loading...
زندگیتو عوض کن
محسن بازدید : 292 یکشنبه 16 اسفند 1394 نظرات (0)


آیا تلگرام امکان نظرگذاری پای پست های کانال ها را فراهم می کند؟

به نظر می رسد که تلگرام مشغول تست قابلیت نظرگذاری توسط کاربران در کانال های این اپ پیام رسانی است. اولین نشانه ها از این موضوع ساعاتی پیش در یکی از کانال های روسی تلگرام با آدرس Pesni@ رویت شد که با عضویت در آن، می توانید پای هر پست نظر گذاشته و نظر دیگر کاربران را به طور ریل تایم بخوانید.

تنها چند ساعت از کشف این موضوع در تلگرام نگذشته بود که هجوم کاربران (علی الخصوص کاربران ایرانی) به این کانال آغاز شد و همین الان که متن را می نویسیم، قریب به صد و ده هزار نظر تنها پای یکی از پست های این کانال روسی ثبت شده.

Pesni 1

تلگرام هنوز نسبت به عرضه این قابلیت به طور عمومی واکنشی رسمی نشان نداده، و ترجیح داده تا در خفا و بی سر و صدا آن را در یک کانال نه چندان مشهور آزمایش کند.

در صورتی که قابلیت مذکور رسما به تلگرام اضافه شود، شما از این پس می توانید پای پست های هر کانال نظرتان را بگذارید؛ چه به صورت متنی و چه عکس و آهنگ و استیکر و موارد دیگر.

مورد دیگر اینکه به نظر می رسد می توان این قابلیت را برای کانال ها در لحظه دلخواه، فعال یا غیرفعال نمود. مخاطبین کانال ها هم اگر تمایلی به خواندن نظرات نداشتند هم قادرند با اشاره روی گزینه Hide Comment، آن ها را در صفحه مخفی نمایند. امکان پاسخ به نظر دیگر مخاطبین هم از امکانات این قابلیت در مرحله فعلی اش هستند.

11

قابلیت مورد بحث از جهتی می تواند برای کانال ها یک مزیت باشد، اما از سوی دیگر پتانسیل این را هم دارد که به مشکل بزرگی برای صاحبان کانال ها مبدل شود.

با فعال شدن قابلیت نظرگذاری، دیگر کانال ها مجرایی یک سویه برای اطلاع رسانی نیستند و کاربران می توانند نسبت به محتوای منتشر شده در آنها واکنش نشان داده و حرف هایشان را به گوش مدیرانش برسانند.

اما از سوی دیگر هجوم اسپمرها و تبلیغ کنندگان می تواند به دردسر بزرگی برای ادمین های کانال ها تبدیل شود. در هر صورت تلگرام هنوز در مورد این قابلیت واکنشی رسمی از خود نشان نداده، و هنوز مشخص نیست که چه زمان آن را به طور عمومی در دسترس کاربران قرار می دهد.

نظر شما چیست؟ آیا تصور می کنید که امکان نظرگذاری در کانال ها می تواند در افزایش محبوبیت تلگرام موثر واقع شود؟

آیا تلگرام امکان نظرگذاری پای پست های کانال ها را فراهم می کند ...

digiato.com/.../آیا-تلگرام-امکان-نظرگذاری-پای-پست-...
3 hours ago - آیا تلگرام امکان نظرگذاری پای پست های کانال ها را فراهم می کند؟ ... به نظر می رسد که تلگراممشغول تست قابلیت نظرگذاری توسط کاربران در کانال ...

آیا تلگرام امکان نظرگذاری پای پست های کانال ها را فراهم می کند؟

www.etoos.ir/.../آیا-تلگرام-امکان-نظرگذاری-پای-پس...
آیا تلگرام امکان نظرگذاری پای پست های کانال ها را فراهم می کند؟ 1394/12/16 10:12:59; |; اپراتور فروشگاه. بازدید : 1. اخرین خبر/به نظر می رسد که تلگرام مشغول تست ...

آیا تلگرام امکان نظرگذاری پای پست های کانال ها را فراهم می کند؟

www.ghatreh.com/.../آیا-تلگرام-امکان-نظرگذاری-پای-...
4 hours ago - به نظر می رسد که تلگرام مشغول تست قابلیت نظرگذاری توسط کاربران در کانال های این اپ پیام رسانی است. اولین نشانه Ù.

