در آن به مسائل و هنجارهای خوب اجتماعی توجه می‌شود و در این سریال شخصیت‌های منفی وجود ندارد و تمام شخصیت‌های آن خاکستری هستند.

نگاه‌ها به کدامیک از سریال های نوروزی مجذوب می‌شود؟

سریال نوروزی شبکه دو سیما با اشاره به موضوع مهم فرزندآوری و رشد جمعیت، تاثیر بسزایی بر تاثیر سبک زندگی ایرانی، اسلامی دارد.

مهدی هاشمی (ناصر)، ستاره اسکندری (نسرین)، نرگس محمدی (مینا)، حدیث میرامینی (شکوفه)، حسام محمودی (محمدرضا) خانواده بزرگ «زعفرانی» را تشکیل می‌دهند که در کنار آن‌ها بازیگران دیگری چون لیدا عباسی، هادی کاظمی، امیر میر آقا، حسین سلیمانی، سید مهرداد ضیایی، مهران احمدی و .... به ایفای نقش می‌پردازند.


شبکه سه سیما

سعید آقاخانی بازیگر و کارگردان مجموعه‌های تلویزیونی سیما، پس از سریال‌های مناسبتی «روزهای بد، به در»، «خروس»، «زن بابا»، «عید امسال» و.... ، امسال با کارگردانی مجموعه نوروزی «بیمار استاندارد شده» به تهیه‌کنندگی مسعود ردایی احتمال آنکه به مهمانی خانه‌های مردم در عید 95 برود را به نیمه رسانده است. 

«بیمار استانداردشده» درباره قهرمان داستان (بهنام) فردی تحصیلکرده بازیگری است که با این شیوه درمانی درگیر می‌شود و وارد ماجراهایی می‌شود که تا به حال تجربه‌شان نکرده ... 

نگاه‌ها به کدامیک از سریال های نوروزی مجذوب می‌شود؟

تا به امروز گروه تولید با تدوین و مونتاژ همزمان، توانسته 9 قسمت از «بیمار استادنداردشده» را به اتمام برساند و با ایفای نقش، بابک حمیدیان در نقش «بهنام»، جواد عزتی در نقش «مسعود»، حسين محب اهری در نقش «پوربنا»، شیلا خداداد در نقش «ترانه» را آماده پخش نوروز کند.

همچنین پوریا پورسرخ در نقش «حامد»، روح‌الله کمانی در نقش «شهاب»، نیما شاهرخ‌شاهی در نقش «مهرداد»، عزت‌الله مهرآوران در نقش «پدر بهنام»، فريبا جدیكار در نقش «مادر بهنام»، افسانه چهره آزاد در نقش «شهناز»، علیرضا خمسه در نقش «نصرت»، مونا كرمی در نقش «سحر»، هومن حاجی‌عبداللهی در نقش «داوود» و امیر غفارمنش در نقش «بابک»، سیروس میمنت در نقش «پدر سحر»، امید روحانی در نقش «دکتر نادری»، بهناز اکبریان در نقش «نگار»، عاطفه باقری در نقش «گلاره»، افسانه ناصری در نقش «مادر سحر»، بهزاد کریمی در نقش «شعبده باز»، بهزاد خرازی در نقش «بیژن»، علی میلانی در نقش «اسماعیلی» و ... از دیگر بازیگران مطرحی هستند که در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش می‌پردازند.

مجموعه‌ نوروزی «بیمار استانداردشده» به نویسندگی بهرام توکلی و کارگردانی سعید آقاخانی توسط مسعود ردایی در 14 قسمت 45 دقیقه‌ای تهیه و تولید می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «قرعه» به کارگردانی برزو نیک نژاد، تهیه‌کنندگی محمود اتحادی و به قلم محمد تنابنده در لوکیشن‌های گلاب دره، دارآباد و چند محله در مرکز شهر جلوی دوربین رفته است.

«قرعه» داستان قرعه کشی میان چند خانواده تهرانی است که با نزدیک شدن به ایام نوروز با مشکلاتی روبرو می‌شوند و ...

