loading...
زندگیتو عوض کن
محسن بازدید : 163 پنجشنبه 13 اسفند 1394 نظرات (0)
انباشته‌ شدن چربی در سلول‌های کبدی می‌تواند به التهاب این سلول‌ها منجر شود. کبد نقش مهمی در سوخت و ساز و شکستن چربی‌ها در بدن دارد. در صورت بروز اختلال در آن، چربی در کبد رسوب کرده و موجب بروز کبد چرب می‌شود.


یکی از فعالیت‌های مهم کبد، ذخیره‌سازی و سوخت و ساز چربی‌ها در بدن است. کبد طبیعی حاوی حدود پنج گرم چربی در 100 گرم وزن خود می‌باشد. هر گاه مقدار چربی بیش از پنج درصد وزن آن افزایش یابد به این حالت «کبد چرب» گفته می‌شود.
کبد چرب، بیماری شایعی در جامعه است و در نتیجه بسیاری از بیماری‌ها و یا حالت‌های تغذیه‌ای در بدن ایجاد می‌شود. انباشته‌ شدن چربی در سلول‌های کبدی می‌تواند به التهاب این سلول‌ها منجر شود. کبد نقش مهمی در سوخت و ساز و شکستن چربی‌ها در بدن دارد. در صورت بروز اختلال در آن، چربی در کبد رسوب کرده و موجب بروز کبد چرب می‌شود.


چاقی و اختلال در چربی‌های خون، بیماری دیابت، مصرف مشروبات الکلی، بدغذایی و سوء تغذیه، مصرف برخی از داروهای کورتون‌دار مثل پردنیزولون، داروهای ضد تشنج مانند اسیدوالپروئیک و مصرف بی‌رویه هورمون‌ها از جمله علل ابتلا به بیماری کبد چرب هستند.


علایم و نشانه‌های کبد چرب
در بیماری کبد چرب، کبد معمولا علامت خاصی ندارد و به دنبال انجام آزمایشات دوره‌ای، اختلال در آنزیم‌های آن مشخص می‌شود و یا این‌ که در زمان انجام سونوگرافی به علل دیگر، ابتلا به کبد چرب نیز تشخیص داده می‌شود. البته اختلالات آنزیمی در کبد چرب معمولا خفیف است و در اکثر موارد موجب افزایش مختصر در آنزیم‌های کبدی می‌شود. در برخی موارد این بیماری با علایمی مانند خستگی و احساس ناراحتی در قسمت فوقانی شکم همراه است.


درمان کبد چرب
مهم‌ترین روش درمانی در این بیماری، رفع علت زمینه‌ای بروز بیماری است. کاهش وزن در افراد چاق، ترک مصرف مشروبات الکلی، کنترل بیماری دیابت، کاهش چربی‌های خون و تغییر در شیوه زندگی و انجام فعالیت بدنی مهم‌ترین اصول درمان این بیماری است. در صورت درمان کبد چرب می‌توان مانع پیشرفت ضایعه کبدی شد.


آیا کبد چرب قابل درمان است؟
آری. با کاهش وزن (در افراد چاق) یا تغییر در شیوه زندگی (افزایش فعالیت جسمانی، پیاده‌روی و ...)، اصلاح رژیم غذایی، قطع مصرف مشروبات الکلی، کنترل دقیق قند خون با کمک پزشک می‌توان در جهت درمان این بیماری نتیجه مطلوبی را به دست آورد.

در برخی موارد جهت کنترل این بیماری با توجه به شدت عارضه، از دارو استفاده می‌شود. داروهایی نظیر اورزوداکسی کولیک اسید، ویتامین E و متفورمین نیز در درمان آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته ذکر این نکته ضروری است که علی‌رغم تجویز دارو، هنوز هم کاهش وزن و تغییر در شیوه زندگی از ارکان اصلی درمان بیماری کبد چرب به شمار می‌روند.


آیا کبد چرب بیماری خطرناکی است؟
در اکثر موارد این بیماری خطرناک نیست. در صورت درمان نشدن به موقع در درازمدت مقادیر زیادی چربی در کبد رسوب می‌کند و موجب بروز التهاب کبدی می‌شود. این بیماری ممکن است موجب ابتلا به سیروز در کبد شود بنابراین نباید نسبت به این عارضه بی‌تفاوت بود. مصرف برخی از داروها مانند داروهای ضد فشار خون متیل دوپا، داروهای مسکن مثل ایندومتاسین و ... و داروهای ضد افسردگی از جمله ایمی پرامین می‌تواند به اختلال در آنزیم‌های کبدی منجر شود که با قطع آنها، میزان آنزیم‌ها طبیعی می‌شود.


الکل و کبد چرب
در مطالعات انجام شده نقش مصرف الکل در ابتلا به کبد چرب، در انسان و حیوانات به اثبات رسیده است. مصرف همزمان الکل و غذاهای پرچرب این حالت را تشدید می‌کند. کبد چرب به طور شایع، به دنبال مصرف مقادیر اندک یا زیاد الکل، حتی برای مدت زمان کوتاهی، دیده می‌شود.

رسوب چربی در کبد می‌تواند سبب خستگی، ضعف، بی‌اشتهایی، تهوع، احساس ناخوشی در شکم و بزرگی کبد شود. در موارد شدید، زردی نیز عارض می‌شود. باید توجه داشت که بی‌توجهی به لزوم قطع مصرف الکل می‌تواند سبب تخریب جدی کبد شود.


دیابت شیرین
یکی از مهم‌ترین علل بروز بیماری کبد چرب، بیماری دیابت یا بیماری افزایش غیرطبیعی قند خون است. دیابت یا بیماری قند یکی از بیماری‌های شایع در جهان محسوب می‌شود. بیماری دیابت به دو دلیل در بدن ایجاد می‌شود؛ یکی اختلال یا نقص در هورمون انسولین - که از غده لوزالمعده انسان ترشح می‌شود- و دوم اختلال در جذب و مصرف انسولین توسط سلول بدن به دلیل مقاومت به آن است.


اگر سطح گلوکز خون به علل مختلف به طور غیرطبیعی بالا باشد، بیماری دیابت با علایم و نشانه‌های مانند پرادراری و دفع ادرار بیش از اندازه در شب، نوشیدن مایعات زیاد برای رفع تشنگی شدید و خستگی مفرط بروز می‌کند. دیابت انواع مختلفی دارد که شایع‌ترین انواع آن، دیابت نوع اول یا دیابت وابسته به انسولین است که در اثر ترشح نشدن انسولین ایجاد می‌شود و بیشتر در کودکان، نوجوانان و به طور کلی در افراد زیر 30 سال شایع است.

در دیابت نوع دوم یا دیابت غیر وابسته به انسولین، انسولین ترشح می‌شود ولی به عللی موثر واقع نمی‌شود. این نوع دیابت به دیابت بزرگسالان نیز معروف است. افراد بالای 40 سال، کسانی که استعداد چاقی دارند و افرادی که در خانواده آنان سابقه دیابت وجود دارد، بیش از دیگران در معرض این نوع از دیابت هستند.


دیابت اگر به خوبی کنترل نشود، عوارض متعددی را برای بیماری ایجاد می‌کند. یکی از این عوارض کبد چرب است. کبد چرب در دیابت نوع یک شایع نیست ولی در نیمی از مبتلایان به دیابت نوع دو دیده می‌شود. علت ترشح چربی در کبد مبتلایان به دیابت قندی نوع دو، افزایش اسیدهای چرب با منشأ غذایی و متابولیسم مواد نشاسته‌ای و تبدیل آنها به اسیدهای چرب است.


دیابت بیماری است که در حال حاضر قابل درمان نیست ولی قابل کنترل است. با کنترل این بیماری از عوارض آن جلوگیری می‌شود. هدف از درمان این بیماری، حفظ قند خون در دامنه طبیعی است و یکی از روش‌های درمانی آن، کنترل رژیم غذایی است. اگر چاق هستید، کم تحرک هستید و سابقه ابتلا به دیابت در خانواده به ویژه مادر و پدر دارید در معرض ابتلا به کبد چرب هستید.


اختلالات چربی خون
افزایش چربی‌های خون می‌توانند منجر به ابتلا به کبد چرب شوند. اختلالات چربی اغلب در افراد چاق و با سابقه بیماری دیابت در خانواده همراه است ولی در برخی افراد لاغر نیز به دلیل سابقه خانوادگی دیده می‌شوند.
به منظور کاهش چربی‌های خون رعایت نکاتی مانند کاهش مصرف چربی اشباع شده در غذای مصرفی، زدودن کالری‌های اضافی، افزایش مصرف فیبرهای غذایی، قطع مصرف الکل، قطع استعمال دخانیات، وجود برنامه منظم ورزشی و مصرف بیشتر ماهی سفید الزامی است.


چاقی و کبد چرب
کبد چرب در افراد چاق شایع است و در 80 تا 90 درصد موارد چاقی مفرط دیده می‌شود. عواملی چون عدم تکامل جسمانی، توسعه تکنولوژی، زندگی ماشینی، شهرگرایی، تن‌آسایی، رفاه مادی، مصرف بی‌رویه مواد غذایی موجب شده است تا چاقی روز به روز بیشتر شود. بر اساس قد و سن افراد می‌توان وزن ایده‌آل را از روی جداول بررسی کرد. هنگامی که انرژی ورودی بیش از حد مصرفی باشد، کالری اضافه در بافت چربی ذخیره می‌شود و اگر این حالت طولانی مدت باشد، فرد چاق می‌شود.


افراد چاق نسبت به افراد دارای وزن طبیعی نسبت به بو یا مزه غذا به میزان بیشتری پاسخ می‌دهند. باید توجه داشت که زیاد خوردن یک علت مهم چاقی است ولی تنها علت نیست بلکه عوامل دیگری مانند تاثیرات محیطی، فرهنگی و ژنتیکی همگی در بروز چاقی دخالت دارند.


برای کاهش وزن در قدم اول باید به شیوه زندگی فرد توجه داشت و رژیم غذایی با محدودیت کالری را به اجرا درآورد ولی رژیم‌های غذایی سخت و طاقت‌فرسا مناسب نیست. مشکل عمده در درمان چاقی، کاهش وزن نیست بلکه حفظ وزن کاهش یافته است. متاسفانه تعداد معدودی از بیماران به طور دایم کاهش وزن خود را حفظ می‌کنند. بدیهی است که دیابت و بالا بودن چربی‌ خون در افراد چاق نیز دیده می‌شود و این دو عامل در ابتلا به کبد چرب کمک موثر است.


نقش ورزش در کاهش وزن
انجام تمرینات ورزشی خاص گروه یا قشر خاصی از جامعه نیست. افراد در همه سنین باید ورزش کنند. ورزش تاثیر جدی در جلوگیری از ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها و حفظ سلامت و حتی روح آدمی دارد. وزن ایده‌آل با تمرینات ورزشی، تنها همراه با یک رژیم غذایی مناسب و صحیح به دست می‌آید. ورزش، هر چند به میزان اندک ولی مداوم و روزانه در طول یک سال موجب کاهش وزن قابل توجهی در افراد چاق می‌شود.


دستورات زیر را در ورزش کردن رعایت کنید:
فعالیت‌های ورزشی خود را به صورت منظم و مدون به اجرا درآورید. انجام تمرینات ورزشی پراکنده و بدون نظم برای شما فایده‌ای ندارد. بهتر است در زمان‌های معینی از روز به ورزش بپردازید. زمان مناسب ورزش، صبح‌ها پس از برخاستن از خواب و قبل از صرف صبحانه است. برای این‌که انجام فعالیت‌های ورزشی سبب تاخیر در رسیدن شما به محل کارتان نشود، زودتر بیدار شوید و یا پس از ادای نماز صبح نخوابید.


ورزش نه تنها وزن اضافی بدن شما را کم می‌کند، بلکه قدرت عضلات شما را نیز بهبود می‌بخشد.این قانون کلی را هرگز فراموش نکنید «از فشار آوردن بیش از حد به خود» خودداری کنید. فعالیت‌های ورزش خود را از مقادیر کم شروع کنید و به تدریج بر میزان آن بیفزایید. شما باید آستانه خستگی خود را بشناسید. خودتان را بیش ازحد خسته نکنید.


علل متفرقه ابتلا به کبد چرب
باید توجه داشت که مسمومیت با برخی سموم و حلال‌ها می‌تواند به بروز کبد چرب به شکل خطرناک منجر شود. مصرف خوراکی برخی داروها مثل تتراسیکلین، اسیدوالپروئیک و آمیودارون و مواد کورتون‌دار از علل کبد چرب هستند.

رژیم غذایی و چند دستور بهداشتی
ورزش و حفظ تناسب عمومی بدن و حفظ وزن در حد مطلوب بسیار حائز اهمیت است. چربی‌های اشباع شده را از رژیم غذایی حذف واز مصرف شیر و ماست پرچرب خودداری کنید و به جای مصرف کره و روغن حیوانی از مارگارین یا روغن‌های مایع با چربی‌های اشباع نشده بهره ببرید و در پختن غذا از حداقل مقدار روغن استفاده کنید.

مصرف جگر، مغز، قلوه و کله پاچه، شیرینی‌جات و تنقلات ممنوع است. میوه‌جات و سبزیجات بیشتری مصرف کنید. به سالاد خود سس اضافه نکنید. آبلیمو چاشنی مناسبی برای سس است. مصرف گوشت ماهی و مرغ از گوشت قرمز بهتر است.

آیا می‌توان چربی را از برنامه غذایی حذف کرد؟
چربی‌ها در بعضی از منابع غذایی مانند روغن و چربی اطراف گوشت به سهولت قابل رویت هستند ولی 60 درصد بقیه چربی‌ها مثل چربی موجود در زرده تخم‌مرغ، شیر، دانه‌های غلات و آجیل قابل رویت نیستند. میزان مصرف چربی هر فرد، تحت تاثیرعوامل اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، جغرافیایی و نژادی قرار دارد. به هر حال در تمام غذاهای حیوانی مقدار زیادی چربی وجود دارد و غذاهای گیاهی حاوی چربی کمتری هستند. چربی‌ها به عنوان منبع تامین انرژی فشرده و دارا بودن ویتامین‌هایA، D، K، E برای بدن ضروری است پس نمی‌توان به صورت صد درصد چربی‌ها را از غذای خود حذف کرد.

منبع:کنجکاو

طبیعی‌ترین راه‌ها برای مقابله با مشکل کبد چرب - Bartarinha ...

www.bartarinha.ir › سلامت › سلامت عمومی
Sep 24, 2012 - به همین دلیل بسیاری از درمانگران، این گیاه را از جمله موثرترین‌ گیاهان دارویی برای درمان کبد چرب می‌شناسند و مصرف دمنوش یا خشک این گیاه همراه غذا  ...

طبیعی‌ترین راه‌ها برای مقابله با مشکل کبد چرب - بیتوته

www.beytoote.com/health/.../natural-problem2-fatty.h...
کبد چرب علائم بیماری کبد چرب التهاب كبدي کبد چرب اضافه وزن درمان کبد چرب غذاهای چرب گیاه خارمریم ,فست‌ فود,بیماری کبد,کبد چرب علائم, کبد چرب چیست.

درمان گیاهی برای کبد چرب . کبد چرب بمب ساعتی قرن ...

fa.parsiteb.com/درمان-گیاهی-برای-کبد-چرب/
کبد چرب نیتجه‌ی رژیم غذایی نادرست، کمی تحرک بدنی و مصرف الکل است. درمان گیاهی برای کبد چرب ساده ترین روش برای درمان کبد چرب است .

درمان فوری کبد چرب با چند میوه - نمناک

namnak.com/10762-درمان-فوری-کبد-چرب.html
درمان فوری کبد چرب و بهترین راه درمان کبد چرب و راه سریع درمان کبد چرب و ... داروهایی که برای کبد چربتوصیه می شه لیورگل و تیرشک هست که هر دو شون منشا گیاهی  ...

موثرترین عرقیات و داروهای گیاهی برای پیشگیری و درمان کبد ...

www.irinn.ir/.../موثرترین-عرقیات-و-داروهای-گیاهی-ب...
Aug 12, 2014 - به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مصرف بی اندازه غذاهای چرب این روز ها به عنوان یکی از شایع ترین دلایل ابتلا به بیماری کبد چرب گزارش ...

درمان گیاهی چربی کبد - عطار خراسانی

www.attarkhorasani.com/.../درمان-گیاهی-چربی-کبد
به همين دليل بسياري از درمانگران، اين گياه را از جمله موثرترين گياهان دارويي براي درمان کبد چرب مي شناسند و مصرف دمنوش يا خشک اين گياه همراه غذا را در اين زمينه ...

درمان کبد چرب با روش های طبیعی و گیاهی • دونفره

2nafare.com › سلامت › تغذیه
درمان کبد چرب با روش های کاملا سالم و گیاهی و پیشگیری های طبیعی برای درمان کبد چرب. راههای خانگی و ساده و آسانی در این مطلب ارائه شده که برای درمان کبد چرب.

درمان کبد چرب با طب سنتی

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=254011
Aug 7, 2013 - طب سنتی تدابیر خوبی برای درمان کبد چرب دارد، البته برای درمان آن حتماً به پزشک متخصص مراجعه کنید، زیرا نوع گیاهان و درمان تجویز شده بر اساس  ...

برای کبد چرب این درمان گیاهی عالی است

www.hidoctor.ir/29077_برای-کبد-چرب-این-درمان-گی...
Jun 16, 2014 - کبد چرب به دلیل رژیم غذایی غلط، تحرک بدنی نداشتن و استفاده از الکل است. کبد چرب نخستین مرحله صدمه کبدی است و شاید در ادامه با التهاب کبد و ...

خلاصی از کبد چرب با طب سنتی - مجله پزشکی دکتر سلام

www.hidoctor.ir/30262_خلاصی-از-کبد-چرب-با-طب-...
Jun 23, 2014 - به همين دليل بسياري از درمانگران، اين گياه را از جمله موثرترين گياهان دارويي براي درمان کبد چرب مي شناسند و مصرف دمنوش يا خشک اين گياه همراه غذا  ...

حجت الاسلام ضیایی - درمان کبد چرب در طب سنتی - نمایش ...

mashhad.irib.ir/-/حجت-الاسلام-ضیایی-درمان-کبد-چرب-...
در چربی ها وقتی تری گلیسرید خون بالا برود کبد را چرب می کند. .... آن احساس سوزش در گلو دارند و سرفه های متعدد می کنند از چه نوع درمان گیاهی باید استفاده کنند؟

درمان کبد چرب با روشهای گیاهی و خانگی | مرجع سلامت و ...

parsivenus.com/?q=درمان-کبد-چرب-با-روشهای-گیاهی...
در بیان ساده، بیماری کبد چرب به معنی تجمع چربی در سلولهای کبد می باشد. وجود چربی در کبد امری نرمال و طبیعی ست، ولی زمانی که چربی بیش از 5 تا 10 درصد باشد، ...

درمان کبد چرب با طب سنتی - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/online/.../درمان-کبد-چرب-با-طب-سن...
Aug 3, 2013 - طب سنتی تدابیر خوبی برای درمان کبد چرب دارد، البته برای درمان آن حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید، زیرا نوع گیاهان و درمان تجویز شده براساس  ...

