loading...
زندگیتو عوض کن
محسن بازدید : 191 چهارشنبه 19 اسفند 1394 نظرات (0)


رئیس پلیس راهور ناجا گفت: افزایش نرخ جریمه‌ها موجب کاهش تصادفات و تخلفات رانندگی شده است.
افزایش 20 تا 100 درصدی جرایم رانندگی متخلفین از 25 اسفند ماه
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار تقی مهری رئیس پلیس راهور ناجا در حاشیه مراسم آماده باش نوروزی همیاران پلیس که امروز (چهارشنبه) برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز آماده باش نوروزی همیاران پلیس را پیش رو داریم این همیاران آماده می‌شوند تا در ایام نوروز به وظایف خود از قبیل تذکر به رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و رعایت نظم و انضباط توسط راننده‌ها در جاده عمل کنند.

وی افزود: از زمانی که بین دو دستگاه آموزش و پرورش و پلیس راهور ناجا هماهنگی‌هایی ایجاد شده است شاهد ارتقای فرهنگ ترافیک و نظم و قوانین در سطح جامعه بودیم.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: امسال همیاران مانند سال‌‌های قبل امیدواریم به وظایف خود عمل کنند تا باعث شوند که از میزان خدمات و حوادث رانندگی کاسته شود.

سردار مهری در ادامه تصریح کرد: قوانین رسیدگی به تخلفات رانندگی بعد از چهل سال از سال 89 اصلاح و با تلاش مجلس به تصویب رسید و از سال 90 اجرا شد.

وی افزود: در ماده 21،22 این قانون پیش بینی شده است که نیروی انتظامی، وزارت دادگستری، وزارت کشور و وزات راه و شهر سازی به هیئت وزیران مبلغ جرایمی را پیشنهاد دهند که این در سال 92 اتفاق افتاد و در سال 94 هیئت وزیران  تصمیم به افزایش نرخ برخی از جرایم گرفتند.

سردار مهری در ادامه تصریح کرد:  این طرح توسط دولت تصویب و ابلاغ شد و در یک مرحله دیوان عدالت اداری به موضوع تورم این مصوبه ایراداتی وارد کرد که هیئت وزیران در دو روز گذشته مجددا نرخ جدید را  تصویب کرد و بر اساس آن افزایش نرخ جریمه‌ها را از 20 درصد تا 100 درصد تعیین کرد که حدود 40 مورد از تخلفات افزایش قیمت را داشته‌اند.

وی افزود: این تخلفات فقط حالت بازدارندگی دارد و شامل کسانی می‌شود که تخلفات آن‌ها موجب از بین بردن آرامش و امنیت مردم در جاده‌ها  می‌شود.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: از سال 84 تا پایان سال 93 بیش از 10 هزار نفر کمتر در تصادفات کشته شدند و امسال هم در ده ماهه سال 94 چهارصد و پنجاه نفر کمتر نسبت به سال گذشته جان خود را از دست دادند.

سردار مهری تصریح کرد: علی رغم افزایش تعداد خودرو در یازده ماهه امسال  بیش از 1 میلیون و 250 هزار افزایش وسیله نقیله داشتیم.

وی افزود: امسال بیش از نه میلیون نفر گواهینامه گرفتند که این نشان دهنده رعایت قانون و ارتقای فرهنگ رانندگی است و جریمه‌ها برای تعداد اندکی از متخلفین تنها حالت بازدارندگی دارد.

رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: امیدواریم در سال 95 نوروز خوبی را پیش رو داشته باشیم که با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی شاهد کاهش حوادث ناگوار باشیم.

سردار مهری تصریح کرد: خانواده‌ها نیز باید با برنامه ریزی دقیق و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اقدام به سفر نوروزی کنند.

وی افزود: تخلفات حادثه ساز بر اساس آمارها چند عامل عمده و اساسی بوده که تعدادشان اندک  ولی موجب تلخی در ایام نوروز برای برخی از خانواده‌ها می‌شوند که شامل سرعت غیر مجاز،رانندگی با خستگی و خواب آلودگی در نوروز است.

