loading...
زندگیتو عوض کن
محسن بازدید : 356 جمعه 21 اسفند 1394 نظرات (0)

چگونه از اتصال اپلیکیشن های اندروید به اینترنت جلوگیری کنیم؟

آیا محدودیت حجمی شما موجب شده که در استفاده از اینترنت بسیار حساس باشید؟ آیا به هر دلیلی، مایل نیستید که برخی از اپلیکیشن ها به اینترنت دسترسی داشته باشند؟ نگران نباشید، زیرا برای هر کاری راه حلی هم پیدا می شود. برای منع دسترسی اپلیکیشن های نصب شده به اینترنت، کافی است به سراغ اپلیکیشن NetGuard بروید.

تا قبل از عرضه اپ NetGaurd، قطع کردن دسترسی اپلیکیشن ها به اینترنت، بدون روت کردن دیوایس اندرویدی امکان پذیر نبود. اما حالا به لطف این اپ که روی نسخه 5 و بالاتر اندروید قابل اجراست، به راحتی هرچه تمام می توان این عمل را انجام داد.

در این آموزش به شما نشان خواهیم داد که چگونه باید با این اپلیکیشن کار کنید. نصب این اپ و کار با آن بیشتر از ده دقیقه وقت شما را نمی گیرد و نیاز به هیچ فرایند پیچیده ای مانند روت کردن هم ندارد.

قدم اول

لازم است که اپلیکیشن Netgaurd را دانلود کنید. این اپ کاملا مجانی است و همان کاری را انجام می دهد که فایروال روت دیوایس اندرویدی انجام می دهد، یعنی قادر است جلوی اتصال سایر اپلیکیشن ها به اینترنت را بگیرد.

NetGuard - no-root firewall


NetGuard - no-root firewall
  • NetGuard - no-root firewall
  • قیمت : رایگان
  • سازنده : Marcel Bokhorst
  • سیستم عامل : اندروید
  • حجم : 1.63 مگابایت
    بعد از اجرا این اپ، یک سری پیام های رفع مسئولیت نمایش داده خواهند شد. این اپلیکیشن برای بندآوردن اتصال سایر اپلیکیشن ها به اینترنت از یک نوع سرویس شبکه مجازی خصوصی بهره می گیرد، این پیام ها هم در قبال همین موضوع هستند و کافی است با فشردن Ok آن ها را رد کنید. قدم دوم

    در نوار بالای اپ کنار نام آن، دکمه سویچ را بفشارید تا اپلیکیشن شروع به کار کرده و مسیر انتقال داده ها از اپلیکیشن های مورد نظر شما به مقصدشان مسدود شود. با روشن کردن سرویس این اپ، در نوار ابزار وضعیت دستگاه تان علامت یک کلید به چشم خواهد خورد. این کلید به این معناست که شبکه مجازی خصوصی مرتبط با این اپ در حال اجرا است.

    قدم سوم

    How-to-selectively-control-which-Android-apps-can-access-the-Internet-at-any-time (1)

    حال باید اپلیکیشن های مد نظر مان را انتخاب کنیم تا از ارسال و دریافت هر گونه ترافیکی توسط آن ها جلوگیری به عمل بیاید. اگر مایلید اپلیکیشن های مشخص و محدودی را انتخاب کنید، کافی است نام آن را در لیست NetGuard بیابید. مقابل نام آن ها دو علامت به چشم می خورد که از چپ به راست به ترتیب مربوط به Wi-Fi و اینترنت دیتا هستند.

    حال بستگی به شما دارد که بخواهید دست چه اپ هایی را از چه نوع شبکه هایی کوتاه کنید. کافی است کلید متناظر با شبکه و اپلیکیشن متناظرتان را بفشارید.

    How-to-selectively-control-which-Android-apps-can-access-the-Internet-at-any-time

    اما اگر مایل هستید که تمامی اپ ها را به صورت یک جا از اینترنت محروم کنید، نیازی نیست دانه دانه این کار را بکنید. به تنظیمات این برنامه رفته و در بین گزینه های موجود، Block Wi-Fi by default ،Block Data by Default و Block Roaming by default را مشاهده خواهید کرد. همان طور که مشخص است اولی مربوط به وای فای، دومی مربوط به اینترنت دیتا و گزینه سوم مربوط به رومینگ است. با روشن کردن هر کدام از این سه، از ارسال و دریافت تمامی ترافیک های اینترنتی از طریق آن نوع شبکه جلوگیری می شود.