موثرترین راه درمان کبد چرب - سیمرغ

seemorgh.com › ... › بیماریهای مهم
Feb 22, 2011 - عملا شناخته شده‌ترین روش برای درمان کبد چرب ورزش همراه با کاهش وزن است. ... وی ازکبد چرب غیر الکلی به عنوان دومین دسته از کبد چرب نام برد و افزود:« این نوع در جامعه ما شیوع بیشتری دارد، عوامل .... گیاه خوارانی که تخم مرغ میخورند!

کبد چرب و راه های درمان آن به روش طب سنتی و اسلامی

nenesti.blogfa.com/.../کبد-چرب-و-راه-های-درمان-آن-به-ر...
غذابهترین دارو - کبد چرب و راه های درمان آن به روش طب سنتی و اسلامی - ای کسانیکه ایمان آوردیداز غذاهای پاک و ... بانك اطلاعات گياهان دارويي ايرطب ... بیماری کبد چرب یکی از این نوع بیماری ها است که در جهان از جمله ایران شایع شده و روبه افزایش است.

گیاهان دارویی مفید و مضر برای بیماری‌های کبدی

vista.ir/.../گیاهان-دارویی-مفید-و-مضر-برای-بیماری‌های...
بادام و روغن بادام (روغن آراشید) برای کبد و کیسه صفرا بسیار مفید است. ... و گیاهانی که برای بیماران کبدی مضر شناخته شده‌اند عبارتند از: گوجه فرنگی، بادنجان، ... نسخه‌های گیاهی برای درمان بیماری‌ · چگونگی استفاده از تعدادی از گیاهان داروئی  ...

کبد چرب ؛ علائم و درمان - عصرایران

www.asriran.com › صفحه نخست › علمی
در صورت درمان کبد چرب می‌توان مانع پیشرفت ضایعه کبدی شد. .... به هر حال در تمام غذاهای حیوانی مقدار زیادیچربی وجود دارد و غذاهای گیاهی حاوی چربی کمتری هستند.

ایسنا - تولید کپسول گیاهی برای درمان کبد چرب توسط محققان ...

isna.ir/.../تولید-کپسول-گیاهی-برای-درمان-کبد-چرب-...
Nov 9, 2015 - پژوهشگران مرکز رشد واحدهای فناور فرآورده‌های دارویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با استفاده از ترکیبات گیاهی، کپسول گیاهی برای درمان بیماری کبد ...

کبد چرب چیست؟ علایم، پیشگیری و درمان کبد چرب - سایت ...

rastineh.ir › ... › پیشگیری از بیماریها
Jan 20, 2014 - کبد چرب یک بیماری درمان پذیر است ولی بعضی اوقات می‌تواند باعث اثرات .... که به کوچکترینش اشاره میکنم گیاه خارمریم که بصورت تنتور درست  ...

خارمریم (بهترین داروی گیاه برای رفع چربی کبد)

attari.8n8.ir/post/1
خارمریم (بهترین داروی گیاه برای رفع چربی کبد) - عرضه مستقیم بیش از 1000 قلم گیاهان دارویی به سراسر ایران.

پاسخ سوالات خود در زمينه "کبد چرب" را اینجا مشاهده کنید

www.yjc.ir › علمی پزشکی › کلينيک
Feb 2, 2014 - با سلام آیا مصرف آبلیمو، آبغوره در درمان بیماری کبد چرب خفیف موثر است؟ برای درمان بیماریکبد چرب چه نوع داروی گیاهی موثر است؟ معمولا چه  ...

کبد چرب - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/.../کبد_چرب
Translate this page
Persian Wikipedia
Jump to ۵ درمان - درمان[ویرایش]. برای درمان و بهبود کبد چرب باید اختلالات زمینه ساز درمان شوند. در حال حاضر درمان بر روی مهار مشکلات طبی واختلالاتی که زمینه  ...

نسخه طب سنتی برای درمان کبد چرب با استفاده از زردچوبه ...

www.salamaneh.com › سرویس طب سنتی
Jun 9, 2015 - سلامانه : یک محقق طب سنتی با معرفی زرد چوبه به عنوان گیاهی با مزاج گرم و خشک گفت: «مصرف زردچوبه به مبتلایان به کبد چرب و خونریزی‌های ...

درمان کبد چرب با طب سنتي و گياهان دارويي Archives - حکيم ...

hakimtehrani.com/.../درمان-کبد-چرب-با-طب-سنتي-و-...
بایگانی/آرشیو برچسب ها : درمان کبد چرب با طب سنتي و گياهان دارويي ... Traditional medicine for the treat of liver diseases کبد یا همان جگر یکی از مهمترین دستگاه ...

مقطر گیاهی پاپریکا - درمان کبد چرب

20teb.ir/product-detailes.aspx?112
نام : مقطر گیاهی پاپریکا پاکسازی کبد. نوع عملکرد محصول : پاکسازی ؛ دفع چربیهای اضافه و مواد زاید از « کبد و خون ». موارد کاربرد : انواع کبد چرب ( الکلیک و غیر ...

تولید کپسول گیاهی برای درمان کبد چرب | بیماری کبد چرب ...

www.ghatreh.com/.../تولید-کپسول-گیاهی-برای-درما...
Nov 10, 2015 - بیماری کبد چرب یکی از بیماری های شایع در کشور به دلیل تغییر شیوه های زندگی و رژیم های نادرست است. - پژوهشگران مرÚ.

درمان کبد چرب با عرقیات گیاهی بایگانی - سایت بزرگ ...

shabhayetanhayi.ir/.../درمان-کبد-چرب-با-عرقیات-گیاه...
گروه سلامت و زیبایی وب سایت بزرگ شبهاے تنهایے – مقابله با مشکل کبد چرب با گیاهان دارویی [box type=”warning” align=”aligncenter” ] صرف بی اندازه غذاهای چرب ...

گیاهان دارویی مفید برای از بین بردن کلسترول بد و کبد چرب - انجمن ...

forum.saramad.ir/showthread.php?...گیاهان-دارویی...ک...
Apr 25, 2012 - از این رو با دکتر سعید حسینی، متخصص تغذیه و رژیم درمانی، گفتگو کرده‌ایم تا از نقش رژیم غذایی در بروز و درمان کبد چرب بیشتر بدانیم.

درمان گیاهی کبد چرب-گیاه یاب

giahyab.com/درمان-گیاهی-کبد-چرب/
درمان گیاهی کبد چرب. kabed. کبد چرب نیتجه‌ی رژیم غذایی نادرست، کمبود تحرک بدنی و مصرف الکل است. کبد چرب اولین مرحله آسیب کبدی است و ممکن است در ادامه با ...

طب گیاهی نیاوران طب سنتی نیاوران دکتر غلامحسن میرزازاده

noandish-ad.com/niavaran.htm
طب گیاهی نیاوران دکتر غلامحسن میرزازاده نشانی : تجریش ، ابتدای خیابان ... گیاهان دارویی درمان کبد چرب باگیاهان دارویی کلینیک طب گیاهی نیاوران دکتر گیاه  ...
محسن بازدید : 119 پنجشنبه 13 اسفند 1394 نظرات (0)

طرز تهیه ته چین مرغ


مواد لازم:

برنجيك كيلو گرم
مرغ متوسطيك عدد
ماست750 گرم (معادل يك ليوان)
روغن مايع350 گرم
زرده تخم ‌مرغچهار عدد
زعفران ساييدهدو قاشق چايخوري
نمك و ادويهبه مقدار مورد نياز
قارچ خرد شدهبه مقدار دلخواه

 

طرز تهيه :

گوشت مرغ را با مقداري آب و نمك و ادويه بپزيد. هنگامي كه مرغ پخت و حدود يك استكان آب آن باقي ماند, آب مرغ را جدا كنيد و پش از درآوردن استخوانهاي آن, مرغ را به قطعات كوچكتر تقسيم كنيد. زعفران را در مقدار كمي آب گرم حل كنيد و آن را با دو زرده تخم مرغ, تمام ماست و مقدار كمي نمك و فلفل مخلوط كنيد و مرغ پخته شده را حداقل به مدت سه تا چهار ساعت در مخلوط ماست داخل يخچال بگذاريد.قارچ ها را با آب ليمو و روغن سرخ كنيد و كنار بگذاريد .برنجي را كه از قبل خيس كرده‌ايد بجوشانيد و آبكش كنيد.

 

دو عدد زرده تخم مرغ, 150 گرم روغن و نصف مخلوط ماستي را كه مرغ را در آن خوابانده بوديد با دو تا سه كفگير برنج مخلوط كنيد و در ته ديگ يا قابلمه بريزيد و با ته قاشق آن را صاف كنيد. مقداري مرغ به صورت يك لايه نازك روي ته ديگ بچينيد و روي آن نيمي از پلو را بريزيد. بقيه مرغ را روي برنج بچينيد و بقيه برنج را نيز روي مرغ بريزيد و سطح مرغ را با برنج بپوشانيد.آب مرغ را با يك قاشق چايخوري زعفران مخلوط كنيد و روي برنج بريزيد.

 

سطح برنج را با كفگير كمي فشار دهيد تا برنج كمي فشرده شود.باقيمانده مخلوط ماست را روي برنج بريزيد و سه تا چهار قاشق غذا خوري روغن را ذوب كنيد و روي برنج بريزيد و آن را دم كنيد. بعد از يك و نيم ساعت ته چين آماده است. پس از دم كشيدن, به سرعت قابلمه را در ديس وارونه كنيد تا ته چين به شكل قالبي خارج شود.


منبع:ashpazirani.wordpress.com

طرز تهیه کامل ته چین مرغ خوشمزه و پر طرفدار • دونفره
2nafare.com/طرز-تهیه-ته-چین-مرغ-خوشم...‫اموزش تهیه کردن ته چین مرغ from 2nafare.com‬‎
Translate this page

 Rating: 4.1 - ‎3,632 reviews - ‎1 hr 20 min
Jul 24, 2013 - آموزش کامل طرز تهیه ته چین مرغ با به همراه نکات خوشمزه شدن و جا افتادن و دم کشیدن این غذای خوشمزه ایرانی روش درآوردن یکدست از قابلمه با ته دیگ ...
طرز تهیه قیمه پلو  –  ‎آموزش آشپزی: طرز تهیه قیمه ...  –  ‎آموزش آشپزی: طرز تهیه آش شله ...
ته چین مرغ، طرز تهیه ته چین مرغ - آکاایران
www.akairan.com/ashpazi/amoozesh-polo/8880.html

Translate this page
Feb 2, 2016 - آموزش تهیه ته چین مرغ و قارچ با پلوپز ... در این پست از سایت آکاایران به شما طریقه ی درست کردن ته چین مرغ را آموزش میدهیم ، امیدواریم که مورد توجه ...
طرز تهیه ته چین مرغ مجلسی زعفرانی - ستاره
setare.com/fa/.../طرز-تهیه-ته-چین-مرغ-مجلسی-زعفران...

Translate this page
این غذا از مخلوط برنج، انواع گوشت، ماست، تخم مرغ و زعفران فراوان درست می‌شود؛ که برای پخت آن باید کمی حرفه ای عمل کرد. در این جا طرز تهیه کامل ته چین مرغ مجلسی به ...
ته چین - طرز تهیه ته چین مرغ سنتی ایرانی | ایران کوک
irancook.ir/02/03/tahchin-morgh/1029/

Translate this page
ته چین مرغ : برنج را با تخم مرغ ها ، ماست چکیده ، 2 قاشق غذاخوری زعفران دم کرده و ... طرز تهیه : برنج را با چند لیوان آب و مقداری نمک داخل قابلمه و روی حرارت قرار دهید تا ...
طرز تهیه ته چين مرغ - بیتوته
www.beytoote.com/cookery/.../china-chicken.html

Translate this page
گوشت مرغ را با مقداري آب و نمك و ادويه بپزيد. هنگامي كه مرغ پخت و حدود يك استكان آب آن باقي ماند...
طرز تهیه ته چین ماست و مرغ - سوران
www.sooran.com › سوران.کام  طرز تهیه ها

Translate this page
Nov 12, 2014 - طرز تهیه ابتدا ماست،زرده های تخم مرغ،ادویه و تخم مرغ و زعفران آب کرده را با هم مخلوط کرده و با همزن برقی خوب بزنید و بعد خلالها و زرشک شسته شده و ...
طرز تهیه ته چین مرغ بدون فر - وب ها
www.webha.ir › آشپزی

Translate this page
Sep 8, 2015 - برای همین ما برای شما طرز تهیه ته چین مرغ بدون استفاده از فر را برای شما آموزش می دهیم. مواد لازم برای تهیه ته چین: برنج ۵ پیمانه سینه مرغ ۲ عدد
طرز تهیه ی ته چین مخصوص +عکس - پرشین وی
www.persianv.com/ashpaz/226874.php

Translate this page
Jul 30, 2013 - ته چین مخصوص ،دستور آشپزی ، ته چین,طرز تهیه ی ته چین مخصوص +عکس. ... مرغ : 4 تکه از هرجای مرغ که دوس دارین فرقی نداره فلفل دلمه ای: 1 عدد  ...
آپارات - ته چین مرغ
www.aparat.com/result/ته_چین_مرغ

Translate this page
آموزش درست کردن ته چین مرغ. من و تو. ۲,۰۵۵ بازدید. ۱۰:۲۷ ... آموزش آشپزی *طرز تهیه ته چین مرغ و بادنجان*. سرآشپز بانو. ۵,۱۳۷ بازدید. ۳:۵۹  ...
کتاب آشپزی/ته‌چین - ویکی‌کتاب
https://fa.wikibooks.org/wiki/کتاب_آشپزی/ته‌چین

Translate this page
این ته‌چین با استفاده از دستور شماره یک تهیه شده اما مقدار مواد دو برابر در نظر گرفته شده است. ... سه یا چهار نفر; ۲ ته چین با زرشک و خلال پسته و بادام، چهار نفره; ۳ ته‌چین مرغ، دو نفره ... ۸, نمک, دو قاشق غذاخوری برای آبکش کردن برنج و به مقدار لازم در داخل مواد .... آموزش ته چین در تلویزیون ایران در یوتیوب · فیلم آموزش طرز تهیه ته چین  ...
ته چین ساده زعفرانی - آشپزخانه
www.cookery.ir/pages/default.aspx?mode=article...

Translate this page
این نوع ته چین بسیار ساده است که معمولا بعنوان ته دیگ در مراسم از آن استفاده می کنند. ... دم کردن پاستا به روشسنتی. دم کردن برنج. سالاد انار و مرغ ... hadiss: باسلام برای تهیه ته چین با2پیمانه برنج چقدر ماست و تخم مرغلازم ست؟آیا داخل پلو پز هم  ...
ته چین مرغ زعفرونی - آشپزيهاي مامانم.. - نی نی وبلاگ
motherschef.niniweblog.com/.../ته-چین-مرغ-زعفرونی...

Translate this page
ته چین مرغ زعفرونی - مامانم چی برام پخته؟ ... طرز تهیه. قبل از هرکاری برنج رو آبکش کنید و کناری بگذارید تا کاملا آب اون ... بعد کره رو برش میدیم و روش میچینیم.
رمز و راز های یک ته چین خوشمزه و خوشرنگ مجلسی - سفره خونه
sofrehkhune.com/.../ریزنکته.../ریزنکته.../2543-رم...

Translate this page
مرغ یا گوشتی که به مصرف تهیه " ته چین " ها میرسد باید با آب بسیار کم و بدون سرخ کردن بپزد . در واقع هنگام... هنگام تهیه مایه ته چین میتوان هم از تخم مرغ کامل و هم فقط زرده یا سفیده استفاده کرد . ... نقل قول کردن ...دوره آموزش پرسنل رستوران و کافه.
ته چین مرغ | سرآشپزباشی
sarashpazbashi.com/1393/06/19/tahchine-morgh/

Translate this page
Sep 10, 2014 - البته این ته چین تک نفره که من درست کردم چون توی قالب مافین بوده باید ... طرز تهیه: برنج رو از چند ساعت قبل به همراه مقداری نمک خیس کنید. مرغ رو با ... عکس زرشک و خلال پسته ریختم و ترجیح میدم اینا رو بعد از پخت روش بریزم.
ته چین مرغ - دادلی دوزلی
vszf.persianblog.ir/post/335/

Translate this page
Jan 31, 2012 - با من همراه بشید برای درست کردن یه ته چین مرغ خوشمزه با تمام فوت و فنهای ... تفت بدید مرغرو بچینید روش ، نصف پیمانه آب روش بریزید ، برگ بو  ...
مطبخ شیما www.matbakh-shima.com - ته چین مرغ داخل فر و ...
msh65.blogfa.com/post-239.aspx

Translate this page
Apr 5, 2009 - آب مرغ= نصف پیمانه. طرز تهیه: من خودم همیشه مرغ رو از شب قبل میپختم و در نصفی از ماست و زعفران میخواباندم و هنگامی که میخواستم داخل ظرفم برنج و  ...
دستور پخت ته چین قالبی مرغ با قارچ! +عکس - نیک صالحی
www.niksalehi.com/cooking/archives/019028.php

Translate this page
طرز تهیه یک غذای ساده و خوشمزه با مرغ با مواد لازم ساده و کم کالری و با طعمی فوق العاده ... مرغ یا گوشتی که به مصرف تهیه " ته چین " ها میرسد باید با آب بسیار کم و بدون  ...
ته چين مرغ ~ کارگاه آشپزسازی
www.cheftayebeh.ir/2012/06/blog-post.html

Translate this page
Jun 5, 2012 - من واسه ته چين هيچوقت قسمت خاصي از مرغ رو انتخاب نميكنم. ... كم و زياد ماستش هم دست خودتونه زياد روش حساس نباشيد ... اگر مايل باشيد ميتونيد با ماست چكيده تزئينش كنيد (طرز تهيه ماست چكيده رو..... با تجربه ای که دای می تونی بگی چه غذاهایی طرفدار خوبی دارند، درست کردن همزمانشون راحته و همینطوری وجه آبروداری  ...
طرز تهیه ته چین مرغ خوشمزه و نکات طلایی ایجاد طعم فوق العاده
arga.ir › آشپزی  غذای ایرانی

Translate this page
Sep 27, 2015 - آموزش خوشمزه ترین طرز تهیه ته چین مرغ لذیذ به همراه نکاتی طلایی برای طعم فوق العاده ته چین مرغ, برای علاقه مندان به انواع ته چین به روش ساده و مرحله ...
ته چین ساده - پارسه گرد
www.parsegard.com/foodnutrition/ته-چین-ساده.html

Translate this page
تهیه ته چینآموزش غذای ایرانی, طرز تهیه غذای ایرانی, پخت ته چین. ... می‌توانید لابه‌لای ته‌ چین‌تان ورقه‌های بادمجان کبابی، همراه با کمی گوشت مرغ گریل‌شده قرار دهید.
Search Results
طرز تهیه ته چین مرغ و قارچ با پلوپز - Bartarinha.IR | برترین ها
www.bartarinha.ir/.../طرز-تهیه-ته-چین-مرغ-و-قارچ-با-...