سردار مهری گفت: در نوروز سال گذشته در پنج استان اصفهان، خراسان رضوی، سمنان، فارس و آذربایجان شرقی حدود 40 درصد واژگونگی‌‌ها بر اثر خستگی و خواب آلودگی بود که البته این محورها جزء مسیرهای پرتردد هستند.

رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: خط قرمز پلیس برخورد قانونی و جدی با تمامی رانندگان است که باعث تخلفات حادثه ساز می‌شوند ودر سراسر کشور بدون هیچ چشم پوشی با تخلفاتی از قبیل  سرعت، سبقت غیر مجاز، انحراف به چپ و حرکات مارپیچ برخورد خواهد شد و سریعا توسط همکاران پلیس راهور ناجا متوقف می‌شود.

وی اظهار داشت: یکی از عوامل بازدارندگی تخلفات رانندگی افزایش نرخ جریمه‌ها است که البته محرومیت‌های اجتماعی، فرهنگ سازی  نیز نقش مهمی را در کاهش حوادث رانندگی ایفا می‌کند.

سردار مهری گفت: در سال 90 افزایش جریمه‌ها موجب کاهش تصادفات و تخلفات حادثه ساز رانندگی شد.

وی اضافه کرد: در تهران در تونل توحید و پل طبقاتی صدر و  با افتتاح تونل نیایش با کنترل سرعت هیچ تصادف منجر به فوتی نداشتیم که قبل از نصب دوربین در تونل توحید شاهد تصادفات فوتی بسیاری بودیم.

سردار مهری بیان کرد: افزایش جرایم رانندگی می‌تواند یکی از ابزارهای بازدارنده برای رانندگان و متخلفان محسوب شود و ما می‌توانیم از این ابزار برای کنترل رفتار پر خطر و حادثه ساز در رانندگی استفاده کنیم که موجب سلب امنیت می‌شوند.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: امسال کمتر از شش هزار تصادف منجر به فوت داشتیم که از این تعداد نیمی از آن را راننده مقصر بوده و نیمی دیگر مقصر نبوده است.

سردار مهری تصریح کرد: مقرر است که از 25 اسفند 94 این طرح عملیاتی شود و پلیس با آمادگی کامل این طرح را اجرا خواهد کرد و بر اساس قانون و مقررات پلیس به وظایف خود عمل خواهد کرد.

وی گفت: اعمال قانون، رعایت ادب و احترام و عمل به قوانین جزء وظایف اصلی پلیس راهور ناجا است.

رئیس پلیس راهور ناجا بیان کرد: باید در سراسر کشور قوانین راهنمایی و رانندگی با استفاده از تجهیزات و دوربین‌های سیار و ثابت رعایت شود.

سردار مهری گفت:  در صورت عدم رعایت استانداردهای لازم هیچ گونه شماره گذاری خودرویی صورت نخواهد گرفت.

انتهای پیام/


افزایش 20 تا 100 درصدی جرایم رانندگی متخلفین از 25 اسفند ماه

www.yjc.ir › اجتماعی  شهری
7 hours ago - افزایش 20 تا 100 درصدی جرایم رانندگی متخلفین از 25 اسفند ماه به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار تقی مهری رئیس ...

افزایش 20 تا 100 درصدی جرایم رانندگی متخلفین از 25 اسفند ماه

www.ghatreh.com/.../افزایش-درصدی-جرایم-رانندگی-م...
5 hours ago - افزایش نرخ جریمه ها موجب کاهش تصادفات و تخلفات رانندگی شده است. - گروه اجتماعی تیتریک" ،سردار تقی مهری رییس پ.

افزایش 20 تا 100 درصدی جرایم رانندگی متخلفین از 25 اسفند ماه

www.akairan.com/.../news20163914141385922.html
4 hours ago - رئیس پلیس راهور ناجا گفت: افزایش نرخ جریمه ها موجب کاهش تصادفات و تخلفات رانندگی شده است.