    قدم چهارم

    شاید مایل باشید که تنظیماتی که در مراحل قبل انجام داده بودید را حنثی کنید تا آن اپ ها بدون مشکل به اینترنت متصل شوند، اما با این حال، باز هم بخواهید که بعدا این سرویس را فعال کنید. کافی است سویچ کنار نام اپلیکیشن را خاموش کنید تا شبکه خصوصی مجازی این اپ قطع شود و اپ های مشخص شده، دوباره به اینترنت اتصال پیدا کنند.

    چگونه از اتصال اپلیکیشن های اندروید به اینترنت جلوگیری ...

    digiato.com/.../چگونه-از-اتصال-اپلیکیشن-های-اندروی...
    5 hours ago - چگونه از اتصال اپلیکیشن های اندروید به اینترنت جلوگیری کنیم؟ آیا محدودیت حجمی شما موجب شده که در استفاده از اینترنت بسیار حساس باشید؟

    چگونه از اتصال اپلیکیشن های اندروید به اینترنت جلوگیری ...

    aboutmore.ir/GoLink.aspx?SrcID=3735
    چگونه از اتصال اپلیکیشن های اندروید به اینترنت جلوگیری کنیم؟

    چگونه از اتصال اپلیکیشن های اندروید به اینترنت جلوگیری ...

    monitor.shafaqna.com/FA/IR/3802995
    چگونه از اتصال اپلیکیشن های اندروید به اینترنت جلوگیری کنیم؟ ... اوباما: عربستان باید یاد بگیرد چگونه با ایران در منطقه سهیم شود. - رجانیوز ...

    چگونه از اتصال اپلیکیشن های اندروید به اینترنت جلوگیری ...

    irannews.shafaqna.com/FA/IR/900895
    چگونه از اتصال اپلیکیشن های اندروید به اینترنت جلوگیری کنیم؟ ... انتشار اخبار، تیترها و سایر عناوین در این صفحه به هیچ وجه به معنی تایید آن نیست و صرفا جهت ...

    چگونه از اتصال اپلیکیشن های اندروید به اینترنت جلوگیری ...

    ionet.ir/post/76015
    پتنت جدید، اپل واچ را به هشدار دهنده مراقبت های فوری تبدیل می کند; » بررسی اپلیکیشن دانا؛ ... چگونه از اتصال اپلیکیشن های اندروید به اینترنت جلوگیری کنیم.

    محدودیت،کنترل و جلوگیری دسترسی به اینترنت برنامه های ...

    anzalweb.ir/.../جلوگیری-دسترسی-به-اینترنت-اندرو...
    Nov 12, 2015 - محدودیت،کنترل و جلوگیری دسترسی به اینترنت برنامه های اندروید بدون نیاز به روت ... روت کردن گوشی اندروید ، دسترسی اپلیکیشن ها به اینترنت را محدود کنید. ... اینبار میخواهیم نرم افزاری را بررسی کنیمکه اتصال کلیه ی برنامه های نصب شده .... چگونه شماره ها و مخاطبین تکراری اندروید و آیفون را پیدا و حذف کنیم؟

    چگونه از اتصال اپلیکیشن های اندروید به اینترنت جلوگیری ...

    news24h.ir/.../چگونه-از-اتصال-اپلیکیشن-های-اندروید...
    4 hours ago - ... پتنت جدید، اپل واچ را به هشدار دهنده مراقبت های فوری تبدیل می کند · گوگل در حالت تستاندروید N بر روی نکسوس ۵ است · فروش ویژه محصولات ...

    چگونه از دسترسی برخی برنامه‌های اندروید به اینترنت ...

    sobhanehonline.com/.../چگونه-از-دسترسی-برخی-بر...
    Feb 20, 2014 - یکی از دلایل محبوبیت زیاد اندروید، دارا بودن برنامه های بیشمار برای انجام ... افزارها به گونه ای در هنگام اتصال شما به اینترنت، از اینترنت شما برای آپدیت شدن و. ... چگونه از دسترسی برخی برنامه‌هایاندروید به اینترنت جلوگیری کنیم؟ ... به گزارش صبحانه، اپلیکیشن ""NoRoot Firewall بهترین گزینه برایجلوگیری ...