Translate this page
Nov 11, 2015 - ته چین یکی از خوشمزه هایی است که تمام مدل های مختلف آن طرفداران زیادی دارد. به دلیل حجم زیاد علاقه مندان، هر روز دستور پخت های متنوعی برای این نوع ...
طرز تهیه ی ته چین مرغ خوشمزه! - ماه بانو
www.maahbanoo.com/طرز-تهیه-ی-ته-چین-مرغ-خوشمزه/

Translate this page
Feb 18, 2014 - من که میمیرم برا ته چین, شما چه طور؟! مواد لازم: برنج ۲ فنجان. ماست یک و نیم فنجان. تخممرغ ۲ عدد. روغن یک چهارم فنجان. مرغ ۲ عدد ران کامل یا یک سینه ی ...
ماهی تابه ای که ته چین مرغ می پزد! دستور تهیه
www.irannaz.com/chinese-chicken-pan-that-bakes-the...

Translate this page
ایران ناز: عاشقان ته چین بشتابید که طرز تهیه ته چین را این بار بدون فر می خواهیم ... طرز تهیه: 1- مرغ را با ادویه کم میپزیم بطوریکه بعد از پختن فقط یک استکان آب  ...
طرز تهیه ته چین مرغ - مجله اینترنتی Bm
bm-kerman.ir › آشپزی  غذا با مرغ

Translate this page
Nov 20, 2014 - در این پست طرز تهیه ته چین مرغ را برای شما دوستان عزیز آماده کردیم امیدواریم از طبخ ته چین مرغ و نوش جان کردن ته چین در کنار خانواده تان لذت ببرید ...
آموزش درست کردن ته چين مرغ - سایت آشپزی
www.ashpaziha.com/.../آموزش-درست-کردن-ته-چين-مر...

Translate this page
آموزش درست کردن, ته چين مرغ, ته چين مرغ مجلسی,سایت آشپزی.
آموزش آشپزی - ته چین مرغ -Tahchin morgh - YouTube
‫Video for اموزش تهیه کردن ته چین مرغ‬‎▶ 10:42
  • https://www.youtube.com/watch?v=6O0ddXq0fFI
Jun 15, 2014 - Uploaded by NKStv
آموزش آشپزی - ته چین مرغ -Tahchin morgh. NKStv ... طرز تهیه ته چین مرغبسیار ساده و کامل برای مبتدی ها برای آموزش های بیشتر صفحه ی ما را  ...
آشنایی با روش تهیه ته چین برنج زعفرانی و مرغ - همشهری
www.hamshahrionline.ir/details/98893

Translate this page
Jan 7, 2010 - آشنایی با روش تهیه ته چین برنج زعفرانی و مرغ ... مرغ: یک کیلو‌گرم ... طرز تهیه: • ابتدا برنج را در نمک زیاد به مدت 2 ساعت خیس کنید، سپس آن را  ...
آشپزی خاله ریزه - ته‌چین مرغ
easycooking.blogfa.com/post-82.aspx

Translate this page
آشپزی خاله ریزه - ته‌چین مرغ - برای کسانی که می‌خواهند به تازگی و به سادگی آشپزی کنند. ... به درخواست یکی از دوستام می خوام براتون طرز درست کردن ته چین مرغ رو بگم. ... در همین حین، برنج مونو که از شب قبل با آب و نمک خیس کردیم رو به روش معمول  ...
طرز تهیه ته چین مرغ و قارچ فوق العاده خوشمزه · جدید 94 -گهر
gahar.ir/طرز-تهیه-ته-چین-مرغ-و-قارچ-فوق-العاده-خو/

Translate this page
Nov 11, 2014 - ته چین مرغ و قارچ,طرز تهیه انواع ته چین,درست کردن ته چین,ته چین خوشمزه,ته چین مرغبا قارچ, طرز تهیه ته چین مرغ با قارچ, نحوه پخت ته چین مرغ با ...
طرز تهیه ته چین قارچ و مرغ - بهترینها - نصربلاگ
behtarinha.nasrblog.com/.../طرز-تهیه-ته-چین-قارچ-و-...

Translate this page
Jan 15, 2016 - در این بخش از آشپزی خوشمزه چیدنی می‌خواهیم طرز تهیه ته چین قارچ و مرغ را به شماآموزش خواهیم داد. ته چینی بسیار خوشمزه که زمان پخت آن بسیار کوتاه ...

محسن بازدید : 172 پنجشنبه 13 اسفند 1394 نظرات (0)

دانلود قسمت ۲۱ بیستم سریال شهرزاد

دانلود قسمت ۲۱ بیست و یکم سریال شهرزاد با لینک مستقیم و رایگان

دانلود قسمت ۲۱ بیست و یکم سریال شهرزاد

Download Serial Shahrzad Gesmat ۲۱

دانلود کامل سریال خانگی شهرزاد

زمان پخش : دوشنبه ۱۷ اسفند ماه

فایل زیپ یکشنبه ظهر

انچه در قسمت بیستم و دوم خواهید دید اضافه شد ( پخش انلاین )

نام سریال : شهرزاد
کارگردان : حسن فتحی
ژانر: اجتماعی
سال تولید: ۱۳۹۴
تاریخ انتشار: پاییز ۹۴
مخاطب: همه رده های سنی
تعداد قسمتها : ۲۰
مدت زمان: ۶۰ دقیقه
شبکه : شبکه خانگی
بازیگران: ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مهدی سلطانی، پریناز ایزدیار، گلاره عباسی، محمود پاک نیت، علی نصیریان، مصطفی زمانی، ابوالفضل پورعرب

خلاصه داستان سریال: در تندباد حادثه، عشق اولین قربانی است. تهران ۱۳۳۲

همه آنچه درباره سریال شهرزاد باید بدانید

شهرزاد دقیقا کجایی؟

این روزها از کنار هر مغازه سوپری که گذر کنید با پوسترهایی از بازیگرانی هم‌چون ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی و علی نصیریان مواجه می‌شوید که با خطی خوش بر روی آن نام «شهرزاد» می‌درخشد. پوستر‌هایی که مربوط به سریالی است با همین نام. این سریال ۲۶ قسمت دارد که در ابتدا قرار بوده با نام «روزی روزگاری عاشقی» روانه بازار شود. کارگردانی این سریال را حسن فتحی به عهده دارد و تهیه کنندگی آن را محمد امامی و سید محمد هادی رضایی انجام می‌دهند. بازیگر نقش شهرزاد را ترانه علیدوستی ایفا می‌کند. این سریال روایتی عاشقانه و تاریخی از دهه ۳۰ ایران است. تلفیقی که در نگاهی تاریخی به ژانری عاشقانه می‌پردازد و یا فراتر از آن یک مضمون عاشقانه است در سایه احوالات سیاسی آن دوران. شهرزاد با شعار «در تندباد حادثه، “عشق” اولین قربانی است.» به قلم نغمه ثمینی و حسن فتحی نوشته شده است. آنچه مشهود است، «شهرزاد» که از آن به عنوان بزرگ‌ترین پروژه تاریخ شبکه نمایش خانگی یاد می‌شود توانسته در همین قسمت‌های اولیه مخاطبان زیادی را به گیشه‌های سوپرمارکتی بکشاند.

منبع: هستی دی ال


دانلود قسمت 21 سریال شهرزاد | دانلود روزانه

dlroozane.ir/دانلود-قسمت-21-سریال-شهرزاد/
3 days ago - دانلود سریال شهرزاد قسمت 21 با لینک مستقیم دانلود رایگان قسمت بیست و یکم سریال ایرانیشهرزاد با کیفیت عالی دانلود قسمت 21 سریال شهرزاد ...

دانلود قسمت 21 بیست و یکم سریال شهرزاد

bia4music.com/دانلود-قسمت-21-بیست-و-یکم-سریال...
4 days ago - دانلود سریال شهرزاد قسمت 21 بیست و یکم با لینک مستقیم.

دانلود قسمت 21 بیست و یکم سریال شهرزاد با لینک مستقیم و ...

hastidl.com/دانلود-قسمت-21-بیست-و-یکم-سریال-شه...
دانلود قسمت 21 بیست و یکم سریال شهرزاد دانلود قسمت 21 بیستم سریال شهرزاددانلود قسمت 21 بیست و یکم سریالشهرزاد با لینک مستقیم و رایگان.

دانلود قسمت 21 سریال شهرزاد با لینک مستقیم - تاینی دانلود

tinydownload.ir › مالتی مدیا › سریال
4 days ago - دانلود رایگان سریال شهرزاددانلود قسمت 21 سریال شهرزاد با لینک مستقیم. سریال شهرزاد قسمتبیست و یکم. Download Serial Shahrzad 21.

دانلود قسمت 17 سریال شهرزاد | پرس فیلم

pressfilm.ir/دانلود-قسمت-17-سریال-شهرزاد/
Feb 7, 2016 - دانلود قسمت 17 سریال شهرزاد با لینک مستقیم دانلود رایگان قسمت 17 هفدهم ... دانلود قسمت 21بیست یکم سریال شهرزاد · دانلود فیلم اورست Everest  ...

دانلود سریال شهرزاد قسمت 21 رایگان تمام کیفیت ها

pmcmusic.net/دانلود-سریال-شهرزاد-قسمت-21/
Feb 25, 2016 - دانلود سریال شهرزاد قسمت 21 , دانلود رایگان قسمت 21 سریال شهرزاد , دانلود سریال شهرزاد قسمت بیست و یکم با کیفیت 1080p و 720p و 480p نسخه ...

دانلود قسمت 21 سریال شهرزاد | برترین های نت

ebay95.shiektarinha.ir/page-137499.html
4 days ago - دانلود سریال شهرزاد قسمت بیست و یک 21دانلود رایگان قسمت 21 شهرزاد. Download Serial Shahrzad Ghesmat 21دانلود بزودی ... دوشنبه 17 اسفند ...

دانلود قسمت بیست و یکم 21 سریال شهرزاد

mymusicpersia.com/قسمت-بیست-و-یکم-21-سریال-...
دانلود قسمت بیست و یکم 21 سریال شهرزاددانلود قسمت بیست و یکم 21 سریال شهرزاد با لینک مستقیمDownload Serial Shahrzad Ghesmat 21.

دانلود انچه در قسمت 21 خواهید دید شهرزاد | sm30.ir|دانلود آهنگ و ...

www.sm30.ir/.../دانلود-انچه-در-قسمت-21-خواهید-دید-شه...
4 days ago - دانلود سریال شهرزاد قسمت 21 بیست و یکم با لینک مستقیم. دانلود رایگان ... دانلود قسمت 21 سریالشهرزاد دوشنبه 17 اسفند از بیا 4 موزیک. دانلود با ...

دانلود قسمت بیست و یکم 21 سریال شهرزاد | اس استاروی مووی

sstarvmovie.ir/.../دانلود-قسمت-بیست-و-یکم-۲۱-سریا...
5 days ago - دانلود قسمت بیست و یکم 21 سریال شهرزاد با لینک مستقیم دانلود سریال شهزراد قسمت 21 با کیفیت عالی دانلود رایگان قسمت بیست و یک شهرزاد ...

دانلود تیزر قسمت 21 بیست و یکم سریال شهرزاد

www.antifaz.ir/.../دانلود-تیزر-قسمت-21-بیست-و-ی...
آنچه در قسمت 21 بیست و یکم سریال شهرزاد خواهید دید Download Trailer Of Shahrzad Series Part 21آنچه خواهید دید قسمت 21 بیست و یکم سریال شهرزاد رمز قسمت 21.

آنچه در قسمت 21 بیست و یکم سریال شهرزاد خواهید دید

www.antifaz.ir/دانلود-تیزر-قسمت-بیست-و-یکم-21-...
4 days ago - برای دانلود قسمت 21 بیست و یکم سریال شهرزاد به صورت کامل اینجا را کلیک کنید ... دانلودپیشنمایش قسمت 21 (آنچه در این قسمت خواهید دید) دانلود ...

دانلود رایگان قسمت 21 سریال شهرزاد part 21 Shahrzad ...

far30music.com › سریال › شبکه خانگی
Download serial Shahrzad part 21. از دوستانی که توانای حمایت از سریال شهرزاد را دارند خواهشمندیمقسمت ۲۱ سریال محبوب شهرزاد را به صورت الکترونیکی خریداری ...

شهرزاد 21 | دانلود رایگان قسمت 21 بیست یکم سریال شهرزاد

marzfun.nasrblog.com/شهرزاد-21-%7C-دانلود-رایگان-...
2 days ago - انچه در قسمت 21 خواهید دید انچه در قسمت 21 شهرزاد خواهید دید بازیگران سریال شهرزاد قسمتبیست و یکم 21 پشت صحنه سریال شهرزاد قسمت بیست و ...

دانلود قسمت بیستم سریال شهرزاد (قسمت 20 شهرزاد) – غرب ...

www.gharb-music.com/دانلود-قسمت-بیستم-سریال-...
4 days ago - دانلود سریال شهرزاد قسمت بیستم ۲۰ با کیفیت عالی و لینک مستقیم .... Feb 21, 2016 – بایگانی برچسب‌ها : دانلود انچه در قسمت ۲۰ خواهید دید شهرزاد.

دانلود قسمت بیست و یکم سریال شهرزاد | قسمت 21 شهرزاد ...

googl.blog.ir/.../دانلود-قسمت-بیست-و-یکم-سریال-ش...
Feb 20, 2016 - دانلود سریال “شهرزاد ” قسمت 21 بیستم با لینک مستقیم و بالاترین کیفیت. دانلود رایگان قسمتبیست 21 سریال شهرزاد با کیفیت عالی و حجم کم.

دانلود قسمت 21 بیست و یکم سریال شهرزاد - فوفو

foofoo.ir/137-دانلود-قسمت-21-بیست-و-یکم-سریال-...
دانلود سریال شهرزاد قسمت بیست و یک 21. دانلود رایگان قسمت 21 شهرزاد. Download Serial Shahrzad Ghesmat 21. دانلود بزودی ... دوشنبه 17 اسفند ماه از فوفو.

دانلود سریال شهرزاد قسمت بیست و یکم 21 پخش آنلاین | نکا ...

neka1music.ir/دانلود-سریال-شهرزاد-قسمت-بیست-و-ی...
Feb 23, 2016 - ۶ days ago – قسمت بیستم سریال شهرزاد دانلود قسمت ۲۰ سریال شهرزاد به همراه پخش ….قسمت ۱۳ سریال شاهگوش ,دانلود قسمت ۱۳ ۱۴ ۱۵ ۱۶ ۱۷۱ ۸۱ ۱۹ ۲۰ ...

قسمت 21 بیست و یکم سریال شهرزاد دانلود با لینک مستقیم ...

neka1music.ir/قسمت-21-بیست-و-یکم-سریال-شهرزاد-...
Feb 23, 2016 - دانلود قسمت ۲۱ بیست و یکم سریال شهرزاد با لینک مستقیم دانلود رایگان قسمت ۲۱ شهرزادdownload ghesmate 21 seriyale shahrzad بزودی از رسانه ...

آنچه خواهید دید قسمت21 شهرزاد | خبرخوان - دانلود فیلم 39

film18x39.pishkhabar.ir/.../آنچه+خواهید+دید+قسمت21+...
2 days ago - آنچه در قسمت 15 پانزدهم سریال شهرزاد خواهيد ديد آنچه خواهيد ديد قسمت 15 پانزدهم سریالشهرزاد برای دانلود با سایت تفریحی آنتی فاز همراه باشید.

انچه در قسمت 21 سریال شهرزاد خواهید دید - اهنگ جدید

piccity.avablog.ir/.../انچه+در+قسمت+21+سریال+شهرزاد...
2 days ago - ۱ روز پیش - بایگانی برچسب‌ها : دانلود انچه در قسمت 21 خواهید دید شهرزاددانلود قسمت ۲۱ بیست و ... دانلود سریال شهرزاد قسمت 21 بیست و یکم با  ...

دانلود قسمت 21 سریال شهرزاد - دانلود آهنگ جدید

ahangdoni.ir/music/tag/دانلود-قسمت-21-سریال-شهرزاد/
دانلود قسمت ۲۱ بیست و یکم سریال شهرزاد با لینک مستقیم. دانلود رایگان قسمت ۲۱ شهرزاد. download ghesmate 21 seriyale shahrzad. بزودی از رسانه آهنگدونی .

دانلود قسمت 21 بیست و یکم سریال شهرزاد - دانلود آهنگ جدید

ahangdoni.ir/.../24499_دانلود-قسمت-21-سریال-شهرزاد...
دانلود قسمت 21 بیست و یکم سریال شهرزاد با لینک مستقیم دانلود رایگان قسمت 21 شهرزاد download ghesmate 21 seriyale shahrzad بزودی از رسانه آهنگدونی . . .

دانلود سریال شهرزاد قسمت 1 تا 21 با لینک مستقیم یکجا

www.shirazsong.org › دانلود سریال ایرانی
دانلود سریال شهرزاد با لینک مستقیم تمام قسمت ها یکجا ,دانلود سریال شهرزاد,تمام قسمت های سریال شهرزاد,دانلودرایگان سریال شهرزاد,شهرزاد , شهرزاد کیفیت عالی.

دانلود قسمت بیست و یکم 21 سریال شهرزاد | نایس دانلود

nicedownload.ir/دانلود-قسمت-بیست-و-یکم-21-سریا...
3 days ago - دانلود سریال شهرزاد قسمت 21شهرزاد قسمت نهم 21قسمت قسمت بیست و یکم 21 سریالشهرزاد,سریال شهرزاد قسمت دانلود سریال شهرزاد قسمت بیست و ...

دانلود سریال شهرزاد قسمت 21 - دانلود سریال شهرزاد

www.downloadserialshahrzad.ir/.../دانلود-سریال-شهرز...
با سلام و خسته نباشید خدمت شما بینندگان عزیز سایت دانلود سریال شهرزاد امیدوارم حالتون خوب باشه امروز تریلرقسمت ۲۱ شهرزاد رو براتون آماده کردیم که پیشنمایشی ...

دانلود قسمت 21 سریال شهرزاد - کافه پارس

www.cafepars.com/Forum/Post/930
4 days ago - دانلود قسمت 21 سریال شهرزاد. سریال شهرزاد 20 | دانلود رایگان قسمت 20 بیستم سریال شهرزاد.دانلود سریال “شهرزاد ” قسمت 20 بیستم. دانلود سریال ...

دانلود قسمت 21 سریال شهرزاد - جزقل

jezghel.com/tag/دانلود-قسمت-21-سریال-شهرزاد
دانلود قسمت بیست و یکم سریال شهرزاد در شبکه نمایش خانگی ... برچسب ها : دانلود بیست و یکمین قسمت سریالشهرزاد دانلود سریال شهرزاد دانلود سریال شهرزاد دانلود ...

دانلود قسمت بیست و یکم سریال شهرزاد - تکتا مووی

www.taktamovie.com/دانلود-قسمت-بیست-و-یکم-سر...
18 hours ago - دانلود رایگان سریال شهرزاد٬ دانلود رایگان قسمت 21 سریال شهرزاد٬ دانلود رایگان قسمت بیست و یکم سریال شهرزاد٬ دانلود قسمت بیست و یکم سریال ...

دانلود قسمت آخر و17و18و19و20و21 سریال شهرزاد رایگان بازدید

www.khabarnewss.ir/post/1288
دانلود قسمت آخر19و20و21و22و23و24و25و26و27و28و29و30 سریال شهرزاد رایگان ... شهرزاد رایگانمت آخر و17و18و19و20و21 سریال شهرزاد رایگاند قسمت آخر و15و16 و14 ...

