loading...
زندگیتو عوض کن
محسن بازدید : 565 سه شنبه 11 اسفند 1394 نظرات (0)

از امروز می خواهیم به اصل قضیه آمیزش جنسی یا جماع بپردازیم .برای بررسی این موضوع استراتژی خاصی رو دنبال می کنیم، به این صورت که درچند مطلب آینده آمیزش مقدماتی رو مطرح می کنیم و سپس آمیزش متوسط و بعد از اون آمیزش پیشرفته.

آمیزش مقدماتی از همون جایی شروع می شه که عمده کارها ، غریزی انجام می شه و هرچه آمیزش رو پیشرفته تر بیان می کنیم ،اعمال ما هم علمی تر می شه که قطعا لذت اون برای طرفین آمیزش بیشترمی شه.
بر اساس کتبی که آمیزش رو بصورت علم یررسی کردن ، ما بیست و پنج مدل آمیزش جنسی داریم که زن و مرد قادر به انجام اون هستن.

نکته جالب اینجاس که اونچه ما در فیلم های اصطلاحا پورنو می بینیم حد اکثر ۵ یا ۶ مدل رو انجام می دن ، که بعضی از اونها هم چندش آوره که از هیچ زن یا مرد معمولی نمی شه انتظار داشت که اون کارها رو انجام بده.

آمیزش جنسی نوع اول:

این ساده ترین نوع آمیزش که همه برا ی اولین بار اون رو انجام می دن بدین صورت که زن در زیر قرار می گیره و پاهای خود رو به اندازه ایی که احساس راحتی کنه باز می کنه و مرد در میان پاهای زن قرار گرفته و عمل دخول رو انجام می دهد . توضیح اینکه عمل دخول عملی رو می گن که آلت مرد در مهبل زن وارد می شه .
در این حالت پیشنهاد می شه که هر از چند گاهی مرد تمام بدن خود رو با بدن زن تماس بده ، ولی در این میان توجه به توانایی جسمی زن هم داشته باشه که باعث فشار و تنگی نفس زن نشه .و چنانچه مرد دو دست خود رو بصورت ستون د رطرفین سینه زن روی زمین قرار دهد که وزن بدن رو تحمل کنه ، نتیجه بهتری عاید می شود چرا که زن آزادی عمل و امکان تحرک بیشتری داره و البته حس لامسه زن هم بدلیل تماس قسمتهای بالای قسمت زنانگی با بدن مرد تحریک می شه.
البته بوسیدن فراموش نشه که بهترین کار جانبی در این نوع آمیزش ،بوسیدن زنه.
زن هم می تونه با نشان دادن علاقه به بوسیده شدن و کمک به حرکا ت بالا و پایین مرد و کشیدن نفس های عمیق و با احساس مرد رو تحریک کنه.

میزان لذت جنسی در این وضعیت ۷۰ به ۳۰ به نفع مرد می باشد.

آمیزش جنسی نوع دوم :

به این نوع آمیزش ،پهلو به پهلو می گن ،به این صورت که هم مرد و هم زن به پهلو خوابیده و عمل دخول رو انجام می دن.البته می شه نوع اول رو به این نوع پیوند زد یعنی به همون صورت که مرد روی زن قرار گرفته به پهلو بخوابند.در مورد نحوه قرار گرفتن دست و پاها ،باید اون رو به عهده خانم گذاشت تا اونطوری که راحته، رو انتخاب کنه ولی من به این صورت پیشنهاد می کنم: فرض رو بر این می گذارم که مرد به پهلوی چپ می خوابه مرد کاملا در میان پاهای زن قرار می گیره و زن پای چپ خود رو به پشت مرد می بره در این حالت مرد می تونه با دست راستش که آزاده، باسن زن رو نوازش کنه که تو تحریک زن هم موثره.برای اینکه وزن بدن مرد پای دیگه زن رو آزار نده اون باید سنگینی وزنش رو روی دست چپش بندازه و اون رو حایل بدنش بکنه و البته می تونه دستش رو از پشت
گردن زن عبور بده و پهلو و پشت و در صورت امکان قسمتهایی از سینه زن رو نوازش بده.به هرحال بوسیدن رو فراموش نکنیددر این حالت از اونجائیکه اکثر نقاط بدن مردو زن با هم در تماس هستن لذت بیشتری عاید طرفین می شه و نظر به اینکه زن متحمل فشاری نمی شه وآزادی عمل مناسبی داره
میزان لذت جنسی ۵۰به ۵۰ به نفع دو طرف می باشد.

