loading...
زندگیتو عوض کن
محسن بازدید : 267 یکشنبه 16 اسفند 1394 نظرات (0)

آخرین نسخه بتا از ویندوز 10، باعث از کار افتادن موقت سرفس بوک و سرفس پرو می شود

سرفس پرو ۴ و سرفس بوک از چند ماه پیش با مشکلات مختلفی دست به گریبان بوده اند که برخی از آنها رفع گشته و بعضی دیگر هنوز باقی مانده اند. در این میان مایکروسافت تمام تلاش خود را انجام داده تا با بروز رسانی های نرم افزاری، ایراداتی که در دو محصول مورد اشاره دیده می شوند را رفع کند.

بر همین اساس چند روز پیش شرکت ساکن ردموند بلید شماره ۱۴۲۷۹ را در اختیار کاربران حقله سریع ویندوز اینسایدر قرار داد. حلقه سریع اینسایدر، متشکل از کاربرانی است که بلافاصله پس از انتشار یک بروز رسانی از سوی مایکروسافت، آن را دریافت می کنند. مشخصا چنین کاربرانی با باگ های بیشتری از کاربران عادی یا سایر افراد حاضر در پروژه اینسایدر مواجه خواهند شد.

حال اما خبر می رسد که بیلد ۱۴۲۷۹ برای حقله سریع کاربران اینسایدر، باعث توقف کارکرد (هنگ کردن) سرفس بوک، سرفس پرو ۳ و ۴ می شود. پس از این رخداد، به عنوان استفاده کننده از این سه محصول، دیگر قادر نخواهید بود از کیبورد کاور یا ترکپد یا حتی نمایشگر لمسی دستگاه استفاده نمایید. راه حل مایکروسافت برای این مشکل: «کلید پاور را نگه دارید تا دستگاه به طور کلی خاموش شود.»

اهالی ردموند در بلاگ رسمی ویندوز می نویسند:

«ما در حال بررسی توقف کارکرد سه دستگاه سرفس بوک، سرفس پرو ۳ و نسل چهارم آن هستیم که باعث از کار افتادن تمام ورودی ها و نحوه کارکردن کاربر با دستگاه می شود. راه حل کنونی این است که کلید پاور را نگه دارید تا دستگاه به طور کلی هارد-ریبوت و خاموش شود.»

به نظر می رسد که مایکروسافت در پی حل این مشکل بوده و به زودی کاربرانی که به نسخه یاد شده از بیلد جدید بروز رسانی کرده اند، می توانند بیلد تازه تری را دریافت کنند. هر چند که پدید آمدن مشکلات اینچنینی در نسخه های بتا از سیستم های عامل، امری غیر قابل انتظار نیست.

آخرین نسخه بتا از ویندوز، باعث از کار افتادن موقت سرفس ...

digiato.com/.../آخرین-نسخه-بتا-از-ویندوز،-باعث-از-ک...
1 hour ago - آخرین نسخه بتا از ویندوز، باعث از کار افتادن موقت سرفس بوک و سرفس پرو می شود ... اینسایدر، باعث توقف کارکرد (هنگ کردن) سرفس بوک، سرفس پرو ۳ و ۴ می شود. ... انتشار تصاویر واقعی منتسب به تلفن هوشمند HTC One 10.

آخرین نسخه بتا از ویندوز، باعث از کار افتادن موقت سرفس ...

tnews.ir/news/1ca258891234.html
32 mins ago - آخرین نسخه بتا از ویندوز، باعث از کار افتادن موقت سرفس بوک و سرفس پرو می شود ...باعث توقف کارکرد (هنگ کردن) سرفس بوک، سرفس پرو ۳ و ۴ می شود. ... با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 17/10/1382 مجلس ...

آخرین نسخه بتا از ویندوز، باعث از کار افتادن موقت سرفس ...

monitor.shafaqna.com/FA/IR/3747812
آخرین نسخه بتا از ویندوز، باعث از کار افتادن موقت سرفس بوک و سرفس پرو می شود. ... ویروس زیکا موجب مرگ سلول های مغز می شود. - باشگاه خبرنگاران .... آیفون ۷ به مودم‌های پرسرعت اینتل با پشتیبانی از LTE Cat10 مجهز خواهد بود. - گجت نیوز ...