محسن بازدید : 158 پنجشنبه 13 اسفند 1394 نظرات (0)

آموزش تزیین تخم مرغ عید برای سفره هفت سین ۹۵

آموزش تزیین زیبای تخم مرغ برای سفره هفت سین

آموزش تزیین زیبای تخم مرغ برای سفره هفت سین

تخم مرغ یکی از ارکان مهم در تزیین سفره هفت سین ، مخصوصا برای کسانی که قصد تزیین سفره هفت سین زیبا دارند ، هستش.

در این مطلب برای شما آموزش چندین مدل تزیین تخم مرغ رو تدارک دیدیم که امیدواریم خوشتون بیاد و استفاده کنین

تزیین تخم مرغ عید

* * *

آموزش تزیین تخم مرغ عید برای سفره هفت سین ۹۵

آموزش تزیین تخم مرغ عید برای سفره هفت سین ۹۵

آموزش تزیین تخم مرغ عید برای سفره هفت سین ۹۵

آموزش تزیین تخم مرغ عید برای سفره هفت سین ۹۵

۱ – مدل اول : تزیین تخم مرغ با دانه های رنگی

آموزش تزیین زیبای تخم مرغ برای سفره هفت سین

آموزش تزیین زیبای تخم مرغ برای سفره هفت سین

آموزش تزیین زیبای تخم مرغ برای سفره هفت سین

آموزش تزیین زیبای تخم مرغ برای سفره هفت سین

تزیین تخم مرغ با دانه های رنگی

وسایل مورد نیاز :
دانه‌های مداد شمعی یا پاستل
تخم‌مرغ آب‌پز و سفت شده
چسب تر و چسبنده
قلم‌مو
قاشق

روش تزیین :

همه دانه های پاستل را داخل کاسه متوسط بریزید. مقداری چسب را روی کاغذ روغنی یا کیسه فریزر بریزید. با قلم‌مو یک طرف سطح بیرونی تخم‌مرغ را با چسب بپوشانید. سپس تخم‌مرغ را در کاسه دانه های پاستل بغلتانید تا سطح آن با پاستل پوشیده شوند.

آموزش تزیین زیبای تخم مرغ برای سفره هفت سین

آموزش تزیین زیبای تخم مرغ برای سفره هفت سین

آموزش تزیین زیبای تخم مرغ برای سفره هفت سین

آموزش تزیین زیبای تخم مرغ برای سفره هفت سین

بگذارید تخم‌ مرغ همان طور در کاسه بماند و در همان جا، سمت دیگر تخم‌مرغ را با قلم‌مو چسب بزنید و با قاشق از دانه های پاستل روی آن بریزید تا به سطح تخم‌مرغ بچسبند. اگر داخل کاسه این کار را انجام ندهید، دانه ها می ریزند. یا بخشی از تخم‌مرغ بی دانه می ماند.

تخم مرغ ها را همچنان در داخل ظرف باقی بگذارید تا خشک شود.

آموزش تزیین زیبای تخم مرغ برای سفره هفت سین

آموزش تزیین زیبای تخم مرغ برای سفره هفت سین

آموزش تزیین زیبای تخم مرغ برای سفره هفت سین

آموزش تزیین زیبای تخم مرغ برای سفره هفت سین

آموزش تزیین زیبای تخم مرغ برای سفره هفت سین

آموزش تزیین زیبای تخم مرغ برای سفره هفت سین

آموزش تزیین زیبای تخم مرغ برای سفره هفت سین

مدل تزیین تخم مرغ برای سفره هفت سین

آموزش تزیین زیبای تخم مرغ برای سفره هفت سین

آموزش تزیین زیبای تخم مرغ برای سفره هفت سین

تزیین سفره هفت سین ۹۵

۱ – مدل دوم : تزیین تخم مرغ با نخ رنگی

آموزش تزیین زیبای تخم مرغ برای سفره هفت سین

آموزش تزیین زیبای تخم مرغ برای سفره هفت سین

وسایل لازم :

نخ کوبلن در رنگ های متنوع
تخم‌مرغ آب‌پز و سفت شده یا تخم‌مرغ سفالی
چسب
قیچی
قلم‌مو

برای تهیه این تخم‌مرغ‌ های بسیار زیبا ، باید دقت و ظرافت داشته باشید. نخ های کوبلن را در رنگ های مختلف باز کنید و کنار دست خود قرار دهید.

تخم‌مرغ را آب‌پز کیند تا کاملا سفت شود. پس از خشک شدن سطح آن، یک لایه چسب مایع در قسمت پایینی بریزید و نخ ها را با دقت دور آن بپیچید.

ترتیب قرارگیری رنگ ها در کنار هم به سلیقه شما بستگی دارد. فقط باید توجه داشته باشید همه به یک قطر دور تخم‌مرغ نباشند تا زیبایی بیشتری را القا کنند. ترجیحا هم از رنگ های شاد استفاده کنید.

آموزش تزیین زیبای تخم مرغ برای سفره هفت سین

آموزش تزیین زیبای تخم مرغ برای سفره هفت سین

آموزش تزیین تخم مرغ برای سفره هفت سین

آموزش تزیین زیبای تخم مرغ برای سفره هفت سین

آموزش تزیین زیبای تخم مرغ برای سفره هفت سین

***

تزیین تخم مرغ سفره هفت سین ۹۵

آموزش تزیین تخم مرغ عید برای سفره هفت سین ۹۵

آموزش تزیین تخم مرغ عید برای سفره هفت سین ۹۵

آموزش تزیین تخم مرغ عید برای سفره هفت سین ۹۵آموزش تزیین تخم مرغ عید برای سفره هفت سین ۹۵

آموزش تزیین تخم مرغ عید برای سفره هفت سین ۹۵

تزیین تخم مرغ هفت سین

آموزش تزیین تخم مرغ عید برای سفره هفت سین ۹۵آموزش تزیین تخم مرغ عید برای سفره هفت سین ۹۵

آموزش تزیین تخم مرغ عید برای سفره هفت سین ۹۵

آموزش جالب چند روش برای تزیین تخم مرغ های عید نوروز - پارس ناز
www.parsnaz.ir/news_detail_28042.html

Translate this page
آموزش جالب چند روش برای تزیین تخم مرغ های عید نوروز در این متن چند مدل تزئین تخم مرغ برای نوروز را بهتان ... آموزش تصویری مدل تزیین تخم مرغ هفت سین با جوراب.
تزئین تخم مرغ، تزیین تخم مرغ عید - آکا - آکاایران
www.akairan.com/ashpazi/.../201322811010.html

Translate this page
Jun 1, 2015 - ایده هایی جالب و زیبا برای تزئین تخم مرغ سفره هفت سین · تزیین تخم ... هفت سین 93 · انواعتزیینات تخم مرغ مخصوص سفره هفت سین عید نوروز.
آموزش تزیین تخم مرغ برای سفره هفت سین - بیتوته
www.beytoote.com/.../training4-eggs-haftsin4.html

Translate this page
تزیین تخم مرغ تزیین تخم مرغ هفت سین,آشنایی با رنگ های تخم مرغ,رنگ آمیزی تخم مرغ,نحوه رنگ آمیزی تخم مرغ,نکاتی برای رنگ گردن تخم مرغ,تخم مرغ هفت سین ...
انواع تزیینات تخم مرغ مخصوص سفره هفت سین عید نوروز
seemorgh.com › ... › تکنیک های خانه داری

Translate this page
Mar 13, 2015 - تزیین تخم مرغ هفت سین برای نوروز - مدل شماره 1. تزیین تخم مرغ هفت سین برای نوروز - مدل شماره 1. تزیین تخم مرغ هفت سین برای نوروز - مدل شماره 2.
تزیین تخم مرغ برای سفره ی هفت سین همرا با ایده برای سفره ...
banoyeziba.blogsky.com/1391/12/01/post-211/

Translate this page
خوب اینم یه سری تزیین برای یومورته ! که همون تخم مرغ میشه. یه سری ایده برای سفره هفت سین هم هست. من بچه که بودم مامانم همیشه اینطوری تخم مرغ ها رو رنگ میکرد.
مدل تزیین تخم مرغ برای سفره هفت سین عید نوروز زیبا
www.amazing.ir/.../nowruz-haft-seen-table-eggs-decor...

Translate this page
مدل سفره هفت سین جدید ,مدل تزیین تخم مرغ مدل جدید تخم مرغ هفت سین تخم مرغ هفت سین جالب و زیبا , نوروزتخم مرغ هفت سین نوروز,چیدمان هفت سین نوروز امسال.
آموزش تزئین تخم مرغ رنگی سفره هفت سین / تصویری - جذاب
www.jazzaab.ir/news_detail_10650.html

Translate this page
آموزش تزئین تخم مرغ رنگی سفره هفت سین آموزش رنگ کردن تخم مرغ های سفره هفت سین تزیینات سفره هفت سین طرز تزیین تخم مرخ رنگی آموزش رنگ آمیزس و تزیین ...
Search Results
مجموعه کامل آموزش تصویری تزیین و رنگ کردن تخم مرغ سفره ...
www.netgasht.com › مطالب جالب و متنوع

Translate this page
تخم مرغ رنگی یکی از عیدی های نوروز در گذشته بوده که حالا به عنوان نمادی از سفره هفت سین، جایی در سفره دارد. یکی از بهترین روش های تزیین و تازه سازی مدل های چیدن  ...
تزئین سبزه و تخمه مرغ عید نوروز 94 - نمناک
namnak.com/5980-تزئین-سبزه-و-تخم-مرغ-عید.html

Translate this page
یکی از سین های خوشرنگ سفره ی هفت سین سبزه است. تخم مرغ رنگ شده هم یکی دیگر از زیبایی های سفره ی عید است که در ادامه تزئینات زیبایی برای سبزه و تخمه مرغ  ...
تزیین تخم مرغ هفت سین با گل - نمناک
namnak.com/1535-تزیین-تخم-مرغ-هفت-سین-با-گل...

Translate this page
برای تزیین سفره هفت سین عید نوروز ، تزیین تخم مرغ هایی متفاوت جلوه ی خاصی به سفره شما خواهد داد. در اینجا روش تزیین تخم مرغ با یک گل رز ساده را به شما آموزش ...
تخمه مرغ رنگی سفره ی هفت سین - نمناک
namnak.com/1086-تخم-مرغ-رنگی-سفره-ی-هفت-سین...

Translate this page
تخم مرغ رنگی و تخمه مرغ رنگی و تخمه مرغ هفت سین و تزئین تخمه مرغ هفت سین 94 و تخمه مرغ.
آموزش تزیین زیبای تخم مرغ برای سفره هفت سین 95 - مجله ...
www.nazbahar.com/post/egg-decoration-7-sin-model

Translate this page
تزیین تخم مرغ مدل تزیین تخم مرغ برای سفره هفت سین مدلهای جدید تزیین تخم مرغ رنگی نوروز 95 تزیین تخم مرغ برای تزیین سفره هفت سین ایده طراحی تخم مرغ هفت ...
تخم مرغ رنگی ابر و بادی برای سفره هفت سین • دونفره
2nafare.com › دست ساز

Translate this page
آموزش رنگ کردن تخم مرغ رنگی برای عید نوروز با طرح ابر و بادی و زیبا. ... این روزها خانوم هایی که کدبانو هستن کم کم به فکر ایده ها و ابتکارات جدید برای سفره هفت سین و مهمونی های نوروزشون می افتن که .... واسهتزئین سبد تخم مرغ هم ایده ای دارین؟
آموزش تزیین تخم مرغ هفت سین 93 به روش دکوپاژ | کودک ...
www.koodakcity.com › هنر در خانه

Translate this page
Mar 18, 2013 - در روش دکوپاژ از دستمال کاغذی یا دستمال سفره نقش دار برای تزیین تخم مرغ هفت سین استفاده می شود که باعث می شود بدون نیاز به مهارت نقاشی روی ...
آموزش تزیین تخم مرغ هفت سین - پارست
www.parset.com/C4951_آموزش_تزیین_تخم_مرغ_هف...

Translate this page
آموزش تزیین تخم مرغ هفت سین, تخم مرغهای هفت سین, تخم مرغهای سفره هفت سین, اسرار خانه داري, تزیین تخم مرغهای سفره هفت سین, مهارت هاي زندگي, شستشو, نظافت, ...
آموزش نقاشی روی تخم مرغ - آپارات
www.aparat.com/v/.../آموزش_نقاشی_روی_تخم_مرغ

Translate this page
Feb 23, 2013 - کودک سیتی برای تزیین تخم مرغ با اشکال هندسی، آن را به 4 قسمت و بعد ... تخم مرغ هفت سین به وب سایت + کودک سیتی+ بروید و کلمه هفت سین را  ...
تخم مرغ هفت سین - صفحه اصلی فیلم و انیمیشن
film.tebyan.net/film/149779

Translate this page
Mar 9, 2015 - آموزش تزیین تخم مرغ هفت سین توسط خانم ماهر در بخش هنری برنامه کاشانه مهر از شبکه فارس.
مدل های تزیین تخم مرغ هفت سین 95 | نوروز 1395 | هنر خانه داري
baelm.ir › سبك زندگي  هنر خانه داري

Translate this page
تزيين تخم مرغ 95 آموزش تزئين تخم مرغ 1395 جديدترين مدل مدل هاي تزيين و رنگ كردن تخم مرغ هفت سين95 نوروز 1395 تخم مرغ رنگ كردن تخم مرغ 95 تزئين تخم مرغ ...
مدل سفره هفت سین 95 « تزیین تخم مرغ » - iranbanou.com
www.iranbanou.com/.../140653-مدل-سفره-هفت-سین-...

Translate this page
یکی از جالب ترین بخش های سفره هفت‌سین، تخم مرغ های رنگی است. قدیم ها، مادرهایمان با پوست پیاز و زردچوبه و قهوه تخم‌مرغ ها را رنگ می کردند. اما هر چه جلوتر آمدیم، طرح ها ...
آموزش تزئین تخم مرغ سفره هفت سین نوروز + تصاویر
www.niksalehi.com/fun/page/016377.php

Translate this page
تصاویر جالب از تزئینات تخم مرغ سفره هفت سین عید نوروز , سال جدید .,آموزش تزئین تخم مرغ سفره هفت سیننوروز + تصاویر.
خلاقیت در تزیین تخم مرغ سفره هفت سین - ستاوین
setavin.com/296-خلاقیت-در-تزیین-تخم-مرغ-سفره-ه...

Translate this page
در این پست قصد داریم، چندین راه تزیین تخم مرغ رنگی ،برای سفره هفت سین را مورد بررسی قرار دهیم.پس اگر قصد داشتن سفره هفت سینی زیبا و تخم مرغهایی زیباتر ...
تزیین تخم مرغ هفت سین 93 با کاموا - مجله اینترنتی تاپ ناز
www.topnaz.com › مناسبتها  عید نوروز

Translate this page
نحوه تزیین تخم مرغ, تخم مرغ هفت سین 93, تزیین تخم مرغ هفت سین 93, تصاویر تزیین تخم مرغ 93, مدل تخم مرغ هفت سین 93, تزیین تصویری تخم مرغ, تزیین تخم ...
تزیینات جالب تخم مرغ هفت سین 95 | نوروز 95
www.newphoto95.ir/.../تزیینات-جالب-تخم-مرغ-هفت-...

Translate this page
Feb 2, 2016 - مدلهای تزیین تخم مرغ هفت سین نوروز 95 | Models decorated eggs Nowruz Haft … مدل جدید شلوار جین دخترانه نوروز ۹۵ · مدل تخم مرغ های زیبا و جالب ...
آموزش تزیین تخم مرغ برای سفره هفت سین +تصاویر
www.persianv.com/home/327327.php

Translate this page
Feb 20, 2016 - آموزش تزیین تخم مرغ برای سفره هفت سین +تصاویر. چغندر(۲ پیمانه) برای رنگ سرخابی، زردچوبه (۳ قاشق‌غذاخوری) برای رنگ زرد، برگ اسفناج (۲ ...
عکس تخم مرغ رنگی برای سفره هفت سین | 17157
www.smsojok.com/special/عید-نوروز/17157.html

Translate this page
بعد از ارسال سری اول ( عکس مدل تزئین تخم مرغ رنگی برای سفره هفت سین عید نوروز ) اینبار سری دوم مدل های تزئین تخم مرغ رنگی مخصوص سفره هفت سین رو برای  ...
آموزش تزیین تخم مرغ برای سفره هفت سین - کلید زیبایی
beautykey.ir › آموزش

Translate this page
Jan 27, 2016 - یکی از بهترین روش های تزیین و تازه سازی مدل های چیدن سفره هفت سین رنگ کردن و تزیین تخم مرغ های سفره هفت سین است .تخم مرغ رنگی یکی از ...
فیلم: تزئین تخم مرغ رنگی برای سفره هفت سین - Bartarinha ...
www.bartarinha.ir › دکوراسیون  دکوری - چیدنی

Translate this page
Mar 5, 2015 - برای درست کردن این تخم مرغ های رنگی راه های مختلفی وجود دارد. حال که به روز های نوروز نزدیک می شویم ما تصمیم گرفتیم تا
ویدئویی برای شما آماده ...


محسن بازدید : 128 پنجشنبه 13 اسفند 1394 نظرات (0)

تزیین سفره هفت سین ۹۵

عکس مدل های تزیین سفره هفت سین ۹۵ جدید هنرمندانه

عکس مدل های تزیین سفره هفت سین 95 جدید هنرمندانه

عکس مدل های تزیین سفره هفت سین ۹۵ جدید هنرمندانه

تزیین سفره هفت سین ۹۵ از آداب و رسوم قدیمی و کهن ما ایرانی هاست

ما در آغاز هر سال ، سفره هفت سین می چینیم و تزیین می کنیم

هفت‌سین سفره‌ای است که ایرانیان هنگام نوروز می‌آرایند. این سفره ممکن است روی زمین یا روی میز گذاشته شود. اعضای خانواده معمولاً لحظهٔ تحویل سال را در کنار سفرهٔ هفت‌سین می‌گذرانند. بعضی‌ها نیز سفره را تا مدت سیزده روز پس از نوروز نگاه می‌دارند و در پایان این دوره، در روز سیزده نوروز، سبزه را به آب می‌دهند.

در سفرهٔ هفت سین معمولاً هفت جزء یا بیشتر که با حرف سین آغاز می‌شوند قرار می‌گیرد که معمولاً از مجموعهٔ زیر انتخاب می‌شوند: سیر، سیب، سبزه، سنجد، سرکه، سمنو، سماق، سنبل، سکه، سپند، سپستان، سوهان، سوسن، سرمه، سنگک، سبزی، سیاهدانه. از این سین‌ها (و نیز اجزاء دیگر این سفره) معمولاً به نماد مفاهیمی چون نوزایی، باروری، فراوانی، ثروت، و مانند آنها یاد می‌شود. بعضی نیز این اجزاء را به خدایان ایران باستان، بالاخص آناهیتا و سپندارمذ، ایزدبانوهای آب و خاک، نسبت می‌دهند.

