loading...
زندگیتو عوض کن
محسن بازدید : 233 دوشنبه 17 اسفند 1394 نظرات (0)


جمعی از نمایندگان رد صلاحیت شده و یا بازمانده از انتخابات مجلس دهم امروز با علی لاریجانی دیدار کردند.
اعتراض برخی رهروانی ها نسبت به حضور
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛صبح امروز جلسه ای با حضور علی لاریجانی و نمایندگان رد صلاحیت شده و بازمانده از انتخابات در تالار آئینه مجلس برگزار شد. 

یک منبع آگاه در رابطه با جلسه مذکور به خبرنگار مجلس باشگاه خبرنگاران گفت: در این جلسه رئیس مجلس شنونده صحبت هایی گلایه آمیز برخی از نامزدهای رد صلاحیت و بازمانده دهمین دوره انتخابات مجلس بوده است.

وی ادامه داد:  البته رئیس مجلس شورای اسلامی در این جلسه به نمایندگان رد صلاحیت شده و کسانی که نتوانستند آراء مورد نیاز را به دست آورند، قول داد که از تجربیاتشان استفاده شود و با دولت رایزنی کند تا این افراد در بخش های مختلف به کار گرفته شوند.

این منبع آگاه که قصد نداشت نامش فاش شود، ادامه داد: در این جلسه، منصور حقیقت‌پور، عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان و تعدادی از نمایندگان نسبت به حضور کاظم جلالی رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان در فهرست اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات اعتراض و انتقاد کرد که علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اعتراض آنها اعلام کرد این فهرست، فهرست اصلاح طلبان نبوده است؛ بلکه فهرست ائتلاف اصلاح‌طلبان و اعتدالیون بود که کاظم جلالی نیز از جبهه اعتدالیون وارد این فهرست شده است.

 انتهای پیام/

اعتراض برخی رهروانی‌ها نسبت به حضور "جلالی" در لیست ...

www.yjc.ir › سیاسی  مجلس
7 hours ago - اعتراض برخی رهروانی‌ها نسبت به حضور "جلالی" در لیست اصلاح‌طلبان. جمعی از نمایندگان رد صلاحیت شده و یا بازمانده از انتخابات مجلس دهم امروز با ...

اعتراض برخی رهروانی‌ها نسبت به حضور "جلالی" در لیست ...

khabarche.ir/.../اعتراض-برخی-رهروانی-ها-نسبت-به-ح...
7 hours ago - اعتراض-برخی-رهروانی-ها-نسبت-به-حضور--جلالی ... پیش حضور حامیان دولت و برخی از اصولگرایان در لیست ائتلاف عبور از هویت اصلاح‌طلبی نیست.

اعتراض برخی رهروانی‌ها نسبت به حضور "جلالی" در لیست ... - خانه

newsfile.ir/.../اعتراض+برخی+رهروانی‌ها+نسبت+به+ح...
اعتراض برخی رهروانی‌ها نسبت به حضور "جلالی" در لیست اصلاح‌طلبان. جمعی از نمایندگان رد صلاحیت شده و یا بازمانده از انتخابات مجلس دهم امروز با علی لاریجانی دیدار ...

اعتراض برخی رهروانی‌ها نسبت به حضور جلالی در لیست ...

monitor.shafaqna.com/FA/IR/3753652
اعتراض برخی رهروانی‌ها نسبت به حضور جلالی در لیست اصلاح‌طلبان. ... ارائه جدیدترین اثر «غلامرضا شاه‌میوه» در روزهای آینده به بازار. - ایکنا ...

اعتراض برخی رهروانی‌ها نسبت به حضور "جلالی" در لیست ...

zooya.ir/news.php?...اعتراض%20برخی%20رهروانی‌ها%...
روحانی در پاسخ به خبرآنلاین: از مردم تهران تشکر می کنم که کار را یکسره کردند/ 4 (1) · اعتراض برخی رهروانی‌ها نسبت به حضور "جلالی" در لیست اصلاح‌طلبان (1).

اعتراض برخی رهروانی‌ها نسبت به حضور "جلالی" در لیست ...

payampanel.ir/?p=5437
7 hours ago - اعتراض برخی رهروانی‌ها نسبت به حضور "جلالی" در لیست اصلاح‌طلبان ... پیام تسلیت لاریجانیبه مناسبت درگذشت آیت الله محمدباقر خوانساری.

