loading...
زندگیتو عوض کن
محسن بازدید : 417 چهارشنبه 19 اسفند 1394 نظرات (0)
به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چهارمین شب از برنامه «سه ستاره» با تشکر ویژه علیخانی از مخاطبان به خاطر استقبال بی‌نظیر از این برنامه شروع شد.

شب گذشته نامزدهای بخش زن معرفی شدند که نامزدهای این بخش بهنوش بختیاری، آزیتا حاجیان، الناز حبیبی، ریما رامین‌فر، مینا ساداتی، مهراوه شریفی‌نیا، آزاده صمدی و مرجانه گلچین بودند.

اولین مهمان دیشب «سه ستاره» مرجانه گلچین بود. گلچین از شبکه سوم سیما به عنوان خانه خود یاد کرد و گفت: خوشحالم برای دومین بار در برنامه «سه ستاره» حضور دارم.

علیخانی هم عنوان کرد: من فکر نمی‌کردم خانم گلچین همچین طرفداران پر و پا قرصی داشته باشند و این را در برنامه دوسال گذشته «سه ستاره» متوجه شدم.

علیخانی ادامه داد: برای حضور در سریال «نفس گرم» هم بسیار تعجب کردم. اول به خاطر جسارت خود شما و دوم انتخاب آقای عسگرپور.

گلچین در این باره اظهار داشت: از زمانی ک دوباره کارم را آغاز کردم با سریال‌های طنز همراه شدم و پیشنهاد نقش جدی نداشتم. بابت این موضوع ناراحت بودم؛ چرا که نسل گذشته من را با نقش جدی دیده بود ولی نسل جدید ندیده بود.

علیخانی هم گفت: «بله، ما از بچگی شما رو دیدیم» که در اینجا گلچین اظهار کرد: «وای آقای علیخانی سن و سال اومد وسط» (خنده)

احسان علیخانی پس از آن به حرص خوردن خانم‌ها نسبت به نقش «ملیحه» اشاره کرد. گلچین گفت: برای خود من هم به عنوان خانم سخت بود. بیشتر خواهرم انتقاد می‌کرد. گلچین در ادامه درباره نقشی که در سریال «نفس گرم» بازی کرده بود توضیح داد. و نهایتا از میان کاندیداها به خاطر «سکانس اعدام در سریال کیمیا» به آزیتا حاجیان رای داد.

تبریک و سوال عجیب علیخانی نسبت به ساداتی و رامین‌فر و عکس‌العمل جالب آن‌ها!

بهنوش بختیاری در بخش بازیگران با هیجان همیشگی‌اش درحالی وارد صحنه شد که لباس سنتی «محله گل و بلبل» را به تن داشت و ابتدا به سمت جایگاه ظلی‌پور رفت که علیخانی گفت: چرا این سمت می‌رید. بختیاری هم گفت: به خاطر اینکه شما قدتون بلنده نمیام سمت شما.

و در ادامه با  بغضی که داشت از تلاش و صداقتش در کار گفت.  

«خیلی در برنامه‌های تلویزیونی حضور داشتم، اما این بار خیلی متفاوت است و هیجان بالایی برای من دارد. بیست ساله دارم کار میکنم. دوست دارم با انتخاب مردم یک اتفاق خوب برام بیفته» و  و در ادامه برنامه بغضش شکست.

تبریک ابهام‌آمیز علیخانی به مینا ساداتی/ پاسخ رامین‌فر به سوال عجیب مجری «سه ستاره»

«صادقانه بگم من مادر نشدم، ولی در «محله گل و بلبل» مادری کردم. خیلی خوشحالم بعد از سریال برره، برای گل و بلبل کاندید شدم.

در ادامه تماس تلفنی با مینا ساداتی بر قرار شد. وی در خصوص حضورش در «تنهایی لیلا» گفت و عنوان کرد: من جایزه خودم را زمان پخش از مردم گرفتم؛ چرا که مخاطبان ارتباط خوبی با این سریال برقرار کردند. نمی‌توانم از کار خودم تعریف کنم. برای نظر مردم احترام قائل هستم.

علیخانی در پایان این گفتگو اظهار داشت: در حال حاضر یک تبریک علی‌الحساب به شما می‌گویم و مفصل شب عید با شما و مردم صحبت می‌کنم. ساداتی اما اظهار بی‌اطلاعی کرد و عنوان کرد «دهانم بسته است» و در پایان ضمن خداحافظی از عوامل سریال «تنهایی لیلا» تشکر کرد.

