loading...
زندگیتو عوض کن
محسن بازدید : 315 یکشنبه 16 اسفند 1394 نظرات (0)
سه ستاره

سیدعلی ضیاء مجری تلویزیون که از نامزدهای برنامه «سه ستاره» است با حضور در این برنامه دوباره از هواداران استقلال به دلیل فیلمی که از توهین او به مظلومی پخش شد و اتفاق رخ داده عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، «سه ستاره» ویژه برنامه‌ای برای انتخاب برگزیدگان تلویزیون در سال ۱۳۹۴ است که قسمت اول آن به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی و همراهی آرش ظلی‌پور شنبه ۱۵ اسفند روی آنتن شبکه سه رفت. در این برنامه که به نوعی جشنواره مردمی انتخاب برنامه‌های تلویزیونی یک ساله سیما است آثار تلویزیونی در حوزه‌های مختلف مورد ارزیابی هیات انتخاب متشکل از ۳۳ نفر از صاحب نظران و متخصصان در حوزه رادیو و تلویزیون قرار گرفته که در نهایت به داوری مردم گذاشته می شود.

اعضای هیات انتخاب «سه ستاره»

شب گذشته احسان علیخانی درباره نحوه شکل‌گیری هیات انتخاب و ارزیابی آثار یک ساله شبکه‌های سیما گفت: تندیس «سه ستاره» در نهایت به انتخاب مردم به نفرات برتر تعلق خواهد گرفت.

وی افزود: شبکه‌های سیما به استثنای یک بخش جنبی در ۹ بخش آثار و هنرمندان را معرفی کردند و در مجموعه معاونت سیما و دیگر نهادها ۳۳ نفر به عنوان داوران هیات انتخاب نظر دادند که شامل کارشناسان و فعالان خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های حوزه فرهنگ و هنر به ویژه تلویزیون و چهره هایی در حوزه های فیلمنامه نویسی، کارگردانی، تهیه کنندگی و... می‌شود. اعضای این هیات ۳۳ نفره انتخاب متشکل از حسین کرمی، محمد احسانی، داوود نعمتی انارکی، سید محمد حسینی، طهماسب صلح‌جو، جعفر عبدالملکی، حجت الاسلام علی سرلک، فریدون جیرانی، سعید حدادیان، سردار منتظرالمهدی، سید نصرالله سجادی، رباب شهریان، بیژن نوباوه، مجتبی امینی، حامد عنقا، امیر قادری، اسماعیل عفیفه، خبرگزاری های ایسنا، ایرنا، مهر، فارس، خبرآنلاین، ورزش سه، باشگاه خبرنگاران جوان، کافه سینما (پایگاه خبری تحلیلی سینمای ایران و جهان)، سایت خبری تحیلی مشرق و روزنامه های بانی فیلم، سینما، همشهری، هفت صبح، همشهری جوان و صبا است.

علیخانی تأکید کرد: نامزدهای برنامه «سه ستاره» در حوزه‌های مختلف اعم از بازیگری، اجرا، برنامه‌سازی، گزارشگری، خوانندگان تیتراژ و... معرفی شده اند و در نهایت به انتخاب مردم سه نفر در هر حوزه انتخاب و سه ستاره را تشکیل می‌دهند.

کاندیداهای حوزه اجرا و گزارشگری

در شب اول برنامه «سه ستاره» نامزدهای حوزه اجرا و گزارشگری که با رأی و نظر هیات انتخاب به این مرحله راه پیدا کرده‌اند معرفی شدند. در حوزه اجرا نامزدها عبارت بودند از: رامبد جوان برای «خندوانه»، محمدجعفر خسروی برای «زنده باد زندگی»، میلاد دخانچی برای «جیوگی»، نجم‌الدین شریعتی برای «سمت خدا»، علی ضیاء برای «امشب»، عادل فردوسی‌پور برای «نود»، داریوش فرضیایی برای «محله گل و بلبل» و ندا ملکی برای «آفتاب شرقی».