افزايش 20 تا 100 درصدي جرايم رانندگي متخلفين از 25 اسفند ماه

yjc.rozblog.com/.../افزايش-20-تا-100-درصدي-جرايم-...
افزايش 20 تا 100 درصدي جرايم رانندگي متخلفين از 25 اسفند ماه,باشگاه خبرنگاران جوان. ... pocketgames بازدید : 1 چهارشنبه 19 اسفند 1394 : 14:30 نظرات (0).

افزايش 20 تا 100 درصدي جرايم رانندگي متخلفين از 25 اسفند ماه

yjc.rozblog.com/.../افزايش-20-تا-100-درصدي-جرايم-...
4 hours ago - افزايش 20 تا 100 درصدي جرايم رانندگي متخلفين از 25 اسفند ماه هشدار پليس به نمره منفي‌دارها - روزنامه دنياي اقتصادwww.donya-e-eqtesad.com6 ...

افزایش 20 تا 100 درصدی جرایم رانندگی متخلفین از 25 اسفند ...

khabarche.ir/.../افزایش-20-تا-100-درصدی-جرایم-رانن...
6 hours ago - پلیس ظهر چهارشنبه نوزدهم اسفند ماه 1394 خبر افزایش 20 تا 100 درصدی جرایم رانندگی متخلفین از 25 اسفند ماه.

افزایش 20 تا 100 جرایم رانندگی متخلفین از 25 اسفند ماه

irctr.ir/news/145748413800000
6 hours ago - رئیس پلیس راهور ناجا گفت: افزایش نرخ جریمه‌ها موجب کاهش تصادفات و ... افزایش 20 تا 100 جرایم رانندگی متخلفین از 25 اسفند ماه. .... جریمه‌ها را از 20 درصد تا 100 درصد تعیین کرد که حدود 40 مورد از تخلفات افزایش قیمت را داشته‌اند.

افزایش 20 تا 100 درصدی جرایم رانندگی متخلفین از 25 اسفند ماه

khabarontime.ir/.../افزایش-20-تا-100-درصدی-جرایم-ر...
خبر-آنتایم-رئیس-پلیس-راهور-ناجا-گفت-افزایش-نرخ-جریمه‌ها-موجب-کاهش-تصادفات-و-تخلفات-رانندگی-شده-است.

اعمال نرخ جدید جرایم رانندگی از 25 اسفند | جستجو | - - نرم افزار

ag1.ir/.../اعمال+نرخ+جدید+جرایم+رانندگی+از+25+اسف...
3 hours ago - نوشته اعمال نرخ جديد جرايم رانندگي از 25 اسفند اولین بار در جوانی ها ... نرخ جریمه ها 20 تا 100 درصد افزایش یافته است و از 25 اسفندماه اجرایی می شود ...

چهاراه | جستجوگر هوشمند خبری

www.chaharah.com/Page/8
آخرین: اعمال نرخ جدید جرایم رانندگی از 25 اسفند 27 دقیقه پیش; روزان: زمان اجرایی ... خبر آنلاین: نرخ جریمه ها20 تا 100 درصد افزایش یافت 1 ساعت پیش; مهر: تولید خودرو ..... جوان: افزایش 20 تا 100 جرایم رانندگی متخلفین از 25 اسفند ماه 2 ساعت پیش ...

اعمال نرخ جدید جرایم رانندگی از 25 اسفند - TitreAkhbar - تیتر ...

www.titreakhbar.com/search.aspx?...اعمال%20نرخ%20...
اعمال نرخ جدید جریمه های رانندگی از 25 اسفند ایسنا اخبار مشابه ۱۳۹۴-۱۲-۱۹ ۱۱:۰۲|۱ ساعت ... افزایش 20 تا 100 درصدی جرایم رانندگی متخلفین از 25 اسفند ماه باشگاه ...