اعتراض برخی رهروانی‌ها نسبت به حضور "جلالی" در لیست ...

tafrihy.net/.../41843-اعتراض+برخی+رهروانی‌ها+نسبت+... - Translate this page
اعتراض برخی رهروانی‌ها نسبت به حضور "جلالی" در لیست اصلاح‌طلبان اسفند 16، 1394. 34 دقیقه قبل جمعی از نمایندگان رد صلاحیت شده و یا بازمانده از انتخابات مجلس ...

عیادت از فیروز زنوزی جلالی - دانلود

irctr.ir/news/1457248845srbk5
6 hours ago - به گزارش فرهنگ نیوز، صبح امروز جمعی از مدیران این بنیاد با حضور در ... اعتراض برخی رهروانی‌ها نسبت به حضور "جلالی" در لیست اصلاح‌طلبان.

وکیل بابک زنجانی: اعتراض می کنیم

www.chaharah.com/News/.../-اعتراض-می-کنیم
7 hours ago - ... اعتراض برخی رهروانی ها نسبت به حضور "جلالی" در لیست اصلاح طلبان ... وی افزود: ما حتما به رای صادره اعتراض می‌کنیم، البته من به صلابت و ...

برسر

www.divi.ir/برسر/
5 days ago - سازمان میراث و جامعه هتلداران برسر نرخ هتل‌ها به توافق نرسیدند. سازمان میراث ... اعتراض برخی رهروانی‌ها نسبت به حضور "جلالی" در لیست اصلاح‌طلبان.

ائتلاف نسبی بین اصلاح طلبان و اصولگرایان را دنبال می ...

www.zamoune.com/news/535055
Nov 10, 2015 - ائتلاف نسبی بین اصلاح‌طلبان و اصولگرایان را دنبال می‌کنیم/ رسانه‌ها نیاز .... اعتراض برخی رهروانی‌ها نسبت به حضور "جلالی" در لیست اصلاح‌طلبان.

عزم جدی همگانی با مبارزه با فساد وجود ندارد :: باشگاه ... - Like

www.pajvak.com/.../عزم-جدی-همگانی-با-مبارزه-با-فسا...
4 mins ago - کرم جلالی در ادامه با اشاره به این که دستگاه های مرتبط نقش کلیدی در مبارزه ... اعتراض برخی رهروانی‌ها نسبت به حضور "جلالی" در لیست اصلاح‌طلبان.

یاسوج 24 پایگاه خبری یاسوج - تنکیو

tenq.ir/p/50648199f7982c7c68fde3091eec5b3202
... شد/ قانون اساسی را به همه پرسی می گذاریم توضیحات روحانی درباره مصوبه شورای ... اعتراض برخی رهروانی‌ها نسبت به حضور "جلالی" در لیست اصلاح‌طلبان بازگشت ...

اعتراض کسبه جمهوری به سد معبر | تابناک | خبرخوانی

https://khabarkhani.com/.../اعتراض_کسبه_جمهوری_به...
7 hours ago - سد معبر دستفروشان و بساط گستران در حالی در این خیابان ها رو به افزایش ... اعتراض برخی رهروانی‌ها نسبت به حضور "جلالی" در لیست اصلاح‌طلبان.

لیست‌ها و سرلیست‌های احتمالی انتخابات مجلس در تهران

www.asriran.com › صفحه نخست  سیاسی
Jan 27, 2016 - در مقابل اصلاح‌طلبان در تهران فقط چهار نامزد شناخته شده دارند و به امید تأیید صلاحیت ... در دوره‌های اخیر در مجلس حضور داشته باشد و در این سال‌ها نسبت به حبیبی و بادامچیان ... بنابراین احتمالاً جلالی در لیست فراکسیون رهروان باشد. ... فاطمه هاشمی تأیید نشد و او اعتراضی هم به این مسأله نکرد و از عرصه انتخابات خارج شد.

دیوار نیوز - آمریکایی ها در اجرای برجام فعال تر باشند

www.divarnews.com/شرح-خبر/?r=آمریکایی...
پیگیری پرونده‌های مربوط به فاجعه فوکوشیما در 50 دادگاه ژاپن. امروز به وقت ... اعتراض برخی رهروانی‌ها نسبت به حضور "جلالی" در لیست اصلاح‌طلبان. امروز به وقت ...