در حوزه گزارشگری نیز نامزدها عبارت بودند از عترت افشار برای برنامه «پلاک ۱»، محسن حاجیلو برای برنامه من ایرانی‎ام، شاهین صمدپور برای برنامه شوک، محمود کریمی برای برنامه خندوانه، محمدحسین میثاقی برای برنامه ۹۰ و حامد میرزاپور برای برنامه صبحی دیگر.

معذرت خواهی دوباره ضیاء از استقلالی‌ها

در شب اول محمدحسین میثاقی از میان گزارشگران مهمان احسان علیخانی بود و از نحوه ورودش به تلویزیون و آشنایی با عادل فردوسی‌پور و آغاز فعالیت به عنوان گزارشگر در سال ۱۳۹۴ گفت.

دیگر نامزدهای گزارشگری نیز برای حضور در برنامه تصاویر کوتاهی از خود گرفته و به صورت مجازی در برنامه حضور داشتند و از مردم دعوت کردند تا به آنها رأی داده شود.

در بخش بعدی نجم‌الدین شریعتی و سیدعلی ضیاء برای بار دوم در «سه ستاره» مهمان علیخانی شدند. ضیاء یک بار دیگر برای فیلمی که از او بعد از بازی استقلال و پرسپولیس پخش شد و اتفاقی که رخ داده بود از مخاطبانش و هواداران تیم استقلال عذرخواهی کرد. در بخش بعدی برنامه داریوش فرضیایی مهمان احسان علیخانی بود.

احسان علیخانی و ماه عسل به نفع دیگران کنار کشیدند

احسان علیخانی شب گذشته اعلام کرد که خودش و برنامه «ماه عسل» را از فهرست ارزیابی هیات انتخاب خارج کرده است تا فرصت برای انتخاب دیگر برنامه‌ها و سایر مجریان تلویزیون به عنوان گزینه اول ایجاد شود.

اختتامیه «سه ستاره» در شب تحویل سال

احسان علیخانی همچنین به مخاطبانش وعده داد که در اختتامیه «سه ستاره» که در شب تحویل سال پخش خواهد شد از میان شرکت کنندگان در نظرسنجی، ۸ نفر به قید قرعه انتخاب خواهند شد و در روز اول سال مهمان «سه ستاره» خواهند بود.


نامزدهای اجرا به «سه ستاره» آمدند/ عذرخواهی دوباره ضیاء ...

www.mehrnews.com/.../نامزدهای-اج...
Translate this page
Mehr News Agency
5 hours ago - سیدعلی ضیاء مجری تلویزیون که از نامزدهای برنامه «سه ستاره» است با حضور در این برنامهدوباره از هواداران استقلال به دلیل فیلمی که از توهین او به ...

نامزدهای اجرا به «سه ستاره» آمدند/ عذرخواهی دوباره ضیاء | خبروان

khabarone.ir/news/860864
5 hours ago - سیدعلی ضیاء مجری تلویزیون که از نامزدهای برنامه «سه ستاره» است با حضور در این برنامهدوباره از هواداران استقلال به دلیل فیلمی که از توهین او به ...

نامزدهای اجرا به «سه ستاره» آمدند/ عذرخواهی دوباره ضیاء - خبر ...

khabarfarsi.com/n/15982122 - Translate this page
5 hours ago - به گزارش خبرنگار مهر ، «سه ستاره» ویژه برنامه ای برای انتخاب برگزیدگان تلویزیون در سال 1394 است که قسمت اول آن به تهیه کنندگی و اجرای ...

نامزدهای اجرا به «سه ستاره» آمدند/ عذرخواهی دوباره ضیاء - اخبار ...

monitor.shafaqna.com/FA/IR/3746106
نامزدهای اجرا به «سه ستاره» آمدند/ عذرخواهی دوباره ضیاء. ... سیدعلی ضیاء مجری تلویزیون که از نامزدهایبرنامه «سه ستاره» است با حضور در این برنامه دوباره از هواداران ...

