loading...
زندگیتو عوض کن
محسن بازدید : 245 دوشنبه 17 اسفند 1394 نظرات (0)


وکیل مدافع بابک زنجانی توضیحاتی را درباره حکم موکلش داد.
امیدوارم دیوان عالی کشور رأی‌ای را صادر کند که به عدالت و حقیقت نزدیک باشد/ واکنش زنجانی پس از شنیدن حکمشرسول کوهپایه‌زاده وکیل بابک زنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به صدور حکم بابک زنجانی اظهار داشت: هنوز حکم به ما ابلاغ نشده است اما از طریق رسانه ملی حکم موکلم را اعلام کردند.

وی با بیان اینکه زنجانی نیز از صدور این حکم مطلع است، ادامه داد: موکلم به بنده گفت که صرف نظر از اینکه چه حکمی صادر شده است کار را با جدیت تمام برای تسویه بدهی‌اش پیگیری کنم.

وکیل بابک زنجانی با بیان اینکه وقتی موکلم از حکمش مطلع شد از من پرسید آیا من مفسد فی الارض هستم، گفت: بنده به زنجانی پاسخ دادم از نظر بنده چنین نیست.

کوهپایه زاده با بیان اینکه رأی صادره قطعی نیست، خاطرنشان کرد: امیدوارم دیوان عالی کشور رأی‌ای را صادر کند که به عدالت و حقیقت نزدیک باشد.

وکیل بابک زنجانی گفت: پس از ابلاغ رای قطعا به حکم اعتراض خواهیم کرد.

گفتنی است، روز گذشته حجت‌الاسلام غلامحسین اژه‌ای سخنگوی دستگاه قضا در نشست خبری خود از صدور حکم اعدام برای بابک زنجانی خبر داد.

انتهای پیام/

نخستین واکنش بابک زنجانی پس از شنیدن حکم اعدام/ آیا من ...

www.khabaronline.ir/detail/517228/society/judiciary
Translate this page
11 hours ago - رسول کوهپایه‌زاده درباره واکنش بابک زنجانی به حکم شعبه 15 دادگاه انقلاب ... زنجانی از مفاد رأی مطلع شد از من پرسید آیا واقعاً من مفسد فی‌الارض هستم؟

بابک زنجانی: آیا من مفسد فی الارض هستم؟ - پایش

payeshonline.com/.../بابک-زنجانی:-آیا-من-مفسد-فی-ا...
Translate this page
3 hours ago - وکیل بابک زنجانی با بیان اینکه وقتی موکلم از حکمش مطلع شد از من پرسید آیا من مفسد فی الارض هستم، گفت: بنده به زنجانی پاسخ دادم از نظر بنده ...

واکنش بابک زنجانی به حکم اعدام؛ واقعا من مفسد فی الارض هستم؟

ir.voanews.com/...zanjani/3223343....
Translate this page
Voice of America
1 hour ago - واکنش بابک زنجانی به حکم اعدام؛ واقعا من مفسد فی الارض هستم؟ ... "وقتی زنجانی از مفاد رأی مطلع شد، از من پرسید آیا واقعاً من مفسد فی‌الارض هستم؟

شرح یک دیدار/ بابک زنجانی: آیا من مفسد فی الارض هستم؟

www.yjc.ir › سیاسی › سایر حوزه‌ها
Translate this page
9 hours ago - وکیل بابک زنجانی با بیان اینکه وقتی موکلم از حکمش مطلع شد از من پرسید آیا من مفسد فی الارض هستم، گفت: بنده به زنجانی پاسخ دادم از نظر بنده ...


زنجانی: آیا واقعاً من مفسد فی‌الارض هستم؟

https://www.manoto.news/news/32bi4d/news21451
Translate this page
9 hours ago - زنجانیآیا واقعاً من مفسد فی‌الارض هستم؟ ... امروز اما، وکیل شرکت ملی نفت به ایلنا گفت "بابک زنجانی تا امروز حتی یک دلار از مطالبات شرکت ملی ...

بابک زنجانی آیا من مفسد فی الارض هستم-شما نیوز|خبرپو

khabarpu.com/n.php?...بابک-زنجانی-آیا-من-مفسد-ف...
Translate this page
20 hours ago - وکیل بابک زنجانی با بیان اینکه وقتی موکلم از حکمش مطلع شد از من پرسید آیا من مفسد فی الارض هستم، گفت: بنده به زنجانی پاسخ دادم از نظر بنده ...

شرح یک دیدار / بابک زنجانی: آیا من مفسد فی الارض هستم؟ - کلاغ

k-news.ir/.../شرح+یک+دیدار+%2F+بابک+زنجانی%3A...
Translate this page
6 hours ago - وکیل بابک زنجانی با بیان اینکه وقتی موکلم از حکمش مطلع شد از من پرسید آیا من مفسد فی الارض هستم، گفت: بنده به زنجانی پاسخ دادم از نظر بنده ...