آیا تلگرام امکان نظرگذاری پای پست های کانال ها را فراهم می کند؟

monitor.shafaqna.com/FA/IR/3745120
آیا تلگرام امکان نظرگذاری پای پست های کانال ها را فراهم می کند؟ ... ترامپ: از پولهايي که ايران از آمريکا ميگيرد چيزي به آمريکا نمي رسد. - شفاف ...

آيا تلگرام امکان نظرگذاري پاي پست هاي کانال ها را فراهم مي کند؟

iruni.ir/news/635202
آيا تلگرام امکان نظرگذاري پاي پست هاي کانال ها را فراهم مي کند؟ ديجياتو/ به نظر مي رسد که تلگرام مشغول تست قابليت نظرگذاري توسط کاربران در کانال هاي اين اپ ...

آیا تلگرام امکان نظرگذاری پای پست های کانال ها را فراهم می کند؟

news24h.ir/.../آیا-تلگرام-امکان-نظرگذاری-پای-پست-ها...
2 hours ago - ... گوگل به نشریات چاپی، محتوای دیجیتال اضافه می کند · تولید اسکلت ... گفته های سامسونگ در S7 امکان نصب نرم افزارها روی حافظه جانبی وجود دارد.

[PDF]

food.lums.ac.ir/reza/files/Click-297_1389-06-14.pdf
Sep 5, 2010 - مثبت کاهش قيمت ها، بدین وسيله به اطالع می رساند، با ... ایسنا سال جاري سیم کارت هاي خود را به بازارعرضه مي کند ... برنمی آید، پس با پای پياده به سمت خانه می دود. ... کامل شبکه مخابراتی یا امکان استفاده کامل از ... آیا در زمان بحران اظهارات مدیران .... پایین می آورد و فرصت های زیادی را فراهم می کند. ......نظرگذاری در ورد.

مازندنومه :اراده بر جدایی نیست/طاهایی:تجزیه مازندران خیانت است

mazandnumeh.ir/.../اراده-بر-جدایی-نیستطاهاییتجزیه...
مخالفان جدایی غرب مازندران می گویند: با توجه به شرایط عمومی کشور و استان ... برای شهر های غربی و فراهمآوردن امکانات همه سردی ها و اختلافات رو از بین میبره. .... آیا مرکزیت ساری دلیل می شود که همه ی ادارات کل و مراکز را تصاحب کند؟ ..... تا 11 شب، با 100 پست انتخاباتی در کانال تلگرام مازندنومه همراه مخاطبان مان بودیم. همه پای صندوق‌ها.

تماشای شبکه جم ریور در گوشی - تهران بلاگ

29tirmah1390.tehranblogs.ir/.../تماشای%20شبکه%20...
Feb 5, 2016 - Nmap نقشی بسیار مهم در شبکه های کامپیوتری بازی می کند ، چرا که ... پس چرا یک مدیر سایت از این امکان استفاده نکرده و از طریق این شبکه ها ... البته مدیریت و استفاده مداوم از این شبکه ها و همچنین ارسال دستی پست ها و ... باید گفت همه ی ما مردم ایران عاشق نشستن پای تلویزیون و دیدن برنامه های ایرانی - سریال ها و مهم ...

یک حادثه شرم آور در جامعه پزشکی؛ اینستاگرام بازی با بدن ...

www.parsine.com/.../یک-حادثه-شرم-آور-در-جامعه-پزش...
Jun 26, 2015 - خل اعظم مي خوانند، تحقيرش مي كنند، مشكلش را با متلك و شيرين زباني و شوخيهاي ...... بر بابا جون رشته پزشکی چی داره جز خرخونی اصلا نیاز به فهم و تحلیل داره آیا؟ ..... دوستان اماده نظر گذاری بهتره به جای فحش دادن و توهین های کثیف کردن که ...... در وبلاگم بارها پست تقدیر و تشکر از پرستاران و پزشکان گذاشته ام.

