loading...
زندگیتو عوض کن
محسن بازدید : 232 یکشنبه 16 اسفند 1394 نظرات (0)


فراخوان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان

شرکت های کوچک و متوسط با فناوری پیشرفته، نقش بسیار مؤثری در رونق اقتصادی، توسعه ی فناوری و به تبع آن کارآفرینی دارند. توسعه ی این شرکت ها اما در گرو ایجاد زیرساخت‌ های لازم برای کاهش خطرپذیری در دوران شروع فعالیتشان است.

یکی از این زیرساخت ها، مراکز رشد واحدهای فناوری یا انکوباتورها هستند. اینگونه مراکز رشد، مشاوره‌، خدمات و تجهیزات مناسب را برای رشد و ارتقای واحد های نوپایی که با تکیه بر فناوری، ایده هایی با قابلیت تجاری سازی دارند ارائه می دهند و آنها را برای حضور مستقل و مؤثر در صحنه ی فناوری آماده می کنند.

مرکز رشد فناوری نخبگان نیز که در پارک فناوری پردیس واقع شده است، با هدف ایجاد بستری مناسب برای تجاری‌ سازی نتایج تحقیقات، ایجاد زمینه ی کارآفرینی و نوآوری، رونق اقتصاد، ایجاد فرصت‌ های شغلی جدید و تولید و توسعه ی محصولات پیشرفته ی قابل عرضه به بازار، به تیم‌ ها و گروه‌ های کاری متخصص و فعال صاحب ایده‌ های برتر در این زمینه کمک می‌ کند.

واحد های نوپای فناوری طی دوره ی حضور در این مرکز رشد، با استفاده از دستاورد های تحقیقاتی، به منظور دستیابی به دانش فنی و آمادگی برای تولید محصول یا خدمات، تلاش خواهند کرد. در این دوره، مرکز رشد علاوه بر ارائه ی امکانات و خدمات پشتیبانی، هدایت و نظارت بر روند پیشرفت این واحد های فناوری را نیز به عهده خواهد داشت. علاقمندان به عضویت در این مرکز می توانند از ارائه ی خدمات تخصصی، امکانات فضا و استقرار، شبکه ی گسترده ی همکاران (خصوصی و دولتی) و بسیاری مزایای دیگر آن بهره مند شوند.

فراخوان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان

فراخوان پذیرش متقاضیان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان از ۲۰ بهمن‌ماه آغاز شد. مدیر مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس اعلام کرده است تیم‌ ها و شرکت‌ های نوپای فعال در حوزه‌ های برق و الکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مکانیک پیشرفته و مکاترونیک، تجهیزات پزشکی، چاپگر های سه بعدی و تولید دیجیتال، و نانو مواد می‌توانند درخواست خود را از طریق سایت مرکز رشد فناوری نخبگان برای این مرکز ارسال کنند.

سید علی هزاوه خاطرنشان کرده است که وجود تیم کاریِ کارآفرین، متخصص و با انگیزه‌، طرح فناورانه با قابلیت تجاری سازی و برنامه ی کاری منسجم از الزامات عضویت در این مرکز رشد هستند. وی در خصوص مراحل پذیرش متقاضیان نیز اعلام کرده است صاحبان طرح با تکمیل و ارسال فرم اولیه ی تقاضای عضویت، و با ارائه ی اطلاعاتی در مورد تیم کاری و طرح مورد نظر، در فرآیند عضویت قرار می‌ گیرند و در صورت تأیید اولیه ی طرح، جلسه ی معارفه و آشنایی با پارک فناوری پردیس و مرکز رشد به صورت عمومی برگزار می‌ شود. در گام بعدی با حضور متخصصان مربوطه جلسات مجزایی با صاحبان طرح‌ ها برگزار می‌ شود تا طرح‌ ها از جنبه‌ های بازار و فنی نیز مورد تأیید قرار بگیرند.

مدیر مرکز رشد فناوری نخبگان همچنین به محدودیت فضای استقرار شرکت‌ ها و تعداد بالای درخواست‌ ها اشاره کرده و افزوده است برای استقرار در مرکز رشد، طرح های برتر از میان طرح ها و تقاضا های ارسالی برگزیده می‌ شوند. پیشتر مهلت ارسال درخواست برای متقاضیان ۱۵ اسفند ماه اعلام شده بود، اما اکنون این مدت تا ۲۵ اسفند تمدید شده است. متقاضیان می توانند فرم مربوطه را از اینجا دریافت، آن را تکمیل و به نشانی ایمیل ذکر شده ارسال نمایند.


فراخوان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان - دیجیاتو

digiato.com/.../فراخوان-عضویت-مرکز-رشد-فناوری-ن...
Translate this page
43 mins ago - فراخوان پذیرش متقاضیان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان از ۲۰ بهمن‌ماه آغاز شد. مدیرمرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس اعلام کرده ...

مرکز رشد فناوری نخبگان | حامی کار آفرینان و ایده‌های نوپا

techelite.ir/
Translate this page
مرکز رشد فناوری نخبگان که در پارک فناوری پردیس واقع شده است، با ایجاد بستری مناسب جهت تجاری‌سازی نتایج ... فراخوان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان.