وقتی هاشمی آرای روحانی را از آرای باطله هم کمتر می‌داند/ نظر عارف ...

namayande.com/.../وقتی-هاشمی-آرای-روحانی-را-از-آرای-...
Feb 21, 2016 - اگرچه بسیاری از چهره‌های لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان ناشناسند و حتی اصحاب ... بنابراین اصولگرایان نام لاریجانی را از لیست خود حذف نکردند، بلکه وی حاضر به حضور در لیست .... شدت برخورد کنند ونسبت به دولت های آمریکا و انگلیس اعتراض کنند .... ۴۱- عارف: حضور جلالی دستپخت دولت برای لیست اصلاح طلبان بود

حــرکـات آونگی! - بی باک نیـــوز

www.bibaknews.com/621971/حــرکـات-آونگی.html
Feb 15, 2016 - خبرنامه دانشجویان ایران: تنها یازده روز دیگر به -حــرکـات-آونگی. ... حضور داشته‌اند یا برخینیروهای جدید در صدد تدوین لیستی تحت عنوان نیروهای مستقل ... تا آنجا که کاظم جلالی رییس فراکسیون رهروان ولایت با بیان اینکه در حال حاضر بحث ... چنین دیدی را نیز اصلاح طلبان به کارگزارانی ها و جریان اعتدال داشته و دارند.

لاریجانی در نیمه راه اصولگرایی

ostanha.tabnak.ir/fa/.../لاریجانی-در-نیمه-راه-اصولگرا...
Dec 30, 2015 - به گزارش تابناک قم، با اتمام زمان ثبت‌نام داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای ... شد، شورایی که در آن 8 عضو شاخص برخی احزاب و جمعیت‌های اصولگرا متشکل از محمدرضا ... علی لاریجانی در حالی از اعلام هرگونه نسبت داشتن با رهروانی‌ها در .... از اقدام اعتراضی نامزد جامعه مدرسین تا حضور لاریجانی درلیست اصلاح طلبان.

بررسی لیست‌ها و سرلیست‌های احتمالی انتخابات مجلس در تهران

kheradonline.ir/.../بررسی-لیست‌ها-و-سرلیست‌های-احت...
Jan 27, 2016 - در مقابل اصلاح‌طلبان در تهران فقط چهار نامزد شناخته شده دارند و به امید تأیید صلاحیت ... که در دوره‌های اخیر در مجلس حضور داشته باشد و در این سال‌ها نسبت به حبیبی و بادامچیان ... رهروانی‌ها از جمله اصولگرایانی هستند که به شورای ائتلاف اصولگرایان نپیوستند. ... بنابراین احتمالاً جلالی در لیست فراکسیون رهروان باشد.

1 - دانلود

mahsarahnamaa.blogfa.com/author/mahsarahnamaa?p...
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بهمن سالمی بعد از شکست دو بر یک ترکیه .... جریان اعتدال نیز که حزب اعتدال و توسعه حزب شاخص آن است وضع چندان بهتری نسبت به اصلاح‌طلبان ندارد. ... درباره این جدایی از سویی رهروانی‌ها مدعی هستند که از آنها برای حضور در شورای ... بنابراین احتمالاً جلالی در لیست فراکسیون رهروان باشد.

رقابت سه قطبی

www.rasad.org/رقابت-سه-قطبی/?print=1
Jan 27, 2016 - اصلاح طلبان، اصولگرایان و اعتدالیون ماه هاست به ترسیم چشم انداز ورود خود به ... جریان اصولگرایی اگرچه از سال ۱۳۸۴ بدین سو فارغ از حضور رقیب اصلاح طلب در ... کشور را هم نسبت به کارآمدی اصولگرایان برای مدیریت کشور دچار تردید کرد. ... از آن رو مرزبندی خود با برخی گروه های اصولگرا را بیشتر از آن می دید که ...

لیست 34 نفره کاندید مجلس زاهدان - آخرین اخبار ایران و جهان

khabarduni.ir/search/?q=لیست+34+نفره+کاندید...
تاکید عارف و جلودارزاده بر ضرورت ارائه لیست سی نفره از سوی اصلاح طلبان .... عارف: حضور جلالی دستپخت دولت برای لیست اصلاح طلبان بود! ... در ليست ۳۰ نفره تهران و تغییر و جابجایی برخی افراد از انتهای ليست بهابتدای ليست می باشد. .... با مراجعه به فرمانداری زاهدان نسبت به نام نویسی اقدام کنند و نام نویسی تا فردا ادامه دارد.