واکنش بابک زنجانی پس از شنیدن حکم اعدام/ آیا من واقعا مفسد ...

www.shevarnews.com/واکنش-بابک-زنجانی-پس-از-ش...
Translate this page
7 hours ago - وقتی زنجانی از مفاد رأی مطلع شد از من پرسید آیا واقعاً من مفسد فی‌الارض هستم؟ به او پاسخ دادم که از نظر من چنین نیست و دادگاه به ماده ۲ قانون مجازات ...

واکنش بابک زنجانی به صدور حکم اعدام - BBC Persian

www.bbc.com/.../160307_l26_babak_zanjani_rea...
Translate this page
BBC
2 hours ago - وکیل بابک زنجانی، میلیاردر ایرانی که به جرم فساد مالی به اعدام محکوم شده، ... بعد از اطلاع از رای دادگاه از او پرسیده "آیا واقعا من مفسد فی‌الارض هستم؟

شرح یک دیدار/ بابک زنجانی: آیا من مفسد فی الارض هستم؟ بعد ...

khabarche.ir/.../شرح-یک-دیدار--بابک-زنجانی--آیا-من-...
Translate this page
8 hours ago - وکیل مدافع بابک زنجانی گفت: از موکل خواستم این موضوع را شخصاً به وکلای خارجی خود نیز منتقل کند تا آنها بدون توجه به رأی صادره و عواقب آن، کار ...

روزنامه اعتماد

etemadnewspaper.ir/.../PrintVer.aspx?V_News...
Translate this page
آنجا كه شگفت‌زده به وكيل خود مي‌گويد: شما كه پرونده من را خوانديد آيا من واقعا مفسد في‌الارض هستم؟ نود و سومين نشست خبري سخنگوي قوه قضاييه براي بابك زنجاني ...

شرح یک دیدار بابک زنجانی: آیا من مفسد فی الارض هستم؟ - خانه

newsfile.ir/.../شرح+یک+دیدار++بابک+زنجانی%3A+آیا...
Translate this page
وکیل مدافع بابک زنجانی توضیحاتی را درباره حکم موکلش داد.

بابک زنجانی : آیا من واقعا مسفد فی الارض هستم؟ / هدفم خدمت به ...

fasaban.ir › پویش
Translate this page
5 hours ago - رسول کوهپایه‌زاده درباره واکنش بابک زنجانی به حکم شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب ... از مفاد رأی مطلع شد از من پرسید آیا واقعاً من مفسد فی‌الارض هستم؟ به او

دمادم | شرح یک دیدار/ بابک زنجانی: آیا من مفسد فی الارض هستم؟

damadam.ir/...بابک-زنجانی-آیا-من-مفسد-فی-الارض-ه...
Translate this page
1 hour ago - وکیل بابک زنجانی با بیان اینکه وقتی موکلم از حکمش مطلع شد از من پرسید آیا من مفسد فی الارض هستم، گفت: بنده به زنجانی پاسخ دادم از نظر بنده ...

واکنش زنجانی به خبر اعدامش/ تحریم سوئیفت بهانه بابک - جهان

www.jahannews.com/.../واکنش-زنجانی-خبر-اعدامش-ت...
Translate this page
10 hours ago - کوهپایه‌زاده ادامه داد: وقتی زنجانی از مفاد رأی مطلع شد از من پرسید آیا واقعاً من مفسد فی‌الارض هستم؟ به او پاسخ دادم که از نظر من چنین نیست و دادگاه به ...

واکنش زنجانی به خبر اعدامش/تحریم سوئیفت بهانه بابک ...

ilamebidar.ir/news/19368
Translate this page
4 hours ago - کوهپایه‌زاده ادامه داد: وقتی زنجانی از مفاد رأی مطلع شد از من پرسید آیا واقعاً من مفسد فی‌الارض هستم؟ به او پاسخ دادم که از نظر من چنین نیست و دادگاه به ...

آیا واقعاً من مفسد فی‌الارض هستم؟ | انتخابات - میزان رای ملت است

mezan.ir/content/news/3237
Translate this page
4 hours ago - امروز اما، وکیل شرکت ملی نفت به ایلنا گفت "بابک زنجانی تا امروز حتی ... زنجانی از مفاد رأی مطلع شد از او پرسید آیا واقعاً من مفسد فی‌الارض هستم؟

شرح یک دیدار/ بابک زنجانی: آیا من مفسد فی الارض هستم؟ - باشگاه ...

khabar.parsijoo.ir/khabar/showpost?pid...type...
Translate this page
8 hours ago - وکیل بابک زنجانی با بیان اینکه وقتی موکلم از حکمش مطلع شد از من پرسید آیا من مفسد فی الارض هستم، گفت: بنده به زنجانی پاسخ دادم از نظر بنده ...