آپدیت ویندوز 10 با تغییرات زیاد خرداد 95 از راه می رسد | همان

www.ghatreh.com/.../آپدیت-ویندوز-تغییرات-زیاد-خر...
2 days ago - آپدیت ویندوز 10 موبایل هفته آینده منتشر می شود · سالانه 500 ... آخرین نسخه بتا از ویندوز،باعث از کار افتادن موقت سرفس بوک و سرفس پرو می شود ...

خداحافظی تلخ محسن چاوشی با سریال «شهرزاد» | سایت ...

www.ultrasurfing.ir › مطلب جدید
Feb 25, 2016 - محسن چاوشی اعلام کرد «خداحافظی تلخ» آخرین همکاری. ... سریالی است که هر هفته در شبکه‌ی نمایش خانگی توزیع می‌شود. ... برچسب‌هاچهره ها, سریال شهرزاد, سریال شهرزاد قسمت ۱, سریال شهرزاد قسمت 10, سریال شهرزاد قسمت 10 کامل, سریال ... آخرین نسخه بتا از ویندوز، باعث از کار افتادن موقت سرفس بوک و سرفس پرو م .

پاناسونیک از نخستین فر القائی دنیا رونمائی کرد - جدیدترینها

ionet.ir/post/74995
... استفاده از« حذف لینک اطلاعات افراد» به تمام دامنه‌های گوگل گسترش یافت; » آخرین نسخه بتا از ویندوز 10،باعث از کار افتادن موقت سرفس بوک و سرفس پرو می شود ...

بانک مطالب موکسو

10 دقیقه قبل استخدام ای-استخدام 1. واحد پذیرایی منطقه ویژه اقتصادی سیرجان ( رستوران ... استخدام یزد – شهر و استان یزد – ۱۶ اسفند ۹۴ · استخدام منشی جهت کار در کلکسیون درب و کابینت در یزد ... آخرین نسخه بتا ازویندوز، باعث از کار افتادن موقت سرفس بوک و سرفس پرو می شود · کجارو: سفر نوروزی به همدان، پایتخت تمدن ایران زمین.

نمایش موارد بر اساس برچسب: مایکروسافت - چهره و ... - فیسیت

faceit.ir/itemlist/tag/مایکروسافت
آخرین گوشی ویندوز 10 مایکروسافت معرفی شد ! .... امروز مایکروسافت تصمیم خود را اجرا و حاصل کار را منتشر کرده و در دسترس قرار داده است. ... شرکت مایکروسافت از مشکلات سرفیس بوک و سرفیس بوک پرو 4 خبر داد؛ در جدول زمانی ... ضعف هایی که در ویندوز 10 وجود دارد باعث می شود که بسیاری از کاربران نسخههای دیگر را به آن ترجیح ...

مایکروسافت - نمایش موارد بر اساس برچسب: مایکروسافت - چهره ...

www.faceit.ir/education/itemlist/tag/مایکروسافت
مایکروسافت برای بروزرسانی بعدی ویندوز 10، بر روی کرتانا به صورت ویژه تمرکز کرده است. .... شرکت مایکروسافت از مشکلات سرفیس بوک و سرفیس بوک پرو 4 خبر داد؛ در جدول ... ضعف هایی که در ویندوز 10وجود دارد باعث می شود که بسیاری از کاربران نسخه های دیگر را ... یازده گام ابتدایی برای آغاز کار با لومیا 950 و لومیا 950XL.

نمایش موارد بر اساس برچسب: windows 10 - چهره و ... - فیسیت

www.faceit.ir/بررسی/itemlist/tag/windows%2010
اما این کار به شدت خطرناک است. ... آپدیت ویندوز 10، باعث بروز مشکلاتی در مایکروسافت ورد 2016 شده است ... در کنار آخرین نسخه WordPress.org،وردپرس اپلیکیشن خود را برای ویندوز 10 منتشر ... این گوشی هوشمند ابتدا در اروپا و سپس در دیگر نقاط جهان عرضه می شود . .... کنترل روشنایی صفحه نمایش در سرفیس بوک وسرفیس پرو 4.

نمایش موارد بر اساس برچسب: windows 10 - چهره و ... - Faceit.ir

www.faceit.ir/education/itemlist/tag/windows%2010
این دستگاه که به سیستم عامل ویندوز 10 مجهز است در مرحله اول از ماه ژوئن (12خرداد تا 10 ... وایبر به زودی با قابلیت تماس تصویری برای گوشی های مجهز به ویندوز 10 عرضه می شود ! ..... در کنار آخرین نسخهWordPress.org،وردپرس اپلیکیشن خود را برای ویندوز 10 منتشر .... کنترل روشنایی صفحه نمایش در سرفیس بوک و سرفیس پرو 4.