    چگونه میتوانم از به روز شدن اپلیکیشن ها به طور اتوماتیک ( در ...

    cafehdanesh.ir/.../چگونه-میتوانم-از-به-روز-شدن-اپلی...
    در بسیاری از گوشی های هوشمند بروز رسانی اپلیکیشن ها به طور خودکار انجام ... چگونه میتوانم از به روز شدناپلیکیشن ها به طور اتوماتیک ( در اندروید، IOS ، ویندوز فون ۸٫۱ و ویندوز ۸٫۱) جلوگیری کنم ... اگر میخواید در زمان اتصال به وای فای بروز رسانی خودکار داشته باشید ، گزینه ی ... عرضه ی اینترنت با کیفیت به زودی در ایران!

    اندروید - هر آنچه بخواهید

    win9.persianblog.ir/tag/اندروید
    چگونه از دسترسی برخی برنامه‌های اندروید به اینترنت جلوگیری کنیم؟ ... خواهد که تمام اتصالات به اینترنت را قطع کند و برای استفاده ی شما از اینترنت یک ... اما اپلیکیشن های قدرتمند دیگری نیز وجود دارند که FX File Explorer اتفاقا یکی از آنهاست.

    دانلود Adblock Plus 1.3.0.369 - حذف تبلیغات نرم افزارها و ...

    getandroid.ir/.../apps/internet/1940-Adblock-Plus.html
    امكان به اشتراك گذارى اشعار و تعابير در همه شبكه‌هاى اجتماعی ... Adblock Plus v1.3.0.369 یک نرم افزاراندروید است که در پس زمینه اجرا می شود که ... های اندروید را مسدود می کند و باعث جلوگیری از نمایش تبلیغات در برنامه های رایگان و ... همانطور که می دانید کمپانی های عرضه اپلیکیشن ها بر روی بیشتر برنامه های .... خیر ؛ استفاده نمی کنم ...

    زوم‌اَپ: محدود کردن اینترنت موبایل به نرم‌افزارهای دلخواه - زومیت

    www.zoomit.ir/2015/1/31/17179/afwall-android-app/
    Jan 31, 2015 - کجارو: به محل فیلمبرداری بهترین فیلم‌ های ۲۰۱۵ سفر کنید .... زوم‌اَپ: اپلیکیشن رسمی وب سایت APKpure برای گوشی های اندروید .... مورد نظرتان اختصاص دهید تا از مصرف دیتای اضافه توسط دیگر برنامه‌ها جلوگیری شود. ... خواهید شد و می‌توانید برای اتصال آن‌ها به اینترنت دیتا و یا WIFI اجازه‌ی دسترسی صادر کنید.

    آموزش طریقه جلوگیری از اتصال یک نرم افزار به اینترنت

    p30download.com/.../how-to-block-an-application-fro...
    بسیاری از نرم افزارهای جدید پس از فعال سازی یا کرک شدن، به محض اتصال به ... Pro EX را نصـب و فعال سازی می کنیم و در لیست مسدود شده های فایروال قرار می دهیم.

    چگونه از اتصال اتوماتیک برنامه های گوشی به اینترنت ...

    atramart.com/fa/news/144.html
    در این بخش می خواهیم از اتصال برخی از اپلیکیشن ها که به صورت اتوماتیک به اینترنت ... چگونه از اتصالاتوماتیک برنامه های گوشی به اینترنت جلوگیری کنیم ... از نسخه‌ی 4 اندروید، قابلیت جلوگیری از این دسترسی در این سیستم عامل قرار گرفته ...

    جلوگیری از دسترسی بدون اجازه‌ی اپلیکیشن‌ها به اینترنت در ...

    aba90.rozblog.com/post/908
    جلوگیری از دسترسی بدون اجازه‌ی اپلیکیشن‌ها به اینترنت در اندروید ... + چگونه سایه اطراف پنجره های ویندوز ۱۰ را غیرفعال کنیم؟ ... + چگونه ویندوز 10 را بروزرسانی (Update )کنیم ؟ .... + چگونگی اتصال به شبکه Wireless در Windows 8 .... با فعال‌سازی این گزینه، اپلیکیشن مورد نظر دیگر نمی‌تواند به صورت خودکار و در پس‌زمینه به ...

    چگونه از اینترنت گوشی برای لپ تاپ استفاده کنیم؟ | بازی و ...

    www.apportal.ir › اخبار
    Feb 9, 2016 - اپلیکیشن های اندروید و iOS بازی و گیم. ... کاربران اندروید برای اتصال موبایل به لپ تاپ و تبلت های خود سه روش را می توانند انتخاب کنند. اتصال ...

