loading...
زندگیتو عوض کن
محسن بازدید : 219 یکشنبه 16 اسفند 1394 نظرات (0)


نشست خبری رئیس جمهوری گفت: امیدوارم در مجلس دهم شرایط بهتری را برای همکاری داشته باشیم.
نشست خبری رئیس جمهور آغاز شد
به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین‌ حسن روحانی در نشست خبری با رسانه‌های داخلی و خارجی، سال 94 را سالی تاریخی و به یادماندنی عنوان کرد و گفت: امسال سالی بود که ایران با جهان تعامل سازنده داشته است. اولین قدم در این راستا در لوزان به وجود آمد و سپس به روز بیست و سوم تیر ماه رسیدیم. در این روز توافق هسته‌ای بین ایران و 5+1 رخ داد.

وی ادامه داد: چند روز بعد یعنی در 29 تیرماه همه قطعنامه‌ها علیه ایران در سازمان ملل متحد لغو شد و دیگر ایران بعنوان کشوری که صلح و امنیت را به مخاطره می‌انداخت شناخته نمی‌شد، بلکه جهان فهمید که ایران یکی از طرف‌های همکاری در جامعه جهانی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین‌ حسن روحانی اظهار کرد: در 24 آذر ماه امسال بود که شورای حکام 12 مصوبه علیه ایران را لغو کرد و همچنین در روز 26 دی ماه برنامه اقدام مشترک یا همان برجام به تصویب نهایی رسید و از فردای همان روز همه تحریم‌های اقتصادی، مالی و بانکی که در رابطه با پرونده هسته‌ای ایران بود لغو شد.

وی با بیان اینکه هفتم اسفند آن افتخار شایسته توسط ملت ایران آفریده شد، اظهارداشت: هفتم اسفندی که مردم به نظام، رهبری و دولتشان بار دیگر اعتماد خود را نشان داده و پای صندوق‌های رای آمدند.

رئیس قوه مجریه با اشاره به اینکه دولت همه توان خود را برای برگزاری انتخابات شکوهمند و سالم به کار گرفت، گفت: ممکن است برخی از انتظارات برآورده نشده باشد، اما از روز ثبت‌نام کاندیداها تا روز انتخابات دولت هیچ شب آرامی نداشت و همه توان خود را به کار گرفت تا امید به جامعه برگرداند شود و تعداد افرادی که می توانند در انتخابات شرکت کنند بیشتر شود.

روحانی تصریح کرد: تلاش کردیم حضور و رقابت را به حداکثر برسانیم و در این زمینه از همه کاندیداها تشکر می‌کنیم به ویژه آنهایی که مورد تایید صلاحیت قرار نگرفته به دلیل اینکه همه قانونی عمل کردند و این به مثابه بلوغ سیاسی در صحنه فعالیت انتخاباتی بود.

وی ادامه داد: از همه آنهایی که مردم را به حضور در پای صندوق‌های رای تشویق کردند از جمله رهبر معظم انقلاب،  بزرگان سیاسی  که با پیام کتبی یا صوتی این کار را صورت دادند، همچنین اصحاب رسانه تشکر می کنم.

حجت‌الاسلام روحانی تاکید کرد: با تلاش فراگیر و همگانی خوشبختانه یک انتخابات خوبی هم از لحاظ حضور مردم و هم از لحاظ امنیت برگزار شد. جا دارد از همه نیروهای مسلح که برای امنیت کشور تلاش می‌کنند و تاکنون کشور امنی را پیش روی کشورهای دیگر قرار داده‌اند تشکر کنم.

وی اضافه کرد: مردم با امید و اعتماد پای صندوق‌ها آمدند و رای دادند. ما نیز هر چه می‌خواهیم باید از صندوق آرا و این اعتماد مردم به دست بیاوریم و با نحوه رای دادن باید نشان دهیم که چه چیزی را می خواهیم.

رئیس قوه مجریه افزود: خوشحالم که از میان  همه احزاب معتدلین انتخاب شدند و معنای این انتخاب مردم این است که مردم همان راه سال 92 را  ادامه دادند و برای مسئولان این انتخاب، این پیام را به همراه دارد که همکاری می‌خواهیم.

روحانی ادامه داد: هم مجلس خبرگان بعنوان ناظر جایگاه ویژه‌ای دارد و هم مجلس شورای اسلامی بعنوان یک مرجع قانونگذار اهمیت ویژه‌ای دارد و باید در کنار دولت به انجام امور کمک کند. ما نه مجلس تابع دولت می‌خواهیم و نه داریم، مجلسی می خواهیم که در کنار دولت با همدلی و همراهی اهداف ملی را دنبال کند و به سرانجام برساند.

رئیس جمهور با بیان اینکه مجلس جایگاه ویژه خود را دارد و در قانون اساسی نیز تبیین شده است،‌ گفت: امیدوارم که همکاری ما با مجلس دهم بیش از مجلس نهم باشد،‌ گرچه در مجلس نهم همواره تلاش کردیم روابط خوبی با مجلس شورای اسلامی داشته باشیم.

