loading...
زندگیتو عوض کن
محسن بازدید : 383 دوشنبه 09 فروردین 1395 نظرات (0)

مهران مدیری شب گذشته در اقدامی بی سابقه سبیل های شش ساله  سروش صحت را کوتاه کرد. در این برنامه که پیش از آن با تراشیدن مو یکی از تماشاگران شروع شده بود، اینبار بعد از طفره رفتن های سروش صحت در جواب دادن به سوالها مهران مدیری سبیل هایش را به در خواست خودش زد.

محسن بازدید : 576 پنجشنبه 27 اسفند 1394 نظرات (0)

جناب خان در اجرای شب دوم «خندوانه» از گریه‌هایش پای قصه‌های امیرعلی گفت.


 جوان در ادامه با اشاره به برنامه «سه ستاره» گفت؛ این برنامه به اجرا و کارگرانی احسان علیخانی است که در رقابتی دوستانه با حضور سی و سه داور در هیئت انتخاب، «خندوانه» را در سه بخش گزارشگری، اجرا و برنامه کاندیدا کردند. و من در اینجا میخوام از برنامه‌ام استفاده کنم و بگم که به من رای بدید. 


رامبد جوان به رسم همیشگی در برنامه با 30 ثانیه تمرین خنده و بستن کمربندها «خندوانه» را پس از یک رفت و برگشت رسانه‌ای آغاز کرد.
قصه‌های امیرعلی گریه‌ جناب خان را درآورد/ اجرای زنده احسان کرمی در شب خندوانه‌ای‌ها
محسن بازدید : 241 پنجشنبه 20 اسفند 1394 نظرات (0)

احسان علیخانی میهمانان حضوری از میان کاندیداها خواهد داشت. یکی از این میهمانان امیر جعفری است که به خاطر بازی در سریال «تعبیر وارونه یک رویا» یکی از کاندیدای بخش بازیگری مرد است و دیگری مهران غفوریان است که با «در حاشیه 1و 2» مورد توجه قرار گرفت. 

محسن بازدید : 316 پنجشنبه 20 اسفند 1394 نظرات (0)

مباحثه محسن تنابنده و مجری «سه‌ ستاره» بر سر بازیگری پژمان جمشیدی و علی انصاريانمباحثه محسن تنابنده و مجری «سه‌ ستاره» بر سر بازیگری پژمان جمشیدی و علی انصاريان


کاندیداهای بخش «بازیگران مرد» معرفی شدند. در این بخش این نام‌ها توسط هیئت انتخاب برگزیده شدند:

حسن پورشیرازی، محسن تنابنده، امیر جعفری، کامبیز دیرباز، جواد رضویان، جواد عزتی، مهران غفوریان، رضا کیانیان، مهران مدیری.

محسن بازدید : 416 چهارشنبه 19 اسفند 1394 نظرات (0)

بهنوش بختیاری در بخش بازیگران با هیجان همیشگی‌اش درحالی وارد صحنه شد که لباس سنتی «محله گل و بلبل» را به تن داشت و ابتدا به سمت جایگاه ظلی‌پور رفت که علیخانی گفت: چرا این سمت می‌رید. بختیاری هم گفت: به خاطر اینکه شما قدتون بلنده نمیام سمت شما.تبریک ابهام‌آمیز علیخانی به مینا ساداتی/ پاسخ رامین‌فر به سوال عجیب مجری سیما

محسن بازدید : 180 سه شنبه 18 اسفند 1394 نظرات (0)

چهره ماندگار هنری سینمایی و تلویزیونی که همه کسانی که هنرش را دیده‌اند می‌توانند اذعان کنند که یکی از هنری‌ترین و مردمی‌ترین هنرمندان کشورمان است و هرکس با هر نوع تجربه‌ای در زندگی شخصی خود، او را آینه تمام نمای زندگی خود می‌داند. نقش‌های متعددی که در آثار مختلف بازی کرده‌اند، کار هرکسی نیست و تمامی اینها باعث شده تا این هنرمند مردمی آینه همه مردم ایران باشد. مردمی بودن، خضوع و دلبستگی به آب و خاکش او را از سایرین متمایز می‌کند. خبرگزاری فارس: تجلیل از «پرویز پرستویی» ستاره شرقی سینمای ایران/ این مرد بزرگ در قلم و نوشتار نگنجید