کدام سریال ها نوروزی می‌شوند؟ +تصاویر

حمیدرضا آذرنگ، فریبا متخصص، هدایت هاشمی، مریم سعادت، مهران رجبی، نسرین نصرتی، سحر ولدبیگی، پرستو گلستانی، میثاق جمشیدی، اشکان اشتیاق، امیر کربلایی‌زاده، مصطفی ساسانی، سارا همتی، نازنین کریمی، صبا محمدی، فرانک تمنایی و محمدرضا علیمردانی و دیگر بازیگران مطرح تلویزیونی از جمله هنرمندانی هستند که در مجموعه تلویزیونی «قرعه» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال «چهارسو» با اشاره به موضوعات مختلف تغدیه، تربیت فرزند، ازدواج، صله رحم، اوقات فراغت و... با نگاهی طنز آماده برای ایام نوروز می‌شود.

این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی امین امانی و تهیه‌کنندگی روشان امیری در فضایی طنز چهار عصر حجر، قجر، نودی و صدوی را در 13 قسمت به تصویر در می‌آورد.

«چهارسو» به قلم کریم خودسیانی در آخرین وضعیت خود با تصویربرداری 25 و یا 20 روز دیگر اگر بتواند خود را در کنداکتور نوروزی قرار می‌دهد. 

کدام سریال ها نوروزی می‌شوند؟ +تصاویر

در این سریال بازیگرانی از جمله حمیدرضا آذرنگ، فریبا متخصص، هدایت هاشمی، مریم سعادت، مهران رجبی، نسرین نصرتی، سحر ولدبیگی، پرستو گلستانی، میثاق جمشیدی، اشکان اشتیاق، امیر کربلایی‌زاده، مصطفی ساسانی، سارا همتی، نازنین کریمی، صبا محمدی، فرانک تمنایی و محمدرضا علیمردانی‌ به ایفای نقش می‌پردازند.


شبکه نسیم

شبکه نسیم با مجموعه تلویزیونی «دورهمی» با ایفای نقش بازیگرانی چون مهران مدیری، شقایق دهقان، الیکا عبدالرزاقی، مهران رنجبر، سیامک انصاری و ... برای اولین بار در میان جمع تماشاگران ضبط می‌شود.

نگاه‌ها به کدامیک از سریال های نوروزی مجذوب می‌شود؟

مجموعه برنامه تلویزیونی «دورهمی» به تهیه‌کنندگی هاشم رضایت، حمید رحیمی نادی و نویسندگی امیر مهدی ژوله برای ایام نوروزی 95 و فصل بهار تهیه و تولید می‌شود.

از «سین» سریال‌های نوروزی امسال این شبکه پنج سیما است که از گردونه ساخت یا جا مانده و یا در صف انتظار قرار گرفته است.



انتهای پیام/

کدام سریال ها نوروزی می‌شوند؟ +تصاویر - باشگاه خبرنگاران

https://www.yjc.ir/.../کدام-سریال-ها-نوروزی-می‌شوند-ت...
Translate this page
2 hours ago - کدام سریال ها نوروزی می‌شوند؟ +تصاویر. محمدحسین لطیفی، حامد محمدی، سعید آقاخانی، برزو نیک‌نژاد، از جمله کارگردان‌هایی هستند که وارد میدان رقابت ...

کدام سریال ها نوروزی می شوند؟ +تصاویر - باشگاه خبرنگاران ...

khabarfarsi.com/n/15969897 - Translate this page
1 hour ago - به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ هرچه به روزهای پایانی سال نزدیک تر می شویم، دلهره و تشویش اتمام سال ...


کدام سریال ها نوروزی می شوند؟ +تصاویر - تی نیوز

tnews.ir/news/a87758807345.html
Translate this page
23 mins ago - محمدحسین لطیفی، حامد محمدی، سعید آقاخانی، برزو نیک نژاد، از جمله کارگردان هایی هستند که وارد میدان رقابت سریال های عیدانه شدند.