وی اظهارداشت: نه سوالات فراوان نمایندگان مجلس نهم ، نه استیضاح‌ها،‌نه رد برخی از لوایح و نه تاخیرها هیچ یک ما را عصبانی نکرد و حتی اگر بودجه و برنامه ما امسال تصویب نشود رابطه خوب ما با مجلس حفظ می شود.

رئیس قوه مجریه با بیان اینکه بسیار امیدوارم در مجلس دهم شرایط بهتری را برای همکاری داشته باشیم، تصریح کرد: آنچه مردم ما می‌خواهند در کنار هم بودن قوا برای حل مشکلات مردم است و مردم بداخلاقی را نمی‌خواهند.

روحانی اظهارداشت: مردم در 7 اسفند پاسخ بداخلاقی‌ها را دادند و گفتند که تهمت ، افترا و شعارهای غلط نتیجه معکوس می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه همه ما باید در مسیر اخلاق، رفاه مردم و حقوقشان و آینده درخشان کشور باشیم ؛ گفت: قانون اساسی نیز خواسته در مجلس افکار و نظرات مختلف انعکاس داشته باشد.

رئیس قوه مجریه افزود: وجود نماینده تمام ادیان از جمله مسیحیان، یهودی‌ها و زرتشیان به معنای آن  است که باید همه افکار و نظرات در مجلس نماینده داشته باشند و مجلس یکدست از لحاظ فکری و جناحی مطلوب نیست، بلکه باید از نظرات همه استفاده کنیم و همدیگر را نقد سازنده کنیم.

روحانی با اشاره به اینکه برجام یك را تقریبا به حول و قوه الهی به پایان رساندیم گفت: خب برای رسیدگی به جزئیات هنوز زمان لازم است، دولت های طرف مقابل به تعهدات عمل كردند و از نظر سیاسی نظرات را به بخش‍‌های اقتصادی اعلام كردند البته تعامل بخش های اقتصادی غیر دولتی زمانبندی خود را دارد.

رییس قوه مجریه افزود: امروز فعالیت ما با بانك های خارجی شروع شده و روز به روز هم بیشتر می شود، مسئله سوییفت حل شده .و بیمه تا حد زیادی اجرایی شده است، اما بسیاری از شركت ها فعال شده اند. به ملت بزرگ ایران عرض می كنم كه نقل و انتقال ارزی ما برای تولید و صادرات حدود 10 درصد كاهش هزینه داشته است.

وی ادامه داد: به ملت عزیز ایران اعلام می كنم كه هزینه حمل و نقل دریایی 25 درصد كاهش پیدا كرده است، در طول چند ماه گذشته 4.2 میلیارد سرمایه گذاری در سازمان سرمایه گذاری به تصویب رسیده است.

روحانی خاطر نشان کرد: اعلام می كنم كه ایران جایگاه خود را در صادرات نفت بازیافته و احقاق حقوق ما تنها حقوق هسته ای نبوده است. ما از لحاظ نقش مان در صادارات نفت باید به گذشته برگردیم و قدم به قدم در حال بازگشت هستیم.

رییس جمهور کشورمان تاکید کرد:  صنعت هوایی علی رغم اینكه بعضی خوشحال نشدند ما می خواهیم كه این صنعت به جایگاه خود باز گردد.

وی ادامه داد: سالانه حدود 4.5 میلیارد دلار مردم ایران پول هواپیمای خارجی را به شركت ها پرداخت می كنند و ما می خواهیم این پول به شركت های ایرانی برگردد. فكر نمی كنم كسی ناراحت شود كه پول مردم ایران به جیب ایرانی برسد و برای توسعه كشور صرف شود و در صنعت هوایی و تجارت جایگاه خود را پیدا كنیم.در جذب سرمایه جایگاهی كه شان ملت ایران هست را پیدا كنیم.

رییس جمهور کشورمان تاکید کرد: اگر جزئیاتی از برجام یك باقیمانده در مسیر درست و صحیح اجرایی خواهد شد، و البته اگر طرف مقابل بخواهد جایی به وظیفه و حقوق خود عمل نكند عكس العمل فوری ما را خواهد دید، اما خواست من از مردم و ملت ایران برای برجام 2 هست، ما همه باید دست به دست هم دهیم. ما نیاز به یك اقدام جامع مشترك ملی برای ساختن ایران، رونق اقتصادی، پیشرفت كشور و قدرت ملی داریم.ما باید همفكر و هماهنگ شویم.

روحانی ادامه داد: به ملت بزرگ ایران نوید میدهم كه سا ل95 سالی به مراتب بهتر از لحاظ شرایط اقتصادی و رفاه عمومی نسبت به سال 94 خواهد بود.ما سال سختی را پشت سر گذاشتیم، نقاط مثبت را گفتم اما مشكلاتی هم داشتیم.

رییس جمهور کشورمان اضافه کرد: ما با درآمد كم نفتی كشور را با كمك مردم و همدلی و همزبانی توانستیم كشور را به خوبی اداره كنیم. دیدید كه كشورهای تولید كننده نفت كه اطراف ما هست چه وضعی دارند، ارزش پول ملی آنها به نصف تقلیل پیدا كرده، تورم در تمام این كشورها افزایش پیدا كرده است، در برخی كشورهای تولید كننده نفت تورم به 150 درصد رسیده است اما تورم در ایران روز به روز كاهش پیدا كرده است.

