loading...
زندگیتو عوض کن
محسن بازدید : 243 دوشنبه 24 خرداد 1395 نظرات (0)
قاب ششم «ماه عسل» با روی صحنه آمدن پزشکی که با اراده خداوند، امید را به دل زوج های نابارور آورد، بسته شد.
به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ششمین قسمت از برنامه «ماه عسل» در ماه مبارک رمضان، با دعای فرج شروع شد.

علیخانی ضمن تشکر از مخاطبان از آنها درخواست کرد مانند سال های گذشته تیتراژ «ماه عسل» را بخوانند و برای پخش در برنامه ارسال کنند.
 
بعد از پخش تیتراژ ابتدایی،  پشت صحنه دیروز برنامه «ماه عسل» پخش شد که عوامل برنامه کتاب های «عمو سبحان» را که با خود آورده بود، از وی خریدند.
 
در ادامه علیخانی از راه های ارتباطی مخاطبان با مردم سخن گفت. اینکه خود وی فقط یک صفحه در اینستاگرام دارد و دیگر صفحات از طرف وی جعلی است. احسان عليخاني در ابتدای برنامه به اين موضوع اشاره كرد كه صفحات رسمی «ماه عسل» كدامیک هستند و از سوءاستفاده و كلاهبرداری برخی افراد گلايه كرد.

مجری «ماه عسل» پس از آن، از استاد صارمی جراح و فوق تخصص زنان و زایمان دعوت کرد تا در قاب برنامه رمضانی‌اش حاضر شود و در ابتدا از تولد دکتر پرسید که وی گفت: در سال 1326 به دنیا آمده و پدرش حاکم شهر بوده است.
روایت تولد دوباره امید از زبان یک پزشک در قاب «ماه عسل» +تصاویر

علیخانی به دکتر گفت: شما بچه پولدار بودید دیگه؟ وی گفت: نه پدرم از بزرگان عشایر این شهر بود که توانست این شهر را آباد کند. ما در یک خانواده پر جمعیت زندگی می‌کردیم. ده فرزند هستیم و متاسفانه مادرم دو ماه پیش فوت کرد.

پدرم علاقه بسیاری به درس خواندن ما داشت و پزشکی برای ما رویا بود؛ چراکه رشته مقدسی است. من ابتدا رشته ریاضی خواندم اما بعدها پزشکی را انتخاب کردم. آن زمان به سختی درس می خواندیم مثل الان کلاس کنکور نبود! علیخانی در اینجا عنوان کرد: ولی من کلاس کنکور نرفتم (خنده)
 
علیخانی پس از آن سوال ویژه خود را اینگونه بیان کرد که چرا این رشته را انتخاب کردید؟  

دکتر صارمی عنوان کرد: این رشته به نوعی به من تحمیل شد. بعد از یک سال که پزشک عمومی بودم، یک اتفاق باعث شد به سمت رشته زنان و زایمان بروم. یک شب فردی به درب خانه ما آمد که برای کمک به همسرش که باردار بود، بروم. آن شب عظمت خلقت را دیدم و این رشته را انتخاب کردم. 
روایت تولد دوباره امید از زبان یک پزشک در قاب «ماه عسل» +تصاویر

در ادامه در آیتمی، دکتر صارمی به صورت مستند تمام بخش های بیمارستان را نشان داد. نکته جالب این مستند زمانی بود که دکتر صارمی نوه خود را بغل کرده بود که با روش «آی وی اف» به دنیا آمده است. 

دکتر صارمی عشق و علاقه وافر به کار را یکی از دلایل موفقیت خود همه دانست. عشقی که به قول خودش از استادش دکتر قریب آموخته است.

علیخانی پس از آ« به یک ویژگی دکتر صارمی اشاره کرد. اینکه هیچ زوجی را نا امید نمی کند و به آنها نمی گوید که نازا هستند. صارمی هم با تاکید زیاد گفت من که هستم که بخواهم دیگران را نا امید کنم. ما برای وصل کردن آمدیم. پزشکی عشق است و کار برای خدمت. اگر کشی به فکر پول درآوردن از این راه است بهتر است از این عرصه کناره بگیرد.

صارمی در ادامه گفت: زمانی که من برای ادامه تحصیل خود به اتریش رفته بودم، یک زوج ایرانی را آنجا دیدم که به خاطر نازایی آمده بودند. آن زمان بود که متوجه شدم نازایی از سرطان در ایران بدتر است.  زنان دوست دارند کگه مادر بشوند. حتی اگر سرطان داشته باشند اما باز دوست دارند که مادر بشوند و این حق طبیعی آنهاست. بیاییم اعتقاد خود را از دست ندهیم و عظمت خداوند و خلقت را درک کنیم. 