    دانلود Android Firewall 2.3.5 - برنامه فایروال قدرتمند اندروید

    www.farsroid.com/android-firewall/
    Feb 6, 2013 - قرعه کشی نوروز ۹۵: چگونه خوش شانس ترین آدم دنیا شوید؟ ... بهتون بازی مستر90 رو پیشنهاد می کنیم. ... این اپلیکیشن کنترل تمام برنامه هایی که می خواهند به اینترنت متصل شوند ... گیرد تا از به سرقت رفتن اطلاعات شما توسط برنامه های مخرب جلوگیری شود . .... از اتصال برنامه انتخابی شما به اینترنت جلوگیری شد.

    شگفت انگیز | جدیدترین آموزش ها , اخبار آی تی و تکنولوژی

    www.shegeftangiz.com/
    مسئولیت نصب اپلیکیشن های موبایل با شماست! چگونه PIN code فراموش شده گوشی را باز کنیم؟ ... تلفن همراه خود را سریع تر شارژ کنید · جلوگیری از شروع خودکار برنامه ها در ویندوز ... اینترنت چگونه شکل گرفت؟ ... در این میان گوشی هایی که از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند، سهم بیشتری را به خود اختصاص داده اند (بیش از 81.3 ...

    چگونه از فرستادن لایک های اینستاگرام به فیسبوک جلوگیری ...

    www.beytoote.com/.../likes-facebook2-aynstagram.ht...
    ... صورت فراموشی رمز دوم · پیام‌های تصویری, آموزش کار با اپلیکیشن ringID ... چگونه از فرستادن لایک هایاینستاگرام به فیسبوک جلوگیری کنیم؟ مجموعه: ترفندهای ... در اندروید هم روش مشابه است و بستگی به نسخه ی اینستاگرام شما دارد. ... تازه های کامپیوتر و اینترنت(گرافیک، موبایل و کامپیوتر جیبی، اختراعات جدید، ترفندها و...) ...

    چگونه از اتصال اپلیکیشن های اندروید به اینترنت جلوگیری ...

    www.azarnewsonline.com › دیجیاتو  فناوری
    4 hours ago - شما اینجا هستید: آذر نیوز آنلاین. » دیجیاتو. » فناوری. » چگونه از اتصال اپلیکیشن های اندروید به اینترنت جلوگیری کنیم؟

    روش های برطرف کردن مشکلات اتصال به اینترنت در ویندوز 7

    www.gooyait.com › آموزش
    صفحه اصلی · اپلیکیشن ... گفتم شاید بهتر باشه که یه مقاله در این مورد منتشر کنم تا شاید بتونه راهنمایی برای همه ... در ادامه به بررسی روش های حل مشکل اتصال به اینترنت در ویندوز 7 خواهیم پرداخت . ... برترین آنتی ویروسهای اندروید کدام اند؟ ..... بین نرفت همین علامت جلوگیری میکنه از اتصال لب تاب من به اینترنت لطفأ کمکم کنید.

    اخبار فناوری و اموزش

    www.roztech.ir/
    از آنجایی گه گروه های افراطی در حال استفاده از جنگ ها تبلیغاتی آنلاین هستند، شبکه های ... آنچه باید از شبکه واینترنت بدانیم ... huawei honor7 در دو هفته اینده اندروید 6 را دریافت میکند ... هک تلگرام واقعیت دارد چگونهاز ان جلوگیری کنیم ... دهندگان نامی اپلیکیشن‌های اندرویدی، هک تلگرام را عملی دانسته و در این خصوص بهکاربران این ...

    چگونه از گوگل مپس بدون اتصال به اینترنت برای اندروید و ...

    www.inews.ir › مقالات  موبایل  اپلیکیشن ها
     Rating: 4.5 - ‎2 votes
    Apr 13, 2015 - چگونه از داغ شدن گوشی هوشمند خود جلوگیری کنیم .... تا به حال برایتان پیش آمده است که در خیابان های شهر یا جاده مانده و راه خود را گم کرده باشید؟ ... چگونه می توانیم بدون اینترنت به گوگل مپس دسترسی پیدا کنیم، سوالی است که ... تنها چیزی که برای دسترسی به این اپلیکیشن لازم دارید یک گوشی یا تبلت اندرویدی ...

    حذف تبلیغات در نرم افزارها ، بازی ها و مرورگرهای اندروید - زوم تک

    zoomtech.ir/حذف-تبلیغات-اندروید-نرم-افزارها/
    Dec 10, 2015 - برنامه های مسدود کننده ی آگهی ، برای جلوگیری از نمایش تمام آگهی ها روی گوشی ... به روش هایی جهت جلوگیری از نمایش تبلیغات در سیستم عامل اندروید ... ۱- به قسمت setting > application ( یا در اندرویدهای ۴ و یا بالاتر قسمت .... چگونه اینترنت داده همراه را در گوشی های اندرویدی فعال کنیم؟ ... معرفی بازی فکری اتصال اعداد.