وی تاکید کرد: همواره در اسفند و بهمن تورم افزایش پیدا می كند اما جالب است كه امسال منفی بوده است و این نشان از همدلی و همزبانی مردم است.

روحانی تصریح کرد: حتی در شرایط ركود در سال گذشته رشد مثبت سه درصد داشتیم و امسال هم مثبت خواهد بود و سال آینده رشد بسیار خوبی خواهیم داشت، بنابراین خواست من پیشاپیش هم برای روزهای پایانی سال 94 و سال95 همكاری بیشتر و تصمیم قاطع و همگانی و همدلی برای برجام 2 هست و امیدواریم در همه زمینه ها از فرصت بدست آمده با همكاری بیشتر قوا برای توسعه استفاده خواهیم كرد.

در ادامه رییس جمهور کشورمان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد

دکتر روحانی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه سخنگوی دولت در نشست خبری به نقل از شما اعلام كردند كه وزرای كابینه بخصوص وزرای اقتصادی ملزم به تدوین برنامه كوتاه مدت برای معیشت شده‌اند، جزئیات این برنامه چه زمانی اعلام می شود؟ گفت: آنچه من در هیات دولت در خواست كردم این بود كه سال آینده شرایط بهتری خواهیم داشت. بنابراین همه وزارتخانه های اقتصادی برای یك تحول باید آماده شوند، برای تعامل با بانك ها ، امروز شرایط ما نسبت به گذشته كاملا متفاوت هست كه باید وزارتخانه ها آماد ه شوند.از وزرا خواستم كه هركدام اگر طرح ضربتی مدنظر دارند تهیه كنند كه دولت در آن زمینه كمك بیشتری كند.

رییس جمهور کشورمان افزود: اما در همان جلسه هم برخی وزرا مطرح كردند، مثلا وزیری گفت كه زیرساخت های ما آماده است شما پول بیشتری بدهید تا در راه آهن شاهد تحول باشیم، یا وزیر دیگری گفت در كشت گلخانه ای كمك كنید كه ما توسعه دهیم یا در زمینه نیرو هم پیشنهاداتی ارائه شد.

وی ادامه داد: همانجا طرح های مورد نظر مطرح شد كه البته ما در حد توان به طرح همه كمك خواهیم كرد.

رییس قوه مجریه تصریح کرد: من روی یك حرف تكراری دوباره تاكید می كنم، اینكه اقتصاد كشور باید توسط بخش غیر دولتی احیا شود و دولت باید تسهیلات لازم را فراهم كند. به بخش خصوصی و بخش عمومی غیر دولتی می گویم كه ما در طول 94 قدم های مهمی برداشتیم. هزینه حمل و نقل دریایی 25 درصد كاهش داشته است. امروز در شرایط هستیم كه به راحتی در توسعه ریل می توانیم فعال شویم و حتما می توانیم در معضلات اساسی كشور ، از جمله اشتغال محیط زیست و آب و .... نیاز به كار بیشتر داریم.

خبرنگار دیگری از رئیس جمهور پرسید که گویا بعضی كارشناسان داخلی معتقدند آنطور كه برجام در نهاد ریاست جمهوری كارا و زنده جلوه داده می شود شاید در بین مردم چنین امری حس نمی‌شود. طرف آمریكایی و اروپایی گویا در حد انتظار همراهی نكردند، چه برنامه جدی قابل سند در این امر دارید؟ پاسخ داد: در فروش نفت دست ما باز شده و تحریم ها برداشته شده است، ما یك میلیون بشكه نفت می فروختیم و بیشتر ممنوع بوده و الان یك میلیون 400 هزار بشكه شده است و سال بعد بیشتر می شود. و این چیز مبهمی نیست، روابط بانكی ما برقرار شده و پول های ما در دنیا به راحتی در حال جابجا شدن هست و این مخفی نیست، قیمت ارز خارجی ما در بازار همه می بینند و می بینند كه در كشورهای مجاور چه وضعیتی پیدا كرده است، ما چیز مخفی نداریم.

روحانی ادامه داد: همه به وضوح روشن هست و هركس در صادرات كالا و واردات مواد اولیه هست برجام را حس می كند. كم كم با آمدن هواپیما در داخل كشور، مسافری هم كه سوار می شود بخوبی لمس می كند، با آمدن واگن ها و قطارهای جدید مردم برجام را حس می كنند.

رییس قوه مجریه تصریح کرد: مردم قدم به قدم برجام را لمس می كنند، رسانه های منصف هم لمس می كنند، برخی رسانه ها برایشان خیلی سخت هست چون یك مدت چیز دیگری گفتند و الان سخت است حرف را عوض كنند، همه می توانند توبه كنند و چیز بدی نیست. می گفتند سانترفیوژ می چرخد زندگی مردم هم می چرخد می گفتند مگر می شود، حالا می بینند كه می چرخد و شدنی هست.
چیز مخفی وجود ندارد، برجام یك مثل آفتاب تابان است و باید چشم ها را باز كرد.