نمایش موارد بر اساس برچسب: windows 10 - چهره و ... - فیسیت

www.faceit.ir/itemlist/tag/windows%2010
تشخیص آهنگی که به آن گوش می دهید توسط ابزار Cortana در ویندوز 10 ..... اما این کار به شدت خطرناک است. ... آپدیت ویندوز 10، باعث بروز مشکلاتی در مایکروسافت ورد 2016 شده است ... در کنار آخرین نسخهWordPress.org،وردپرس اپلیکیشن خود را برای ویندوز 10 .... کنترل روشنایی صفحه نمایش در سرفیس بوک وسرفیس پرو 4.

نمایش موارد بر اساس برچسب: مایکروسافت - چهره و ... - Faceit.ir

fitn.ir/programing/itemlist/tag/مایکروسافت
شرکت مایکروسافت از مشکلات سرفیس بوک و سرفیس بوک پرو 4 خبر داد ... ضعف هایی که در ویندوز 10وجود دارد باعث می شود که بسیاری از کاربران نسخه های دیگر را به آن ... یازده گام ابتدایی برای آغاز کار با لومیا 950 و لومیا 950XL .... در کنار آخرین نسخه WordPress.org،وردپرس اپلیکیشن خود را برای ویندوز 10منتشر کرده است.

مطالب قدیمی‌تر - تازه های دنیای مجازی ، کامپیوتر و موبایل

fastcomputer.blogfa.com/1394/08?p=5
این بازی در مودهای مختلفی اجرا می‌شود و هر مود قوانین مرتبط به خودش را دارد. .... آپدیت بزرگ ویندوز 10مایکروسافت با نام کد Redstone تابستان سال آینده منتشر می‌شود ..... در اواسط مهرماه از لپ‌تاپ جدید سرفیس بوک خود به‌همراه تبلت سرفیس پرو 4 رونمایی کرد. ... نسخه 14 اینچی Yoga 700 از جدیدترین نسل پردازنده های اینتل Core i7 بهره ...

“گورد” اولین بازی سه بعدی ایرانی ویندوزفون منتشر شد ...

winphone.ir/gord-first-iranian-3d-game-published-for...
Jul 12, 2015 - در نسخه دوم بازی گورد، شما می توانید از 3 سپر حفاظتی موجود در بازی ... چرا که در لیست صد بازیکن برتر حالا سیستم عامل گوشی هم ثبت می شود! .... دوستانی که میخان به ویندوز ده آپدیت کنن این آخرین بیلدنسخه نسبتا .... بعد از خرید و انجام بازی واقعا تاسف خوردم از این حرکت و این کار باعث .... +موقت ۲۲ - ۱۰ - ۱۳۹۳.

گوشی جدید مایکروسافت

ghadamyariamin-ba.musicreader.ir/.../گوشی+جدید+مای... - Translate this page
Nov 1, 2015 - مایکروسافت در حال کار بر روی پروژه Surface Phone ... ها پیش در حال کار بر رویپروژه جديدی بوده و قصد دارد الگوی اولیه گوشي های سرفیس را تولید کند. .... هنوز مشخص نیسـت کـه سیستـم‌عاملویندوز 10 چگونه فعال سازی می‌شود اما مسلما .... رم (حافظه موقت) و گرافیک انویدیادو ماه دیگر سرفیس بوکمايکروسافت رسماً به ...

مایکروسافت سرفیس - صفحه نخست

atrimblog.ir/tag/مایکروسافت+سرفیس
Oct 27, 2015 - نگاهی نزدیک به اولین لپ‌تاپ مایکروسافت؛ سرفیس بوک ... دایناپد توشیبا؛ ظریف‌تر از سرفیسمایکروسافت مجهز به ویندوز 10 ..... به علاوه قلم استایلوس معرفی شده در کنار این تبلت، باعث بیشتر شدن اشتراکات بین آن و سرفيس پرو ۳ می‌شود. .... همانطور که می‌دانید ویندوز ۱۰ آخرین نسخه از ویندوز خواهد بود و ...