علیخانی در ادامه از دکتر سوال کرد: شما نطفه را انتخاب می کنید؟ دکتر گفت: سوال خوبی پرسیدید. خیلی ها به من می‌گویند چهار قلو را یکی کم کنید. هرگز نتوانستم این کار را کنم. من با عشق کار خود را انجام می دهم و تا کنون 2500 نوزاد با این روش به دنیا آمده اند.
روایت تولد دوباره امید از زبان یک پزشک در قاب «ماه عسل» +تصاویر

در ادامه برنامه علیخانی از سورپرایز برنامه امروزش برای دکتر صارمی حرف زد. اما قبل از آن از اتفاق تلخی در زندگی صارمی گفت. و آن هم از دست دادن فرزندش بود. دکتر صارمی چند سال قبل یکی از فرزندان خود را از دست داده بود. اتفاقی که در باره اش گفت: آن لحظه تنها و تنها به خداوند گفتم که نعمتی را به من دادی و از من گرفتی. خودت به من صبرش رو هم عطا کن.

علیخانی پس از آن با نشان دادن فیلم تولد کودکی در 23 سال گذشته، از خانواده ای دعوت کرد که به روی صحنه ماه عسل بیایند. خانواده ای که طبق گفته خودشان چندسالی را در حسرت داشتن فرزند گذرانده بودند و پس از مراجعه به مطب دکتر صارمی با انجام «آی وی اف» صاحب فرزند شده بودند.

نهایتا برنامه امروز ماه عسل با تاکید صارمی بر اینکه امثال او تنها و تنها یک وسیله هستند و از آنچه که به آن علم دارند استفاده می کنند، گفت: هر اتفاقی که می افتد خواست و اراده خداوند است.



گزارش از: الهام قبادی

برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید
انتهای پیام/




روایت تولد دوباره امید از زبان یک پزشک در قاب «ماه عسل» +فیلم و تصاویر

www.yjc.ir › فرهنگی هنری › رادیو تلویزیون
Translate this page
9 hours ago - قاب ششم «ماه عسل» با روی صحنه آمدن پزشکی که با اراده خداوند، امید را به دل زوج های نابارور آورد، بسته شد.

روایت تولد دوباره امید از زبان یک پزشک در قاب «ماه عسل» + فیلم

www.yjc.ir › فیلم و صوت › فیلم و صوت
Translate this page
9 hours ago - قاب ششم «ماه عسل» با روی صحنه آمدن پزشکی که با اراده خداوند، امید را به دل زوج های نابارور آورد، بسته شد.


روایت تولد دوباره امید از زبان یک پزشک در قاب «ماه عسل» +تصاویر ...

khabarfarsi.com/n/16907842 - Translate this page
35 mins ago - روایت تولد دوباره امید از زبان یک پزشک در قاب «ماه عسل» +فیلم و تصاویر; باشگاه خبرنگاران جوان - یکشنبه ۲۱:۰۳ روایت تولد دوباره امید از زبان ...

روایت تولد دوباره امید از زبان یک پزشک در قاب «ماه عسل» +فیلم و تصاویر

www.bia2download.xyz/روایت-تولد-دوباره-امید-از-زبان-یک-پزش...
Translate this page
8 hours ago - روایت تولد دوباره امید از زبان یک پزشک در قاب «ماه عسل» … www.yjc.ir › فرهنگی هنری › رادیو تلویزیون ۵۲ دقیقه پیش – قاب ششم «ماه عسل» با روی ...

روایت تولد دوباره امید از زبان یک پزشک در قاب «ماه عسل» +تصاویر

monitor.shafaqna.com/FA/IR/4880186
Translate this page
روایت تولد دوباره امید از زبان یک پزشک در قاب «ماه عسل» +تصاویر. ... بیا تا راز یکدیگر بدانیم سخن از سِر همدیگر برانیم + فیلم. - باشگاه خبرنگاران ...

روایت تولد دوباره امید از زبان یک پزشک در قاب «ماه عسل» + فیلم ...

khabarpu.com/k.php?u...2KjYp9i02q/...
Translate this page
9 hours ago - به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ قاب ششم «ماه عسل» با روی صحنه آمدن پزشکی که با اراده خداوند، امید را به دل زوج های نابارور آورد، ...