در این مطلب ، مجموعه ای از مدل تزیین سفره هفت سین ۹۵ را براتون قرار دادیم

در ادامه ببینید:

مدل های تزیین سفره هفت سین ۹۵

* * *

عکس مدل های تزیین سفره هفت سین 95 جدید هنرمندانه

عکس مدل های تزیین سفره هفت سین ۹۵ جدید هنرمندانه

عکس مدل های چیدن و تزیین سفره هفت سین ۹۵ جدید هنرمندانه

عکس مدل های تزیین سفره هفت سین 95 جدید هنرمندانه

عکس مدل های تزیین سفره هفت سین ۹۵ جدید هنرمندانه

عکس مدل های تزیین سفره هفت سین 95 جدید هنرمندانه

عکس مدل های تزیین سفره هفت سین ۹۵ جدید هنرمندانه

مدل تزیین سفره هفت سین ۹۵

عکس مدل های تزیین سفره هفت سین 95 جدید هنرمندانه

عکس مدل های تزیین سفره هفت سین ۹۵ جدید هنرمندانه

تزیین سفره هفت سین ۹۵

عکس مدل های تزیین سفره هفت سین 95 جدید هنرمندانه

عکس مدل های تزیین سفره هفت سین ۹۵ جدید هنرمندانه

مدل تزیین سفره هفت سین ۹۵

عکس مدل های تزیین سفره هفت سین 95 جدید هنرمندانه

عکس مدل های تزیین سفره هفت سین ۹۵ جدید هنرمندانه

تزیین تخم مرغ برای سفره هفت سین

عکس مدل های تزیین سفره هفت سین 95 جدید هنرمندانه

عکس مدل های تزیین سفره هفت سین ۹۵ جدید هنرمندانه

تزیین سفره هفت سین ۹۵

عکس مدل های تزیین سفره هفت سین 95 جدید هنرمندانه

عکس مدل های تزیین سفره هفت سین ۹۵ جدید هنرمندانه

عکس مدل های تزیین سفره هفت سین ۹۵ جدید هنرمندانه

عکس مدل های تزیین سفره هفت سین ۹۵ جدید هنرمندانه

عکس مدل های تزیین سفره هفت سین ۹۵ جدید هنرمندانه

عکس مدل های تزیین سفره هفت سین ۹۵ جدید هنرمندانه

تزیین سفره هفت سین ۹۵

عکس مدل های تزیین سفره هفت سین 95 جدید هنرمندانه

عکس مدل های تزیین سفره هفت سین ۹۵ جدید هنرمندانه

تزیین سفره هفت سین ۹۵

عکس مدل های تزیین سفره هفت سین 95 جدید هنرمندانه

عکس مدل های تزیین سفره هفت سین ۹۵ جدید هنرمندانه

مدل تزیین سفره هفت سین نوروز ۹۵

عکس مدل های تزیین سفره هفت سین 95 جدید هنرمندانه

عکس مدل های تزیین سفره هفت سین ۹۵ جدید هنرمندانه

عکس مدل تزیین سفره هفت سین ۹۵

عکس مدل های تزیین سفره هفت سین 95 جدید هنرمندانه

عکس مدل های تزیین سفره هفت سین ۹۵ جدید هنرمندانه

تزیین سفره هفت سین ۹۵

عکس مدل های تزیین سفره هفت سین 95 جدید هنرمندانه

عکس مدل های تزیین سفره هفت سین ۹۵ جدید هنرمندانه

عکس مدل های تزیین سفره هفت سین 95 جدید هنرمندانه

عکس مدل های تزیین سفره هفت سین ۹۵ جدید هنرمندانه

عکس مدل های تزیین سفره هفت سین 95 جدید هنرمندانه

عکس مدل های تزیین سفره هفت سین ۹۵ جدید هنرمندانه

آموزش تزیین هفت سین,عکس مدل های تزیین سفره هفت سین 95 جدید هنرمندانه

آموزش تزیین هفت سین,عکس مدل های تزیین سفره هفت سین ۹۵ جدید هنرمندانه

آموزش تزیین هفت سین,عکس مدل های تزیین سفره هفت سین 95 جدید هنرمندانه

آموزش تزیین هفت سین,عکس مدل های تزیین سفره هفت سین ۹۵ جدید هنرمندانه

آموزش تزیین سفره هفت سین

آموزش تزیین هفت سین,عکس مدل های تزیین سفره هفت سین 95 جدید هنرمندانه

آموزش تزیین هفت سین,عکس مدل های تزیین سفره هفت سین ۹۵ جدید هنرمندانه

آموزش تزیین هفت سین,عکس مدل های تزیین سفره هفت سین 95 جدید هنرمندانه

آموزش تزیین هفت سین,عکس مدل های تزیین سفره هفت سین ۹۵ جدید هنرمندانه

آموزش تزیین هفت سین,عکس مدل های تزیین سفره هفت سین 95 جدید هنرمندانه

آموزش تزیین هفت سین,عکس مدل های تزیین سفره هفت سین ۹۵ جدید هنرمندانه

آموزش تزیین هفت سین,عکس مدل های تزیین سفره هفت سین 95 جدید هنرمندانه

آموزش تزیین هفت سین,عکس مدل های تزیین سفره هفت سین ۹۵ جدید هنرمندانه

آموزش تزیین هفت سین,عکس مدل های تزیین سفره هفت سین 95 جدید هنرمندانه

آموزش تزیین هفت سین,عکس مدل های تزیین سفره هفت سین ۹۵ جدید هنرمندانه

آموزش تزیین هفت سین,عکس مدل های تزیین سفره هفت سین 95 جدید هنرمندانه

آموزش تزیین هفت سین,عکس مدل های تزیین سفره هفت سین ۹۵ جدید هنرمندانه


عکس مدل های تزیین سفره هفت سین 95 جدید هنرمندانه - مجله ...

www.nazbahar.com/.../new-model-7-sin-decoration-9...
تزیین سفره هفت سین 95 عکس مدل تزیین سفره هفت سین 95 تزئین سفره هفت سین جدید 1395 آموزش تزیین سفره هفت سین 95 جدیدترین مدل تزیین سفره هفت سین ...

جدیدترین مدل های تزیین سفره هفت سین برای عید نوروز 95

rouzegar.com/fun/daypicture/haft-seen-table-1394
Translate this page
تزیین سفره هفت سینسفره هفت سین 94, تزیین سفره هفت سین 94, مدل های سفره هفت سینسفره هفت سینسال94, دکوراسیون سفره هفت سین, جدیدترین سفره های ...

مدل تزئین سفره هفت سین 95 مناسب عید امسال - جزقل

jezghel.com/mod.../model-tazein-sofre-haft-sin-95
Translate this page
مدل تزئین سفره هفت سین 95,شيكترين مدل تزئین سفره هفت سین 1395 ,مدل تزئین سفره هفت سین,جدیدترین مدلتزئین سفره هفت سین 95,مدل تزئین سفره هفت ...

مدل سفره هفت سین 95 | فقط مد ، بهترین های مد و زیبایی

www.justmod.ir › آموزش
Translate this page
Aug 21, 2015 - مدل سفره هفت سین 95 سایت فقط مد ، بهترین های مد و زیبایی شما کاربران عزیز رو به دیدن تصاویر بیشتر مدل سفره هفت سین 95 دعوت می کند . مدل ...

مدل های جدید تزیین سفره هفت سین عید 95 – 1395 | جدیدترین ...

jadide.ir/مدل-های-جدید-تزیین-سفره-هفت-سین-عید-95...
Translate this page
مدل تزیین سفره هفت سین 95مدل تزیین سفره هفت سینمدل تزیین سفره هفت ...

مدل تزیین سفره هفت سین سال 95 - اس ام اس، مد، دکوراسیون ...

www.keder.ir › سبک زندگی › خانه داری
Translate this page
Dec 20, 2015 - ایده های سفره آرایی هفت سین 95 / عید نوروز مدل تزیین جدید سفره هفت سین ۹۵ + چیدمانسفره هفت سین در این قسمت مدل تزیین جدید سفره هفت سین ...

چیدمان سفره هفت سین 95 زیبا / سفره هفت سین نوروز 95 | مجله ...

www.araas.ir › خانه داری
Translate this page
Nov 2, 2015 - چیدمان سفره هفت سین 95 زیبا / سفره هفت سین 2016. چیدمان سفره هفت سین ۹۵ زیبا / سفره هفت سین نوروز ۹۵. در این پست برای شما مدل های  ...

عکس بیست مدل تزئین سفره هفت سین زیبا برای عید 95

mod20.ir/.../چگونه-سفره-هفت-سین-را-تزئین-کنیم....
Translate this page
عکس سفره هفت سین,دکوراسیون سفره هفت سین,تزیئن سفره هفت سین,عکس سفره هفت سین شیک و باکلاس,آموزش چیدن سفره 7 سین,سفره هفت سین,چیدمان سفره هفت ...

سفره هفت سین 95 - ملی کمپ

melicamp.com/tag/سفره-هفت-سین-95/
Translate this page
برچسب ها : زیباترین مدل های سفره هفت سین سفره هفت سین سفره هفت سین 2016 سفره هفت سین 95 سفره هفت سین اصفهانی سفره هفت سین ایرانی جدید سفره هفت  ...

Search Results

تزیین سفره هفت سین نوروز 95 - نمناک

namnak.com/6004-تزیین-سفره-هفت-سین-نوروز-9...
Translate this page
استفاده از رنگ های زیبا و لوازم شیک جلوه ی خواصی به سفره ی هفت سین شما خانم های ایرانی خواهد بخشید. برای چیدن سفره ی هفت سین 95 ایده هایی نو داشته باشید.

جدیدترین مدل های سبزه سفره هفت سین | 95 | هنر خانه داري

baelm.ir › سبك زندگي › هنر خانه داري
Translate this page
تزیینات سبزه تزیینات هفت سین 95 تزیین سبزه هفت سین شیک ترین سبزه هفت سین سبزه عید نوروز 95 آموزش کاشت سبزه عيد نوروز.

آموزش رایگان و تصویری تزیین سفره هفت سین ویژه نوروز 95

www.amazing.ir/.../free-training-video-special-nowruz...
Translate this page
آموزش سفره هفت سین سفره هفت سین برای عید هفت سین 95 سفره هفت سین نوروز 95 عید نوروز 95 سفره هفت سین,تزیین سفره هفت سین,سفره هفت سین جدید,آموزش ...

جدیدترین مدل سفره های هفت سین - بیتوته

www.beytoote.com/.../latest5-haft5-seen93.html
Translate this page
در این مقاله نمونه هایی از زیباترین و شیک ترین سفره های هفت سین را گردآوری کرده ایم . تزیین سفره هفت سین-سفره هفت سینسفره هفت سین 95,تزیین سفره هفت  ...

مدل سفره هفت سین 93 - بیتوته

www.beytoote.com/.../model-year1-spread93.html
Translate this page
... اسفند 1394. اسرار خانه داریهنر در خانهمدل سفره هفت سین 93 ... تزیین سفره هفت سینمدل تزیین سفره هفت سین ... یکی از بهترین هدیه ها برای همسرتان در نوروز 95.

مدل تزئین سفره هفت سین 95 مناسب عید سال 1395 - لادین

ladin.ir/.../مدل-تزئین-سفره-هفت-سین-95-مناسب-عید...
Translate this page
جدیدترین مدل های تزیین سفره هفت سین برای عید نوروز 95مدل تزیین سفره هفت سین برای عید نوروز ۹۵. جدیدترین مدل های تزیین سفره هفت سین برای عید نوروز 95.

مدل های جدید تزیین سفره هفت سین نوروز سال 1395 - لادین

ladin.ir/.../مدل-های-جدید-تزیین-سفره-هفت-سین-نورو...
Translate this page
مدل تزیین سفره هفت سین سال 95مدل تزیین سفره هفت سین ۹۵. سفره هفت سین,تزیین سفره هفت سین,سفره هفت سین جدید,آموزش سفرهتزیین سفره هفت سین و  ...

تزئین سفره هفت سین نوروز 1395/هفت سین 95 | هنر در خانه

cafeseven.net/housekeeping/sustenance/haf-sin-1395/
Translate this page
hafsin95_c7_3 hafsin95_c7_4 hafsin95_c7_5 hafsin95_c7_6 hafsin95_c7_7تزيين سفره هفت سين ۹۵ – مدل تزيين سفره عيد نوروز | مجله … www.yeknet.ir/…

مدل های شیک تزئین سفره هفت سین عید نوروز ۹۵ - بهترینها

behtarinha.nasrblog.com/.../مدل-های-شیک-تزئین-سف...
Translate this page
Jan 21, 2016 - عکس چهره شیک الهام عرب در یک هیئت عزاداری. Images for مدل های شیک تزیین سفره هفت سین عید نوروز ۹۵ مدل های جدید تزیین سفره هفت سین عید 95  ...

مدل سفره هفت سین 95 و هفت سین سال میمون - هنر در خانه

www.honardarkhane.ir › هنرهای تزئینی › هفت سین
Translate this page
Feb 13, 2016 - ازیباترین وجذاب ترین عکس و مدل های تزیین سفره هفت سین 95 و چیدن هفت سین سال میمون شیک و زیبا به همراه معرفی ایده های خلاقانه و جذاب برای ...

Search Results

تزیین سفره هفت سین نوروز 95 - نمناک

namnak.com/6004-تزیین-سفره-هفت-سین-نوروز-9...
Translate this page
استفاده از رنگ های زیبا و لوازم شیک جلوه ی خواصی به سفره ی هفت سین شما خانم های ایرانی خواهد بخشید. برای چیدن سفره ی هفت سین 95 ایده هایی نو داشته باشید.

جدیدترین مدل های سبزه سفره هفت سین | 95 | هنر خانه داري

baelm.ir › سبك زندگي › هنر خانه داري
Translate this page
تزیینات سبزه تزیینات هفت سین 95 تزیین سبزه هفت سین شیک ترین سبزه هفت سین سبزه عید نوروز 95 آموزش کاشت سبزه عيد نوروز.

آموزش رایگان و تصویری تزیین سفره هفت سین ویژه نوروز 95

www.amazing.ir/.../free-training-video-special-nowruz...
Translate this page
آموزش سفره هفت سین سفره هفت سین برای عید هفت سین 95 سفره هفت سین نوروز 95 عید نوروز 95 سفره هفت سین,تزیین سفره هفت سین,سفره هفت سین جدید,آموزش ...

جدیدترین مدل سفره های هفت سین - بیتوته

www.beytoote.com/.../latest5-haft5-seen93.html
Translate this page
در این مقاله نمونه هایی از زیباترین و شیک ترین سفره های هفت سین را گردآوری کرده ایم . تزیین سفره هفت سین-سفره هفت سینسفره هفت سین 95,تزیین سفره هفت  ...

مدل سفره هفت سین 93 - بیتوته

www.beytoote.com/.../model-year1-spread93.html
Translate this page
... اسفند 1394. اسرار خانه داریهنر در خانهمدل سفره هفت سین 93 ... تزیین سفره هفت سینمدل تزیین سفره هفت سین ... یکی از بهترین هدیه ها برای همسرتان در نوروز 95.

مدل تزئین سفره هفت سین 95 مناسب عید سال 1395 - لادین

ladin.ir/.../مدل-تزئین-سفره-هفت-سین-95-مناسب-عید...
Translate this page
جدیدترین مدل های تزیین سفره هفت سین برای عید نوروز 95مدل تزیین سفره هفت سین برای عید نوروز ۹۵. جدیدترین مدل های تزیین سفره هفت سین برای عید نوروز 95.

مدل های جدید تزیین سفره هفت سین نوروز سال 1395 - لادین

ladin.ir/.../مدل-های-جدید-تزیین-سفره-هفت-سین-نورو...
Translate this page
مدل تزیین سفره هفت سین سال 95مدل تزیین سفره هفت سین ۹۵. سفره هفت سین,تزیین سفره هفت سین,سفره هفت سین جدید,آموزش سفرهتزیین سفره هفت سین و  ...

تزئین سفره هفت سین نوروز 1395/هفت سین 95 | هنر در خانه

cafeseven.net/housekeeping/sustenance/haf-sin-1395/
Translate this page
hafsin95_c7_3 hafsin95_c7_4 hafsin95_c7_5 hafsin95_c7_6 hafsin95_c7_7تزيين سفره هفت سين ۹۵ – مدل تزيين سفره عيد نوروز | مجله … www.yeknet.ir/…

مدل های شیک تزئین سفره هفت سین عید نوروز ۹۵ - بهترینها

behtarinha.nasrblog.com/.../مدل-های-شیک-تزئین-سف...
Translate this page
Jan 21, 2016 - عکس چهره شیک الهام عرب در یک هیئت عزاداری. Images for مدل های شیک تزیین سفره هفت سین عید نوروز ۹۵ مدل های جدید تزیین سفره هفت سین عید 95  ...

مدل سفره هفت سین 95 و هفت سین سال میمون - هنر در خانه

www.honardarkhane.ir › هنرهای تزئینی › هفت سین
Translate this page
Feb 13, 2016 - ازیباترین وجذاب ترین عکس و مدل های تزیین سفره هفت سین 95 و چیدن هفت سین سال میمون شیک و زیبا به همراه معرفی ایده های خلاقانه و جذاب برای ...

Search Results

تزیین سفره هفت سین نوروز 95 - نمناک

namnak.com/6004-تزیین-سفره-هفت-سین-نوروز-9...
Translate this page
استفاده از رنگ های زیبا و لوازم شیک جلوه ی خواصی به سفره ی هفت سین شما خانم های ایرانی خواهد بخشید. برای چیدن سفره ی هفت سین 95 ایده هایی نو داشته باشید.

جدیدترین مدل های سبزه سفره هفت سین | 95 | هنر خانه داري

baelm.ir › سبك زندگي › هنر خانه داري
Translate this page
تزیینات سبزه تزیینات هفت سین 95 تزیین سبزه هفت سین شیک ترین سبزه هفت سین سبزه عید نوروز 95 آموزش کاشت سبزه عيد نوروز.

آموزش رایگان و تصویری تزیین سفره هفت سین ویژه نوروز 95

www.amazing.ir/.../free-training-video-special-nowruz...
Translate this page
آموزش سفره هفت سین سفره هفت سین برای عید هفت سین 95 سفره هفت سین نوروز 95 عید نوروز 95 سفره هفت سین,تزیین سفره هفت سین,سفره هفت سین جدید,آموزش ...

جدیدترین مدل سفره های هفت سین - بیتوته

www.beytoote.com/.../latest5-haft5-seen93.html
Translate this page
در این مقاله نمونه هایی از زیباترین و شیک ترین سفره های هفت سین را گردآوری کرده ایم . تزیین سفره هفت سین-سفره هفت سینسفره هفت سین 95,تزیین سفره هفت  ...

مدل سفره هفت سین 93 - بیتوته

www.beytoote.com/.../model-year1-spread93.html
Translate this page
... اسفند 1394. اسرار خانه داریهنر در خانهمدل سفره هفت سین 93 ... تزیین سفره هفت سینمدل تزیین سفره هفت سین ... یکی از بهترین هدیه ها برای همسرتان در نوروز 95.

مدل تزئین سفره هفت سین 95 مناسب عید سال 1395 - لادین

ladin.ir/.../مدل-تزئین-سفره-هفت-سین-95-مناسب-عید...
Translate this page
جدیدترین مدل های تزیین سفره هفت سین برای عید نوروز 95مدل تزیین سفره هفت سین برای عید نوروز ۹۵. جدیدترین مدل های تزیین سفره هفت سین برای عید نوروز 95.

مدل های جدید تزیین سفره هفت سین نوروز سال 1395 - لادین

ladin.ir/.../مدل-های-جدید-تزیین-سفره-هفت-سین-نورو...
Translate this page
مدل تزیین سفره هفت سین سال 95مدل تزیین سفره هفت سین ۹۵. سفره هفت سین,تزیین سفره هفت سین,سفره هفت سین جدید,آموزش سفرهتزیین سفره هفت سین و  ...