نخستین واکنش بابک زنجانی پس از شنیدن حکم اعدام/ آیا من ...

beroztarin.com/post/8487.html
Translate this page
بروزترین : وکیل مدافع بابک زنجانی می‌گوید موکلش پس از شنیدن حکم اعدام از ... ادامه داد: وقتی زنجانی از مفاد رأی مطلع شد از من پرسید آیا واقعاً من مفسد فی‌الارض هستم؟

نخستین واکنش بابک زنجانی پس از شنیدن حکم اعدام: آیا من ...

www.pajvak.com/.../نخستین-واکنش-بابک-زنجانی-پ...
Translate this page
9 hours ago - نخستین واکنش بابک زنجانی پس از شنیدن حکم اعدام: آیا من واقعا مفسد فی الارض هستم ؟

سایتهای خبری - آیا واقعاً من مفسد فی‌الارض هستم؟

news.asrenaft.com/.../آیا_واقعا_من_مفسد_فی‌الارض_ه...
Translate this page
5 hours ago - وکیل مدافع بابک زنجانی می‌گوید موکلش پس از شنیدن حکم اعدام از وکلای ... زنجانی از مفاد رأی مطلع شد از من پرسید آیا واقعاً من مفسد فی‌الارض هستم؟

انجمن راسخون - شرح یک دیدار/ بابک زنجانی: آیا من مفسد فی الارض هستم؟

https://3ekte.rasekhoonblog.com/forum/thread/.../page...
Translate this page
6 hours ago - وکیل بابک زنجانی با بیان اینکه وقتی موکلم از حکمش مطلع شد از من پرسید آیا من مفسد فی الارض هستم، گفت: بنده به زنجانی پاسخ دادم از نظر بنده ...

نخستین واکنش بابک زنجانی پس از شنیدن حکم اعدام/ آیا من ...

www.akairan.com/.../news201637136391651.html
Translate this page
10 hours ago - کوهپایه‌زاده ادامه داد: وقتی زنجانی از مفاد رأی مطلع شد از من پرسید آیا واقعاً من مفسد فی‌الارض هستم؟ به او پاسخ دادم که از نظر من چنین نیست و دادگاه به ...

واکنش بابک زنجانی به حکم اعدام خود/ من مفسد فی‌الارض هستم ...

razerooz.com › سیاسی
Translate this page
3 hours ago - وقتی زنجانی از مفاد رأی مطلع شد از من پرسید آیا واقعاً من مفسد [ (مُ س ) [ ع . ] (اِفا.) تباه کننده ، فاسد – کننده . ] فی‌الارض هستم؟ به او پاسخ دادم که از نظر ...

پس از دو سال حبس، حكم «اعدام» براي زنجاني صادر شد - بانک ...

www.magiran.com/npview.asp?ID=3328019 - Translate this page
15 hours ago - بابك زنجاني حكم «اعدام» را كه مي شنود، باور نمي كند اتهام افساد في الارض ... خود مي گويد: شما كه پرونده من را خوانديد آيا من واقعا مفسد في الارض هستم؟

بابک زنجانی : واقعا من مفسد فی‌الارضم؟ - قیمت طلا و سکه

www.iranjib.ir/.../بابک-زنجانی-:-واقعا-من-مفسد-فی‌الا...
Translate this page
7 hours ago - اگرچه سخنگوی قوه قضاییه دیروز حکم اولیه دادگاه بابک زنجانی مبنی بر ... زنجانی از مفاد رأی مطلع شد از من پرسید آیا واقعاً من مفسد فی‌الارض هستم؟

از زبان وکيل زنجاني نخستين واکنش بابک زنجاني پس از ...

queen-seonduk.rozblog.com/post/1058
Translate this page
Feb 19, 2016 - زنجانی از مفاد رأی مطلع شد از من پرسید آیا واقعاً من مفسد فی‌الارض هستم؟ ... بابک زنجانیپس از شنیدن حکم اعدام: آیا من واقعا مفسد فی الارض هستم؟

اتهام افساد فی الارض به بابک زنجانی تفهیم شد/ اگر موضوع ...

www.rajanews.com/news/226164
Translate this page
Oct 31, 2015 - اتهام افساد فی الارض به بابک زنجانی تفهیم شد/ اگر موضوع دریافت پول نفت است، ... بابک زنجانی در ادامه تصریح کرد: من به کارشناسان اعتراض نکردم، بلکه گفتم ... آیا وظیفه من بود که حساب باز کنم و بعدمن را به بازی متهم کنید؟ ... جناب آقای قاضی، دو سال است که در زندان انفرادی هستم و ۳ هزار صفحه نامه نوشتم، اما ...

زنجانی: آیا واقعاً من مفسد فی‌الارض هستم؟ - Taable Note

note.taable.com › ... › TV channel › Manoto TV
Translate this page
... وقتی زنجانی از مفاد رأی مطلع شد از او پرسید آیا واقعاً من مفسد فی‌الارض هستم؟ ... زیر همین پست بنویسید و در بحث امشب #منوتوپلاس با میترا بابک شرکت کنید.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
یا مقلّب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محوّل الحول و الاحوال حوّل حالنا الى احسن الحال
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 146
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 190
  • باردید دیروز : 240
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 557
  • بازدید ماه : 557
  • بازدید سال : 8,819
  • بازدید کلی : 156,904