فراخوان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان | شرکت های کوچک و

www.ghatreh.com/.../فراخوان-عضویت-مرکز-رشد-فنا...
Translate this page
1 hour ago - شرکت های کوچک و متوسط با فناوری پیشرفته، نقش بسیار مؤثری در رونق اقتصادی، توسعه یفناوری و به تبع آن کارآفرینی.

فراخوان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان - پارک فناوری ...

techpark.ir/modules.php?...فراخوان-عضویت-در-مرکز-...
Translate this page
Feb 9, 2016 - فراخوان پذیرش متقاضیان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان از ۲۰ بهمن‌ماه آغاز شد. مدیرمرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس با بيان اين ...

پارک فناوری پردیس | مرکز رشد فناوری نخبگان

techpark.ir/content.php?...مرکز-رشد-فناوری-نخبگان
Translate this page
مراحل برنامه كاري پيش‌بيني شده در دوره رشد مقدماتي. * طی فراخوان گذشته حدود 70 درخواست برای عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان واصل شد که پس از برگزاری جلسه ...

فراخوان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان - تی نیوز

tnews.ir/news/7a2358895019.html
Translate this page
فراخوان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان. زمان دریافت خبر : یکشنبه 16 اسفند 1394 ساعت 12:36. شرکت های کوچک و متوسط با فناوری پیشرفته، نقش بسیار ...


فراخوان پذيرش متقاضيان عضويت در مركز رشد فناوري نخبگان ...

techmart.ir › صفحه اصلي › اخبار و رويدادها › اخبار
Translate this page
Jan 20, 2015 - به اطلاع كليه صاحبان طرح‌هاي فناورانه در حوزه‌هاي تخصصي برق و الكترونيك؛ فناورياطلاعات و ارتباطات؛ تجهيزات پزشكي؛ مكانيك پيشرفته؛ مواد ...

تجاری‌سازی 27 شرکت نوپا در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک ...

kurdistan.bmn.ir/index.php?...id...
Translate this page
شرکت‌های نوپا در این مرکز ایجاد شد و به راین اساس فراخوان دریافت طرح‌های جدید از دی‌ماه ... خروجی‌های مرکزشتابدهی و نوآوری امکان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان ...

فراخوان عضویت درمرکز رشد فناوری نخبگان / پارک فناوری ...

https://www.linkedin.com/.../فراخوان-عضوی...
Translate this page
LinkedIn
Feb 10, 2016 - فراخوان عضویت درمرکز رشد فناوری نخبگان / پارک فناوری پردیس فراخوان پذیرش متقاضیانعضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان از ۲۰ بهمن‌ماه آغاز ...

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری - اخبار > رشد فناورانه با ...

www.isti.ir/index.aspx?siteid=1&fkeyid...
Translate this page
Feb 23, 2016 - اخبار > رشد فناورانه با سرآمدان و نخبگان محقق می‌شود ... طی فراخوان گذشته حدود 70 درخواست برای عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان واصل شد که ...

آغاز ثبت‌نام متقاضیان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان ...

www.yjc.ir › علمی پزشکی › فن آوری
Translate this page
Dec 30, 2014 - پذیرش و ثبت نام متقاضیان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آغاز شد.

عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان تمدید شد

www.zanjannews.com/...فناوری/.../2378-عضویت-در-م...
Translate this page
Feb 23, 2016 - عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس تا پانزدهم اسفند ماه تمدید شد.

فراخوان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان | News File

newsfile.ir/.../فراخوان+عضویت+در+مرکز+رشد+فناور...
Translate this page
فراخوان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان. شرکت های کوچک و متوسط با فناوری پیشرفته، نقش بسیار مؤثری در رونق اقتصادی، توسعه ی فناوری و به تبع آن ...

ایسنا - مرکز رشد پارک فناوری پردیس عضو جدید می‌پذیرد

isna.ir/.../مرکز-رشد-پارک-فناوری-پردیس-عضو-جدید-...
Translate this page
Dec 14, 2014 - مدیر مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس گفت: با به وجود ... فراخوان ثبت نام به‌ منظور عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان منتشر می‌شد.

مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس تجاری سازی ...

rightman.ir › گوناگون
Translate this page
Jul 9, 2015 - خروجی های مرکز شتابدهی و نوآوری امکان عضویت در مرکز رشد فناوری ... فراخوان، در مجموعه ۲۷ شرکت فعالیت خود را در مرکز رشد فناوری نخبگان آغاز ...

انتخاب اولیه 30 طرح برای عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان

www.techbiz.ir/news-512-انتخاب-اولیه-30-طرح-برای-...
Translate this page
Apr 27, 2015 - به دنبال فراخوان جدید عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس صورت گرفت. در فرآیند پذیرش اعضای جدید برای مرکز رشد فناوری ...

واگذاری ساختمان به شرکت های ICT در پارک فناوری پردیس

www.itmen.ir/index.aspx?pid=10317&articleid...
Translate this page
مدیر مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس معاونت علمی گفت: با به وجود آمدن ... فراخوان ثبت نام به منظور عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان منتشر خواهد شد.