رییس جمهور کشورمان خاطر نشان کرد: اینكه اروپا و آمریكا به وظایف عمل نمی كنند را باید از آقای دكتر عراقچی بپرسید. ممكن است موارد ایراد و اشكال هم باشد اما تعهدات اصلی كه آنها داده اند را عمل كردند و اگر هم ایرادی بوده اعلام كردیم و بعدا هم اعلام می كنیم.

وی در ادامه افزود: همه مسائل روشن را می بینند، البته به این معنا نیست كه ما دقت نكنیم ما باید در برابر خطاها بایستیم اگر موردی در اجرا دقیق نبود باید تذكر دهیم اما مردم بخوبی واقعیات را حس می كنند.

روحانی تاکید کرد: دلم میخواهد كه رسانه ها واقعیت را به همان شكلی كه هست به مردم بگویند، در انتخابات نشان دادند كه تهمت و حرف های بی اساس اثر ندارد . مردم دید ند در این انتخابات یك امنیت واقعی لمس شد بیش از هر انتخابات دیگر، اینترنت همانطور كار می كند، صبح انتخابات موبایل ها كار می كند و اینترنت هم كار می كند، گفتند عجب و خب احساس امنیت شد و من از وزارت ارتباطات وهمه دست اندركاران تشكر می كنم.

رییس قوه مجریه ادامه داد: امسال سال 94 هست و از سالهای قبل بهتر و سال بعد بهتر هم می شود.


دکتر روحانی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آقای صالحی در خصوص عدم همراهی برخی طرف‌های غربی در انجام تعهدات گفته است، آقای لاریجانی هم چنین نكته‌ای را گفتند، آیا شما این تاخیر در اجرای تعهدات طرف مقابل را تایید می‎كنید؟، اظهارداشت: از آقای دكتر صالحی بپرسید و هرچه در خصوص مسائل انرژی اتمی بگویند صاحب نظر هستند

وی ادامه داد: در همین زمینه هسته ای ما برای اولین بار بعد از برجام رفتیم در تجارت مواد هسته ای ، اصلا در مخیله كسی چند سال پیش نمی آمد كه در این زمینه می توانیم با دنیا تبادل داشته باشیم.اینكه با همكاری كشورهای دیگر یك راكتور را تكمیل كنیم، پس تعامل شروع شده و برجام اجرا شده است اما ممكن است نقایصی هم باشد و باید برطرف شود.

روحانی تاکید کرد: می گویند برخی موسسات خصوصی یا بانك ها هنوز مقداری هراس دارند كه نكند با ایران وارد مبادله شویم( مارگزیده از ریسمان سیاه و سفید می ترسد) چون بانكی كه قبلا بخاطر كار با ایران جریمه شده است ممكن است امروز سخت تر شروع كنند و امریكا باید در این راستا فعال تر باشد. هنوز هم آمریكایی ها باید در اجرای برجام فعال تر باشند.

رییس قوه مجریه خاطرنشان کرد: ممكن است یك بیمه گری كه شركت آمریكایی است یا شركت آمریكایی در آن سهم دارد هنوز هم تعلل كند یا برخی تحریم ها مرتبط با هسته ای نیست

رییس جمهور کشورمان گفت: ما می توانیم به هیات مذاكره كننده اجازه دهیم كه با دنیا در خصوص دیگر موضوعات هم مذاكره كنند كه قطعا در آنجا هم موفق خواهیم شد، اما باید اشكالات جزئی رفع شود. در كلیت برجام آقای عراقچی مسئول است ، در موضوعات اقتصادی بانك مركزی و وزارت اقتصاد و مسائل سیاست خارجی آقای ظریف.

خبرنگار دیگری از رئیس جمهور پرسید که سازمان سرمایه گذاری اعلام كرده اگر برای سرمایه گذاری‌های خارجی خطری پیش آید شرایطی فراهم می‌كند، این اتفاق باعث می‌شود شاهد افزایش پول و سرمایه به كشور باشیم، آیا دولت و بخش خصوصی توانمندی استفاده از این فرصت را دارد؟ نكته دیگر اینكه قوه قضائیه قانونی گذاشته كه كسانی كه بدهی مالی دارند بتوانند در منزل این دوران را سپری كنند، آیا دولت می پذیرد؟ و دکتر روحانی در پاسخ جواب داد: فضا برای جذب سرمایه خارجی یا برای فاینانس آماده شده است، دیروز نخست وزیر تركیه كه تهران بود و تعدادی از هیات های اقتصادی هم او را همراهی می كردند تاكید می كرد كه تركیه به ایران بیاید و سرمایه گذاری های مشترك را شروع كند. مثل همین وضع را با فرانسه داریم.

رییس قوه مجریه گفت: می‌دانید كه سرمایه گذاری با پژو از اوائل سال شروع می شود و بعد به ساخت خودروهای جدید می رسیم و متعهد هستند كه سی درصد از ساخت را به خارج صادر كنند، اما در حدی كه بخش خصوصی توان دارد خارجی می تواند ورود كند، قانون سرمایه گذاری خارجی كاملا روشن هست و برخی اموری كه در كشور سرمایه خارجی می خواهد خودش سرمایه را بر می گرداند و نیاز ندارد كه بار آن را بر دوش بگیریم.