برترین اپلیکیشن های سال 2015 | پگاه آنلاین - آخرین اخبار ...

fun.pegahonline.ir/.../برترین-اپلیکیشن-های-سال-20...
برترین اپلیکیشن های سال 2015در این گزارش همراه ما باشید تا برترین اپلیکیشن های IOS در ... Dropbox: یک Dropbox account برای شما این امکان را فراهم می کند که بین کامپیوتر ، لپ ... این نوشته نحوه تبدیل منوی استارت به منوی اپلیکیشن ها ! ..... اسم این سایت و کانال تلگرام را «راپورت‌چی» گذاشته‌ام که فکر کنم اسم بدی نباشد!

امکان بارداری با وازکتومی / مزایا و معایب وازکتومی | پگاه ...

woman.pegahonline.ir/.../امکان-بارداری-با-وازکتومی-م...
Jan 26, 2016 - قاب آیفونی که به شما امکان ضبط مکالمه های تلفنی را می دهد ... بروزرسانی جدیدی که برای فایرفاکس ارائه شده امکان ارسال اطلاعیه‌های فوری را فراهم می‌کند. .... نی‌نی‌بان جدیدترین و بهترین مطالب خود را در تلگرام و از طریق سه کانال «راهنمای بارداری»، «کودک‌یاری» و .... آیا اگر بخواهم اقدام دوباره کنم، این درد هانشانه بدی است؟

اخبار-فرماندار ویژه جهرم پاسخگوی سوالات مردم در ...

pasinejahrom.ir/news/show/5612/
Dec 28, 2015 - پسین جهرم از سال قبل بر آن شد تا به سهم و رسالت ذاتی خود کانال ..... آیا این جریمه برای من نوعی تنها می باشد یا اینکه برای آقازاده ها و ..... انشالله که در دوران فرمانداری جنابعالی هم چنین امری امکان پذیر باشد و شما با ... به چه قیمتی این کار می کنند . ... آقای فرماندار به شهردار جهرم بفرمایید که لطفا به فکر آسفالت کوچه های ...

اطلاعیه ها -هشدارها - سردفتری یا سرابی فریبنده

sardaftar3y.persianblog.ir/tag/اطلاعیه_ها_-هشدارها
... سردفتری کشور مصمم است پای در عرصه قانونگذاری و تصمیم گیری های کلان بگذارد و .... اینک زمینه فراهم ، هدف مشخص ، راه معلوم و تبیین شده ، رهروانی راستین و صادق میخواهد .... بودن در گروه های اجتماعی مجازی مانند فیس بوک و وایبر و واتس اپ و تلگرام و هایک و ..... آیا هنوز هم سازمان ثبت برای دادن شناسه مبلغ 80000 ریال دریافت میکند؟

نرم افزار های کاربردی - صفحه نخست

smartbloger.ir/ogle/میانبرهای+دسکتاپ+در.../350
iRoot بیش از 8000 مدل گوشی مختلف را شناسایی می کند. روت چیست ؟ آیا روت مضر است ؟ ... VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. ... همچنین اگر تمایل به نصب تلگرام در ويندوز دارید ، در همین سایت توضیحات لازم آورده شده است . .... OLP امکان بهره برداری شما را از قابلیت های بی شمار این سیستم عامل فراهم می کند.

افسران جوان جنگ نرم - ماموریت در افسران پایان پذیرفت ولی ...

www.afsaran.ir/link/1062210
Aug 28, 2015 - تنها حس ریاست دارند و به گفته خانم مدیر به هیچ کدام از منشن ها اهمیتی ..... افسر که باشی باید وایسی پای آرمانات نه فرار کنی ...... تو که عزیزمی هم تو تلگرام دارمت و هم شمارتو :) ..... کسانی بازی می کنندکه علیه ما دوستان موضع گرفتند .... زیربناها را و زمینه های بروز و ظهور استعدادها را فراهم کنید و این ها جز با شعار و ...

ویندوز، macs‌ - صفحه نخست

hhh81-ba.csland.ir/tag/ویندوز،+macs‌/200
بلاخره مشکل نظر گذاری با تعویض ویندوز حل شد (البته ویندوز رو به دلیل دیگه ای عوض کردم) ... این تولید کننده 5 مدل جدید از این لپ تاپ ها را معرفی کرد: IdeaPad 100S .... آلما شبکه پرداز عرضه کننده لایسنس های اصلی مایکروسافت ویندوز سرور 2012 و ... امکان بهره برداری شما را از قابلیت های بی شمار این سیستم عامل فراهم می کند.