قهرمان فداکار جنایتکار از آب درآمد/ضرب و شتم وحشیانه زن جوان ...

sarzaminekhabar.com/news//redirect.php?id=117078
7 hours ago - افزایش 20 تا 100 جرایم رانندگی متخلفین از 25 اسفند ماه. کد خبر: ۵۵۳۰۶۵۵ ... خانم جوان پس از 8 ماه کما، از راز جنایت نامزدش پرده برداشت. به گزارش ...

جرایم دیر کرد رانندگی | جستجو | آرشیو وبلاگهای ایران

www.wikifeed.ir/list/جرایم+دیر+کرد+رانندگی.html
وی گفت: از پانزدهم اسفند ماه برای اطلاع‌رسانی بیشتر در این زمینه اقدام خواهیم کرد و همچنین ... نرخ جدید جرایم رانندگی از 25 اسفند اعمال می شود ... دیرکرد جرایم رانندگی تا پایان 94 بخشیده می شود/ پیش بینی 14 هزار میلیارد تومان اوراق در بودجه .... رئیس پلیس فتای ناجا از افزایش 24 درصدی جرايم سایبری در کشور خبر داد و گفت: ...

کاهش دما در اردبیل و استان های ساحلی خزر/جوی پایدار در اکثر ...

www.zamoune.com/news/732361
Nov 28, 2015 - 94 درصد کارگران کشور قراردادی هستند. به گزارش .... ۳۶ : ۱۱ - چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ .... افزایش 20 تا 100 جرایم رانندگی متخلفین از 25 اسفند ماه.

خبرخوان ساتور - خودرو BMW برای 100 سال آینده

www.satoor.ir/.../2873791-خودرو-BMW-برای-100-سا...
افزایش 20 تا 100 درصدی جرایم رانندگی متخلفین از 25 اسفند ماه ... BMW با این طرح مفهومی می‌خواهد به دنیا بگوید که در 100 سال آینده خودروها به این شکل طراحی خواهند ...

زمان قطعی اجرای قانون افزایش نرخ جرایم رانندگی | زد ایکس ان

www.zxn.ir/زمان-قطعی-اجرای-قانون-افزایش-نرخ-جرایم...
Feb 29, 2016 - جرایم رانندگی جدید سردار تقی مهری گفت : برابر قانون، مبلغ افزایش نرخ جرایم رانندگی در ...جرایم راهنمایی و رانندگی اجرایی می شود، گفت: همانطور که گفتم از 15 تا 25 اسفندماه نسبت به ... اعمال نرخ جدیدجرایم رانندگی از 25 اسفند – Fararu | فرارو ...... آرشیوخبر:پیشنهاد افزایش 50 تا 100درصدی جرایم رانندگی به …

اجرائیات و اخذ جرایم رانندگی [بایگانی] - فروم تخصصی تندر 90 - آکو

acoforum.org/archive/index.php?t-2439.html
Dec 6, 2010 - تا سال 1339 متخلفین از مقررات آیین نامه راهنمایی و رانندگی مصوب سال ..... جريمه تخلفات حادثه‌ساز تا 100 هزار تومان افزايش يافت. .... (25) نمره منفی به متخلف تعلق گیرد گواهینامه او به مدت شش ماهضبط و پس از انقضاء .... ج بیست درصد (20%) از کل وجوه جهت تأمین اعتبار به صندوق تأمین ...... يکشنبه، 7اسفند 1390

هیات دولت نرخ‌‌های جدید جرائم‌ رانندگی را ابلاغ کرد (+جدول)

www.asriran.com › صفحه نخست  اجتماعی
1 day ago - هیات‌ وزیران در پی ابطال مصوبه افزایش نرخ جرائم رانندگی از سوی دیوان ... افزایش یافته که هیات‌دولت مصوبه مورد نظر را از تاریخ 25 اسفندماه سال‌جاری لازم‌الاجرا کرده است. ... یا وسایل‌ارتباطی مشابه در حین رانندگی و عدم رعایت مقررات حمل‌بار به 100 ... از سرعت مجاز تا(30کیلومتر در ساعت)، عدم استفاده از کلاه‌ایمنی توسط ...