روحانی با اشاره به اینکه برخی موارد را دولت باید تعهد دهد اظهار داشت: در این زمینه دولت وابسته به این است كه در سالهای بازپرداخت پیش بینی در آمد چقدر هست كه در دولت تاكید شده است و حتی برای اینكه در سالهای آینده مشكلی پیش نیاید بنا شده كه هرگونه تعهدی به دولت اعلام شود. 

رییس قوه مجریه تاکید کرد: بنابراین همه بدنبال بهترین بهره برداری از این فضا هستیم، اما اینكه چقدر می توانیم جذب سرمایه داشته باشیم وابسته به این است كه امروز تفاهمات با كشورهای مختلف چگونه تبدیل به قرارداد شود. تفاهم با یك كشور خارجی به معنای تبدیل شدن در كوتاه مدت به قراداد نیست. اما در عین حال همه آغاز شده و تلاش این است كه حداكثر استفاده را كشور و مردم ببرد، در زمینه كار قضایی ما با زندان موافق نیستیم هرچه بشود دوران زندانی كمتر شود ما استقبال می كنیم.

دکتر روحانی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه اگر ما در سیاست خارجی مطلبی را بگوییم بخصوص در مسئله یمن در حالیكه می‌بینیم محموله انسان دوستانه ایران به محض تماس تلفنی با وزیرخارجه باز می‌گردد یا وقتی می‌بینیم كه تنها دروازه یمن جیبوتی روابط را بر اساس مواضع سخنگوی دولت ایران قطع می‌كند آیا این مسائل این حق را به ما نخواهد داد كه احساس كنیم دولت ایران نسبت به مسائل منطقه‌ای وارد مذاكره شده و در مسئله یمن كوتاه آمده باشد؟ تصریح کرد: مواضع ما نسبت به مسائل منطقه‌ای روشن است، حضور ما در كمك به مردم و دولت عراق، لبنان و از جمله یمن همواره بوده و هست، و اینكه یك كشور همسایه یمن رابطه اش با ما قطع شود راههای دیگری هست كه بتوانیم این كمك ها را به مردم یمن برسانیم.


وی با اشاره به اینکه وضع مردم یمن بسیار بد هست گفت: دولت سعودی به بمباران های غیر انسانی خود ادامه مید هد، سازمان های بین المللی توجه چندانی ندارند، قدرت های بزرگ فعال نیستند، تقریبا سراغ ندارم كه با یك مقام خارجی ملاقات داشته باشیم و در مورد یمن حرف نزده باشیم. همواره یكی از مسائل ما یمن هست. ما این كمك ها را ادامه خواهیم داد. گرچه شرایط سخت هست.


این خبر تکمیل می شود...

مردم هفتم اسفند پاسخ بداخلاقی‌ها را دادند/ امیدوارم در مجلس دهم ...

www.yjc.ir › سیاسی  دولت
1 hour ago - مردم هفتم اسفند پاسخ بداخلاقی‌ها را دادندامیدوارم در مجلس دهم شرایط بهتری داشته باشیم. نشست خبری رئیس جمهوری با رسانه های داخلی و خارجی دقایقی ...

مردم هفتم اسفند پاسخ بداخلاقی‌ها را دادند/ امیدوارم در مجلس دهم ...

www.netshahr.com › اخبار  سیاسی
40 mins ago - نشست خبری رئیس جمهوری گفت: امیدوارم در مجلس دهم شرایط بهتری را برای همکاری داشته باشیم.

مردم هفتم اسفند پاسخ بداخلاقی‌ها را دادند/ امیدوارم در مجلس دهم ...

bigfun.smu.ir › اخبار
33 mins ago - مردم هفتم اسفند پاسخ بداخلاقی‌ها را دادندامیدوارم در مجلس دهم شرایط بهتری داشته باشیم. یکشنبه ، 6 مارس; 1 views; bigfun; 0 دیدگاه. پرینت; ایمیل.

مردم هفتم اسفند پاسخ بداخلاقی‌ها را دادند/ امیدوارم در مجلس دهم ...

khabarche.ir/.../مردم-هفتم-اسفند-پاسخ-بداخلاقی-ها-را-...
18 mins ago - مجلس بعد از ظهر یکشنبه شانزدهم اسفند ماه 1394 خبر مردم هفتم اسفند پاسخ بداخلاقی‌ها رادادندامیدوارم در مجلس دهم شرایط بهتری داشته باشیم.

روحانی: مردم 7 اسفند پاسخ بداخلاقی ها را دادند - Bartarinha.IR ...

www.bartarinha.ir › اخبار روز  اخبار سیاسی
1 hour ago - ... و من بسیار امیدوارم در مجلس دهم، ما شرایط بهتری را برای همکاری داشته باشیم. ... وی تاکید کرد: مردم در هفتم اسفند پاسخ بداخلاقی ها را دادند؛ در هفتم ...