    روش هایی برای افزایش سرعت اینترنت در گوشی های هوشمند

    zoomtech.ir/speed-​​up-phone-internet/
    Dec 10, 2015 - افزایش سرعت اینترنت در گوشی های هوشمند , اندروید , سرعت اینترنت ... اولی اپلیکیشناندرویدی برای افزایش سرعت گوشی های اندرویدی Network ... سرعت اینترنت گوشی های اندرویدی براش شما پیشنهاد می کنیم اپلیکیشن دانلود ... به اتصال به اینترنت و مسیر های ارتباطی اینترنتی سرعت اتصال به اینترنتشما ...

    چگونه از آپدیت خودکار اپ‌ها در اندروید جلوگیری کنیم؟ | آونگ

    avang.ir › اخبار  مقالات
    Nov 25, 2014 - گزینه‌ها و تنظیمات مربوط به به روز رسانی خودکار در نسخه‌ی جدید (5.0) پلی استور گوگل کمی فرق کرده است. ... چگونه از آپدیت خودکار اپ‌ها در اندروید جلوگیری کنیم؟ ... (و در حالتی که از اینترنت موبایل استفاده می‌کنید، اپ‌ها به صورت خودکار آپدیت .... USB نوع C شکل جدیدی از اتصال دهنده‌هافروردین 30, 1394 - 11:10 ق.

    چگونه از شر اعلان های مزاحم در اندروید خلاص شویم | فارنت

    farnet.ir/.../how-to-get-rid-of-annoying-android-notifi...
    چگونه از شر اعلان های مزاحم در اندروید خلاص شویم ... همانطور که خودتان می‌دانید اکثر افراد به تخفیف درون برنامه‌ای اپلیکیشن اهمیتی نمی‌دهند و بیشتر ... همچنین این همان صفحه‌ای است که می‌توان اپلیکیشن انتخاب شده را حذف یا غیر فعال کنیم. .... باید به تنظیمات گوگل بری و گزینه اپدیت برنامه ها هنگام اتصال به وای فایرو غیر فعال کنی.

    AFWall+ (Donate) - بهترین های اندروید دانلود نرم افزار و بازی ...

    www.apktops.ir › نرم افزار های اندروید  امنیت
    Sep 26, 2015 - مجموعه‌ متنوعی از برترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن های اندروید ... فلش با قابلیت اتصال بهموبایل و کامپیوتر، 6 ماه اعتبار رایگان نرم‌افزار امنیت موبایل F-Secure ... حجم های این طرح ها خیلی زود بهاتمام می رسد پیشنهاد می کنیم از نرم افزار ... توسط این نرم افزار قادر خواهید بود دسترسی تمام برنامه ها به اینترنترا در ...

    غیرفعال کردن آپدیت خودکار در اندروید - علم فردا

    www.elmefarda.com/غیرفعال-کردن-آپدیت-خودکار-ان...
    Nov 19, 2014 - اینترنت وای فای wifi یا وایرلس لپ تاپ را چگونه فعال کنیم ... بگذریم که قیمت شارژ ترافیکاینترنت هم به طرز شگفت انگیزی زیاده . ... اول در بخش تنظیمات آپدیت های اندروید و بعد در قسمت مربوط بهمارکت های اندرویدی مثه گوگل ... رو حذف کنید می تونید به روش زیر پیام های آپدیت اپلیکیشن ها رو غیر فعال کنید :.

    نکته :: چگونه دسترسی به Hotspot گوشی های سامسونگ را فقط ...

    gsm.itpro.ir/.../چگونه-دسترسی-به-hotspot-گوشی-های-...
    قابلیت Hotspot ای که بر روی گوشی های SAMSUNG معرفی شده است با توجه به اینکه امروزه از اینترنت هاینسل سوم و چهارم هم استفاده می کنیم ، برای به اشتراک گذاری. ... بهترین راهکار برای جلوگیری از دسترسی دستگاههای غیرمجاز به Hotspot ... 4- بصورت پیشفرض در تنظیمات Hotspot گوشی به همه دستگاه ها اجازه اتصالداده شده است ...

    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    درباره ما
    Profile Pic
    یا مقلّب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محوّل الحول و الاحوال حوّل حالنا الى احسن الحال
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 99
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 8,282
  • بازدید کلی : 156,367