کدام سریال ها نوروزی می‌شوند؟ + تصاویر

45download.rozblog.com/.../کدام-سریال-ها-نوروزی-می...
Translate this page
کدام سریال ها نوروزی می شوند؟ +تصاویر - باشگاه خبرنگاران ... khabarfarsi.com/n/15969897 ۱۵ دقیقه پیش - به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی…

کدام سریال ها نوروزی می شوند تصاویر-عمارنامه|خبرپو

khabarpu.com/n.php?...کدام-سریال-ها-نوروزی-می-شون...
Translate this page
کدام سریال ها نوروزی می شوند تصاویر-عمارنامه|خبرپو, مرجع اخبار و نيازهای اینترنتی.

کدام سریال ها نوروزی می‌شوند؟ +تصاویر - اخبار فارسی

monitor.shafaqna.com/FA/IR/3732438
Translate this page
کدام سریال ها نوروزی می‌شوند؟ +تصاویر. محمدحسین لطیفی، حامد محمدی، سعید آقاخانی، برزو نیک‌نژاد، از جمله کارگردان‌هایی هستند که وارد میدان رقابت سریال‌های عیدانه ...

معرفی سریال های نوروز 94 + جدول و تصاویر - نمناک

namnak.com/11395-سریال-های-نوروز-94.html
Translate this page
سریال های نوروز 94 ، بازیگران سریال های نوروز 94 ، عکسهای سریال های نوروز 94 ... پله پله در 15 قسمت به سفارش گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه دو تولید می‌شود و ...

سریال‌های طنز رسانه ملی برای نوروز 95 +تصاویر

www.fardanews.com/.../سریال‌های-طنز-رسانه-ملی-برا...
Translate this page
Feb 14, 2016 - امسال نیز برای نوروز 95 سریال هایی با نام های دودکش ۲، زعفرانی و ... البته بازیگران جدید این مجموعه که طنز اجتماعی است، هم به زودی معرفی می شوند.

کدام سریال ها نوروزی می‌شوند؟ +تصاویر - جهان خبر

www.jahanekhabar.com/news/629935
Translate this page
جهان خبر اخبار کدام سریال ها نوروزی می‌شوند؟ +تصاویر.

کدام سریال‌ها نوروز ۹۵ مهمان خانه های مردم می‌شوند؟ - نیک صالحی

www.niksalehi.com/oghat/archives/247284.php
Translate this page
Feb 21, 2016 - «زعفرانی»، «دودکش ۲» و «بیمار استاندارد» جزو سریال های نوروز ۹۵ هستند که عوامل آن هاسخت در تلاشند این ... لباس مجلسی های زیبای زنانه + تصاویر ...

سینما خبر

www.cinemakhabar.ir/
Translate this page
اکران سینمای ایران; اکران سینمای جهان; اجرای تئاتر; برنامه های تلویزیون .... «لانتوری» ملغمه‌ای از مستند داستانی، فتوکلیپ و درام اجتماعی+تصاوير ... پر از جزئیاتی است که کار را زیباتر و جذاب‌تر می‌کند، هرچند ضعف‌هایی نیز دیده می‌شود. ... بهنام تشکر که این روزها مقابل دوربین سریال نوروزی «دودکش» ایفای نقش می‌کند، گفت: با ...

مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی

www.bartarinha.ir/
Translate this page
پربازدیدترین مجله اینترنتی ایران در زمینه های سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک می باشد. ... bolet بهترین و پرستاره ترین سریال های 2016 ... بهترین فصل سال برای سفر، بهار است که خوشبختانه با تعطیلات نوروزبهانه برای بستن کوله بار و کشف ناشناخته‌ها تکمیل می‌شود. ... تصاویری از آیت‌ الله طبسی در کنار رهبری.