در ادامه علیخانی به بختیاری گفت: شما با گریه‌هاتون با احساسات مردم بازی کردید. بختیاری تاکید کرد: همه می‌دانند من ظاهر و باطنم یکی است و به خاطر آبرو و اعتباری که از مردم گرفتم می‌خواستم این بار هم من را حمایت کنند.

مهمان سوم برنامه ریما رامین‌فر بود. وی از کار سنگین «پایتخت» گفت و اینکه گروه بسیار سختگیر هستند.

علیخانی از پیگیر بودن مردم درباره وضعیت «پایتخت» گفت که رامین‌فر اشاره کرد: چند روز پیش یک خانمی از من پرسید امسال پایتخت داریم؟ گفتم: نه. گفت: شما مگه بجز ساخت «پایتخت» رسالت دیگه‌ای هم دارید؟! که خودمم با حرف این خانم باورم شده بود، جز «پایتخت» رسالت دیگه‌ای ندارم.

رامین فر در ادامه عنوان کرد: تیم «پایتخت: دیگر مثل فامیل و خانواده برایم عزیز هستند و اگر دوباره کار کنند، حتما می‌پذیرم.

علیخانی در ادامه سوالی را مطرح کرد و تاکید داشت صادقانه جواب بگیرد و آن این بود که «امیر جعفری به نقی شبیه است؟!»

رامین‌فر گفت: واقعیت این است که زندگی با هر دوی این دو سخته (خنده) اما شبیه نیستند.

رامین فر از علیخانی اجازه‌ گرفت و از مردم درخواست کرد، فیلم «ابد و یک روز» را در اکران نوروزی ببینند و در پایان حاجیان و گلچین را به عنوان اینکه حق استادی داشتند، انتخاب کرد.

آزیتا حاجیان و  و مهراوه شریفی‌نیا  کاندیدادی دیگر بخش بازیگری بودند که به روی صحنه آمدند.

شریفی‌نیا درباره کاندید شدن مادر و دختر و رقابت این دو  عنوان کرد: «رقابتی نمی‌بینم. بیشتر حق شاگرد و استادی است. در سریال «کیمیا» خیلی جاها خوش به حالم شد که نفس به نفس مامان کنار بود؛ اما در صحنه اعدام تلخ‌ترین روزها رو سپری کردم.»

علیخانی گفت: من به شخصه دوست داشتم، فصل سوم خانم حاجیان بازی کند. چرا نشد؟

حاجیان عنوان کرد: اتفاقا اگر من بازی می‌کردم، بدتر بود. چرا که همه «مهری» را دیده بودند و و حالا در نقش «کیمیا» باور من برایشان سخت بود.

تبریک ابهام‌آمیز علیخانی به مینا ساداتی/ پاسخ رامین‌فر به سوال عجیب مجری سیما

علیخانی گفت: شما خانم شریفی‌نیا را با آن گریم می‌پذیرید؟ حاجیان گفت: سن «کیمیا» با عاطفه رضوی که همان سن را در سریال داشت، یکسان بود. در ادامه شریفی‌نیا گفت: من برای دوره جوانی دوساعت و برای فصل سوم یک ساعت گریم می‌شدم. اما شاید اشتباه من این بود که عینک «ستایش» را از او قرض گرفتم.

علیخانی از شریفی‌نیا درباره بانمک‌ترین شوخی که از سریال «کیمیا» شنیده پرسید و مهراوه گفت: «خیلی برام جالب بود. گفتن مهدی پاکدل، شوهر هر کی بشه، پیر نمیشه. چون «ستایش» و «کیمیا» پیر نشدن. خوش به حال بهنوش طباطبایی» (خنده)

اما در ادامه برنامه حاجیان با لحن نسبتا تندی گفت: سریال «کیمیا» با 110 قسمت با آن همه مشکلات و سختی‌ها ساخته شد اما متاسفم که مردم کمتر به محتوای سریال توجه کردند و تنها به گریم آن توجه نشان دادند.

علیخانی اما با دفاع از سریال «کیمیا» عنوان کرد: «زمانی که خبر زیاد باشه و شوخی کنن؛ یعنی سریال دیده شده و در واقعیت هم همین طور بوده»

در ادامه ظلی‌پور از گارسون‌شدن شریفی‌نیا برای مدیران در طول فیلمبرداری سوال کرد که شریفی‌نیا گفت: قرار بود آقای دارابی معاون سابق سیما، برای بازدید از سریال «کیمیا» به خرمشهر بیاید که آقای شفیعی خیلی دوست داشتند به بهترین شکل استقبال از ایشان صورت بگیرد و من به همراه بچه‌ها برای پذیرایی کارهایی انجام دادیم که این میزبانی به بهترین شکل صورت بگیرد.