محسن بازدید : 309 سه شنبه 18 اسفند 1394 نظرات (0)

پدید  آمدن اعداد یونانی در تابلوهای تعویض، سریع ترین سوتی تاریخ لیگ توسط میلاد فخرالدینی، اثبات استقلالی بودن محسن فروزان، لباس آب و هوای خراب دروزاه‌بانی در لیگ، آینده روشن مربی گری بنگر با داد و بیدادهایش، انقراض بوزپلنگ ایرانی به خاطر نتایج پرسپولیس

طارمی بازیکن سال فوتبال ایران+گزارش تصویری و فیلم
محسن بازدید : 391 سه شنبه 18 اسفند 1394 نظرات (0)

نتخاب برگزیدگان تلویزیون سال 94 این برنامه عملکرد شبکه سه را در حوزه های مختلف (بهترین مجری غیر ورزشی، بهترین مجری وگزارشگر  ورزشی، بهترین برنامه تلویزیونی، بهترین سریال، بهترین بازیگر مرد و زن و بهترین تیتراژ و موسیقی) با حضور کارشناسان از طیف های مختلف،  زیر ذره بین و مورد ارزیابی  قرار خواهد داد.. این برنامه زیبا میتوانید از سایت دانلود روزانه با لینک مستقیم رایگان دانلود کنید

برنامه سه ستاره
محسن بازدید : 267 دوشنبه 17 اسفند 1394 نظرات (0)

زمانی که خود من شروع به کار کردم، اینقدر مثل این روزها در قید و بند سوپر استار شدن و کارها و رفتارهایی که باید برای این جایگاه انجام می‌دادیم، نبودم. ما فکر می‌کردیم بازیگری حرفه ماست و جزوی از جامعه هستیم و آمدیم در کنار یکدیگر گرهی از کار این جامعه باز کنیم. متاسفانه این روزها حواشی کارمان بیشتر شده و به جای اینکه به نفس کار برسیم، به مسائل دیگری می‌پردازیم و تا زمانی که با دیده دل به قضیه فرهنگ نگاه نکنیم، اتفاقات درستی نخواهد افتاد.

محسن بازدید : 244 دوشنبه 17 اسفند 1394 نظرات (0)

با اعتراض‌های مکرر بختیاری، علیخانی خبر خوش را به بختیاری داد و گفت: هیئت داوران شما را در بخش کاندیداهای زن قرار داده و بختیاری با شنیدن این خبر بسیار خوشحال شد و با هیجان خاصی خواستار رای مردم بود.

تلاش‌ «رامبد» برای حذف «عادل» از رقابت «سه‌ستاره»/ اعتراض‌های بهنوش بختیاری جواب داد!

محسن بازدید : 735 دوشنبه 17 اسفند 1394 نظرات (0)

زمان پخش : مجموعه دودکش ۲ که سری اول آن در ایام ماه رمضان ۹۲ پخش گردید قرار است سری جدید آن برای پخش در ایام نوروزی ۹۵ آماده گردد.

کارگردان سریال دودکش محمدحسین لطیفی می باشد و فیلمنامه آن را کوروش نریمانی نوشته است . همچنین تهیه کنندگی اثر بر عهده سید محمود رضوی بوده است. 

دودکش 2, سریال دودکش 2, بازیگران دودکش 2

محسن بازدید : 299 دوشنبه 17 اسفند 1394 نظرات (0)


برنامه سه ستاره,ویژه برنامه سال تحویل 95 شبکه سه ,دانلود برنامه سه ستاره ,برنامه احسان علیخانی برای سال تحویل

سه ستاره عنوان ویژه برنامه سال تحویل ۹۵ شبکه سه است که از اسفند ماه در هشت قسمت به تهیه کنندگی و اجرا احسان علیخانی بر روی آنتن رفته است و در شب سال تحویل نیز قرار است ۱۲ ساعت بصورت زنده از آنتن شبکه سوم سیما پخش گردد.احسان علیخانی پیش از این با ساختبرنامه سه ستاره برای سال تحویل ۹۳ به معرفی برترین بازیگران، مجریان و برنامه های تلویزیونی شبکه سه به مناسبت ۲۰ سالگرد تاسیس این شبکه پرداخته بود.