تزئین سفره هفت سین نوروز 1395/هفت سین 95 | هنر در خانه

cafeseven.net/housekeeping/sustenance/haf-sin-1395/
Translate this page
hafsin95_c7_3 hafsin95_c7_4 hafsin95_c7_5 hafsin95_c7_6 hafsin95_c7_7تزيين سفره هفت سين ۹۵ – مدل تزيين سفره عيد نوروز | مجله … www.yeknet.ir/…

مدل های شیک تزئین سفره هفت سین عید نوروز ۹۵ - بهترینها

behtarinha.nasrblog.com/.../مدل-های-شیک-تزئین-سف...
Translate this page
Jan 21, 2016 - عکس چهره شیک الهام عرب در یک هیئت عزاداری. Images for مدل های شیک تزیین سفره هفت سین عید نوروز ۹۵ مدل های جدید تزیین سفره هفت سین عید 95  ...

مدل سفره هفت سین 95 و هفت سین سال میمون - هنر در خانه

www.honardarkhane.ir › هنرهای تزئینی › هفت سین
Translate this page
Feb 13, 2016 - ازیباترین وجذاب ترین عکس و مدل های تزیین سفره هفت سین 95 و چیدن هفت سین سال میمون شیک و زیبا به همراه معرفی ایده های خلاقانه و جذاب برای ...

Search Results

هفت سین 95 | تقویم 95 - هفت سین 95 - هفت سین 95 | نوروز ...

www.nowruz95.ir/tag/هفت-سین-95
Translate this page
برچسب ها : آموزش تزئینات سفره هفت سین 95 تزئین جام سفره هفت سین با اکلیل تزیین با دکمه تزیین با روبانتزیین با گل تزیین با مروارید تزیین جام با  ...

تزیین سبزه عید سفره هفت سین 95، خیلی ساده ولی زیبا

aramesh.rozblog.com/.../تزیین-سبزه-عید-سفره-هف...
Translate this page
Feb 18, 2016 - برای بخشیدن روح زندگی تکه ای از طبیعت را داخل سفره هفت سین عید می گذاریم . با ایده هایی ساده و کم هزینه تزیین سبزه عید 95 را در خانه به ...

فارس تلگرام مدل جدید تزئین سفره هفت سین برای نوروز 95 ...

farstelegram.ir/.../مدل-جدید-تزئین-سفره-هفت-سین-ب...
Translate this page
Feb 19, 2016 - مدل جدید تزئین سفره هفت سین برای نوروز 95 که در این پست برای شما اماده کرده ایم جزو زیباترین مدل های هستند و شما میتوانید به راحتی و با الگو ...

تزیین ساده سفره هفت سین 95 - قطره

www.ghatreh.com/news/.../تزیین-ساده-سفره-هفت-س...
Translate this page
1 day ago - تزیین ساده سفره هفت سین 95. - سفره هفت سین نمادی از سنت دیرینه ایرانی ها در جشن سال نوست . حضور هر کدام از اجزای ایÙ.

عکس بیست مدل تزئین سفره هفت سین زیبا برای عید 95

www.mod.text-ahang.ir/.../عکس-بیست-مدل-تزئین-...
Translate this page
عکس بیست مدل تزئین سفره هفت سین زیبا برای عید 95. دسته بندی : ... عکس های جدید تزئین هفت سین1395,هفت سین 95,مدل هفت سین 95 · عکس های جدید تزئین ...

عکس بیست مدل تزئین سفره هفت سین زیبا برای عید 95

javuni.ir/news/19805
Translate this page
Jan 20, 2016 - عکس های جدید تزئین هفت سین 1395 پیشنهاد می کنیم از مطالب جدید زیر هم استفاده نمایید: عکس مدل های تزیین سفره هفت سین 95 جدید هنرمندانه مدل ...

مجموعه کامل آموزش تصویری تزیین و رنگ کردن تخم مرغ سفره ...

www.netgasht.com › مطالب جالب و متنوع
Translate this page
مجموعه کامل آموزش تصویری تزیین و رنگ کردن تخم مرغ سفره هفت سین سال 95 ... یکی از بهترین روش هایتزیین و تازه سازی مدل های چیدن سفره هفت سین رنگ کردن و  ...

مدل های تزیین ساده سفره هفت سین 95

www.topnaz.com › مناسبتها › عید نوروز
Translate this page
3 days ago - جدیدترین تزیینات سفره هفت سین عید نوروز 95 مدل تزیین سفره هفت سین ساده و زیبا سفره هفت سین - تزیین سفره هفت سین عید نوروز 95 سفره ...

عکس مدل های تزیین سبزه سفره هفت سین 95 - نوترین

notarin.ir/عکس-مدل-های-تزیین-سبزه-سفره-هفت-سین...
Translate this page
تزیین سبزه سفره هفت سین 95,تزیین سبزه سفره هفت سین95 ,تزیینات سبزه سفره هفت سین ,عکس انواع سبزهسفره هفت سین 95 , مدل های سبزه آرایی سفره هفت ...

مدل های جدید سفره هفت سین نوروز 95 - مجله اینترنتی تک موج

www.takmoj.com/.../model-jadid-tazien-sofre-haft-sin...
Translate this page
سفره هفت سین نوروز 95,سفره هفت سین 95,سفره هفت سین 95مدل سفره هفت سین 95,سفره هفت سین سال95,سفره هفت سین جدید,سفره هفت سین سنتی,سفره هفت ...

محسن بازدید : 145 پنجشنبه 13 اسفند 1394 نظرات (0)
سعی کنید دستمال همیشه مرطوب بماند. وقتی گندم‌ها شروع به ریشه زدن کردند آن‌ها را به آرامی از درون دستمال خارج می‌کنیم.

با نزدیک شدن به ایام عید نوروز و شروع سال جدید بسیاری از خانواده ها خود به سبز کردن سبزه برای سفره هفت سین خود اقدام می کنند. در این مطلب قصد داریم تا شما را با راه هایی برای سبز کردن عنوان سبزه آشنا کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، برای تهیه سبزه عید، به خاطر داشته باشید که از بذر انواع سبزیجات می‏ توانید استفاده کنید، هر کدام که در اختیار باشند. مقداری گندم، عدس، ماش در تمامی خانه ها یافت می شود.

در مورد سبز کردن این دانه ها، ارزان بودن بذرهای تهیه شده دست شما را برای تهیه انواع سبزه ها باز می گذارد  بخصوص موقعی که بخواهیم در چند بشقاب یا در چند سینی سبزه ها را سبز کنیم. معمولا بذر گندم و جو ارزانتر از سایر بذرها هستند.

به خاطر داشته باشید  که این گونه بذرها باید سالم و تازه باشند. اگر آنها را چند سال در خانه نگهداری کرده ‏اید دیگر قوه رشد خود را از دست داده و سبز نمی‏ شوند.

سبز کردن گندم

۱۲ روز مانده به عید، یک لیوان گندم درون کاسه‌ای ریخته و به اندازه ۲ تا ۳ بند انگشت روی آن آب می‌ریزیم و تا ۲ روز صبر می‌کنیم و طی این مدت ۲ بار آب آن را عوض می‌کنیم. وقتی گندم‌ها شروع به جوانه زدن کردند، آب کاسه را خالی کرده و گندم‌ها را درون یک دستمال نخی می‌ریزیم.

سعی کنید دستمال همیشه مرطوب بماند. وقتی گندم‌ها شروع به ریشه زدن کردند آن‌ها را به آرامی از درون دستمال خارج می‌کنیم.

در ته ظرف مورد نظر، لایه‌ای از پنبه را پخش کرده و گندم ریشه زده را درون آن ریخته و پخش می‌کنیم. روی گندم‌ها را پارچه‌ای نخی انداخته و هر روز روی آن‌ها کمی آب اسپری می‌کنیم تا ساقه پیدا کند.

وقتی ساقه نقره‌ای رنگ شد پارچه را از روی آن برداشته وظرف را در زیر نور و جای خنک قرار داده، هر روز مقدار کمی آب در حدی که مرطوب بماند روی آن‌ها اسپری می‌کنیم.

سبز کردن عدس

حدوداً ۱۵-۱۸ روز قبل از عید داخل کاسه مقداری عدس ریخته و با آب پر می‌کنیم و می گذاریم چند روز در دمای اتاق بماند. عدس معمولا آب را به خود جذب می‌کند. گاهی‌ کنترل می‌کنیم و اگر آب عدس کشیده شده بود باز هم به آن آب اضافه می‌کنیم و می گذارم تا عدس‌ها جوانه بزنند( گندم یا عدس داخل آب جوانه نمیزند. فقط باید کاملا خیس بخورند. وقتی عدس های خیس خورده را لای دستمال نم دار منتقل کنیم شروع به جوانه زدن می کنند.) بهتر هست که آب عدس را هر روز عوض کنیم چون ترشیده و کف می‌کند.

بعد از آن که عدس‌هایتان کمی‌ جوانه زدند آنها را آبکش کرده و در ظرفهای مورد نظر ریخته و روی آنها را با دستمال حوله ی پوشانده و روی آن‌ها آب بپاشید و کنار پنجره جای که نه سرد و نه زیاد گرم هست می گذاریم تا رشد کنند.

توجه داشته باشید هر روز باید عدس‌ها را خیس کرده و آب اضافه آنها را بیرون ریخت. و حتما دستمال رویی را مرطوب نگهدارید. هیچوقت عدس‌هایتان را به صورت لایه نازک در ظرفتان نریزید. بهتر هست که کمی‌ به صورت گنبدی شکل در آورید.

بعد از آن که جوانه ها مقداری رشد کرده و کمی‌ سبز شد می توانید دستمال روی آن هارا برداشته و به آب دادن عدس‌ها ادامه دهید و مطمئن باشین که نور طبیعی به آنها بخورد و حتما ظرفتان را گاهی‌ بچرخانید تا سبزه‌ها به صورت کج به طرف نور رشد نکنند.

سبز کردن قره ماش

دو لیوان قره ماش را درون کاسه‌ای ریخته و تا ۲ بند انگشت آب روی آن‌، آب می‌ریزیم. پس از ۴ روز ماش‌ها سفید می‌شوند، پس آن‌ها را درون دستمالی نخی می‌ریزیم . پس از سه روز که ماش‌ها جوانه زدند آن‌ها را درون ظرف مورد نظری کهاز قبل ته آن لایه‌ای از پنبه گذاشته‌ایم ، می‌ریزیم و روی آن‌ها را بادستمال خیس می‌پوشانیم.

پس از سه روز دستمال را از روی قره ‌ماش‌ها برمی‌داریم و در حدی که فقط مرطوب بمانند روی آن‌ها،‌ آب اسپری می‌کنیم و آن‌ها را در آفتاب قرارمی‌دهیم.

این دانه ها طی ۲ هفته به شکل زیبایی رشد خواهند کرد و آماده خواهند شد تا سر سفره هفت‌سین قرار گیرند.

سبزه ‏های کوزه ‏ای

تهیه کوزه سبز نیز بسیار جالب است. با استفاده از یک کوزه سفالی و مقداری بذر تره‏تیزک (شاهی) می‏ توانیم سبزه کوزه‏ای درست کنیم.

ابتدا کوزه را از آب پر می‏ کنیم و برای مدت یک شبانه ‏روز آن را همان‏طور پر از آب نگه می‏ داریم تا جدار کوزه کاملاً خیس شود. سپس یک جوراب نایلونی روی کوزه می‏ کشیم.

بذر شاهی را که قبلاً برای مدت بیست و چهار ساعت در آب خیس کرده ‏ایم به آرامی با دست روی نایلون می‏ کشیم طوری که بذرها که حالا دیگر بعد از خیس شدن کاملاً ژله‏ ای شده‏ اند به طور یکنواخت همه جا پخش شوند. بذر شاهی به آسانی به سطح جوراب نایلونی می‏ چسبد.

کوزه را همواره پر از آب نگه می‏ داریم. چون هر روز مقداری از آب کوزه تبخیر می‏ شود باید به طور مرتب در آن آب بریزیم. آب از داخل کوزه به جداره آن راه یافته و به بیرون تراوش نموده جوراب را مرطوب می‏ کند به این ترتیب بذر شاهی جوانه زده و ریشه‏ ها به سطح بیرونی کوزه می‏ چسبند.

کوزه را در محل پر نور قرار دهید و گاه گداری آن را بچرخانید تا نور به همه جای آن برسد. بعد از چند روز کوزه سبز شده و از تماشای آن لذت خواهید برد.

توصیه های کلی برای تهیه سبزه عید

- استفاده از ظروف سفالی و چینی نتیجه بهتری خواهد داشت تا ظروف پلاستیکی.

- هر قدر قطر بستر کمتر باشد عمر سبزه بیشتر می شود.

- آبی که در طی مراحل کشت سبزه عید استفاده می کنید آب ولرم باشد.

– اگر در محیط گرم و خشک زندگی می کنید تا مرحله ای که جوانه ها هنوز به یک سانت نرسیده اند از پارچه مرطوب استفاده کنید.
منبع: عصر ایران

Search Results

آموزش سبز کردن سبزه عید - آکاایران

www.akairan.com/ashpazi/sofreharaii1/10923.html
Translate this page
Aug 20, 2015 - سبزه عید,آموزش سبز کردن سبزه عید,تزئین سبزه نوروز,سبزه سفره هفت سین,سبزه عید نوروز,درست کردن سبزه عید,سبزه عید تهیه,سبزه هفت سین ...

اصول سبز کردن سبزه نوروز - آشپزی آکا - آکاایران

www.akairan.com/ashpazi/sofreharaii1/10924.html
Translate this page
Mar 3, 2014 - سفره آرایی و میوه آرایی,استفاده از ظروف سفالی و در درجه دوم چینی نتیجه بهتری خواهد داشت تا ظروف پلاستیکی(ولی سفال یه چیز دیگست) از هر بذری ...


آموزش سبز کردن سبزه عید - بیتوته

www.beytoote.com/.../grass-green-education-feast.htm...
Translate this page
۱- برای سبز كردن سبزه، گندم ، جو ، ماش و عدس هر كدام را كه خواستیم خیس كرده یكی دوشب . چند بار آبش را عوض می كنیم تا ترش نشود بعد از اینكه كمی جوانه بسیار كوچك ...

اموزش تصویری سبز کردن سبزه ی هفت سین در خاک ژله ای

barsame_maman.niniweblog.com/.../اموزش-تصویری-...
Translate this page
Mar 26, 2015 - اموزش تصویری سبز کردن سبزه ی هفت سین در خاک ژله ای - خانه ای همیشه سبز برای بو‌دن تو برای بودن من برای با هم بودن ما.

سبزه عید - اموزش سبز کردن گندم برای عید نوروز | ایران کوک

irancook.ir/amozeshe-sabze-eid/
Translate this page
سبز کردن سبزه عید با گندم = در کاشت سبزه استفاده از ظروف سفالی و چینی نتیجه بهتری خواهد داشت ، هر چه بلندی پنبه کمتر باشد عمر سبزه بیشتر میشود ...

آموزش روش درست کردن سبزه ی دورنگ به 2 روش - هفت گنج

7ganj.ir › سبك زندگي › سفره آرايي و تزيين غذا
Translate this page
Feb 23, 2014 - طریقه سبز کردن سبزه به شکل های جدید را به مرور برای شما عزیزان شرح دهم تا بتونید امسالسبزه ای متفاوت داشته باشید. ۱- برای سبز کردن سبزه،  ...

آموزش سبزه عید به روش های مختلف + عکس - Night Skin

night-skin.com › ... › آشپزی و خانه داری › سفره آرایی
Translate this page
دامن‌ سبز عروسک‌ را با گل‌های‌ رنگی‌ جلوه‌ بیشتری‌ ببخشید. این‌ روش‌ سبز کردن‌ سبزه‌ شیوه‌ای‌ جدید است‌ و اگر حین‌ انجام‌ کار دقت‌ و سلیقه‌ به ‌خرج‌ دهید، نتیجه‌ مطلوبی‌  ...

طرز تهیه انواع سبزه عید به زبان ساده - عصر ایران

www.asriran.com › صفحه نخست › سیاسی
Translate this page
Mar 3, 2012 - با نزدیک شدن به ایام عید نوروز و شروع سال جدید بسیاری از خانواده ها خود به سبز کردن سبزهبرای سفره هفت سین خود اقدام می کنند. در این مطلب قصد  ...

آموزش سبز کردن سبزه عید - آپارات

www.aparat.com/v/.../آموزش_سبز_کردن_سبزه_عید
Translate this page
Mar 3, 2015 - نوعروس www.noarous.com الآن وقتشه که سبزتون رو بزارید تا برای عید حسابی سبز بشه. اگه بلد نیستین ما بهتون تو این فیلم آمزش میدیم تا ...

آموزش سبز کردن انواع سبزه برای نوروز 94 | سال 94 | ماه محرم 94 ...

norouz94.ir/.../آموزش-سبز-کردن-انواع-سبزه-برای-نو...
Translate this page
۱٫ برای سبز کردن سبزه، گندم ، جو ، ماش و عدس هر کدام را که خواستیم خیس کرده یکی دوشب . چند بار آبش را عوض می کنیم تا ترش نشود بعد از اینکه کمی جوانه بسیار ...

سبزه عید را خودتان سبز کنید ! - زیباکده

www.zibakade.com › تبادل نظر آزاد › مناسبت ها
Translate this page
سبزه عید را خودتان سبز کنید ! طرز سبز کردن عدس و مراحل رشد آن… ۱. حدوداً ۱۵-۱۸ روز قبل از عید داخل کاسه مقداری عدس ریخته و با آب پر می‌کنیم و میگذاریم چند روز در ...

سبز کردن سبزه نوروز و زمان مناسب شروع - سفره خونه

sofrehkhune.com/.../5279-سبز-کردن-سبزه-نوروز
Translate this page
سبز کردن سبزه به شرایط محیطی ایده آل نیاز دارد : رطوبت و دمای مناسب و سپس نور . برای کمک به بازدید کنندگان عزیز جهت سبز کردن سبزه های نوروزی زیبا با هم شروع ...

آشپزی من در کانادا - سبز کردن سبزه هفت سین به روش من با ...

mycookingincanada.blogfa.com/.../سبز-کردن-سبزه-...
Translate this page
سبز کردن سبزه هفت سین به روش من ،نوروز. حدود ده سالی است که سبزه های نوروز را خودم سبز میکنم و شکر خدا هر سال سبزه ها خیلی قشنگ وپرپشت و با طراوت می ...

طرز تهیه انواع سبزه عید به زبان ساده - Bartarinha.IR | برترین ها

www.bartarinha.ir › اخبار روز › گوناگون
Translate this page
Mar 3, 2012 - باشگاه خبرنگاران جوان: با نزدیک شدن به ایام عید نوروز و شروع سال جدید بسیاری از خانواده ها خود به سبز کردن سبزه برای سفره هفت سین خود اقدام می  ...

روش سبز کردن سبزه عید - مشاوره تبیان

moshavere.tebyan.net/newindex.aspx?pid=159386
Translate this page
Mar 9, 2011 - پرسش : تاریخچه سبز کردن سبزه برای نوروز و روش تهیه آن را بیان کنید؟ اسفند ماه، ماه پایانی زمستان، هنگام کاشتن دانه و غله است. کاشتن "سبزه ...