روایت تولد دوباره امید از زبان یک پزشک در قاب «ماه عسل» + فیلم شب ...

khabarche.ir/.../روایت-تولد-دوباره-امید-از-زبان-یک-پزشک-در-قاب...
Translate this page
8 hours ago - روایت تولد دوباره امید از زبان یک پزشک در قاب «ماه عسل» + فیلمقاب ششم «ماه عسل» با روی صحنه آمدنپزشکی که با اراده خداوند، امید را به دل زوج های نابارور آورد، بسته شد. منبع باشگاه خبرنگاران ... تبلیغات --. تصاویر خنده دار ...

روایت تولد دوباره امید از زبان یک پزشک در قاب «ماه عسل» +فیلم و ...

www.poparena.ir/item-19117-روایت-تولد-دوباره-امید-از-زبان-یک-...
Translate this page
قاب ششم «ماه عسل» با روی صحنه آمدن پزشکی که با اراده خداوند، امید را به دل زوج های ... روایت تولد دوباره امید از زبان یک پزشکدر قاب «ماه عسل» +فیلم و تصاویر

عمل جراحی نادر در گلستان/ کودک 7 ماهه از مرگ نجات یافت+عکس | پرتال خبر

www.portalekhabar.com/عمل-جراحی-نادر-در-گلستان-کودک-7-ماهه-از...
Translate this page
8 hours ago - در یک عمل نادر؛ یک کوک شیر خوار ۷ ماهه، در یکی از بیمارستان های شهر گرگان از ... روایت تولد دوباره امید اززبان یک پزشک در قاب «ماه عسل» +فیل.

روایت تولددوباره امید از زبان یک پزشک+عکس - دبلیوخبر

wwwkhabar.ir/6802108
Translate this page
قاب ششم «ماه عسل» با روی صحنه آمدن پزشکی که با اراده خداوند، امید را به دل زوج های ... یک پزشک عکس · روایت تولد دوباره امیداز زبان یک پزشک در قاب ماه عسل تصاویر ... روایت فاجعه منا از زبان همراه شهید رکن آبادی/وقتی قفسه سینه ها می شکست فیلم ...

خبرگزاری بیان گلپایگان

bayan-news.ir/
Translate this page
فیلم طنز سیاسی نیشگون نیوز ۹ / از خداحافظی سرافراز با صدا و سیما تا علت کار نکردن برخی رؤسا ... روایت تولد دوباره امید از زبان یک پزشک در قاب «ماه عسل» +تصویر ... ماه مبارک رمضان که در تقویم اسلامی ماه نهم از ماه های قمری و نیز تنها ماهیست که در ...

فروشگاه پوشاک در محاصره شعله های آتش +تصاویر | وب سایت خبری رز

ghazvin.rozdownload.net/page-81083.html
Translate this page
منبع : yjc.irفروشگاه پوشاک در محاصره شعله های آتش +تصاویر ... روایت تولد دوباره امید از زبان یک پزشک در قاب «ماه عسل» +فیلم و تصاویر · ادامه نقض آتش بس یمن از ...

سواستفاده از یک فیلم توقیفی! - خبرجو

khabarjoo.tk/news/4716/سواستفاده+از+یک+فیلم+توقیفی
Translate this page
سازنده فیلم توقیف شده «گشت ارشاد» از نام فیلم توقیف شده خود سوءاستفاده کرد. ... است یا تقلید · روایت تولد دوباره امید از زبان یک پزشک در قاب ماه عسل تصاویر ...

پارسینه|Parsine

www.parsine.com/
Translate this page
بدترین فاجعه تیراندازی تاریخ آمریکا یک روز پس از قتل خواننده جوان: پایان شب ... عکس:اتومبیل شخصی مجری ماه عسل! عکس:خطیب مشهور .... اخبار هفته در قاب تصویر.

.: Porseman.org :. - نظرات مقاله «پيامدهاي خود ارضايي و مبارزه با آن»

porseman.org › روانشناسی و مشاوره
و در نهايت اگر پس از مدتي باز هم چشمتان ضعيف باقي ماند به چشم پزشك مرجعه كنيد ... V}(دفتر آيت الله بهجت){V لازم به ذكر است، كسي كه به حرمت استمنا در ماه رمضان، آگاهي .... اين جمله ايست قصار از زبان مفلوكي چون من كه از يك سو همه او را دختري با وقار ..... از نگاه كردن به مناظر و فيلم ها و تصاوير و مواضع جنسي و خوش آيند, از جنس مخالف و ...

عصر ايران

www.asriran.com/
Translate this page
اوباما رسما حمایت خود از هیلاری کلینتون را اعلام کرد (فیلم) · زنان قشقایی ... گزارش ویژه عصر ایران از تهدید و تخریب یک اثر ملی: ...... ماه عسل صدساله به پایان رسید.