آمیزش جنسی نوع سوم :

دراین نوع آمیزش، بدن مرد و زن کمترین تماس رو با هم دارند یعنی تقریبا حس لامسه لذتی نمی برد.
این روش رو معمولا برای ایجاد تنوع یا رفع خستگی بدنی در حین س ک س پیشنهاد می کنند .در این نوع آمیزش زانوها و کف دستان زن روی زمین قرار می گیرد و دست ها بصورت ستون شده و وزن بدن روی دستها و زانوها تقسیم می شود.مرد در پشت زن قرار گرفته و عمل دخول رو انجام می دهد.این روش چنانچه روی تخت انجام می شود بهتر است که زن در لبه های تخت قرار گیرد و مرد بصورت ایستاده دخول رو انجام دهد تا امکان تحرک بیشتری داشته باشد.برا ی اینکه زن لذت بیشتری ببرد پیشنهاد می شود که مرد در حین آمیزش با یک دست قسمتهای بالایی مهبل رو به آرامی ماساژ دهد.

میزان لذت جنسی در این وضعیت ۶۰ به ۴۰ به نفع مرد می باشد.

آمیزش جنسی نوع چهارم:

این روش ،روشی می باشد که خانم ها از اون استقبال بیشتری می کنند. در این روش مرد دراز کشیده و زن طوری روی آلت مرد می نشیند که عمل دخول انجام شود بدن زن نسبت به مرد زاویه ۹۰ درجه می گیرد .در این نوع آمیزش خانم ها آزادی عمل بیشتری دارند و عمل حرکت آلت در مهبل رو در کنترل خود دارند از طرفی چون زاویه مناسبی دارند این احساس رو دارند که همه آلت مرد بطور کامل داخل مهبل جای گرفته است.
ولی این روش اگر به دلیل هیجانات حاصل از آمیزش به آرامی انجام نشود و زن تمام وزن خود را روی بدن مرد متمرکز کند، باعث پاره شدن مویرگ های موجود در قسمت های پایینی آلت و مثانه می شود که در دراز مدت برای مرد مشکل ساز می شود.
در این روش نیز، مرد می تواند برای ایجاد لذت بیشتر در خانم، سینه ها و قسمت های بالای مهبل رو به آرامی ماساژ دهد.
لذت جنسی در این روش ۶۰ به ۴۰به سود خانم می باشد.

آمیزش جنسی نوع پنجم:

این نوع آمیزش رو پهلو به پهلو از پشت می گن . در این روش زن به پهلو دراز کشیده و مرد نیز پشت اون دراز کشیده و عمل دخول رو انجام می ده .
در این روش قسمت ها ی پشت زن شامل پشت و کمر ، باسن و قسمتهایی از پشت پا با بدن مرد تماس داره و تحریک می شن.مرد در موارد تکمیلی روش، باید گردن و لاله گوش زن رو ببوسد یا بلیسد ولی در مورد لاله گوش معمولا استفاده از دندون پیشنهاد می شه و اصطلاحا باید اون رو گاز گاز کرد. البته بدور از خشونت.
با دست آزاد هم ماساژ سینه خانم کارساز می باشد و البته زن نیز با دست آزاد خود می بایست باسن و ران مرد رو نوازش کند .
میزان لذت جنسی در این روش ۵۰ به ۵۰ به سود طرفین می باشد.

آمیزش نوع ششم:

این روش رو می شه به نوعی ادامه روش چهارم دونست که اون مضراتی که برای مرد در روش چهارم گفته شد در این روش منتفی شده است.
نحوه عمل به این صورت می باشد که زن روی مرد قرار می گیرد بر عکس روش اول.پس از اینکه زن آلت مرد رو به داخل مهبل هدایت کرد روی مرد دراز می کشه و عمل رفت و آمد آلت داخل مهبل رو انجام می ده.در این روش از اونجاییکه مرد امکان تحرک کمتری داره وظیفه زن سنگین تر می باشد و باید با بوسیدن مرد و ماساژ سینه ،مرد رو تحریک نماید.این روش چون کل عمل جنسی در اختیار و کنترل خانم می باشد بیشتر مورد استقبال خانم ها قرار می گیره خصوصا اگر در اوج آمادگی جنسی باشند .
در این روش مرد برای اینکه خانم لذت بیشتری برد می تونه با دست هر دو سینه زن رو ماساژ بده و یا در مواقعی که سینه های زن به صورتش نزدیکه ،نوک سینه ها رو میک بزنه که برا ی خانم ها بسیار لذت بخش می باشد.
میزان لذت جنسی در این روش ۸۰ به ۲۰ به نفع خانم ها می باشد.