سریال‌های تلویزیون در نوروز ۹۵ - بیتوته

www.beytoote.com/fun/actor-news/new4-series.html
Translate this page
سریال عید امسال سریال های عید سریال عید 95,عکس سریال جدید برای سال نو,سریال ... تصاویر سریال «زعفرانی» در خلاصه داستان سریال «زعفرانی» آمده است که: 99 ... نیز برای نوروز آثاری را تدارک دیده‌اند که سریال‌های خارجی نیز در میان آنها دیده می‌شود.

سریال‌های طنز رسانه ملی برای نوروز 95 +تصاویر - آفتاب

aftabnews.ir/.../سریال‌های-طنز-رسانه-ملی-برای-نوروز-...
Translate this page
Feb 14, 2016 - به گزارش میزان، امسال نیز برای نوروز 95 سریال هایی با نام های دودکش ۲، زعفرانی و ... جدید این مجموعه که طنز اجتماعی است، هم به زودی معرفی می شوند.

ساعت پخش و معرفی داستان سریال های نوروز 95 عکس - نمناک

namnak.nasrblog.com/سریال-های-نوروز...-/-زمان-پخش-...
Translate this page
Feb 12, 2016 - اسامی سریالهای نوروز ۹۵ چه سریالهایی در نوروز ۹۵ پخش میشوند داستان سریال های نوروز۹۵ زمان ... سریال های نوروز 95 زعفرانی تا دودکش 2 + تصاویر

گزارشی از سریال های نوروزی 95 - تاپ ناز

www.topnaz.com › فرهنگ و هنر › سینما و تلویزیون
Translate this page
Feb 26, 2016 - گزارش هایی در مورد سریال های نوروزی صدا و سیما, سریال دودکش 2 شبکه اول, ... سریال‌هاپس از اتمام فیلمنامه‌ که شامل حال این سریال نوروزی هم می‌شود؟

آخرین وضعیت سریال های نوروزی +عکس - صبحانه آنلاین ...

sobhanehonline.com/.../آخرین-وضعیت-سریال-های-نور...
Translate this page
Feb 22, 2016 - امسال هم تلویزیون برای نوروز برنامه های ویژه ای تدارك دیده است. ... سریال «زعفرانی» به كارگردانی حامد محمدی برای شبكه دو ساخته می شود و سعید ...

سریال‌های طنز رسانه ملی برای نوروز 95 +تصاویر - نامه نیوز

namehnews.ir/.../سریال‌های-طنز-رسانه-ملی-برای-نورو...
Translate this page
Feb 14, 2016 - امسال نیز برای نوروز 95 سریال هایی با نام های دودکش ۲، زعفرانی و ... البته بازیگران جدید این مجموعه که طنز اجتماعی است، هم به زودی معرفی می شوند.

پورتال پرشین وی

www.persianv.com/
Translate this page
عکس های جدید منتشر شده از بازیگران و افراد مشهور ایرانی (55) · عکس های جدید منتشر شده از بازیگران و .... این عوامل باعث نازک شدن موهای تان می شود، مراقب باشید! .... تصاویری از سریال نوروزی بیمار استاندارد به همراه خلاصه داستان · تصاویری از سریال ...

عکس های جدید سریال نوروزی «زعفرانی» - خبرگزاری میزان

www.mizanonline.ir/.../عکس-های-جدید-سریال-نوروزی-...
Translate this page
Feb 20, 2016 - سریال طنز «زعفرانی» به کارگردانی حامد محمدی برای نوروز امسال در حال ساخت ... آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

سریال های نوروز 95 زعفرانی تا دودکش 2 + تصاویر - شاهرود پرس

www.shahroodpress.com/Page/.../NewsView.aspx?...8...
Translate this page
شاهرود پرس: زعفرانی ، دودکش 2 و بیمار استاندارد سریال های نوروز 95 هستند که قرار ... برای نوروز آثاری را تدارک دیده اند که سریال های خارجی نیز در میان آنها دیده می شود.