یادداشت های بیمه ای - بیمه شخص ثالث

zarei81.blogfa.com/cat-1.aspx
Jun 21, 2013 - در رابطه با بیمه شخص ثالث با توجه به حرام بودن ماه رجب لازم است بیمه گذاران ..... ثالث در پرتفوی شرکت‌های بیمه، لایحه جدید جرایم رانندگی می تواند در سودآوری و ... معاون نظارت بيمه مرکزي از افزايش 20 درصدي موارد مغايرت و افزايش 30 .... مراسم افتتاح طرح نوروزي 88 گفت: اين طرح از 25 اسفند امسال تا15 فروردين سال ...

اخبار و مباحث مربوط به قوانین و جرایم راهنمایی و رانندگی [آرشيو ...

forum.p30world.com › ... › موارد ديگر  انجمن اتومبیل
Dec 12, 2011 - 100+ posts - ‎52 authors
مهلت بخشودگي دو برابري جرايم رانندگي تا 24 آذر تمديد شد رييس پليس راهور ... گفتن 100 بود که کردن 40 و نمره منفی هم ندادن ، هی پشت سر هم جریمه ..... در سال گذشته، شاهد افزایش 21 درصدی سرقت خودرو و همچنین افزایش 25 درصدی کشف بوده‌ایم. ...... آرم طرح ترافیک شهروندان از امروز برای سهمیه‌بگیران و از 20 اسفند ماه ...

صفحه(15 - روزنامه کیهان

kayhanarch.kayhan.ir/881225/15.htm
به گفته رئيس مركز فوريت هاي پزشكي تهران 60 درصد آسيب ديدگان و مصدومان حوادث ... حسين دهقان پور اظهار مي دارد: افراد بين 20 تا 25 سال بيشترين ميزان خسارت ديدگان را ... آمار موجود حاكي از آن است كه در اسفند سال 87، يك هزار و 817 مورد مصدوم حوادث ..... جاري 2 هزار و 100 راننده متخلف، متحمل محدوديت هاي رانندگي از يك ماه تا يكسال شدند.

اخبار حمل و نقل - شرکت حمل و نقل و خدمات دریایی آبادان

www.abadanco.com/rss-12-اخبار%20حم...
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز، گفت: تا پایان سال 94 بیش از 150 .... مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان کرمانشاه به افزایش سفرها اشاره کرد و گفت: ... با اشاره به روند کاهشی 5 درصدی تصادفات رانندگی در کشور، گفت: تا مرداد ماه امسال 600 ... و پایانه های استان همدان با اشاره به اینکه طرح سفرهای نوروزی از 25 اسفند ماه در همدان ...

تازه ترین اخبار راهنمایی و رانندگی [بایگانی] - تعمیرکاران کیان ست

kiansat39.com/archive/index.php/t-34720.html
رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به کاهش 14 درصدی تلفات رانندگی در زمستان .... وی از افزایش خودروها و تجهیزات ویژه راهداری در طرح سفر ایمن زمستان امسال خبر داد و ... با اجرای قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی شش ماه به خودروسازان و دارندگان خودرو ... به منظور روکش آسفالت حدفاصل کیلومتر 6 تا 20 از امروز به مدت 25 روز تردد وسایل ...

آخرین اخبار اجتماعی - بیتوته

www.beytoote.com/news/social/
اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی ,نرخ جرائم رانندگی · چرا جرائم رانندگی افزایش نیافت .... 20 درصد زوج های ایرانی نابارورند/ افزایش سن ازدواج و آلاینده ها؛ عوامل مؤثر در ناباروری · سازمان بازرسی : ارائه گزارش آلودگی هوا تاپایان اسفند/ تشریح آخرین وضعیت ... درآمد روزانه ۲میلیارد تومان از جریمه زوج و فرد / ثبت 100 هزار تردد غیرمجاز در هر ...