نامزدهای اجرا به «سه ستاره» آمدند/ عذرخواهی دوباره ضیاء صبح ...

khabarche.ir/.../نامزدهای-اجرا-به--سه-ستاره--آمدند--عذرخ...
5 hours ago - سیدعلی ضیاء مجری تلویزیون که از نامزدهای برنامه «سه ستاره» است با حضور در این برنامهدوباره از هواداران استقلال به دلیل فیلمی که از توهین او به ...

نامزدهای اجرا به سه ستاره آمدند عذرخواهی-بی باک نیوز|خبرپو

khabarpu.com/n.php?...نامزدهای-اجرا-به-سه-ستاره-آمدند...
فیلم: خشونت پلیس ترکیه در رویارویی با هواداران روزنامه زمان · نامزدهای اجرا به - سه ستاره - آمدند - عذرخواهی دوباره ضیاء · خاطره هاشمی از ترور نافرجام آیت الله طبسی.

نامزدهای اجرا به «سه ستاره» آمدند/ عذرخواهی دوباره ضیاء

irctr.ir/news/145721926800000
5 hours ago - سیدعلی ضیاء مجری تلویزیون که از نامزدهای برنامه «سه ستاره» است با حضور در این برنامهدوباره از هواداران استقلال به دلیل فیلمی که ا.

نامزدهای اجرا به «سه ستاره» آمدند/ عذرخواهی دوباره ضیاء

www.artonlines.com/.../نامزدهای_اجرا_بهسه_ستاره»_...
سیدعلی ضیاء مجری تلویزیون که از نامزدهای برنامه «سه ستاره» است با حضور در این برنامه دوباره از هواداران استقلال به دلیل فیلمی که از توهین او به مظلومی پخش شد و ...

نامزدهای اجرا به «سه ستاره» آمدند/ عذرخواهی دوباره ضیاء - آخرین و ...

khabarver.ir/.../نامزدهای-اجرا-به-سه-ستاره-آمدند-عذرخ.ht...
بستـن تبلـیــغ. استخدام در شرکت معتبر فنی و مهندسی · کنترل وزن به همین سادگی · راه جدید سعودی ها برای فشار بهAFC؛ کناره گیری تنها راه حل است · عرضه بیش از ...

عذرخواهی دوباره علی ضیا از استقلالی ها فیلم | News File

newsfile.ir/.../عذرخواهی+دوباره+علی+ضیا++از+استقلا...
عذرخواهی دوباره علی ضیا از استقلالی ها فیلم. ... ویستا - 2 ساعت پیش; نامزدهای اجرا به - سه ستاره - آمدند -عذرخواهی دوباره ضیاء بی باک نیوز-14 ثانیه پیش... خبرپو ...

سفر به دنیای گوناگون با «تابناک باتو»؛: خودسوزی بازیگر ...

www.4rah.news/News/.../خودسوزی-بازیگر-زن-چینی
3 hours ago - نامزدهای اجرا به «سه ستاره» آمدندعذرخواهی دوباره ضیاء · قیمت برق در بورس ... سفر بهدنیای گوناگون با «تابناک باتو»؛: خودسوزی بازیگر زن چینی.

چرا قبل از انتخابات یاد اساسنامه و بازنشستگی من می‌افتند؟

sobheqazvin.ir/news/146877-newscontent
3 hours ago - کفاشیان در پاسخ به این سؤال که اگر دولت در سال ۸۶ اساسنامه را تائید نکرده بود، چه اتفاقی ...نامزدهای اجرا به «سه ستاره» آمدندعذرخواهی دوباره ضیاء.