بفرمایید ماهی - بزرگترین آرشیو وبلاگ های فارسی

www.ajornamakaranealborz-ba.atrimblog.ir/.../بفرما...
Feb 17, 2016 - با این داده ها آیا می توانید بگویید فاصله ی ماهي از درخت بلند چقدر است ؟ .... بنابراین برایفراهم کردن غذای ژاپنی ها ، قایق های ماهي گیری بزرگتر شدند و مسافتی ... ماهي را روی خط واصل پای دو درخت در سطح آب مشاهده می كنند و با هم شروع به پرواز می كنند. ... تلگرام جات .... مرسى برشما نظرگذاراننظردهندگان بانظربی نظیر.

من یک افغانستانی ام ...

imfromafg.oldblog.ir/
بازم خداروشکر میکنم بخاطر این لحظه ها و سفر هایی که برام فراهم کرد. با حرف اونایی که .... و تلاش می کند که این قله را مرتفع و پهناور تر کند، آیا مهم است. که ارتفاع قله ...

دی ۱۳۹۱ - جدیدترین مطالب روز کامپیوتر- مدیریت

masoud-akbari.blogfa.com/9110.aspx
تداوم و ثبات خدمات، مرز بین پروژه های موفق و شکست خورده را مشخص می کند. .... اولین تلفن همراه اندرویدی است که قرار است از اندروید 5.0، پای لیموترش بهره ببرد. .... چنین مواردی از حفظ کردن رمز عبور بهتر به نظرمی رسند ولی آیا از هر نظر مناسب تر هم هستند؟ ..... این گونه ابزار ها این امکان را در اختیارتان قرار می دهند تا موارد را الویت بندی و ...

احیای دوباره | جستجو | لنگرنت - تبلیغات متنی

www.langarnet.ir/list/احیای+دوباره+وبلاگ.html
لنگر نت بزرگترین آرشیو مطالب وبلاگ های پارسی می باشد که در تابستان94 راه اندازی شد. ... با هم بودند دوباره بعد از گذشت چندین سال در گروهی تو تلگرام دور هم جمع کنند. ... از دسترس خارج شده بود و امکان به روز رسانی وبلاگ های زیر مجموعه این سایت نبود. ..... بدلیل مشکلاتی که برای بلاگفا بوجود آمده بود، پست ها، نظرات و تنظیمات ...

ویندوز 10 - صفحه نخست

313yarefateh-ba.crawlblog.ir/ogle/ویندوز+10/400 - Translate this page
Jan 31, 2015 - حال ممکن است سوال کنید آیا روشی وجود دارد که بتوان این مشکل را حل کرد. ..... BlueStacks به شما این امکان را می دهد تا برنامه ها و بازی های اندروید خود را بصورت تمام ... بلاخره مشکلنظر گذاری با تعویض ويندوز حل شد (البته ويندوز رو به دلیل دیگه ای عوض کردم) .... این نرم افزار از سیستم عامل ويندوز پشتیبانی می کند.

از نوآوری های مالی در فضای مجازی چه می دانید؟ - صفحه نخست

meandloveme1526-ba.epai.ir/.../از...های...می.../400
به همين دلیل است که بسیاری از کارآفرین ها تصميم به اجاره یک دفتر مجازي مي‌گیرند. .... هاي تلخ نویس بچه هايهم مهین مي زنی ببینی کی بیشتر از همه این جا پست گذاشته! ... به نظر مي‌رسد که داعش و دیگر گروه‌هاي تروریستی از امکانات جدید تلگرام که ماه پیش .... آیا مي دانید شیشه به ظاهر جامد است ولی مایعی است که با سرعت بسیارکند ...

هوووف | داورنیوز - lasernews.in

mokem.web.lasernews.in/list/هوووف.html
موبوگرام، یک تلگرام غیررسمی با امکانات پیشرفته و باورنکردنی است و امکانات آن ... کانال و گروه و . ... الانم این وقت ساعت : 4:50 حس پست گذاشتنم اومده ، نمیدونم چرا خب حالا بریم سراغ اصل ... امروز خیلی حال کردم با سوال های زیستم و بیشتر با جواب هایی که بهم دادین. .... بعد که قطع می کند ادامه ی صحبت ها و بگو بخند هایش رامی گیرد.