چگونه برای سفره هفت سین عدس سبز کنیم - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=cacjzV-tgV8
Mar 9, 2012 - Uploaded by SHEZEM
در این ویدیو با چگونگی عدس سبز کردن برای سفره هفت سین نوروز آشنا ... اقا دست شما درد نكنه كه بهترين روش سبزه سبز كردنو خيلي مختصر و مفيد  ...

19-02-2012 طرز درست كردن سبزه عيد-خانم نسرين خدامی ...

https://www.youtube.com/watch?v=NjEAgjIKPEw
Feb 26, 2012 - Uploaded by ssetare
11-03-2012 خانم بتول اسفندیاری -آموزش سبزه.rm - Duration: 7:22. ssetare 46,693 views. 7:22. چگونه برای سفره هفت سین عدس سبز کنیم  ...

چطور سبزه هفت سین را آماده کنیم؟ - همشهری

www.hamshahrionline.ir/details/102181
Translate this page
Feb 25, 2010 - شاید خرید یک سبزه، بسیار راحت‌تر از سبز کردن آن باشد اما لذت سبز کردن سبزه نوروز به کمی زحمت می‌ارزد. برای کاشت سبزه از انواع مختلف بذر،  ...

آموزش سبز کردن سبزه نوروز در خانه | تزئین سفره هفت سین 94 ...

baelm.ir › سبك زندگي › هنر خانه داري
Translate this page
سبزه های نوروز را خودم سبز میکنم سبزه هایی که در خانه سبز میکردم یا کپک میزد و یا در ایران سبزه را در پانزده اسفند(March 5 ) سبز میکنند میزان رشد سبزه ها به.

آموزش روش های سبز کردن سبزه عید با انواع بذرها+ عکس - کلوب

www.cloob.com/u/aidajan2002/28938248
Translate this page
Mar 2, 2012 - آموزش روش های سبز کردن سبزه عید با انواع بذرها+ عکس مدل سبزه و اما در مورد سبز کردن سبزه… سبز کردن دانه های سخت:مثل گندم عدس ماش نخود و …

سـبز کردن ســــبزه عـیـد1392+عکسهای سبزه جدید - تالار گفتگوی هم ...

forum.hammihan.com › ... › ویژه عید نوروز 1394
Translate this page
Mar 2, 2013 - 15 posts - ‎7 authors
ســـبز کردن ســــبزه عـیــــــــــــــــــــد سـبز کردن ســــبزه عـیـد1392+عکسهای سبزه جدید با نزدیک شدن به نوروز ، دیگه باید به فکر سبز کردن سبزه ...

روش سبز کردن سبزه عید - نمایش محتوای تولیدات ویژه - صدا و ...

kish.irib.ir/-/روش-سبز-کردن-سبزه-عید
Translate this page
Mar 6, 2015 - شاید خرید یك سبزه، بسیار راحت‌تر از سبز كردن آن باشد اما لذت سبز كردن سبزه نوروز به كمی زحمت می‌ارزد. برای كاشت سبزه از انواع مختلف بذر، مانند ...

آموزش سبز کردن سبزه عید - به

tazin.blogfa.com/post-530.aspx
Translate this page
دکوراسیون - تزئینات و خانه داری - آموزش سبز کردن سبزه عید - دکوراسیون و تزئینات،سایت آموزشی و از هر دری سخنی.

آموزش سبز کردن چند نوع سبزه - مادربانو

madarbanoo.com/.../آموزش-سبز-کردن-چند-نوع-سبزه/
Translate this page
Mar 4, 2015 - آموزش سبز کردن چند نوع سبزه. در ظرف مناسبی خاک ریخته و پیاز گل سنبل یا نرگس یا لاله می کاریم. پس از آنکه رشد گل به حد مناسبی رسید تخم ...

روش کاشت سبزه و سبز کردن گندم و ماش عید نوروز 95 ...

berozmatlab.shiektarinha.ir/page-144547.html
Translate this page
آموزش کاشت سبزه عيد نوروز,سبزه,سبزه عید,سبز کردن سبزه,سبزه سبزکردن,سبزه عید نوروز,درست ... براي کاشت سبزه از انواع مختلف بذر، مانند گندم، عدس، قره ماش، ...

آموزش تصویری سبز کردن گندم عید 95 (کاشت سبزه) ماش

45download.rozblog.com/.../آموزش-تصویری-سبز-ک...
Translate this page
6 hours ago - آموزش کاشت سبزه عيد نوروز,سبزه,سبزه عید,سبز کردن سبزه,سبزه سبزکردن,سبزه عید نوروز,درست کردن سبزه... آموزش درست کردن ژله شیرینی زبان ...

آموزش تهیه کردن انواع سبزه عید + فیلم - راسخون

https://rasekhoon.net/.../آموزش-سبز-کردن-انواع-سبزه-...
Translate this page
Mar 10, 2014 - شاید خرید یک سبزه، بسیار راحت‌تر از سبز کردن آن باشد اما لذت سبز کردن سبزه نوروز به کمی زحمت می‌ارزد.برای کاشت سبزه از انواع مختلف بذر، ...

جشن های باستانی و آیین ها و گاهشمار - سبزه سبز کردن - گندم ...

jashnhaz.blogfa.com/.../سبزه-سبز-کردن-گندم-عدس-ما...
Translate this page
امیدوارم دست و انگشت همه سبز باشد و سبزه های زیبایی را سبز کنید، اصولا گندم سبز کردن از همه سخت تر است همیشه همراه با گندم، دانه عدس یا ماش یا ... هم سبز کنید که ...

سبز کردن سبزه - لیدیز

www.ladieez.com › کاشانه › گل و گیاه
Translate this page
... در کار نخواهد بود.این روزها خیلی از خانم ها دیگر زمان را صرف سبزه سبز کردن نمی کنند اما باور کنید این کار نه تنها زمانی از شما نمی گیرد بلکه واقعا لذت بخش است.
محسن بازدید : 134 پنجشنبه 13 اسفند 1394 نظرات (0)


از ظروف فلزی برای سبز کردن سبزه استفاده نکنید.استفاده از ظروف سفالی و در درجه دوم چینی نتیجه بهتری خواهد داشت تا ظروف پلاستیکی(ولی سفال یه چیز دیگست)...

[categoriy],تزیین سبزه,سبزه عید, شام چی بپزم

سفره آرایی و میوه آرایی,تزیین سبزه,سبزه عید, شام چی بپزم , اموزش درست کردن غذای , میوه آرایی آموزش آشپزی , کردن غذای سریع , سفره هفت , هندوانه شب یلدا آکاایران ,تزیین غذا و میوه, سفره ارایی ایرانی , کریسمس تان آکا , تزئین سفره هفت سین سفره با ,اصول سبز کردن سبزه نوروز - آشپزی آکا

از هر بذری که میخواین استفاده کنید ۲۴ ساعت قبل در آب خیسش کنید(کاملا غوطه ور)هرچقدر قطر بستر کمتر باشه عمر سبزه بیشتر میشه (البته به میزان تراکم دلخواه شما هم بستگی داره.)بهترین روش آبیاری غبار پاشی هست استفاده از روشهای غرقابی خیلی مناسب نیست.

این هم روش شروع 
ابتدا بذر مورد علاقتون رو که یک روزخیس کرده تا یه جوونه کوچیک بزنه (تو عدس کاملا مشخصه تو بقیه دیدنش دقت میخواد)بذر رو بر میدارین کف ظرف انتخابیتون میچینین(بسته به میزان تراکمی که میخواین داشته باشین تا نهایتا سه ردیف بذر) و با دست صافش میکنین.
با آبپاش انقدر غبار پاشی میکنین تا یه مقدار آب کف ظرف جمع بشه(خیلی کم بذر نباید تو آب غوطه ور بشه)
بعد یه دستمال ظریف و تمیز به رنگ روشن روش میکشین و میذارین گوشه جایی مثل پنجره که روزی سه چهار ساعت نور مستقیم آفتاب داشته باشه ولی دما از ۲۵ نگذره.
اون دستمالی رو که روی بذرها کشیدین باید همیشه مرطوب باشه.(با همون آبپاش روش آب بپاشین تا خیس بشه)ته ظرف رو هم نگاه کنید که خشک نشه حواستون باشه انقدر آب نریزین که بذر غوطه ور بشه اونجوری کار خراب میشه.در حد خیس بودن کافیه.
دو سه روز کارتون همینه که فقط دستمال رو خیس نگه دارین.وقتی جوونه بذر اونقدر رشد کرد که پارچه رو حرکت داد از این به بعد غبارپاشی رو باید مستقیم روی بذر ها انجام بدین. اگه محیط خیلی خشک ندارین پارچه رو بردارین دیگه بهش نیاز ندارین ولی اگه محیط گرم و خشک دارین باید اون پارچه کماکان خیس روی بذرها بمونه.(بذر ها رو غبارپاشی کنین بعد پارچه رو روش بکشین)برای تهران معمولا دیگه نیازی به پارچه نیست مگر اینکه هوا خیلی گرم بشه.
بعد این دو سه روز اگه بتونین کود اوره گیربیارین خیلی توپ میشه یه قاشق چایخوری رو توی یه لیتر آب حل کنید و با اون آبیاری کنید.اگه هم گیرنیومد چاره ای نیست همون آب خالی رو دریاب!
هر سه چهار ساعت یه بار نگاه کنید که بستر خشک نشه.رمز پرپشتی غیر از اوره اینه که بذر رو تو آب غرق نکنید.
بعد اینکه سبزه ها سر زد و مقداری رشد کرد(در حدود یکی دو سانت) دیگه ریشه خیلی به پر آبی حساس نیست، البته انقدر پر نکنین که شورش دربیاد! حد اعتدال ، به طور خلاصه باید همیشه در حدنیم استکان آب ته ظرف باشه.اگه اوره پیدا نکردین این موقع(منظوربعد سر زدنه) میتونین کود مایع (تو هر فروشگاه کشاورزی پیدا میشه) تهیه کنین و نصف مقداری که تو دستورش گفته رو با آب قاطی کنید و به پای سبزه تون بریزین.(دلیل نصف بودن اینه که محیط بدون خاک هست و کود مستقیم در دسترس ریشه قرار میگیره باید غلظت کمتر باشه).آبیاری با کود رو نهایتا باید هفته ای دو بار انجام بدین نه بیشتر.و یادتون باشه انقدر آب بریزین که هر روز لازم باشه آبیاری کنید.در دسترس بودن آب تازه واسه گیاه بهتره
.دمای آب هم همونطور که قبلا گفتم نباید آب سرد باشه گیاه به آب نیمگرم بهتر جواب میده . خب اگه همه کارای قبلی رو انجام دادین و سبزه شما هنوز زنده بود! تقریبا کار تموم شده فقط باید مواظب باشین که ته سبزه خشک نشه (ریشه رو میگم)با این کار سبزه خوبی رو برای عید نوروز خواهید داشت و به ماماناتون میتونین پزشو بدین.
اینم بگم که بهترین زمان واسه سبزه سبزکردن واسه اینکه سبزه تا ۱۳ دووم بیاره و خراب نشه حدود دو هفته قبل از عیده.یعنی اگه شما برای امسال میخواین سبزه سبز کنین پس فردا میتونین بذر رو خیس کنید و فرداش پهن کنید.برای عدس ۱۰ روز هم کافیه چون سریع الرشد هست . یه چیزی هم که یادم رفت اینه که برای گندم زمان بیشتری رو برای خیس کردن باید اختصاص بدین یه ۱۲ ساعت بیشتر باشه نتیجه بهتره!
ویرایش و تلخیص:آکاایران

Search Results

آموزش سبز کردن سبزه عید - آکاایران

www.akairan.com/ashpazi/sofreharaii1/10923.html
Translate this page
Aug 20, 2015 - سبزه عید,آموزش سبز کردن سبزه عید,تزئین سبزه نوروز,سبزه سفره هفت سین,سبزه عید نوروز,درست کردن سبزه عید,سبزه عید تهیه,سبزه هفت سین ...

اصول سبز کردن سبزه نوروز - آشپزی آکا - آکاایران

www.akairan.com/ashpazi/sofreharaii1/10924.html
Translate this page
Mar 3, 2014 - سفره آرایی و میوه آرایی,استفاده از ظروف سفالی و در درجه دوم چینی نتیجه بهتری خواهد داشت تا ظروف پلاستیکی(ولی سفال یه چیز دیگست) از هر بذری ...


آموزش سبز کردن سبزه عید - بیتوته

www.beytoote.com/.../grass-green-education-feast.htm...
Translate this page
۱- برای سبز كردن سبزه، گندم ، جو ، ماش و عدس هر كدام را كه خواستیم خیس كرده یكی دوشب . چند بار آبش را عوض می كنیم تا ترش نشود بعد از اینكه كمی جوانه بسیار كوچك ...

اموزش تصویری سبز کردن سبزه ی هفت سین در خاک ژله ای

barsame_maman.niniweblog.com/.../اموزش-تصویری-...
Translate this page
Mar 26, 2015 - اموزش تصویری سبز کردن سبزه ی هفت سین در خاک ژله ای - خانه ای همیشه سبز برای بو‌دن تو برای بودن من برای با هم بودن ما.

سبزه عید - اموزش سبز کردن گندم برای عید نوروز | ایران کوک

irancook.ir/amozeshe-sabze-eid/
Translate this page
سبز کردن سبزه عید با گندم = در کاشت سبزه استفاده از ظروف سفالی و چینی نتیجه بهتری خواهد داشت ، هر چه بلندی پنبه کمتر باشد عمر سبزه بیشتر میشود ...

آموزش روش درست کردن سبزه ی دورنگ به 2 روش - هفت گنج

7ganj.ir › سبك زندگي › سفره آرايي و تزيين غذا
Translate this page
Feb 23, 2014 - طریقه سبز کردن سبزه به شکل های جدید را به مرور برای شما عزیزان شرح دهم تا بتونید امسالسبزه ای متفاوت داشته باشید. ۱- برای سبز کردن سبزه،  ...

آموزش سبزه عید به روش های مختلف + عکس - Night Skin

night-skin.com › ... › آشپزی و خانه داری › سفره آرایی
Translate this page
دامن‌ سبز عروسک‌ را با گل‌های‌ رنگی‌ جلوه‌ بیشتری‌ ببخشید. این‌ روش‌ سبز کردن‌ سبزه‌ شیوه‌ای‌ جدید است‌ و اگر حین‌ انجام‌ کار دقت‌ و سلیقه‌ به ‌خرج‌ دهید، نتیجه‌ مطلوبی‌  ...

طرز تهیه انواع سبزه عید به زبان ساده - عصر ایران

www.asriran.com › صفحه نخست › سیاسی
Translate this page
Mar 3, 2012 - با نزدیک شدن به ایام عید نوروز و شروع سال جدید بسیاری از خانواده ها خود به سبز کردن سبزهبرای سفره هفت سین خود اقدام می کنند. در این مطلب قصد  ...

آموزش سبز کردن سبزه عید - آپارات

www.aparat.com/v/.../آموزش_سبز_کردن_سبزه_عید
Translate this page
Mar 3, 2015 - نوعروس www.noarous.com الآن وقتشه که سبزتون رو بزارید تا برای عید حسابی سبز بشه. اگه بلد نیستین ما بهتون تو این فیلم آمزش میدیم تا ...

آموزش سبز کردن انواع سبزه برای نوروز 94 | سال 94 | ماه محرم 94 ...

norouz94.ir/.../آموزش-سبز-کردن-انواع-سبزه-برای-نو...
Translate this page
۱٫ برای سبز کردن سبزه، گندم ، جو ، ماش و عدس هر کدام را که خواستیم خیس کرده یکی دوشب . چند بار آبش را عوض می کنیم تا ترش نشود بعد از اینکه کمی جوانه بسیار ...

سبزه عید را خودتان سبز کنید ! - زیباکده

www.zibakade.com › تبادل نظر آزاد › مناسبت ها
Translate this page
سبزه عید را خودتان سبز کنید ! طرز سبز کردن عدس و مراحل رشد آن… ۱. حدوداً ۱۵-۱۸ روز قبل از عید داخل کاسه مقداری عدس ریخته و با آب پر می‌کنیم و میگذاریم چند روز در ...

سبز کردن سبزه نوروز و زمان مناسب شروع - سفره خونه

sofrehkhune.com/.../5279-سبز-کردن-سبزه-نوروز
Translate this page
سبز کردن سبزه به شرایط محیطی ایده آل نیاز دارد : رطوبت و دمای مناسب و سپس نور . برای کمک به بازدید کنندگان عزیز جهت سبز کردن سبزه های نوروزی زیبا با هم شروع ...

آشپزی من در کانادا - سبز کردن سبزه هفت سین به روش من با ...

mycookingincanada.blogfa.com/.../سبز-کردن-سبزه-...
Translate this page
سبز کردن سبزه هفت سین به روش من ،نوروز. حدود ده سالی است که سبزه های نوروز را خودم سبز میکنم و شکر خدا هر سال سبزه ها خیلی قشنگ وپرپشت و با طراوت می ...

طرز تهیه انواع سبزه عید به زبان ساده - Bartarinha.IR | برترین ها

www.bartarinha.ir › اخبار روز › گوناگون
Translate this page
Mar 3, 2012 - باشگاه خبرنگاران جوان: با نزدیک شدن به ایام عید نوروز و شروع سال جدید بسیاری از خانواده ها خود به سبز کردن سبزه برای سفره هفت سین خود اقدام می  ...

روش سبز کردن سبزه عید - مشاوره تبیان

moshavere.tebyan.net/newindex.aspx?pid=159386
Translate this page
Mar 9, 2011 - پرسش : تاریخچه سبز کردن سبزه برای نوروز و روش تهیه آن را بیان کنید؟ اسفند ماه، ماه پایانی زمستان، هنگام کاشتن دانه و غله است. کاشتن "سبزه ...

چگونه برای سفره هفت سین عدس سبز کنیم - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=cacjzV-tgV8
Mar 9, 2012 - Uploaded by SHEZEM
در این ویدیو با چگونگی عدس سبز کردن برای سفره هفت سین نوروز آشنا ... اقا دست شما درد نكنه كه بهترين روش سبزه سبز كردنو خيلي مختصر و مفيد  ...

19-02-2012 طرز درست كردن سبزه عيد-خانم نسرين خدامی ...

https://www.youtube.com/watch?v=NjEAgjIKPEw
Feb 26, 2012 - Uploaded by ssetare
11-03-2012 خانم بتول اسفندیاری -آموزش سبزه.rm - Duration: 7:22. ssetare 46,693 views. 7:22. چگونه برای سفره هفت سین عدس سبز کنیم  ...

چطور سبزه هفت سین را آماده کنیم؟ - همشهری

www.hamshahrionline.ir/details/102181
Translate this page
Feb 25, 2010 - شاید خرید یک سبزه، بسیار راحت‌تر از سبز کردن آن باشد اما لذت سبز کردن سبزه نوروز به کمی زحمت می‌ارزد. برای کاشت سبزه از انواع مختلف بذر،  ...

آموزش سبز کردن سبزه نوروز در خانه | تزئین سفره هفت سین 94 ...

baelm.ir › سبك زندگي › هنر خانه داري
Translate this page
سبزه های نوروز را خودم سبز میکنم سبزه هایی که در خانه سبز میکردم یا کپک میزد و یا در ایران سبزه را در پانزده اسفند(March 5 ) سبز میکنند میزان رشد سبزه ها به.