آمیزش جنسی نوع هفتم – آمیزش ویژه دوران بارداری

عمل جنسی رو نباید به خاطر بارداری خانم تعطیل کرد و فقط هر چی که بچه در داخل رحم بزرگتر می شه باید احتیاط بیشتری کرد که نه اون تو شکم مادر دچار مخاطره بشه و نه اینکه مادرآسیب ببینه.در این جا چهار روش رو مطرح می کنم که بیشتر برای زمان نزدیک به پایان دوران بارداری استفاده می شه چرا که قبل از اون شما می تونید با خیال راحت س-ک-س معمول خودتون رو داشته باشید . فقط حواستون باشه که خانم رو مجدد باردار نکنید.

آمیزش جنسی نوع هشتم – آمیزش ویژه دوران بارداری

این روش ،روشی مابین روش چهارم و ششم است که قبلا مطرح شده ولی چرا؟
در روش چهارم داشتیم که زن بطور عمود رو آلت مرد می شینه و آلت رو به داخل مهبل هدایت می کنه و از مضرات اون این بود که با تمرکز وزن زن در اطراف آلت مرد باعث پاره شدن مویرگ های اطراف آلت مرد می شود.
حال که زن باردار می باشد و وزن بچه هم به وزن او اضافه شده این روش مخاطه آمیز تر می شه.
در روش ششم هم داشتیم که پس از آنکه زن روی مرد قرار گرفت و آلت رو به داخل مهبل هدایت کرد روی مرد دراز کشیده و عمل جنسی رو ادامه دهند با توجه به اینکه شکم زن برآمده می باشد و از طرفی سنگینی بدن روی بچه داخل شکم فشار وارد می کند این روش به این شکل نیز خطرناک است.
پس این دو روش را بطور ترکیبی استفاده می کنیم به این صورت که زن رو مرد قرار می گیره و آلت رو به داخل مهبل هدایت می کنه و بدن رو کمی به سمت جلو خم می کنه که با توجه به اضافه وزن درقسمت شکم به حال تعادل برسه و البته روی مرد هم نباید دراز بکشه. این طوری نه به بچه فشار وارد می شه و نه به مرد

آمیزش جنسی نوع نهم
این روش شبیه روش سوم هست و برخلاف اینکه در حالت عادی اون رو پیشنهاد نکرده بودم ولی در زمان بارداری روش مناسبی می باشد.به این صورت اجرا می شه که زن کف دستها و زانوها را روی زمین قرار می دهد( درست مثل زمانی که بچه ها با پدرهاشون اسب بازی می کنن) و مرد پشت زن قرار گرفته و عمل دخول رو انجام می ده ولی از اونجا که شکم زن سنگین شده کمی مشکل ساز می شه پس چندتا بالش در زیر شکم خانم قرار دهید تا وزن خود رو روی بالش بیندازد

آمیزش جنسی نوع دهم
این روش کاملا شبیه روش پنجم می باشد بدین صورت که مرد و زن به پهلو دراز می کشند و مرد در پشت زن قرار گرفته و عمل دخول رو انجام میدهد.

آمیزش جنسی نوع یازدهم
این روش همانند روش اول می باشد با کمی تفاوت.در روش اول داشتیم که زن زیر می خوابید و پاها را به مقداری که احساس راحتی کند باز می کرد و مرد میان پاهای زن قرار گرفته و عمل دخول رو انجام می داد .در این روش هم زن دراز می کشد و پاها رو کمی بالا می برد و مرد در کنار زن دراز می کشد بوریکه بتواند پاهای خود رو اززیر پاهای خانم عبوردهد و عمل دخول رو انجام دهد در این حالت برای اینکه خانم احساس خستگی در پاها رو نداشته باشه بهتر است که اونها رو روی رانهای مرد قرار دهد.
شاید شما که تجربه زندگی مشترک رو دارید و احتمالا دارای فرزند هم هستید روش های دیگری رو نیز امتحان کرده باشید یا اینکه فکر می کنید روشهای دیگری هم هست .حق باشما می باشد ولی حواستون باشه هرروشی که برای جماع کردن استفاده می کنید نباید به هیچ عنوان باعث فشار اومدن به شکم زن باردار بشه و یااینکه زن رو مجبور به تحمل وزن شکم بکنه.