فیلم آموزش رقص توسط دو مجری مطرح سیما + دانلود - بولتن نیوز

www.bultannews.com › صفحه نخست › اجتماعی
به امید روزی که تمام مادران ما مادرانه عمل کنند . ...... برا قضاوت کار خاصی نمی خواد بکنیم فقط اگه تصویر زوم کنه رو امیر محمد و عمو ..... من نظرم را در یک ماه پیش دادم ولی چند نفر نظر منفی - رادادند ولی من نظرم را از چند نفر ...... حالا دوباره اگه جرات داری بگو فیلم توپی بود. ...... تمام این آهنگ ها رو به تو خونه ماشین دورهمی عروسی حنابندون تولد و .

موتور جستجوی قطره

www.ghatreh.com/
Translate this page
«چهار صفحه نمایش در یک مانیتور» آخرین شاهکار غول پیکر کمپانی دِل است ... در ماه مبارک رمضان اذان مغرب و عشاء به صورتتصاویر متحرک روی بدنه برج پخش می شود.فرادید ... قراردادهای نجومی شایعه است / آخرین وضعیت نقل انتقالات سرخپوشان از زبان...... امید از پرداخت تسهیلات به متقاضیان خرید خودرو در قالب اتحادیه های سراسری حمل ...

سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان

www.tebyan.net/
دلهای ما را به یاد خود، از یاد هر چیزی و زبان های ما را به شکر خویش از هرگونه ... شير گرم يا چاي كمرنگ و 2 عدد خرما يا يك قاشق غذاخوري عسل (طبيعي) باز كنيد.3. ...... [3] اين ماه در روايات اسلامى ماه خدا و ميهمانى امت پيامبر اكرم(صلى الله عليه وآله) خوانده ..... ربناهای قرآن«انگار آدم به یک امید بیشتری ربّناهای قرآن را می تواند در خانه خدا عرضه بدارد.

خبر فارسی - حوادثآرشیو سایت های ایران

khabarfarsi-havades.wikifeed.ir/
یک زن که گفته می شد جن زده شده بود در طول مراحل جن گیری جان خود را از دست داد. ...... وی افزود: بر این اساس مشخص شد زوج جوان برای ماه عسل به مشهد سفر کرده بودند و در همان ..... نظر پزشکی قانونی سن شناسنامه ای متهم تایید شده که عبارت است از تولدمتهم در ...... آزار شیشه ای / حیوان آزار معروف پایتخت دوباره متواری شد + فیلم و تصاویر.

خبر فارسی - فرهنگی هنریآرشیو سایت های ایران

khabarfarsi-farhang.wikifeed.ir/
البته گاه و بی گاه، دوباره اسم او در رسانه ها مطرح می شود؛ یک بار به خاطر ... مشاهده متن اصلی خبر منبع : خبر فارسی - فرهنگی هنریدر افتتاحیه ماه عسل چه گذشت؟ ...... علت فوت مهرداد اولادی از زبان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی + فیلم ..... را همراه با برادرش امید، طی ماه های گذشته آغاز کرده بود، با انتشار تصویر مشترکی با ...

دانلود فيلم ملاقات مادر و فرزند بعد از 36 سال در ماه عسل - ایوانگو

ivango.rozblog.com/post/562
Translate this page
3 days ago - بهترين قالب هاي وبلاگ ... فرزند بعد 36 سال در ماه عسل 20 خرداد 95 دانلود فیلم ملاقات مادر و ... 2 . ... فیلم/ آخرینفیلمی که یک مادر از فرزندش گرفت ... فیلم/ .... + تصاویر · خاطره‌ رامبد جوان از ماجرای مادر شدن جناب خان/ جشن تولد دو سالگی «خندوانه». ... امید و بعد از 36 سال در برنامه ماه عسل · پیوستن ب کانال تلگرام کیلیپ

فیلم کامل سکس حاج آقا گلستانی با دو زن و سه فرزند و این خانم با شوهر و ...

https://azadyeiran.wordpress.com/فیلم-کامل-سکس-حاج-آقا-گلستانی-با-دو-زن-و/
ایران به روایت عدد و رقم از مرگ ۶۳ نفر در روز در تصادفات تا کشف ۳۰۰ تن گوشت ... بهترین تصاویر نشنال جئوگرافیک در سال ۲۰۱۲ که در میان آنها یک اثر از ایران نیز وجود دارد. ..... اسلام دین خشونت نیست:"اسلام‌گرايان تندرو زبان يک دانشجو را در آلمان بريدند" · قابل .... تصویری از یکی از دختران حادثه دیده در مدرسه شین‌آباد پس از ماه ها