کشف بدافزار جدیدی در Word مایکروسافت | پگاه آنلاین ...

various.pegahonline.ir/.../کشف-بدافزار-جدیدی-در-wo...
Jan 21, 2016 - نسخه بتا این اپلیکیشن محبوب به قابلیت نمایش آمار فعالیت های ... مایکروسافت مدل‌های جدیدسرفیس بوک و سرفیس پرو ۴ را معرفی کرد ... مایکروسافت: پردازنده های جدید تنها با ویندوز ۱۰ کار خواهند کرد - .... ادبیات جدیدی وارد گردشگری ایران می‌شود .... بیلد 10586.71 ویندوز 10 موبایل برروی سرورهای مایکروسافت، ...

پاناسونیک رونمایی از یک تبلت ۲۰ اینچی ۴K با سیستم عامل ...

mbansari-ba.crawlblog.ir/.../پاناسونیک+و+رونمایی+از... - Translate this page
Oct 29, 2015 - جستجوی آخرین بروز شده ها .... تبلت ۱۲.۹ اینچی آیپد پرو از بیستم آبان ماه راهی بازار خواهد شد ... با 2 گیگ رم (حافظه موقت) است که تراشه ویژه سامسونگ بنام Exynos 7580 را ... دایناپد توشیبا؛ ظریف‌تر از سرفیس مایکروسافت مجهز به ویندوز 10 ... از سيستم عاملی که کروم بوک های گوگل از آن استفاده می کنند (Chrome ...

مطالب قدیمی‌تر - آخرین اطلاعات به روز علمی - بلاگفا

www.sayana-nsi.blogfa.com/tag/اطلاعات?p=3
پایان کار برنامه نویسی ویندوز فون 8 و تحویل نسخه RTM ... برای همین وقتی می‌بینیم که شرکت Orée وارد کارزار می‌شود و با استفاده از بهترین ..... از نوع microSD در ظرفیت‌های 32 و 16 گیگابایت، اندکی کمتر از 20 و 10 دلار هزینه بر می‌دارند. ..... خود را به آینده ای نزدیک و احتمالا بعد از قیمت گذاری سرفیس مایکروسافت موکول کرده است.

اخبار روز فناوری - بهبین توس

www.behbintoos.ir/fanavari_akhbar
سیستم عامل Microsoft Windows; نسخه سیستم عامل Windows Phone 8.1 ... مایکروسافت: همه دستگاه‌ های ویندوزی حداکثر تا 2017 باید به ویندوز 10 ارتقا یابند .... مقیاس‌گذاری پردازنده باعث می‌شود دستگاه کارایی مناسبی داشته باشد و در مقابل، از انرژی ..... این خطا باعث از کار افتادن کامل گوشی شده و هیچ راه حلی هم برای آن وجود ندارد.

مشکل به روزرسانی مایکروسافت سرفیس لپ تاپ رسمی ارایه ...

darsha.rozanak.ir/.../مشکل-به-روزرسانی-مایکروساف...
Dec 11, 2015 - مایکروسافت یک به‌روزرسانی برای رفع مشکل نمایشگر سرفیس بوک عرضه خواهد کرد .... دایناپد توشیبا؛ ظریف‌تر از سرفیس مایکروسافت مجهز به ویندوز 10 ... اعلام‌کرده است، او گفته نسخه بتا مارشمالو تا چند هفته آینده برای آنر7 آماده می‌شود. ... گوشی‌های‌ جدید مایکروسافت‌ نیامده‌ ارزان‌ شد - مشرق نیوز | آخرین اخبار ایران و ...

[PDF]

ibyte.ir/wp-content/uploads/2015/12/392low.pdf
Dec 9, 2015 - رکود بدی مواجه می شود از این رو فروشندگان برای فروش .... جهانگرد در مورد آخرین وضعیتپروژه شبکه ملی اطالعات ..... در ویندوز 10 قرار Edge جدید این ش رکت به ن ام ..... در مورد فکر اولیهسرفیس بوک باید گفت که حدود 2 سال پیش، شبی ..... ولتاژ براي بس یاري تجهیزات مضر اس ت یا سبب از کار افتادن موقت.

خبرهای سایت ایتنا

www.zamoune.com/ایتنا
به گزارش ایتنا از رایورز ار اینکوایرر، این نسخه علاوه بر رفع برخی ایرادات فنی و ... به گزارش ایتنا از فارس، فعال کردن این قابلیت باعث می شود تا هزینه ناشی . ... مدیرعامل رایتل: آخرین وضعیت اپراتور سوم تلفن همراه در تکالیف پروانه اجرای ..... مایکروسافت ادعا می کند ویندوز 10 بهترین ، کاملترین و امن ترین سیستم عاملی است که ...