در پایان شریفی‌نیا اظهار داشت: من به مادرم رای می‌دهم. حاجیان نیز گفت: قطعا به خودم رای نمی‌دهم. نکته‌ای که باعث شد من به برنامه بیایم این بود که بالاخره «دود از کنده بلند می‌شود».
گزارش از: الهام قبادی

مصاحبه محمد پیوندی با بازیگران در شب چهارم برنامه سه ستاره

www.aparat.com/.../مصاحبه_محمد_پیوندی_با_بازیگ...
قبیله احسان علیخانی مصاحبه محمد پیوندی با بازیگران در شب چهارم برنامه سه ستاره ( تاریخ پخش 13 اسفند 92 ) مصاحبه محمد پیوندی با بازیگران در شب چهارم بر.

دانلود قسمت 4 برنامه 3 ستاره | دانلود روزانه

dlroozane.ir/دانلود-قسمت-4-برنامه-3-ستاره/
2 days ago - دانلود رایگان قسمت چهارم برنامه سه ستاره با کیفیت عالی 720p. برنامه سه ستاره ... پخش : شبکه سه سیما هر شب ساعت 22:30 در 8 قسمت. تهیه کننده ...

گزارش تصویری شب چهارم سه ستاره ...

ehsanalikhanighabile.rozblog.com/post/3556
در ادامه شما را به دیدن گزارش تصویری شب چهارم برنامه سه ستاره دعوت میکنیم ... با قبیله همراه باشید ... پست اعضا. درباره گالری تصاویر.. , همه ی عکسها.. , سه ستاره- ...

پارت اول برنامه سه ستاره شب چهارم

www.dalfak.com/.../پارت-اول-برنامه-سه-ستاره-شب-چها... - Translate this page
پارت اول برنامه سه ستاره شب چهارم با حضور بهاره رهنما - شقایق دهقان - بهنوش بختیاری به تهیه کنندگی احسان علیخانی تاریخ پخش 13 اسفند 92.

عکس های شب چهارم سه ستاره با حضور بازیگران زن - آریا پیکس

www.ariapix.net/1392/.../3star-4night-woman-artist.ht...
مجموعه عکس های چهارمین شب برنامه سه ستاره با حضور بازیگران زن برنامه سه ستاره >> بهاره رهنما, شقایق دهقان ( نامزدان بهترین بازیگر زن) و بهنوش بختیاری.

پارت سوم برنامه سه ستاره شب چهارم - آپارات

iranwiki.net/detail/654278/article/4 - Translate this page
سه ستاره اپارات - پارت سوم برنامه سه ستاره شب چهارم. ... صحبتهای ابتدایی احسان علیخانی در قسمت سوم سه ستاره. از قبیله احسان علیخانی. ۱,۶۷۵ بازدید. ۲:۱۵.

پارت اول برنامه سه ستاره شب چهارم - آپارات

iranwiki.net/detail/654278/article/2 - Translate this page
سه ستاره اپارات - پارت اول برنامه سه ستاره شب چهارم با حضور بهاره رهنما - شقایق دهقان - بهنوش بختیاری به تهیه کنندگی احسان علیخانی تاریخ پخش ۱۳ اسفند ۹۲.

گزارش تصویری شب چهارم سه ستاره ... - بهترین های روز

www.bestofday.ir/.../گزارش-تصویری-شب-چهارم-سه-س...
2 days ago - گزارش تصویری شب چهارم سه ستاره ... سلام .. در پیوسته شما را به دیدن گزارش تصویری شب چهارم برنامه سه ستاره دعوت میکنیم ... با.

پارت آخر برنامه سه ستاره شب چهارم - آپارات

iranmagfa.com/6542787
8برنامه سه ستاره ۳۹ - آپارات پارت اول برنامه سه ستاره شب چهارم - آپارات پارت اول برنامه سه ستاره شب چهارم با حضور بهاره رهنما - شقایق دهقان - بهنوش بختیاری به تهیه ...