امسال منتظر تحولات چشمگير باشيد - سایت خبری تحلیلی ...

www.tabnak.ir › اجتماعی › داخلی - Translate this page
Jul 16, 2012 - قانون چند درصد در كاهش تلفات و تعداد مصدومان حوادث رانندگي نقش ... از سوي ديگر ايمني خودرو و ايمني راه نيز بايد افزايش پيدا كند كه اگر انسان در رانندگي خطا كرد اين ... اين مسافت شايد 100 كيلومتر باشد اما متأسفانه در اين زمينه كوتاهي شده و .... رانندگي اعلام كرد نمره منفي رانندگاني كه از 25 اسفند 90 تا 20 فروردين 91 ...

زمان اجرای قانون افزایش نرخ جرایم رانندگی جدید زمان قطعی ...

sar3damusic.ir/زمان-اجرای-قانون-افزایش-نرخ-جرایم-ران...
Feb 29, 2016 - »فرهاد مشیری نصف سهام باشگاه اورتون انگلیس را خرید, 0, 20, admin ... زمان قطعی اجرای قانون نرخ جرایم رانندگی جدید از سوی رییس پلیس ... فراهم شدن زیرساخت‌ها از 25 اسفندماه نرخ جدید جرایمراهنمایی و رانندگی اجرایی می‌شود، گفت: همانطور . .... شاید تا مهیا شدن ساز و کار اجرایی شدن مصوبه افزایش نرخ جریمه‌ها زمان .

نتایج جستجوی - داراب آنلاین

darabonline.com/search/results
حادثه رانندگی در محور فسا ، داراب 3کشته و یک زخمی بر جای گذاشت. .... 25 بهمن حسابي گند زديم! ... سهمیه بنزیناسفندماه به میزان 60 لیتر امشب واریز می شود. ... بهینه سازی ها را باید تا اقداماتی چون افزایش برد اس-200 در برابر اهدافی با ..... در سال جاری آمار جرائم در این شهرستان 17 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش داشته است .

زمان اجرای قانون افزایش نرخ جرایم رانندگی جدید - دانلود رایگان ...

www.95dl.ir/زمان-اجرای-قانون-افزایش-نرخ-جرایم-رانن...
Feb 29, 2016 - سردار تقی مهری گفت : برابر قانون، مبلغ افزایش نرخ جرایم رانندگی در هیات وزیران ... ورانندگی اجرایی می شود، گفت: همانطور که گفتم از 15 تا 25 اسفندماه نسبت به ... فراهم شدن زیرساخت‌ها از 25 اسفندماه نرخ جدید جرایم راهنمایی و رانندگی اجرایی می‌شود، گفت: همانطور . ... www.fardanews.com/fa/tag/1/جرایم%20رانندگی.

اخبار - دادگستری استان خراسان رضوی > صفحه ی اصلی

dadgostari-kh.ir/Default.aspx?tabid=1294
به گزارش روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی ، معاون قضایی و جرایم خاص ...... رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: تا رسیدن به نقطه مطلوب در عمل به قرآن فاصله ...... خراسان رضوی ، مجموعه نشست های تخصصی علوم جنایی بیستم اسفند ماه بر گزار می شود ادامه » ...... سرپرست سالن تشریح پزشکی قانونی خراسان رضوی از افزایش71 درصدی ...

[PDF]

www.vatanemrooz.ir/Newspaper/PagePDF/350
اینکه در ساعت 21:20 روز 16 اسفندماه ماموران این. کالنت ری از ... گریز یکی از خودروها توقیف و یک نفر ازمتخلفین. به همراه یک ... حالت خارج شده و تعداد موالید افزایش پیدا کند. ... رایگان اعالم کند تا هم تش ویقی باشد برای تمایل ... فراموش کرد که فراهم آوردن ش رایط برای رانندگی .... س ال گذشته معدل داوطلبان 25 درصد در پذیرش.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
یا مقلّب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محوّل الحول و الاحوال حوّل حالنا الى احسن الحال
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 240
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 461
  • بازدید ماه : 461
  • بازدید سال : 8,723
  • بازدید کلی : 156,808