محسن بازدید : 231 دوشنبه 17 اسفند 1394 نظرات (0)

اگر اینترنت قطع شود چه می شود////گزارش////////


آشوب و به هم ریختگی در خیابان ها به دلیل از کار افتادن چراغ های راهنمایی و رانندگی، درگیری مردم در صف پمپ بنزین ها به دلیل از کار افتادن دستگاه ها و قفسه های خالی و پنجره های شکسته شده ی فروشگاه های زنجیره ای که سیستم های امنیتی آن ها و همچنین صندوق هایشان با استفاده از اینترنت کار می کنند، تنها بخشی از فاجعه ای است که در صورت قطع شدن اتصال اینترنت با آن روبرو خواهیم شد.

محسن بازدید : 262 دوشنبه 17 اسفند 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیاوش خیرابی بازیگر خوب سینما و تلویزیون است که در ۲۹ آذر ۱۳۶۳ در تهران متولد شد.اصلیتش تبریزی است.سال سوم راهنمایی در یک کار ایفای نقش کرد.


سیاوش خیرابی مجروح و خونی شد /// گریم  متفاوت بازیگر دلنوازان
محسن بازدید : 236 دوشنبه 17 اسفند 1394 نظرات (0)
«سه‌ستاره» امشب علیخانی، میزبان رامبد جوان و بهنوش بختیاری است
به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه «سه ستاره» با اجرا و تهیه‌کنندگی احسان علیخانی شب گذشته در دو بخش «مجریان» و «گزارشگران تلویزیونی» کاندیداهای خود را معرفی کرد. از آن میان چهره‌هایی نظیر محمد حسین میثاقی، نجم الدین شریعتی، داریوش فرضیایی و علی ضیاء از مهمانان حضوری این برنامه بودند و آیتم‌های متنوعی از چهره‌های دیگر مثل رامبد جوان و عادل فردوسی‌پور در لابه لای برنامه پخش شد. 

محسن بازدید : 251 یکشنبه 16 اسفند 1394 نظرات (0)

پخش نسخه ایرانی «تام و جری» از تابستان 95/ 7000 دقیقه انیمیشن ویژه نوروز و سال آینده

مرتضی شمسی رئیس مرکز پویانمایی «صبا» در خصوص  کارهای آماده پخش این مرکز در نوروز 95 و سال آینده در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: برای سال جدید 7000 دقیقه تولید انیمیشن داشته‌ایم که کارهای نهایی آن رو به اتمام است و بخش عمده‌ای از آن‌ها به مرحله پخش رسیده است. برخی از آن‌ها نیز کارهای مربوط به تولیدشان در دست انجام است.


محسن بازدید : 479 جمعه 14 اسفند 1394 نظرات (0)

چاقی
چاقی یکی از بزرگترین مشکلات بهداشتی در جهان است . به طور کلی منظور از چاقی و اضافه وزن وجود چربی بیش از حد در بدن می باشد .
چاقی فقط یک نگرانی از عدم زیبایی نیست بلکه یک اختلال پیچیده است که باعث افزایش خطر بیماری و مشکلات عدیده ای در سلامتی مانند بیماریهای قلبی ، دیابت و فشار خون بالا می شود . در حال حاضر عوامل خطرساز قلبی عروقی در جوانان مبتلا به اضافه وزن و چاق بدتر شده و شواهد اولیه آترواسکلروز آشکار با اختلال عملکرد اندوتلیال و افزایش کلسیم عروق کرونر در درصد بالایی از جوانان مبتلا به اضافه وزن وجود دارد .
در واقع علت اصلی چاقی و اضافه وزن عدم تعادل انرژی بین کالری مصرف شده و کالری خورده شده است . چربی بالا در غذاهای پر انرژی سبب افزایش کالری دریافتی می شود .  برای نمایش کامل به ادامه مطلب بروید

درباره ما
Profile Pic
یا مقلّب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محوّل الحول و الاحوال حوّل حالنا الى احسن الحال
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 99
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 8,299
  • بازدید کلی : 156,384