سوپر اینستار - سریال کیمیا : . . کاندیدای شب چهارم برنامه سه ...

superinstar.ir/photos/view/296094/
کاندیدای شب چهارم برنامه سه ستاره، مهراوه شريفي نيا برای #سريال_كيميا برای رأی دادن به ايشان *780*1*5*1*6# را شماره گیری کنید. دیگر عکسهای سریال کیمیا : ...

پارت آخر برنامه سه ستاره شب چهارم - آپارات

iranmagfa.com/7620583
7دانلود تیتراژ برنامه سه ستاره سال تحویل 93 با صدای 6 خواننده | بوتیا ... آهنگ آخر برنامه سه ستاره, آهنگ برنامه سه ستاره شبکه سه, آهنگ تيتراژ پاياني برنامه سه ...

پارت آخر برنامه سه ستاره شب چهارم - آپارات

iranimag.ir/detail/959811/article/2
پارت آخر برنامه سه ستاره شب چهارم با حضور بهاره رهنما - بهنوش بختیاری - شقایق دهقان تاریخ پخش ... پارت اول حضور لعیا زنگنه در برنامه سه ستاره.

عکس های شب چهارم سه ستاره با حضور بازیگران زن | ونوس فیس

venusface.ir/.../عکس-های-شب-چهارم-سه-ستاره-با-حضور...
Feb 2, 2016 - عکس های شب چهارم سه ستاره با حضور بازیگران زن بادیخوش اوم برناسه ستاره بهاره رهنما شقایق دهقان نامزدان بهترین بازیگر زن و بهنوش بختیاری جزو ...

گریه بهنوش بختیاری در برنامه سه ستاره علیخانی + ... - نمناک

namnak.com/28119-بهنوش-بختیاری-در-برنامه-سه-س...
45 mins ago - برنامه سه ستاره و برنامه سه ستاره احسان علیخانی و قسمت چهارم برنامه سه ستاره و مهراوه ... چهارمین شب از برنامه سه ستاره با حضور بازیگران زن سینما و ...

پارت چهارم برنامه سه ستاره شب چهارم - فیلم آکا

www.akairan.com/filme/honar/a1453818134102.html
پارت چهارم برنامه سه ستاره شب چهارم - فیلم آکا, فیلم های هنری, فیلم ،دانلود فیلم، اشتراک ویدیو, نوشته شده توسط akairan, زبان persian.

عکس های شب چهارم سه ستاره با حضور بازیگران زن

ariapix.irancloob.net/عکس-های-شب-چهارم-سه-ستاره-با-...
Feb 12, 2016 - برنامه سه ستاره >> بهاره رهنما, شقایق دهقان ( نامزدان بهترین بازیگر زن) و بهنوش بختیاری ( جزو هیئت داوران برنامه) >> انتخاب بهترین های شبکه سوم ...

دانلود قسمت 2 برنامه 3 سه ستاره | نوروز 95

www.promdress95.ir/.../دانلود-قسمت-2-برنامه-3-سه-س...
3 days ago - پخش : شبکه سه سیما هر شب ساعت 22:30 در 8 قسمت .... در این مطلب دانلود کامل قسمتچهارم برنامه سه ستاره با حجم خیلی بالا و کیفیت عالی قرارد اره.

دانلود قسمت سوم برنامه سه ستاره احسان علیخانی | زد ایکس ان

www.zxn.ir/دانلود-قسمت-سوم-برنامه-سه-ستاره-احسان-...
1 day ago - برنامه سال تحویل سه ستاره با اجرای احسان علیخانی برای هشت شب تا تحویل .... دانلود قسمتچهارم ماه عسل 94 | یکشنبه 31 خرداد 94 | کمک خالصانه …

عکس های شب چهارم سه ستاره با حضور بازیگران زن - بهترین ...

halzoon.ir/عکس-های-شب-چهارم-سه-ستاره-با-حضور-باز...
عکس های شب چهارم سه ستاره با حضور بازیگران زن - عکس بازیگران 5 مارس 2014 ... مجموعه عکس های چهارمین شب برنامه سه ستاره با حضور بازیگران زن برنامه سه ستاره ...

دانلود مداحی شب چهارم محرم (شب حضرت حرّ یا دو طفلان حضرت ...

mohadese-borojerd.kowsarblog.ir/?p=36250
شب چهارم: حضرت حرّ(ع) شب چهارم عزاداری محرم اختصاص به یکی از شهیدان سربلند کربلا یعنی حربن ... 5ستاره: (2). 4 ستاره: (0). 3 ستاره: (1). 2 ستاره: (0). 1 ستاره: (0) ...