جنوب نیوز

jonoubnews.ir/
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در گفت‌وگویی به تشریح جلسه ... به مجلس، حال افرادی به خود این جرات را می دهند که دوباره بی مهاباتر این تصاویر را در ... شد و با تکیه بر نیروهای داخلی شاهد اجرای کارهای بسیار خوبی در این منطقه هستیم. ... عکسی که علی ضیاء از انتشارش می‌ترسید! ... دیوارنویسی سه خواهر قبل از خودکشی.

واکنش احسان علیخانی به ممنوع التصویری علی ضیا - تبریز ...

tabrizebidar.ir/news/1055410
15 hours ago - احسان علیخانی مجری برنامه «سه ستاره» گفت: من آزرده شدم و توقعم از ... شبکه یک را اجراخواهد کرد، از جمله نامزدهای بر‌ترین مجری تلویزیون در سال ۹۴ به انتخاب ... شده به او حق می‌دهم و از همه کسانی که با رفتار من آزرده شدند عذرخواهی می‌کنم. .... اعضای شورای شهر تبریز افزایش نرخ کرایه تاکسی ها رادوباره بررسی می کنند ...

پاسخ رامبد جوان به واکنش مردم و مسئولین به حرکت وی / عکس

avaliha.ir › اخبار هنرمندان و خوانندگان
Jan 7, 2015 - رامبد جوان که اخیرا در برنامه بعضیا بخاطر اجرای زنده یک کمدی چند ... شامگاه یکشنبه – ۱۵ دی ماه -رامبد جوان به تاک‌شوی شبکه سه آمد و با درخواست علی ضیاء در برنامه زنده ... سه اخطار داد و خواست که مسئولین این شبکه، از مردم سیستان عذرخواهی کنند. .... سه ستاره ویژه برنامه تحویل سال ۹۵ شبکه سه با اجرایاحسان علیخانی.

«پرویز مظلومی» دربرنامه سال تحویل مقابل «علی ضیاء ...

www.beroztarin.com/post/8049.html
سیدعلی ضیاء نامزد بهترین مجری سال در برنامه «سه ستاره» اعلام کرد در برنامه تحویل ... سال شبکه یک را اجراخواهد کرد، از جمله نامزدهای برترین مجری تلویزیون در سال 94 به ... خاطر شده به او حق می دهم و از همه کسانی که با رفتار من آزرده شدند عذرخواهی میکنم. .... که در سال ۱۸۹۴ میلادی برای راه‌اندازی کنسولگری این کشور در کرمان به ایران آمد.

علیخانی نامزدهای اجرا و گزارشگری را معرفی می‌کند/ از رامبد ...

tasna.ir/.../علیخانی-نامزدهای-اجرا-و-گزارشگری-را-معر...
مجری ضیا رادیو علی و تا تلویزیون فردوسی‌پور تلویزیون عادل و جوان رامبد از ... در پایان گفتنی است؛ «سه ستاره» با اجرا و تهیه‌کنندگی احسان علیخانی هرشب ساعت 20 تا 22 روی آنتن می‌رود. ۵۸۵۸ .... درگیری ۲ شرور در شمال تهران/ضارب دوباره به بیمارستان رفت و با فرد مجروح ضرب و جرح کرد ... اپلیکیشن سلفی مایکروسافت بهاپل آمد

عاشقانه ای برای علی ضیا و احسان علیخانی - متن مصاحبه ی ...

www.13601363.blogfa.com/post/537
گاهی حسرت می خورم به حال مجری هایی که فقط اجرا می کنند و تنها یک مسئولیت دارند . ... بودی ، سال 89 نبودی ، سال 90 برگشتی ، سال 91 نبودی و دوباره 92 برگشتی . .... خوشحالم که به " سـه ستاره " آمد چون یکی از اصیل ترین آدم های شبکه سه به حساب می آید .... تشکرت از حسن روحانی ، بابت عذرخواهی در خصوص نحوه توزیع سبد کالا ، یکی ...