از میان همه جناح ها، معتدلین آمدند/ مردم در 7اسفند پاسخ بداخلاقی ها ...

www.mojnews.ir/.../از-میان-همه-جناح-ها-معتدلین-آمدند-م...
15 mins ago - مردم در انتخابات مجلس نشان دادند که راه میانه روی را برگزیدند و پاسخ به تهمت و ... منامیدوارم در مجلس دهم ما شرایط بهتری را برای همکاری داشته باشیم آنچه مردم از ... مردم در هفتم اسنفد پاسخ بد اخلاقی ها را دادند ؛ مردم در هفتم اسفند گفتند که ...

مردم اعتماد خود به نظام، رهبری و دولت را در ۷ اسفند نشان دادند

www.tasnimnews.com/.../مردم-اعتماد-خود-به-نظام-رهبر...
رئیس جمهور گفت: مجلس تابع دولت را نمی‌خواهیم و مجلس تابع دولت نداریم. ... امیدوارم که در مجلس دهم ماشرایط بهتری را برای همکاری داشته باشیم، آنچه مردم از ما می‌خواهند ... کس را نمی‌خواهند، مردم در هفت اسفند پاسخ بداخلاقی‌ها را دادند مردم در هفتم اسفند گفتند ...

امیدوارم در مجلس دهم شرایط بهتری داشته باشیم - اخبار ...

feed.tpanel.ir/.../مردم-هفتم-اسفند-پاسخ-بداخلاقی-ها-را...
7 mins ago - اخبار خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری >> سیاسی >> مردم هفتم اسفند پاسخ بداخلاقی ها را دادند/امیدوارم در مجلس دهم شرایط بهتری داشته باشیم - تی‌پنل: ...

مجلس تابع دولت نداریم و نمی‌خواهیم - خبرگزاری صدا و سیما

www.iribnews.ir/.../مجلس-تابع-دولت-نداریم-و-نمی‌خواه...
21 mins ago - آقای روحانی افزود: مردم در هفتم اسفند پاسخ بداخلاقی ها را دادند و گفتند ... اخلاق باشیم اضافه کرد: همه ما همچنین باید در مسیر حقوق و ‌رفاه مردم و در ... این مردم خواستار آن هستند که همه افکار و همه نظرات در مجلس نماینده داشته ... من به ملت بزرگ ایران نوید می دهم به حول و قوه الهی سال 95 سالی به مراتب بهتر از لحاظ شرایط اقتصادی ...

مردم اعتماد خود به نظام، رهبری و دولت را در 7 اسفند نشان دادند ...

news.pishtaz.ir/.../مردم-اعتماد-خود-به-نظام،-رهبری-و-دو...
24 mins ago - رئیس جمهور گفت: مجلس تابع دولت را نمی‌خواهیم و مجلس تابع دولت نداریم. .... بسیار امیدوارمکه در مجلس دهم ما شرایط بهتری را برای همکاری داشته باشیم آنچه مردم از ... را نمی‌خواهد مردم در هفت اسفند پاسخ بداخلاقی‌ها را دادند مردم در هفتم اسفند ...

مجلس تابع دولت نداریم و نمی‌خواهیم/ انتخابات خوبی برگزار شد ...

www.farsnews.com/139412160010...
Translate this page
Fars News Agency
1 hour ago - رئیس‌جمهور با بیان اینکه انتخابات مطلوبی برگزار شد، گفت: ما مجلس ... روحانی تاکید کرد: و در 7اسفند آن افتخار تاریخی توسط ملت ایران آفریده شد، هفتم اسفندی که مردم ... امیدوارم که در مجلس دهم ما شرایط بهتری را برای همکاری داشته باشیم و ... و هیچ‌کس بد اخلاقی را نمی‌خواهد و مردم در 7 اسفند پاسخ بد اخلاقی‌ها را دادند و ...

Rasa News :: خبرگزاری رسا - سال 95 سال بهتری برای مردم ...

www.rasanews.ir/NSite/FullStory/?Id=320565
49 mins ago - سال 95 سال بهتری برای مردم ایران خواهد بود/ طرف مقابل به تعهداتش عمل نکند عکس ... نشست خبری از حضور گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفندماه قدردانی کرد. ... کرد: امیدواریم در مجلس دهم ماشرایط بهتری برای همکاری داشته باشیم، آنچه مردم از ما ... را، هیچ کس بداخلاقی را نمی خواهد، مردم در 7 اسفند پاسخ بداخلاقی ها را دادند و ...

روحانی در نشست خبری: دولت در انتخابات یک شب آرام نداشت ...

namehnews.ir/.../روحانی-در-نشست-خبری-راه-توبه-با...
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱ ... دولت در انتخابات یک شب آرام نداشت/ مردم در هفتم اسفند پاسخ بداخلاقی ها را دادند ... ما مجلس تابع دولت را نمی‌خواهیم. ... بسیار امیدوارم که همکاری ما با مجلس دهم پیش ازمجلس نهم داریم؛ گرچه در مجلس نهم هم سعی در ... ما برای تعامل با بانک‌ها شرایط بهتری داریم و از وزیران خواستم اگر طرح ضربتی مد نظر ...