ستاره ها - موسیقی و پرسپولیس برندگان شب چهارم جام ستاره‌ها ...

www.setarehnews.ir/fa/doc/news/20089/
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۵. موسیقی و پرسپولیس برندگان شب چهارم جام ستاره‌ها/ تصاویر. چهارمین شب جام ستاره ها، دوشنبه شب در مجموعه سبز ...

دانلود سه ستاره قسمت چهارم با کیفیت عالی | بیر دانلود

birdownload.com/.../دانلود-سه-ستاره-قسمت-چهارم-با-...
1 day ago - دانلود برنامه برنامه سه ستاره قسمت چهارم 4 با لینک مستقیم ... مستقیم; علی در دانلود برنامه دید درشب قسمت بیست و چهارم 24 (باحضور حمید رسایی) ...

دانلود قسمت چهارم سه ستاره | بیر دانلود

birdownload.com/tag/دانلود-قسمت-چهارم-سه-ستاره/
1 day ago - دانلود برنامه برنامه سه ستاره قسمت چهارم 4 با لینک مستقیم ... مستقیم; علی در دانلود برنامه دید درشب قسمت بیست و چهارم 24 (باحضور حمید رسایی) ...

عکس های شب چهارم سه ستاره با حضور بازیگران زن - ایمپریا

imperia.ir/.../three-stars-actresses-attended-the-fourth-...
مجموعه عکس های چهارمین شب برنامه سه ستاره با حضور بازیگران زن. بازیگران زن برتر ایرانی در برنامه سه ستاره. برنامه سه ستاره >> بهاره رهنما, شقایق دهقان ( نامزدان ...

پیش دبستانی سه ستاره فرشته ها - شب یلدا - کریسمس و ...

www.fereshtehaaa.blogfa.com/cat-98.aspx
پیش دبستانی سه ستاره فرشته ها - شب یلدا - کریسمس و کاردستیهای زمستانی ... که باز از صفات خداوند است، روزچهارم شهریور یعنی “شاهی و فرمانروایی آرمانی” که ...

دانلود قسمت 4 چهارم سريال سه ستاره بایگانی - یاس کمپ ...

yascamp.ir/tag/دانلود-قسمت-4-چهارم-سريال-سه-ستاره
دانلود رایگان قسمت چهارم برنامه سه ستاره با کیفیت عالی ۷۲۰p ... سه ستاره در ۸ قسمت در مدت ۸ شب از ۱۵ اسفند ۹۴ تا ۲۳ اسفند ۹۴ بر روی آنتن شبکه سه سیما میرود که ...

دانلود قسمت چهارم 4 سريال سه ستاره بایگانی - یاس کمپ ...

yascamp.ir/tag/دانلود-قسمت-چهارم-4-سريال-سه-ستاره
دانلود رایگان قسمت چهارم برنامه سه ستاره با کیفیت عالی ۷۲۰p ... سه ستاره در ۸ قسمت در مدت ۸ شب از ۱۵ اسفند ۹۴ تا ۲۳ اسفند ۹۴ بر روی آنتن شبکه سه سیما میرود که ...

آپارات - شب یلدا احسان علیخانی شبکه3

www.bestnewsupdates.org/.../شب_یلدا_احسان_علیخان...
پارت اول برنامه سه ستاره شب چهارم ... صحبتهای ابتدایی احسان علیخانی در شب دوم برنامه سه ستاره ... سکانس اول شب چهارم ویژه برنامه دو نیمه سیب - نوروز ۹۲.

دانلود سه ستاره چهارم

naabmusic.com/tag/دانلود-سه-ستاره-چهارم/
17 hours ago - دانلود قسمت سوم برنامه ۳ ستاره. ” توجه : در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود “. سال تولید : ۱۳۹۴. پخش : شبکه سه سیما هر شب ساعت ...

مرثیه و مداحی طفلان زینب - Aviny.com

www.aviny.com/voice/marsieh/.../teflan_zeinab.aspx
5,316, 00:12:45. 2. روضه طفلان حضرت زینب سلام الله علیها (روضه) (شب چهارم محرم 93) .... 1,863, 0:05:16. 4, آسمون غربتت همین که پر ستاره شد (شب پنجم محرم) ...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
یا مقلّب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محوّل الحول و الاحوال حوّل حالنا الى احسن الحال
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 240
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 430
  • بازدید ماه : 430
  • بازدید سال : 8,692
  • بازدید کلی : 156,777