دانلود فیلم توهین به آذری زبان ها و ترک ها در فیتیله | سایت ...

dezfun.com › مجله دانلود  فیلم
Nov 8, 2015 - علیرضا آقایی با اشاره به اینکه این سه بازیگر از اقوام مختلف (آذری، لری و گیلکی) ... جسارت بهقوم و لهجه ای را نداشته و ندارند و در برنامه های آموزشی خود با اجرای ... خود من نیز از این مسئله پیش آمده رنجیده خاطرم و از مردم آذربایجان عذرخواهی می کنم. .... دوباره یه مدت هر جا مینشست این افتخارات دروغین رو برا همه تعریف می کرد.

قبیله ی ماه عسلی ها

ehsanalikhaniasali.blogfa.com/
برنامه ی بهار نارنج ویژه سال تحویل با اجرای داداش احســـــــان ماه و عسلم هم ... دوم اینکه به تولد عمو عسلی نزدیک میشیم و سایت قبیله مثل هر سال واسه اون روز که 15 آبانه .... بودی ، سال 89 نبودی ، سال 90 برگشتی ، سال 91 نبودی و دوباره 92 برگشتی . .... خوشحالم که به " سـه ستاره " آمد چون یکی از اصیل ترین آدم های شبکهسه به حساب می آید .

ممنوع التصویر | اسامی و عکس های مجریان ممنوع التصویر ...

namnak.com/22784-این-مجریان-ممنوع-التصویر-شده-ا...
در طول سالهای اخیر مجریان بسیار توانمندی به تلویزیون معرفی شده و با نوع اجراهای خود ... قدیمی سیما و چهره هایی که طی 6-5 سال اخیر رو آمدند و در شبکه های مختلف تبدیل شدند به ... مجریان ممنوع التصویر ، مجری ممنوع التصویر ، ممنوع التصویر شدن علی ضیا ... «پشت صحنه» دوباره به اجرا برگشت و با «خانومی که شما باشی» خودی نشان داد.

تلویزیون با کدام چهره‌ها سال 94 را تحویل می‌گیرد؟ - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/sima/1834952368703922249
Feb 16, 2015 - شبکه سه سیما امسال نیز همچون سال گذشته، بی حرف پیش و بررسی پیشنهاد ... در ویژه برنامه تحویل سال با نام «سه ستاره» به عنوان مهمانان ویژه برنامه روی آنتن ظاهر شدند. ... امسال اما شبکه پنج، دوباره بهروال سابق برنامه‌های تحویل سال برگشته و ... را تهیه کرده و تحویل سال 92 را نیز با اجرای علی ضیاء روی آنتن فرستاد.

ستاره ها - نگاهی به پرونده یک مجری ممنوع‌التصویر

www.setarehnews.ir/fa/doc/news/58629/
Nov 5, 2015 - برنامه «امشب» که پیشتر اعلام شده بود از هفته آینده با اجرای علی ضیاء بار دیگر به ... سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۶ ... او با یک دسته‌گل آبی به سمت سرمربی استقلال رفت و ضمن عذرخواهی از مظلومی به او ... فوتبالیست‌هایی که به سینما آمدند ... ساسان فاطمی به بیانیه خانه موسیقی پاسخ داد/دعوت دوباره بهقانون.

اتصال همه بانک‌های ایرانی به سوئیفت - توریسم آنلاین

www.tourismonline.co/15630/بانک‌-سوئیفت.html
5 hours ago - فیلم:علی ضیا و عذرخواهی دوباره از استقلالی ها ... فیلم:حرکات نمایشی فوق العاده از سه ستارهبی نظیر فوتبال ... وی افزود: با اجرای برجام، ریسک های سیاسی و اقتصادی ایران به صورت قابل توجهی کاهش خواهد یافت و با ... بر این اساس شرایط مناسبی برای ارتقای اطمینان سرمایه گذاران و ثبات اقتصادی فراهم خواهد آمد.