امام صادق علیه السلام : در پاسخ زندیقى که پرسید: علت غسل چیست ؟ همانا آمیزش کننده ، کارى حلال انجام داده است و کار حلال هم مایه ى آلودگى نیست – : جنابت ، همانند حیض است ؛ چرا که نطفه ، خونى است استحکام نایافته و آمیزش هم امکان پذیر نیست ، مگر به حرکتى سخت و شهوتى چیره . پس چون به پایان رساند، بدن نفس مى کشد و مرد از نفس آن ، در خود بویى بد احساس مى کند. غسل براى همین واجب شده است و البته غسل جنابت ، افزون بر این امانتى است که خداوند بر بندگان خویش سپرده است تا از این رهگذر، آنان را بیازماید.

 

آمیزش جنسی در انسان - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/.../آمیزش_جن...
Translate this page
Persian Wikipedia
آمیزش جنسی در انسان یا سکس و یا خفت‌وخیز معمولاً به ورود اندام تناسلی مرد در اندام تناسلی زن گفته می‌شود. در صورت موفقیت عمل تولیدمثل، سلول‌های اسپرم جنس مذکر ...

آمیزش جنسی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/.../آمیزش_جن...
Translate this page
Persian Wikipedia
آمیزش جنسی، مباشرت، جِماع، سکس و یا خفت‌وخیز به عمل تولید مثلی‌ای گفته می‌شود که در آن اندام تناسلی جنس نر (در انسان و حیوانات رده بالای دیگر) وارد اندام تناسلی ...

آمیزش جنسی چیست؟ - بیتوته

www.beytoote.com/wedlock/.../excitability-fans.html
Translate this page
تحریک جنسی آمیزش جنسی,نقاط تحریک پذیربدن نوک پستانهاخروج منی آمیزش جنسی در زمان حاملگی ,عمل دخول,ارگاسم در مردا.

آموزش لذت بخش ترین روش های سکس با همسر | آمیزش جنسی

www.mahboobtarin.ir › زناشویی › دانستنیهای جنسی
Translate this page
آموزش لذت بخش ترین روش های سکس با همسر,آمیزش جنسی ,آموزش مسائل زناشویی,روش سکس در دوران بارداری,مهبل,آلت مردانه,دخول در باسن زن,سینه,نقاط تحریک کننده بدن ...

اولين آميزش جنسي با همسر | پرسمان دانشجويي - تربیتی و مشاوره

www.moshavereh.porsemani.ir/.../اولين-آميزش-جنسي-...
Translate this page
چکار کنم که در اولين آمیزش جنسی و نزديکي (هنگام دخول) با همسرم، او درد کمتري متحمل ... آميزش غير كامل با معاشقه، ترس دختر را از ازاله بكارت در شب عروسي خواهد كاست.

رابطه ماساژ جنسی بدن زن با لذت آمیزش جنسی - همسر

hamsar.jala.ir/.../رابطه-ماساژ-جنسی-بدن-زن-با-لذت-آمی...
Translate this page
رابطه ماساژ جنسی بدن زن با لذت آمیزش جنسی. ماساژ جنسی بدن. ماساژ جنسی بدن زن چه تاثیری بر رابطه جنسیدارد؟ ماساژ جنسی علاوه بر تاثیرات مفیدی که روی بدن دارد، ...

لیسیدن و بوسیدن قبل از آمیزش با همسر | جدید 95 - عکس

www.rahafun.com/لیسیدن-بوسیدن-آلت-تناسلی-آمی...
Translate this page
خوردن آلت تناسلی مرد-لیس زدن-مکیدن-آموزش زناشوی-لیسیدن و بوسیدن قبل از آمیزش با همسر-تاثیر بوسه قبل از رابطه جنسی-کلیتوریس.

روشهای سیزده گانه آمیزش جنسی - یاشاسن قره داغ (ارسباران )

aslan63.persianblog.ir/post/216/
Translate this page
1-این نوع آمیزش ساده ترین نوع آمیزش است که اغلب افراد برای اولین بار معمولا از آن استفاده میکنند وبدین صورت است که زن در زیر قرار گرفته وپاهای خود را به اندازه ای ...