انتخابات | parsinaz.com | برگه 2

parsinaz.com/tag/انتخابات/page/2/
وی ادامه داد: ما تجربه مجلس نهم را داریم که در آن انتخابات اصلاح‌طلبان تقریبا به ... به رد صلاحیت منجر به تایید بشود یا نشود من افراد را همچنان به حضور انتخابات دعوت می‌کنم. ... با این حال، پیش از آن در در دهه ۹۰ میلادیبه نظر می رسید که آیت الله هاشمی نسبت ... الله هاشمی پرداخته و می افزاید:”او اکنون درباره اخراج دانشجویان از دانشگاه اعتراض ...

دانلود | خبرخوان

mahsarahnamaa.twittere.ir/
حالا بازیکن کاملتری نسبت به گذشته هستم. ... مجلس آینده بستگی به نتیجه بررسی رد صلاحیت ها و رسیدگی به اعتراض معترضان دارد. .... لیست اصلاح‌ طلبان تهران انتخابات مجلس 94 ... درباره این جدایی از سویی رهروانی‌هامدعی هستند که از آنها برای حضور در شورای ائتلاف دعوت ... بنابراین احتمالاً جلالی در لیست فراکسیون رهروان باشد.

فهرست های انتخاباتی مجلس در تهران | - با نزدیک شدن به روز

www.ghatreh.com/.../فهرست-های-انتخاباتی-مجلس-ته...
Jan 27, 2016 - در مقابل اصلاح‌طلبان در تهران فقط چهار نامزد شناخته شده دارند و به امید ... که در دوره‌های اخیر در مجلس حضور داشته باشد و در این سال‌ها نسبت به حبیبی و ...

مصاحبه سالار عقیلی بعد از حضور در من و تو - صفحه اصلی

mahsarahnamaa.tudi.ir/
حالا بازیکن کاملتری نسبت به گذشته هستم." ... آینده بستگی به نتیجه بررسی رد صلاحیت ها و رسیدگی به اعتراضمعترضان دارد. .... لیست اصلاح‌ طلبان تهران انتخابات مجلس 94 ... درباره این جدایی از سویی رهروانی‌ها مدعی هستند که از آنها برای حضور در شورای .... روی دیگر سکه هم البته ترس برخی خودروسازان داخلی و واردکنندگان از ورود ...

جزئیات نامه اعتراضی کارگران به ربیعی - 598

www.598.ir/.../جزئیات-نامه-اعتراضی-کارگران-به-رب...
Feb 3, 2014 - کارگران در نامه ای به وزیر کار تاکید کردند: خط فقر به ۲ میلیون تومان رسیده ... شیخ الاسلام:حضور جلالی در لیست اصلاح طلبان باعث تاسف است .... الله دهه مبارک فجر، با توجه به شروع توزیع سبد کالا جهتبرخی از اقشار جامعه، ... قبلا از بذل توجه حضرتعالی نسبت به قشر شریف و زحمتکش کارگری تشکر می نماید.".

برخی ملاحظات درباره چینش کابینه و ترکیب دولت یازدهم - 598

www.598.ir/.../برخی-ملاحظات-درباره-چینش-کابینه-و-...
Jul 8, 2013 - برخی ملاحظات درباره چینش کابینه و ترکیب دولت یازدهم ... ایشان عضو جامعه روحانیت مبارز، جزء لیست اصولگرایان در ادوار مجلس شورای اسلامی بوده است. ... و مرهون حمایت آنهاست و به دنبال مصادره‌ی پیروزی ایشان و حماسه حضور مردم هستند، اگر ... افراطی، ساختار شکنان و اصلاح طلبان می‌توانند تهدید جدی برای ایشان باشند.

دانلود | خبرخوان

mahsarahnamaa.pishkhabar.ir/
حال اگر 40 درصد مستقل‌ها نیز اصلاح‌طلب باشند، 768 نفر نیز باید به عدد قبلی 603 نفر اضافه ... اخیر در مجلسحضور داشته باشد و در این سال‌ها نسبت به حبیبی و بادامچیان فردی رسانه‌ای‌تر و ... رهروانی‌ها از جمله اصولگرایانی هستند که به شورای ائتلاف اصولگرایان نپیوستند. ... بنابراین احتمالاً جلالی در لیست فراکسیون رهروان باشد.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
یا مقلّب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محوّل الحول و الاحوال حوّل حالنا الى احسن الحال
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 240
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 434
  • بازدید ماه : 434
  • بازدید سال : 8,696
  • بازدید کلی : 156,781