ارسال سوال :: خانواده برتر

khbartar.blog.ir/page/ارسال-سوال
اگه بخوایم اون مسائل رو به دو دسته تقسیم کنیم میشه این : 1 – . ... و الان حدود دو سال است که فقط با یک پسری که به خواستگاریش هم آمد ارتباط تلفنی داره. ...... اما من وقتی بهشون گفتم سریع جبهه گرقتن یا گاهی عذرخواهیکردن و دوباره روز ازنو .... دختری 24 ساله هستم و حدود 5 ماه پیش با پسر 30 ساله نامزد کردم. ...... ۰۱ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۲۴ ستاره.

باخت ضیاء به علیخانی قبل از دوئل رمضان - مشرق

www.mashreghnews.ir/.../باخت-ضیاء-به-علیخانی-قب...
Jun 9, 2015 - به گزارش مشرق، برنامه علی ضیاء به دلیل نداشتن توانایی رقابت با ماه عسل، از کنداکتور رمضان بیرون آمد، مدیر گروه اجتماعی شبکه یک صراحتا عرصه را به علیخانی ... یک به دلیل اینکه برنامه «ماه عسل» بااجرای احسان علیخانی از شبکه سه سیما در .... برد شیرین تراکتورسازی در امارات/ درخشش دوباره بختیار +فیلم.

گفتگو جدید با سید علی ضیا مجری سیما در تیر ماه 92

www.ariapix.net/.../گفتگو-جدید-با-سید-علی-ضیا-م...
روزنامه تماشا: رسانه بزرگ به ستاره ساختن عادت ندارد. ... در واقع من مثل همه گوینده ها سه مرحله تست دادم و در نهایت به دیدار آقای خجسته رفتم و .... من هم به دوستانم گفتم اگر امسال من علی ضیاء «ماه عسل» را اجرا می کنم بهدلیل ... در میانه های راه علی زاهدی به دلیل مشکلی که برایش پیش آمد نتوانست تهیه کننده ..... امیدوارم دوبارهبرنامه رو اجرا کنه.

علی ضیا و تبریک به محمدجواد ظریف/ عذرخواهی از دکتر روحانی ...

www.sourehcinema.ir/?p=18276
Nov 25, 2013 - مجری برنامه زنده صبحگاهی شبکه سه پیروزی محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ... آذر ماه سیدعلی ضیاء در آغاز اجرای برنامه صبحگاهی ویتامین ۳ به نکاتی ...

جزییات ویژه برنامه سال تحویل 95 با اجرای علی ضیا | اولین ها

www.avalinha.com/post/481197.html
علی ضیا که اجرای برنامه سال تحویل 94 را به عهده داشت امسال نیز با برنامه یک یک به ... سه ستاره ویژه برنامه تحویل سال ۹۵ شبکه سه با اجرای احسان علیخانی ... برنامه تحویل سال 95 با انتخاب مجریان رقابت داغی را در شبکه‌های سیما به وجود آوردند. ... ثبت‌نام 11 هزار نامزد برای انتخابات سوریه · واکنش الجزایر به بیانیه اعراب خلیج فارس ...

نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی

www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483646&showall=yes
Oct 4, 2008 - آمریکایی ها روی صندلی های تعیین شده نشستند، اما ایرانی ها سه نفری رفتند ... چند لحظه بعد از حرکت قطار یکی از ایرانی ها از توالت بیرون آمد و رفت ... ارکستر شروع میکنه به اجرای قطعات ، خیلی خوب و همامنگ هم میزنن همه ی ..... بعد دوباره به این آیه که میگفت: «او در جایگاه پالاینده و خالص کننده ...... رسالهضیاء العلی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
یا مقلّب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محوّل الحول و الاحوال حوّل حالنا الى احسن الحال
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 131
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 173
  • باردید دیروز : 240
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 540
  • بازدید ماه : 540
  • بازدید سال : 8,802
  • بازدید کلی : 156,887