ثواب آمیزش جنسی با همسر - پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده

www.tanzimekhanevadeh.com/.../1159-ثواب-آمیزش-ج...
Translate this page
ابوذر از پیامبر اکرم (ص) درباره‌ی آمیزش جنسی پرسش کرد و پیامبر (ص) فرمودند: «با همسرت آمیزش کن تا پاداش گیری». ابوذر گفت: «‌ای پیامبر خدا پاداش می‌گیرم؟

 

آنچه در مورد آمیزش جنسی واجب ، مستحب ، مکروه و حرام است ...

fa.parsiteb.com/واجب،مستحب،مکروه-و-حرام-در-آمیزش-ج...
Translate this page
آنچه در مورد آمیزش جنسی جایز و مباح است : بوسیدن آلت زن; لیسیدن آلت زن ( چوچوله ); لیسیدن آلت مرد; استفاده از کاندوم; نگاه کردن به آلت زن ...

Search Results

آمیزش جنسی | Zanzu

www.zanzu.be/fa/آمیزش-جنسی
Translate this page
دخول مهبلی. مردی که تحریک شده است، ممکن است آلت تناسلی او در حالت نعوظ قرار بگیرد. خون در رگ های آلت تناسلی مرد به شدت جریان پیدا می کند. آلتش بزرگ تر و ...

حالات مختلف آمیزش جنسی - شمسه

salam98.ir/tag/حالات-مختلف-آمیزش-جنسی/
Translate this page
آمیزش جنسی- قدرت جنسي در مردان وقتی تعريف از قدرت جنسی ميشود متوجه خواهيد شد كه چه اهميتي دارد زيرا باور خواهيد نمود که تقريباً نصف مردم به عدم قدرت جنسی دچارند ...

توضیحاتی از نحوه و روش های آمیزش جنسی از راه مقعد -عکس ...

www.web.softbaz.ir/.../توضیحاتی-از-نحوه-و-روش-های-آ...
Translate this page
توضیحاتی از نحوه و روش های آمیزش جنسی از راه مقعد -عکس. هشدار نسبت به خطرات رابطه جنسی از مقعد(رابطه مقعدی) انجام رابطه جنسی از راه مقعد با هر روش و با استفاده از ...

مردهای ایده آل برای آمیزش جنسی از دیدگاه زنان 18+

www.samatak.com/.../ideal-for-se-xu-al-intercourse-of...
Translate this page
زنان دوست دارند با مردانی رابطه جنسی برقرار کنند که دارای ویژگی های زیر باشند ... آموزش مرحله به مرحله انواع پوزیشن های رابطه جنسی دخول و آمیزش جنسی به طرق مختلف ...

حسد - انواع آمیزش جنسی

hasad.blogfa.com/post/13
Translate this page
آميزش نوع دوم: اين روش همانند روش اول مي باشد با كمي تفاوت.در روش اول داشتيم كه زن در زير قرار مي گيره و پاهاي خود رو به اندازه ايي كه احساس راحتي كنه باز مي كنه و مرد در ...

روابط جنسی دردناک در زنان هنگام نزدیکی (18+)|موفق باشی

movafaghbashi.com › ... › آموزش روابط جنسی
Translate this page
روابط جنسی دردناک و تنگ شدن غیر ارادی واژن هنگام سکس و نزدیکی ، نزدیکی ، روابط زناشویی ، روابطجنسی.

انواع مقاربت - MSN Health & Fitness - MSN.com

www.msn.com/en-us/health/search?...
Translate this page
MSN
حسد - انواع آمیزش جنسی. hasad.blogfa.com/post/13. حسد - انواع آمیزش جنسی - ... آميزش نوع دوم: اين روش همانند روش اول مي باشد با كمي تفاوت.در روش .

آموزش گام به گام آمیزش جنسی (مخصوص متاهل ها)

mygag.ir › سبک زندگی › پزشکی سلامت
Translate this page
May 4, 2015 - آموزش گام به گام آمیزش جنسی آموزش گام به گام زناشویی آموزش لذت بخشترین روشهای آمیزش جنسی آموزش کامل نزدیکی به صورت کامل و گام به گام ...

آميزش جنسي در دوران بارداری آسیبی برای جنین ندارد/ ارگاسم ...

mehrkhane.com › صفحه نخست › بهداشت و سلامت
Translate this page
آميزش جنسي در دوران بارداری آسیبی برای جنین ندارد/ ارگاسم درحاملگی بی خطر است. طي سه ماهه اول ممكن است فرد باردار دچار تهوع و ضعف باشد و طي سه ماهه سوم ممكن است ...

دلیل خواب آلودگی بعد از آمیزش جنسی - آکا

www.akairan.com/marriage/.../2015254242.html
Translate this page
Feb 5, 2015 - رابطه زناشویی علت خواب آلودگی بعد از آمیزش جنسی آمیزش جنسی رابطه جنسی علت خواب آلودگی بعد از رابطه جنسی,علت بی حال شدن بعد از رابطه ...