بازیگر مرد با گریمی شبیه هالیوودی ها +عکس | علیرام نورایی

www.ghatreh.com/.../بازیگر-مرد-گریمی-شبیه-هالیو...
Translate this page
41 mins ago - بازیگر مرد با گریمی شبیه هالیوودی ها +عکس · دستگیری سارقی که شبیه بازیگر سریال پایتخت بود+تصویر ... کدام سریال ها نوروزی می شوند؟

نسخه چاپی - سریال‌های تلویزیون در نوروز 95 +تصاویر

iusnews.ir/.../سریال‌های-تلویزیون-در-نوروز-95-+تصا...
Translate this page
محمدحسین لطیفی کارگردان سینما و تلویزیون این سریال را برای نوروز 95 در تهران در ... البته بازیگران جدید این مجموعه که طنز اجتماعی است، هم به زودی معرفی می شوند. ... این داستان از لحاظ تنوع میان قصه‌های سریال‌ها کار متفاوتی است و مهدی هاشمی در این ...

سریال‌های طنز رسانه ملی برای نوروز 95 +تصاویر - رازق

www.razegh.com/fa/news99559.aspx
Translate this page
Feb 14, 2016 - امسال نیز برای نوروز 95 سریال هایی با نام های دودکش ۲، زعفرانی و ... البته بازیگران جدید این مجموعه که طنز اجتماعی است، هم به زودی معرفی می شوند.

سریال‌ های طنز تلویزیون برای نوروز 95 +تصاویر - استان نیوز

ostannews.com/showpage.aspx?id=183658...print
Translate this page
Feb 14, 2016 - امسال نیز برای نوروز 95 سریال هایی با نام های دودکش ۲، زعفرانی و ... البته بازیگران جدید این مجموعه که طنز اجتماعی است، هم به زودی معرفی می شوند.

از سریال های تلویزیونی نوروز 93 هم اکنون با خبر باشید - که

www.irannaz.com/the-television-series-is-now-march-...
Translate this page
از سریال های تلویزیونی نوروز 93 هم اکنون با خبر باشید. مجموعه : گالری ... تصویربرداری سریال از قسمت هایمربوط به شمال آغاز می شود و در ترکیه به اتمام خواهد رسید. در پایتخت ۳ ... انتشار تصاویر برهنه زنی برای ورود به مجلس +تصاویر · جالب ترین ...

معرفی سریال های نوروزی 95 / از دودکش 2 تا بیمار استاندارد و ...

topak.ir/.../معرفی-سریال-های-نوروزی-95---از-دودکش-2...
Translate this page
مجله اینترنتی تاپک -امسال برای نوروز ۹۵، تلویزیون ۳ سریال اصلی تدارک دیده که هرسه از ... سریال های نوروزی95 / از دودکش 2 تا بیمار استاندارد و زعفرانی + تصاویر ... البته بازیگران جدید این مجموعه که طنز اجتماعی است، هم به زودی معرفی می شوند.

آخرین اخبار سریال نوروزی - 1

www.wikipg.com/news_tag/سریال%20نوروزی
Translate this page
آخرین خبرها از سریال نوروزی «زعفرانی» +تصاویر ... در سینما و تلویزیون اظهار داشت: مادران همیشه کاراکترهایی دلسوز در سریال‌ها هستند و در آشپزخانه نشان داده می‌شوند.

پایتخت - سریال‌های طنز رسانه ملی برای نوروز 95/تصاویر

www.paytakhtpress.ir/.../سریال-های-طنز-رسانه-ملی-نو...
Translate this page
Feb 14, 2016 - امسال نیز برای نوروز 95 سریال هایی با نام های دودکش ۲، زعفرانی و ... البته بازیگران جدید این مجموعه که طنز اجتماعی است، هم به زودی معرفی می شوند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
یا مقلّب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محوّل الحول و الاحوال حوّل حالنا الى احسن الحال
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 154
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 202
  • باردید دیروز : 240
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 569
  • بازدید ماه : 569
  • بازدید سال : 8,831
  • بازدید کلی : 156,916