سایت اگهی استخدامی |جدید 95 | دانلود عکس 2016

estekhdam.tehranpatogh021.ir/
دانلود قسمت اول برنامه ماه عسل ۹۵ – دانلود فیلم جدید با لینک مستقیم … ...... پاسخنامه امتحان نهایی زبان فارسی پیش دانشگاهی خرداد ۹۵ دانلود سوال و پاسخ امتحان نهایی ... ۲ روز پیش - بهترین قالب های وبلاگ … .... download2016photo.ir/2016/06/04/امتحان-نهایی-حسابان-یکشنبه-۱۶خرداد-۹۵/ ...... متن اس ام اس تبریک تولد رسمی و زیبا ۹۵.

خودکشی یک دختر بخاطر فوت مرتضی پاشایی! +تصاویر - دانلود آهنگ ...

downloadahanga.blogsky.com/1393/08/24/post-3541/
Translate this page
Nov 15, 2014 - ... +تصاویر ..... گریه کردن لیلا بلوکات به دلیل فوت مرتضی پاشایی + فیلم. ... خودکشی زن ... +تصاویر · تجاوز یک پزشک و همسرش به 2 دختر روستایی/عکس. ... واکنش نیکی کریمی بخاطر دریافت تعداد زیاد پیام های تبریک جشن تولدش . ...... پس از طنین صدای مرتضی پاشایی در فضای ماه عسل،علیخانی که هنوز از .

قبیله هواداران احسان علیخانی - آلپ گروه

ehsanalikhanighabile.alpgroup.ir/
Translate this page
در برنامه امشب «ماه عسل» هم علیخانی موضوع «زندگی دوباره» را مطرح می‌کند و ...... علیخانی وارد قاب كهكشانی «ماه عسل» شد تاروایت دیگری را در برنامه به ثبت برساند. ..... رفقایی که عکس و فیلم قراره اوکی بکنن لوگوی قبیله رو که در ادامه ی مطلب هست باید .... زیردست یک پزشک زیبایی نشسته و رضایت داده که به صورتش ژل تزریق شود.

احسان عليخاني از خانواده اش مي گويد + عکسهای متفاوت مجری مشهور ماه عسل

www.worldsearching.ir/dfcsftfsmqrcndsdcdyncvndnsdcacyctdqnjrct... - Translate this page
پوستر احسان علیخانی ، پوسترهای زیبا از احسان علیخانی ، گالري تصاوير ديده نشده از احسان ... عکس های جدید تولد احسان علیخانی با حضور رفقای صمیمی اش ... شقایق دهقان در فیلمی با موضوع اعدام · آرشیو سایت ... پنجشنبه 11 تیر 1394 · آیتم روایت شروع یک ... احسان عليخاني از خانواده اش مي گويد + عکسهای متفاوت مجری مشهور ماه عسل ...

سرخه ای ها

sorkhehi.blogfa.com/
Translate this page
در تیر ماه 1378 با خانم قدس که خواهر دو شهید و یک جانباز است ازدواج نمودم که حاصل ..... با سرخه ای های اصیل صحبت کنند و اصطلاحات ویژه زبان سرخه ای را یاد بگیرند. ..... مسئولین و تعدادی از وزارای دولت تدبیر و امید در وادی السلام سرخه برگزار گردید. .... تصویر زیر، محل تولد رئیس جمهورهای ایران را به ترتیب انتخابشان نشان می دهد که به ...

دلفان امروز | اخبار شهرستان دلفان | delfanemrooz.ir

delfanemrooz.ir/fa/search.php?str_search=دلفان
یک پزشک ژاپنی در دفتر امام جمعه سابق نورآباد به دین اسلام گروید. ...... کشاورزی تنها امید جمعیت عمده ای از مردم دیار لرستان است و با توجه به خشکسالی ..... /تصویر. چهره‌اش برای خیلی‌ها آشناست؛ خیلی‌ها هنوز نقش‌آفرینی‌اش را در فیلم‌های ...... براساس آمار موجود، در 7 ماه اول سال جاری، به ازای هر 5/6 تولد در شهرستان دلفان یک نفر از دنیا می رود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
یا مقلّب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محوّل الحول و الاحوال حوّل حالنا الى احسن الحال
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 189
  • بازدید ماه : 835
  • بازدید سال : 5,750
  • بازدید کلی : 153,835