مردم در هفتم اسفند پایه های نظام را مستحکم تر کردند - Nividar ...

www.nividar.com/news/56dc33d7870024e2c9126195
22 mins ago - مردم در هفتم اسفند پایه های نظام را مستحکم تر کردند ... دهم بیش از نهم باشد گرچه در مجلس نهم هم تلاش کردیم روابط خوبی با مجلس داشته باشیم. ... رئیس‌جمهور ابراز امیدواری کرد که در مجلس دهم شرایط بهتری برای همکاری وجود داشته باشد. ... هیچ‌کس بداخلاقی را نمی‌خواهد، مردم در ۷ اسفند پاسخ بداخلاقی‌ها رادادند، گفتند که تهمت ...

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب | Entekhab.ir

www.entekhab.ir/
مردم در هفتم اسفند پاسخ بداخلاقی ها را دادند. این خبر تکمیل می ... حل می شود» انتقاد کرد. سید احمد خاتمی: رئیس آینده مجلس خبرگان، فردی از جنس آیت الله یزدی خواهد بود.

مردم هفتم اسفند پاسخ بداخلاقی‌ها را دادند | فرا پرس

farapress.ir/.../مردم-هفتم-اسفند-پاسخ-بداخلاقی‌ها-را-داد...
36 mins ago - مردم هفتم اسفند پاسخ بداخلاقی‌ها را دادندامیدوارم در مجلس دهم شرایط بهتری داشته باشیم. نشست خبری رئیس جمهوری با رسانه های داخلی و خارجی دقایقی ...

زمان اجرای برجام 2 برای رونق اقتصادی ، پیشرفت ، افزایش ...

www.noorsan.com › سایر اخبار
4 mins ago - ... ایران اسلامی است/ مردم هفتم اسفند افتخار تاریخی آفریدند/ مجلس تابع ... پاسخ بداخلاقی‌ها رادادندامیدوارم در مجلس دهم شرایط بهتری داشته باشیم.

الف - روحانی در نشست خبری: مجلس تابع دولت نمی‌خواهیم/دولت ...

alef.ir/vdccoeq1e2bq148.ala2.html?33txt
26 mins ago - در هفتم اسفند، مردم اعتمادشان به نظام و دولت را نشان دادند و پای صندوق آرا آمدند و جهان ... روز آخر حفظ خواهد شد و امیدوارم در مجلس دهم شرایط بهتری را برای همکاری داشته باشیم. ... پاسخ روحانی به سوالی درباره چرایی پاسخ ندادن به شکایت های مسئولان دولت قبل/ 7 .... توییت جالب توجه حدادعادل در موردبداخلاقی های بعد انتخابات ...

سیما - شهریه مدارس غیردولتی شهر تهران اعلام شد

jazzservices.net/.../شهریه_مدارس_غیردولتی_شهر_تهرا...
بعیدی نژاد:سازمان همکاری های اسلامی توجه جهان را به بحران فلسطین جلب کند · مردم هفتم اسفند پاسخ بداخلاقی‌هارا دادند/ امیدوارم در مجلس دهم شرایط بهتری داشته باشیم ...

مردم در هفتم اسفند پایه های نظام را مستحکم تر کردند

www.chehnews.ir/125663
29 mins ago - مردم در هفتم اسفند پایه های نظام را مستحکم تر کردند - رئیس جمهور گفت: ۷ ... از نهم باشد گرچه در مجلس نهم هم تلاش کردیم روابط خوبی با مجلس داشته باشیم. ... رئیس‌جمهور ابراز امیدواری کرد که درمجلس دهم شرایط بهتری برای همکاری وجود داشته باشد. ... بداخلاقی را نمی‌خواهد، مردم در ۷ اسفند پاسخ بداخلاقی‌ها را دادند، گفتند که ...

خبـر23 | طرفداران به سوشا انگیزه دادند

khabar23.ir/item-15314-طرفداران-به-سوشا-انگیزه-دادند
مردم هفتم اسفند پاسخ بداخلاقی‌ها را دادند/ امیدوارم در مجلس دهم شرایط بهتری داشته باشیم. 7 دقیقه قبل 0. جوان سیاسی · مجلس تابع دولت را نمی‌خواهیم و مجلس تابع دولت ...

نمایده مردم خوی در مجلس دهم کی شد - آخرین اخبار ایران و جهان

khabarduni.ir/search/?q=نمایده+مردم...در+مجلس+دهم...
وی در دوره‌های هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم تبریز، آذرشهر ... در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشارکت گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفند گفت ... پای صندوق‌های رای رفتند و نشان دادند که همچنان به بهبود شرایط جامعه امیدوارند. ... مجلس خبرگان رهبری خواهند داد، گفت: مردم در انتخابات مجلس خبرگانپاسخ رسانه های ...

مجلس خبرگان | پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی

hashemirafsanjani.ir/fa/تگ/مجلس-خبرگان
بی‌شک انتخابات هفتم اسفند، یکی از فرصت‌های بسیار گرانقدر برای .... که بنا بوده همه چیز آن اسلامی باشد، متأسفانه الان فسادها و بداخلاقی های فراوانی را می‌بینیم. ... راهکارهای ما در انتخابات‌ است و بهتر از انتخابات تبلوری برای اراده و خواست مردم نداریم ... در خِبرگان ولایت فقیه، مجلس خِبرگان شرط اجتهاد و عدالت را با هم داشته باشیم که هم ...