مرکز رشد و فناوری - دانشگاه شهید چمران اهواز

roshd.scu.ac.ir/
Translate this page
فراخوان جذب واحدهای فناور ... بنیاد ملی نخبگان ... برگزاری جشنواره ملی فناوری های آب، خاک و محیط زیست در حوزه آب، خشکسالی، فرسایش ... حضور مركز رشد واحد های فناور دانشگاه شهید چمران اهواز در چهارمین نمایشگاه توانمندی های صنعتی و تولیدی خوزستان.

۲۷ شرکت نوپا تجاری‌سازی شدند - خبرگزاری دانا

danakhabar.com/fa/.../۲۷-شرکت-نوپا-تجاری‌سازی-شد... - Translate this page
Jul 6, 2015 - مدیر مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس از آغاز فعالیت ۲۷ شرکت ... هزاوه، روش دیگر عضویت در این مرکز رشد را مرکز شتابدهی و نوآوری ... فراخوان، در مجموعه ۲۷ شرکت فعالیت خود را درمرکز رشد فناوری نخبگان آغاز کردند.

مرکز رشد پارک فناوری پردیس عضو جدید می‌پذیرد

www.aiau.ir/PressReleases/Pages/roshd0924.aspx
Translate this page
Dec 15, 2014 - مدیر مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس معاونت علمی ... فراخوان ثبت نام به منظور عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان منتشر خواهد شد.

مرکز رشد فناوری نخبگان - Browse and search instagram ...

instagify.com/user/techelite/1553109263
Translate this page
مرکز رشد فناوری نخبگان's instagram picture. #کارگاه ... پیش خبر: آغاز #فراخوان #پذیرش #متقاضیان #عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان در دهه مبارک فجر. 0. 1.

سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری

basijelmi.ir/
Translate this page
حضور مرکز رشد شهید شهریاری سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان زنجان در اولین همایش ملی بهبود فضای کسب و کار، کار آفرینی و توسعه در بستر مقاومتی.

پارک علم و فناوری گلستان | صفحه اصلی

www.gstpark.ir/
Translate this page
فراخوان ثبت نام در دومین المپیاد ملی طرح کسب و کار دانشجویی آغاز گردید. ... عضویت در پارک ... به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان مسابقات فوتسال جام دهه مبارک فجر به ... بررسی طرحهای شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری و مرکز رشد جامع پارک علم و فناور در .... ایجاد مرکز رشد نخبگان مهارتی و شرکت های دانش بنیان.

پارک علم و فناوری کرمانشاه - صفحه نخست

پارک علم و فناوری کرمانشاه. ... اهداف برگزاری نشست مشترک رؤسای پارک‌های علم و فناوری و مدیران مراکز رشد · راه اندازی مرکز آموزش‌های ..... به عضویت پارک در بیایم.

عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان تمدید شد - مركز تحقيقات ...

www.taksabt.ir/?page_rel=402
Translate this page
عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان تمدید شد. عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس تا پانزدهم اسفند ماه تمدید شد. به گزارش مهر، مهلت ارسال ...

- ۲۷ شرکت انتخابی نو پا تجاری سازی شدند - اقتصادایران

www.econews.ir/fa/NewsPrint.aspx?ID=267853
Translate this page
Jul 5, 2015 - اکونیوز: مدیر مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس از آغاز فعالیت ۲۷ ... به گفته وی پس از پایان زمان فراخوان در دی ماه ۹۳، بیش از ۷۰ طرح در حوزه‌های ... هزاوه، روش دیگر عضویت در اینمرکز رشد را مرکز شتابدهی و نوآوری عنوان ...

آغاز ثبت‌نام عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری ...

www.mizanonline.ir/.../آغاز-ثبت‌نام-عضویت-در-مرکز...
Translate this page
Dec 30, 2014 - خبرگزاری میزان: مدیر مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس معاونت علمی از آغاز ثبت نام متقاضیان عضویت در این مرکز خبر داد.

مرکز رشد فناوری نخبگان : جامعه سیویلینک - cvlink.in

www.cvlink.in/.../view/.../مرکز-رشد-فناوری-نخبگان
Translate this page
Sep 5, 2015 - مركز رشد فناوري نخبگان: اين مركز در پارك فناوري پرديس، در كيلومتر 20 جاده ... فراخوان وعضويت به‌صورت مقطعي و چند نوبت در سال انجام مي‌شود.

مرکز رشد واحدهای فن آور دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

ictu.qiau.ac.ir/
Translate this page
مرکز رشد سازمانی است که جریان دانش و فن آوری را در میان دانشگاه ها، موسسات تحقیق ... برگزاری اولین اجلاس توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی ... بنیاد ملی نخبگان ...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
یا مقلّب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محوّل الحول و الاحوال حوّل حالنا الى احسن الحال
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 139
  • باردید دیروز : 240
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 506
  • بازدید ماه : 506
  • بازدید سال : 8,768
  • بازدید کلی : 156,853