راه و رسم وبلاگ داری- یک تحلیل مزخرف آماری | نسوان مطلقه معلقه

https://nesvan.wordpress.com/.../راه-و-رسم-وبلاگ-داری...
Nov 1, 2010 - اگربه آمار پست ها و کامنت ها و اخرین نظر سنجی ما مراجعه کنید اطلاعات جالب دیگری هم خواهید یافت . ... به نظر من تا به حال هيچ آدمي به وسيله توهين هاي كامنتي پاي يك پست نمرده .... تصور من اینه که موضوع و هدف اصلی این بحث و پست بخش نظرگذاری یک ..... مثل خیلی از ایرانی ها که خود را خارجی فرضمی کنند و می گویند این ...

اخبار مهدویت و جهان اسلام - موعود

www.mouood.org/.../15-mahdaviat-and-islamic-world...
از زمان آغاز جنبش ها یعنی آغاز حرکت مردم تونس که چند ماه دیگر یک ساله می شود تا زمان ... های قابل قبول و گاه بالا کمتر به شبکه های داخلی راه باز می کنند و آن معدود آثاری هم که در ... دولتی نمی مانند و از این جهت نمی شود حرکت های آنها را به پای مسوولان دولتی نوشت. ... به گزارش مرکز خبر حوزه، وی در پاسخ به این سئوال؛ آیاپل صراط وجود دارد و ...

نصب دو ویندوز حذف یکی از آن‌ها

abdzahra-ba.musicreader.ir/ogle/نصب...آن‌ها/150
پاورپوینت برای ارائه بهتر سمینارها و سخنرانی ها بکار می رود. شما می ... 2 کاربر از پست مفید tpalireza سپاس کرده اند . md46 ... بلاخره مشکل نظر گذاری با تعویض ويندوز حل شد (البته ويندوز رو به دلیل دیگه ای عوض کردم) .... برنامه ای بر اساس کار با فایل های DWG بوده و امکانات کامل و پیشرفته ای برای کاربران حرفه ای فراهم می کند.

پستهای 52 تا 57 - صفحه نخست

iranbestinfo-ba.irfacebook.ir/ogle/پستهای+52+تا+57 - Translate this page
Nov 7, 2015 - بعد از بسته شدن وبلاگها و باز شدن مجددش متوجه شدم پستهاي اخیرم توی ... دوستان ایا شما هم با چنن مشكلی مواجه شدید؟ ..... در دستگاه برقی:در دستگاه ها هم برقگیر نصب می کنند تا از ... تلگرامووووووهستند,چه کنیم که سایتهای ملی ومحلی ومهم مثل بلاگفا و. .... من میام برای اپ هام بهتون خبربدم ولی سیستمنظرگذاری کل ...

دارویی به نام ازدواج - چرکه (CHRKA)

www.chrka64.blogfa.com/author-chrka64.aspx?p=2
نمونه دوم: آقا داماد 2000 سكه مهريه دختر مي‌كند، حق طلاق را به او مي‌دهد و متعهد مي‌شود كه يك ...... روز دیگرامکان استفاده فعال سازی این قابلیت را برای همه کاربرانش فراهم می کند. ... این خوب است که با دوستان خود در ارتباط هستید ، اما اگر شما نمی توانید پست های ... فیس بوک از شما خواهد پرسید که آیا می خواهید آن شخص و یا صفحه را مخفی کنید؟

ویندوز ۱۰ - صفحه نخست

sanayechoobi-east-az-ba.crawlland.ir/ogle/ویندوز.../4...
امکان تماس با شماره ای که در textbox_number نوشته میشود فراهم بشه . ... روت تمام گوشی ها و تبلت هایاندرویدی است که هم اکنون در این پست جدیدترین نسخه از ... iRoot بیش از 8000 مدل گوشی مختلف را شناساییمی کند. روت چیست ؟ آیا روت مضر است ؟ .... بلاخره مشکل نظر گذاری با تعویض ويندوز حل شد (البته ويندوز رو به دلیل دیگه ای ...


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
یا مقلّب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محوّل الحول و الاحوال حوّل حالنا الى احسن الحال
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 128
  • باردید دیروز : 169
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,077
  • بازدید ماه : 1,077
  • بازدید سال : 9,339
  • بازدید کلی : 157,424