جشن عید ملی ۹۴/آنچه در هفتم اسفند رقم خورد - خبرگزاری شبستان

www.shabestan.ir/detail/News/526328
Feb 27, 2016 - خبرگزاری شبستان: از ساعت ۸ صبح ۷ اسفند ۹۴ بیش از ۵۴ هزار شعبه اخذ رای در ... هزار و ٢٧ نفر واجدین شرایط شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس دهم شورای اسلامی و ... و سالم به گونه ای که موجب اقتدار و عظمت ایران و اسلام باشد را داشته باشیم. .... کشور دولت هشتم در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا حضور مردم در ...

روحانی: مردم در 7 اسفند پاسخ بداخلاقی ها را دادند - برترین ها ...

khabar.parsijoo.ir/.../showpost?...مردم...اسفند+پاسخ+...
9 mins ago - روحانی: مردم در 7 اسفند پاسخ بداخلاقی ها را دادند. حسن روحانی در نشست خبری با رسانه های داخلی و خارجی گفت: مردم در هفتم اسفند پاسخ بداخلاقی ها را دادند؛ در هفتم اسفند ... وی ادامه داد: از آغاز سال که طلیعه آن تعامل سازنده با جهان بود و اولین قدم مهم در ... امنیت تصویب شده بود، لغو شد و شرایط ایران به عنوان کشوری که از دید ...

خبرگزاری خانه ملت :: اعتماد عمومی در ایران "سرمایه عظیم ...

www.icana.ir/Fa/News/190276
به گفته وی، امیدوارم در انتخابات مجلس نهم، شاهد برگ زرین دیگری در دفاع از ... که در منطقه بیدار شدند و به ندایمردم ایران گوش فرا دادند، باشیم و مردم به صحنه بیایند و ... این نماینده مجلس هشتم اضافه کرد: دشمنان می‌خواهند یک بازی تبلیغاتی و روانی در ذهن ... در این شرایط از این زمینه استفاده حداکثری می‌کند، دشمن به خوبی ازبداخلاقی‌های ...

قصرنیوز

qasrnews.blogfa.com/
این استاد دانشگاه تصریح کرد: «با این وجود باید گفت کلیت مجلس آینده بهتر از مجلس ... اصلاح طلبان توانستندشرایط را به سوی خود شکل دهند و باید دید در مجلس که حوزه نخبگانی .... منتخب مردم تهران در مجلس دهم ادامهداد: به نظر من این رای مردم پیام روشنی برای ... قصرنیوز:هفته نامه آوای کرمانشاه در خصوص انتخابات هفتم اسفنددر استان ...

رعایت قانون و پرهیز از بداخلاقی تبلیغاتی خواسته مردم از نامزدها

basironline.com/view.aspx?id=54211
Feb 21, 2016 - رعایت قانون و پرهیز از بداخلاقی تبلیغاتی خواسته مردم از نامزدها ... سال آینده انتخاب می شوند که شرایط این افراد انتخاب شونده بسیار مهم است و هر فردی نیز با ... مناسب کاندیداها نام های مورد علاقه خود را در برگه های رای هفتم اسفند خواهند نوشت. ... وی ادامه دادامیدوارم در مجلس دهم شاهد تحول زیادی باشیم و نمایندگانی راه یابند که ...

جريان اصلاحات روزآمد شده است - اعتدال

etedaal.ir/fa/news/.../جريان-اصلاحات-روزآمد-شده-است
1 day ago - علت اين اعتماد و حضور باشكوه مردم در انتخابات هفتم اسفند را بايد در دو امر جويا شد. نخستين علت در شرايط كشور نهفته است؛ مردم و دولت و اصلاح‌طلبان ميراث‌دار ... از مشكلات صورت گرفته داشته است باز هم شاهد هستيم جرياناتي هستند كه با ... اصلاح‌طلبان به مردم اميد دادند و مردم هم به خوبي نوع رفتار افراد فرهيخته را ...

سياسي - روزنامه مردم سالاری - سرفصل

mardomsalari.com/template1/Article.aspx?AID=37114
2 days ago - انتخابات هفتم اسفند نشان داد که ملت به خير و شر خود حساس هستند ... ما همه بايد همين را چه در زندگي شخصي و چه در گروه‌هاي سياسي مورد نظر داشته باشيم. ... که در اين شرايط دنيا را به خوبي مي‌شناسد و هسته‌اي را به خوبي مي‌شناسد و هم جنگ و هم .... اين فعال سياسي هم‌چنين تاکيد کرد: مجلس دهم بايد مسائل سياست خارجي و داخلي ...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
یا مقلّب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محوّل الحول و الاحوال حوّل حالنا الى احسن الحال
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 240
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 446
  • بازدید ماه : 446
  • بازدید سال : 8,708
  • بازدید کلی : 156,793