صبح‌ها بهترین زمان برای آمیزش جنسی زوجین - شفاف

www.shafaf.ir/.../صبح‌ها-بهترین-زمان-برای-آمیزش-جن...
Translate this page
گفته شده که صبح ها قبل از رفتن به محل کار و آغاز فعالیت روزانه بهترین زمان برای آمیزش جنسی زوجین است چرا که زوجین هم به لحاظ ذهنی و فکری آرامش دارند و هم به ...

آمیزش جنسی بعد از زایمان

www.tanzimkhanevadeh.ir/.../آمیزش-جنسی-بعد-از-زای...
Translate this page
خيلي از همسران تصور مي‌كنند پس از زايمان بايد تا هفته‌ها رابطه زناشويي نداشته باشند؛ چون ممكن است برقراري چنين رابطه‌اي باعث آسيب به مادر شود. باور غلط ديگري كه ...

آمیزش جنسی نامشروع درخیابانهای کویت! – جديدترين اخبار ...

www.momtaznews.com/آمیزش-جنسی-نامشروع-درخیاب...
Translate this page
احکام انواع رابطه جنسی آنچه در مورد آمیزش جنسی واجب ، مستحب ، مکروه ، حرام است. پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم): هیچ کس دراسلام ایمانش زیاد نمی شود مگر آن که ...

روش های صحیح آمیزش جنسی |ویژه متاهلین - آموزش مسائل زناشویی

daneshplus.ir/.../537-جدیدترین-روش-های-آمیزش-جنسی...
Translate this page
پکیج تصویری پوزیشن های زناشویی ,جدیدترین پوزیشن های دخول همرا با عکس,آمیزش جنسی,حالات آمیزش بسیار متنوع.

چند نکته مهم و اساسی در مورد آمیزش جنسی - که

www.irannaz.com/a-few-important-things-about.html
Translate this page
رابطه جنسی نقش بسیار مهمی در ازدواج دارد، ولی با اینحال زوج‌های زیادی بدون توجه عمیق به آن زندگی می‌کنند در این بحث از دیدگاه مر.

علت آمیزش جنسی دردناک در زنان چیست؟ - پارس ناز

www.parsnaz.ir/news_detail_9134.html
Translate this page
علت آمیزش جنسی دردناک در زنان چیست دیسپارونی حالتی است که فرد در هنگام آمیزش دچار درد میشود این درد ممکن است در بدو ورود آلت مردانه به واژن یا در مراحل.

لذت آمیزش جنسی از راه مقعد - انجمن تخصصی مشاور - moshaver.co | مشاور

forum.moshaver.co/.../لذت-آمیزش-جنسی-از-راه-مقعد-8...
Translate this page
Sep 6, 2014 - 11 posts
با سلام خدمت دوستان گرامی من و همسرم عقد کرده هستیم و به خاطر اینکه نخواستیم از راه جلو آمیزش داشته باشیم و بمونه برای شب ضفاف از طریق مقعد ...

در حین رابطه جنسی چه چیزی واجب،مستحب،مکروه و حرام است

www.amazing.ir/.../during-what-is-obligatory-recomm...
Translate this page
آمیزش جنسی از مقعد,لیسیدن آلت حرامه؟ خوردن آلت حرامه؟ آلت زن,آلت مرد رابطه جنسی,آمیزش جنسی,مسائل شرعی فتوا,مراجع تقلید,چه چیزای در رابطه جنسی حرامه جلق زدن.

اگر کودک والدینش را در حال آمیزش جنسی ببیند چه اتفاقی می ...

www.iranpsy.ir › روانشناسی کودک
Translate this page
Dec 9, 2014 - آیا خیلی بد است که کودکی والدینش را در حال آمیزش جنسی ببیند؟ ازوقتی که بچه دار شدم، میل من به هم آغوشی و آمیزش جنسی به حداقل رسیده است، به ...

اپیدمی ایبولا از طریق آمیزش جنسی - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=eCkjNoZMnt0
Translate this page
Jul 28, 2015 - مقام های بهداشتی در آمریکا می گویند، آمیزش جنسی محافظت نشده با بهبود یافتگان بیماری ایبولا، می تواند ویروس را به فرد سالم منتقل کرده و بار ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
یا مقلّب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محوّل الحول و الاحوال حوّل حالنا الى احسن الحال
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 851
  • بازدید سال : 5,766
  • بازدید کلی : 153,851