Apple News : اخبار اپل [آرشيو] - Page 4 - P30World Forums - انجمن ...

forum.p30world.com › ... › اخبار IT
Sep 17, 2012 - 18-09-2012, 10:57 ... از کار افتادن پلاتفورم ارسال پیام اپل به نام iMessage در روز دوشنبه برای ... گفته می شود تا یک ماه دیگر باید معرفی آی پد مینی اپل باشیم و امروز .... کاربران هنگامی که این سرویس را با آخرین نسخه نقشه کامل و پر از ..... را سه روز زودتر از مراسم ارایه رسمی ویندوز 8 و تبلت سرفیسبرگزار کند ...

چگونه یک کامپیوتر شخصی خوب جمع کنیم؟ | ویندوز سنتر

windowscenter.net/38438-2/
7 days ago - در حال حاضر این فضاها به دو دسته عمده تقسیم می شوند: دیسک های سخت یا همان ... افتادن آن از نظر فناوری، پردازنده های اینتلی اندکی بهتر از AMD عمل می کنند ... جواب ساده است: بستگی به نوع کار شما و پولی که حاضر به پرداخت آن هستید دارد. ... گیرد و در سرعت های ۱۳۳۳ مگاهرتز، ۱۶۰۰ مگاهرتز و ۲۴۰۰ مگاهرتز یافت می شود.

تم گوشی جی 7 - آخرین اخبار ایران و جهان

khabarduni.ir/search/?q=تم%20گوشی%20جی%207...
مجموع ارزش واردات گوشي تلفن همراه طی این 10 ماه حدود 551 میلیارد تومان بوده است. ... اگرچه گلکسی S7 Edge در هر سه رنگ عرضه می‌شود ولی S7 فقط در دو رنگ مشکلی اونیکس و ... خطایی موسوم به Error 53 دریافت می‌کنند که به معنای از کار افتادن کامل گوشي آنهاست. .... مایکروسافت زمان عرضه نسخه موبایلی ویندوز 10 را به تاخیر انداخت.

[PDF]

uc.irpdf.com/uploads/.../Byte-383_[www.irpdf.com].p...
Sep 30, 2015 - می شود که با بالیای معمولی و طبیعی آسیب نبیند. ... داش ت: صنعت تلکام و مدل های کس ب وکار در فضای مجازی به .... این بروز رس انی ها به روی سیس تم های تبلت و گوشی های Windows 10 آمدن ...... برنامه هایی که به شکل موقت .... تبلت های سرفیس 3 یا سرفیس پرو 3 شرکت مایکروسافت قرار داشت و اپل در این ...

تکنولوژی | سایت تفریحی مهرسل - Part 10

www.livetop.ir/tag/تکنولوژی/page/10/
ارائه نسخه بتای iOS 9.3 که در هفته پیش منتشر شد اما این خبر را می دهد که اپل در پی .... دعوت می کنیم ویدیوی فرود آمدن و افتادن موشک فالکون ۹ را تماشا کنید. .... ویندوزی هیبریدی، نظیر سرفس بوک یا سرفس پرو، کامپیوتر شخصی هستند اما IDC به .... در کنار موسس آکیلس گفته بود: «واقعیت مجازی باعث خیزش دوم PC گیمینگ می شود.

// اخبـــار it \\ [بایگانی] - انجمن گروه آشیانه - آموزش امنیت و ...

ashiyane.org/forums/archive/index.php/t-68473.html
May 9, 2012 - 100+ posts - ‎29 authors
همانطور که می دانید مایکروسافت شدیداً در حال کار بر روی ویندوز 8 بوده و .... به پروژه راه اندازی سیستم عامل بومی، در آخرین اقدام صورت گرفته، Xamin ...... مایکروسافت اعلام کرده که پس از ارائه سرفیس هم خبرهای بیشتری خواهد ... در واقع Find Friends Nearby باعث می شود افراد بفهمند که کدام یک از کاربران فیس بوکدر ...
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
یا مقلّب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محوّل الحول و الاحوال حوّل حالنا الى احسن الحال
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 126
  • باردید دیروز : 240
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 493
  • بازدید ماه : 493
  • بازدید سال : 8,755
  • بازدید کلی : 156,840