آموزش روش های سبز کردن سبزه عید با انواع بذرها+ عکس - کلوب

www.cloob.com/u/aidajan2002/28938248
Translate this page
Mar 2, 2012 - آموزش روش های سبز کردن سبزه عید با انواع بذرها+ عکس مدل سبزه و اما در مورد سبز کردن سبزه… سبز کردن دانه های سخت:مثل گندم عدس ماش نخود و …

سـبز کردن ســــبزه عـیـد1392+عکسهای سبزه جدید - تالار گفتگوی هم ...

forum.hammihan.com › ... › ویژه عید نوروز 1394
Translate this page
Mar 2, 2013 - 15 posts - ‎7 authors
ســـبز کردن ســــبزه عـیــــــــــــــــــــد سـبز کردن ســــبزه عـیـد1392+عکسهای سبزه جدید با نزدیک شدن به نوروز ، دیگه باید به فکر سبز کردن سبزه ...

روش سبز کردن سبزه عید - نمایش محتوای تولیدات ویژه - صدا و ...

kish.irib.ir/-/روش-سبز-کردن-سبزه-عید
Translate this page
Mar 6, 2015 - شاید خرید یك سبزه، بسیار راحت‌تر از سبز كردن آن باشد اما لذت سبز كردن سبزه نوروز به كمی زحمت می‌ارزد. برای كاشت سبزه از انواع مختلف بذر، مانند ...

آموزش سبز کردن سبزه عید - به

tazin.blogfa.com/post-530.aspx
Translate this page
دکوراسیون - تزئینات و خانه داری - آموزش سبز کردن سبزه عید - دکوراسیون و تزئینات،سایت آموزشی و از هر دری سخنی.

آموزش سبز کردن چند نوع سبزه - مادربانو

madarbanoo.com/.../آموزش-سبز-کردن-چند-نوع-سبزه/
Translate this page
Mar 4, 2015 - آموزش سبز کردن چند نوع سبزه. در ظرف مناسبی خاک ریخته و پیاز گل سنبل یا نرگس یا لاله می کاریم. پس از آنکه رشد گل به حد مناسبی رسید تخم ...

روش کاشت سبزه و سبز کردن گندم و ماش عید نوروز 95 ...

berozmatlab.shiektarinha.ir/page-144547.html
Translate this page
آموزش کاشت سبزه عيد نوروز,سبزه,سبزه عید,سبز کردن سبزه,سبزه سبزکردن,سبزه عید نوروز,درست ... براي کاشت سبزه از انواع مختلف بذر، مانند گندم، عدس، قره ماش، ...

آموزش تصویری سبز کردن گندم عید 95 (کاشت سبزه) ماش

45download.rozblog.com/.../آموزش-تصویری-سبز-ک...
Translate this page
6 hours ago - آموزش کاشت سبزه عيد نوروز,سبزه,سبزه عید,سبز کردن سبزه,سبزه سبزکردن,سبزه عید نوروز,درست کردن سبزه... آموزش درست کردن ژله شیرینی زبان ...

آموزش تهیه کردن انواع سبزه عید + فیلم - راسخون

https://rasekhoon.net/.../آموزش-سبز-کردن-انواع-سبزه-...
Translate this page
Mar 10, 2014 - شاید خرید یک سبزه، بسیار راحت‌تر از سبز کردن آن باشد اما لذت سبز کردن سبزه نوروز به کمی زحمت می‌ارزد.برای کاشت سبزه از انواع مختلف بذر، ...

جشن های باستانی و آیین ها و گاهشمار - سبزه سبز کردن - گندم ...

jashnhaz.blogfa.com/.../سبزه-سبز-کردن-گندم-عدس-ما...
Translate this page
امیدوارم دست و انگشت همه سبز باشد و سبزه های زیبایی را سبز کنید، اصولا گندم سبز کردن از همه سخت تر است همیشه همراه با گندم، دانه عدس یا ماش یا ... هم سبز کنید که ...

سبز کردن سبزه - لیدیز

www.ladieez.com › کاشانه › گل و گیاه
Translate this page
... در کار نخواهد بود.این روزها خیلی از خانم ها دیگر زمان را صرف سبزه سبز کردن نمی کنند اما باور کنید این کار نه تنها زمانی از شما نمی گیرد بلکه واقعا لذت بخش است.
محسن بازدید : 137 چهارشنبه 12 اسفند 1394 نظرات (0)

عید آمد و عید آمد، باز آن جشن سعید آمد…

زمان شروع یا تحویل سال نو هجری خورشیدی به ساعت رسمی جمهوری اسلامی ایران بر اساس اعلام مرکز ژئوفیزیک دانشگاه تهران به شرح زیر است، با سایت آسمونی همراه باشید:

 

لحظه تحویل سال 95 در ایران : 

ساعت 8 و 0 دقیقه و 12 ثانیه (ساعت هشت و صفر دقیقه و دوازده ثانیه) صبح

روز یکشنبه 1 فروردین 1395 هجری شمسی

مطابق 10 جمادی‌ الثانی 1437 هجری قمری

و 20 مارس 2016 میلادی

 

Search Results

لحظه دقیق تحویل سال 95 - آسمونی

www.asemooni.com › رویدادهای روز
Translate this page
لحظه تحویل سال,سال نو شمسی,سال نو خورشیدی,لحظه تحویل سال 95,زمان دقیق تحویل سال,لحظه تحویل سال1395,تحویل سال,زمان سال تحویل,ساعت تحویل سال.

لحظه تحویل سال 1395 | تقویم 95

taghvim95.ir/tag/لحظه-تحویل-سال-1395
Translate this page
سال تحویل 1395. لحظه تحویل سال ۹۵ در ایران : لحظه تحویل سال ۱۳۹۵ هجری شمسی به ساعت رسمی جمهوری اسلامی ایران. ۰۸:۰۰:۱۲ (ساعت ۸ و صفر دقیقه و ۱۲ ثانیه).

دانلود تقویم رسمی سال 95 برای اندروید و کامپیوتر 1395

www.amazing.ir/1394/02/26/1395-calendar-year/
Translate this page
دانلود تقویم سال 95 برای کامپیوتر نسخه اندریود دانلود تقویم رسمی 1395 نگاهی کوتاه به سال 95 لحظه تحویل سال 95 تعطیلات رسمی سال 95 سال میمون دانلود تقویم ...

لحظه تحویل سال 95 | ملی کمپ

melicamp.com/delivery-moment-95-year/
Translate this page
لحظه تحویل سال 95 , لحظه تحویل سال 1395 , زمان تحویل سال 95 , زمان تحویل سال 1395 , زمان تحویلنوروز 95 , زمان تحویل نوروز 1395 , زمان تحویل عید نوروز 95 ,

ساعت دقیق و لحظه تحویل سال 95 – 1395 | روز عید | جدیدترین ...

jadide.ir/ساعت-دقیق-و-لحظه-تحویل-سال-95-1395-روز...
Translate this page
لحظه تحویل سال 95لحظه تحویل سال 1395, لحظه تحویل سال جدید, لحظه تحویل ...

تقویم سال 1395 - درج آگهی رایگان

niazkav.com/index.aspx?News=تقویم%2095
Translate this page
تقویم 95, تقویم سال 95, تقویم 1395, دانلود تقویم 95, دانلود رایگان تقویم 95, ... 95لحظه تحویل سال 1395, تقویم فروردین 95, تقویم اردیبهشت95, تقویم خرداد 95, ...

زمان دقیق لحظه تحویل سال نوروز 1395 به وقت ایران و اروپا ...

cafeseven.net/fun/visual/tahvil-sal-1395/
Translate this page
زمان دقیق لحظه تحویل سال نوروز 1395 به وقت ایران و اروپا امروز در سایت کافه سون.نت ببینید"زمان دقیق ...آموزش و دستور پخت باقالی پلوی مجلسی با ماهیچه نوروز 95  ...

سایت اصلی و رسمی - لحظه تحویل سال 95

doctorrafe-photo.blogfa.com/tag/لحظه-تحویل-سال-95
Translate this page
سایت اصلی و رسمی - لحظه تحویل سال 95 - All Relative؛ All Different همه متفاوت ؛ همه خویشاوند Welcome to our website.

سایت اصلی و رسمی - ساعت تحویل سال 95

doctorrafe-photo.blogfa.com/tag/ساعت-تحویل-سال-95
Translate this page
لحظه تحویل سال 1395. بر اساس اعلام مرکز ژئوفیزیک دانشگاه تهران لحظه تحویل سال 1395 هجری شمسی به ساعت رسمی ایران ساعت 8 و 8 دقیقه و 8 ثانیه روز یکشنبه 1  ...

ساعت دقیق تحويل سال ۱۳۹۵ | Tahvil Sal Nowruz 1395/2016

www.taghvim.com/norooz/
Translate this page
Tahvil Saal Norooz 1395/2016 Date and Time: عید نوروز - تحویل سال در ایران ساعت 8 و 12 ثانیه صبح روز یکشنبه 1 فروردین 1395 هجری شمسی - 20 مارس 2016.

لحظه تحویل سال 1395|لحظه تحویل سال 95 - سالنامه ارشک

arashkprint.com/دانلود-تقویم/لحظه-تحویل-سال-1395
Translate this page
لحظه تحویل سال 1395,به ساعت رسمی جمهوری اسلامی ایران,تحویل سال,میلادی,قمری,هجری شمسی.

وبلاگی های یوز - نوشته های doctorrafe-photo

yooz.ir/blogs/?t=1&i=1&s=0&l=15&auth...
Translate this page
Apr 2, 2015 - لحظه تحویل سال 1395 بر اساس اعلام مرکز ژیوفیزیک دانشگاه تهران لحظه تحویل سال 1395... ضمنا برای دانلود تقویم 95 می‌توانید از لینک های زیر ا.

لحظه تحویل سال 1395 - فایندر بلاگز

www.finderblogs.ir/list/لحظه+تحویل+سال+1395.html
Translate this page
بر اساس اعلام مرکز ژئوفیزیک دانشگاه تهران لحظه تحويل سال 1395 هجری شمسی به ساعت رسمی ایرانساعت 8 و 1 دقیقه و 10 ثانیه روز یکشنبه 1 فروردین 1395 هجری ...

زمان دقیق تحویل سال 95 | لحظه تحویل سال 95 - مدل ، دکوراسیون ...

www.delna.ir/زمان-دقیق-تحویل-سال-95-لحظه-تحویل-...
Translate this page
زمان دقیق تحویل سال 95 لحظه تحویل سال 95 , لحظه تحویل سال ۱۳۹۵, لحظه تحویل سال , ساعت تحویل سال 95, روز تحویل سال 95 , لحظه تحویل سال ۹۵, تاریخ تحویل سال ...

لحظه تحویل سال 95 - بهمن آرا

bahmanara.com/news.cfm?id=66
Translate this page
لحظه تحویل سال ۱۳۹5 هجری شمسی بر اساس تقویم رسمی کشور و اعلام مرکز ژئوفیزیک دانشگاه تهران. ضمنا می توانید از این جا تقویم سال 95 را دانلود نمود.

لحظه تحویل سال 1395

nowroz95.blogfa.com/
Translate this page
لحظه تحویل سال 1395 - نوروز95،لحظه تحویل سال،عید نوروز،بهار95،بهار95،عید نوروز،نوروز عید،بهار،عید،عید - لحظه تحویل سال 1395. ... تحویل سال 95 (1). امسال سال چه ...

لحظه تحویل سال 1395 - حیوان سال 95 - سـه علی سـه

3ali3.com/1394/11/06/sale-95/
Translate this page
طالع بینی سال میمون, فال و طالع بینی,فال سال 95, طالع بینی سال 95,سال میمون, سال 95سال 95 چه سالیه,سال 95 چه حیوانی است,سال تحويل ١٣٩٥,حیوان سال 95,طالع ...

لحظه دقیقه ثانیه تحویل سال 95

ncwnn1394.ir/78122_لحظه-دقیقه-ثانیه-تحویل-سال-...
Translate this page
لحظه دقیق تحویل سال 95 زمان شروع یا تحویل سال نو هجری خورشیدی به ساعت رسمی جمهوری اسلامی.

ساعت تحویل سال 1395 به وقت ایران و سایر نقاط جهان - وبفا

www.webfa.ir/ساعت-تحویل-سال/
Translate this page
Sep 11, 2015 - لحظه تحویل سال به وقت تمام نقاط جهان. ... ساعت سال تحويل 95 – روز سال تحویل 1395 – ساعت تحویل سال 1395 – روز تحویل سال 1395 – تاریخ  ...

زمان تحویل سال 95 چه ساعتی است؟ - آکا

www.akairan.com/maghalat.../201611544028.html
Translate this page
Jan 15, 2016 - شاید برایتان جالب باشد که بدانید ساعت و لحظه تحویل سال 95 دقیقا چه ساعتی است,با ما همراه شده تا از لحظه تحویل سال 95 آگاه شوید,

لحظه تحویل سال 95 | مجله اینترنتی یک نت

www.yeknet.ir/category/183714
Translate this page
ساعت و روز تحويل سال 95,لحظه تحویل سال 1395,لحظه تحویل سال 95,لحظه تحویل سال 1395,ساعت و روزتحويل سال 1395,زمان دقیق لحظه سال تحویل 95,سررسید 95 ...

لحظه تحویل سال 95 | نام فارسی

www.namefarsi.com/tag/لحظه-تحویل-سال-95/
Translate this page
سال ۱۳۹۵. با نزدیک شدن به روز های پایانی سال، خیلی از دوستان برای برنامه ریزی برای سال ۹۵ نیاز به تقویمسال ۱۳۹۵ دارند. لذا در قسمت زیر سالنامه سال ۱۳۹۵ قرار داده ...

لحظه تحویل سال 1395 چه روز و ساعتی است؟ | فقط مد ، بهترین ...

www.justmod.ir › مجله خبری فقط مد › گوناگون
Translate this page
Jan 9, 2016 - noroz 95. ساعت و دقیقه تحویل سال ۱۳۹۵, ساعت و روز تحویل سال ۹۵, ساعت و زمانتحویل سال ۹۵, ساعت و لحظه تحویل سال ۹۵, ساعت و لحظه تحویل سال نو  ...

لحظه تحویل سال 95 ساعت 8 و 8 دقیقه و 8 ثانیه روزیکشنبه

www.cloob.com/.../لحظه_تحویل_سال_95_ساعت_8_و_...
Translate this page
Jan 21, 2016 - لحظه تحویل سال 95 ساعت 8 و 8 دقیقه و 8 ثانیه روزیکشنبه هست! و از همه جالبتر اینکه سال 95 دو بار روز زن داریم یکی 11 فروردین 95 و یکی 30 ...

Tahvil e Sal-Times & Days of Norouz ساعت و روز تحويل سال ...

www.ghandchi.com/iranscope/Anthology/Norouz/saltahvil.htm
Norouz 1395 (2016)-Tahvil e Sal-Times & Days. ساعت و روز تحويل سال ... ساعت 8 صبح یکشنبه اول فروردين در ايران تحويل سال نو 1395 · IRAN-Norouz-Sunday  ...

زمان تحویل سال 95 چه ساعتی است؟ | شاید برایتان جالب باشد که

www.ghatreh.com/news/.../زمان-تحویل-سال-ساعتی-اس...
Translate this page
Jan 15, 2016 - شاید برایتان جالب باشد که بدانید ساعت و لحظه تحویل سال 95 دقیقا چه ساعتی است. با ما همراه شده تا از لحظه تحویل ساÙ.

نام حیوان سال 95 چیست و لحظه تحویل سال ۹۵ چه ساعتی است

zibache.ir/.../نام-حیوان-سال-95-چیست-و-لحظه-تحویل-...
Translate this page
نام حیوان سال 95,نام حیوان سال,نام حیوان سال 1395,سال ۹۵ سال چه حیوانی است,سال 95 به نام کدام حیوان است,نام حیوان سال ۹۵,حیوان سال 95,نام حیوان سال95,فال سال 95.

مبنای محاسبه نوروز - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/.../مبنای_محا...
Translate this page
Persian Wikipedia
مبنای محاسبه نوروز یا روز سرآغاز سال در گاهشماری هجری خورشیدی، بر اساس زمان تحویل خورشید به برج حمل یا نقطه اعتدال بهاری است. چنانچه لحظه تحویل سال، قبل از ظهر  ...

لحظه تحویل سال 95 - بهترین وبسایت تفریحی

mobileteb.ir/post/133
Translate this page
Dec 10, 2015 - لحظه تحویل سال 95 | ساعت تحویل سال 95 |لحظه تحویل سال 1395 | ساعت تحویل سال1395 لحظه تحویل سال 95 زمان دقیق لحظه تحویل سال نو هجری ...

ساعت تحویل سال 95 - بهترینها - نصربلاگ

behtarinha.nasrblog.com/1897/ساعت-تحویل-سال-95
Translate this page
Jan 16, 2016 - لحظه دقیق تحویل سال 95 - آسمونی www.asemooni.com/event/start-new-year Cachedلحظه تحویل سال,سال نو شمسی,سال نو خورشیدی,لحظه تحویل سال  ...
محسن بازدید : 513 سه شنبه 11 اسفند 1394 نظرات (0)

برای زیبا شدن جنین چه بخوریم ؟

برای زیباتر شدن جنین چه کارهایی باید انجام دهیم مادران باردار چه خوراکی هایی باید مصرف کنند تا جنیننشان چهره ای زیبا داشته باشد برخی میوه ها تاثیرات بسزایی در زیبایی جنین دارند و می توانند باعث سلامتی بیشتر وی شوند

پارسا متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت : میوه‌های قرمز رنگ مثل انار ، هلو و سیب بر زیبایی جنین اثر گذار است و از بروز بیماری‌های مختلف جلوگیری می‌کند.
وی افزود : انار در زیبایی افراد تأثیرات بسیار دارد و التهاب مفاصل را کاهش و همچنین کبد را سالم نگه می‌دارد ، همچنین مصرف انار در بهبود سرماخوردگی و درد و التهاب گلو و بیماری‌های پوستی تأثیرات زیادی در بزرگسالی دارد.
وی در ادامه افزود: میوه‌هایی که سبز پررنگ یا قرمز هستند مثل انار، گریپ فروت و سیب برای سلامت کبد و اندام‌های بدن مفید هستند و در هر وعده غذایی حتما باید سالاد و سبزیجات باید مصرف شود در این صورت زنان باردار می توانند زیبایی جنین خود را تضمین کنند.
وی خاطرنشان کرد : آب انار آنتی اکسیدان قوی است و باعث بهبود بیماری های کبدی می شود. مصرف زیاد آب انار باعث ترشح اسید معده و زخم معده می‌شود. میوه‌های قرمز آنتی اکسیدان زیادی دارند مصرف انار باعث کاهش وزن افراد می‌شود و محفظه‌های پوستی را باز می‌کند.

منبع : دکتر سلام

Search Results

فرزندی زیبا با طب سنتی

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=294406
Translate this page
Mar 25, 2015 - در دوران بارداری، ختم سوره هایی از قرآن برای زیبا شدن فرزند درون شکم ... و هلو و خربزه نیز در زیبایی رخ جنین و شادابی پوست زن باردار تاثیر دارد.

جنین در دوران بارداری چه غذایی دوست دارد؟ - بیتوته

www.beytoote.com/.../nutrition1-during-pregnancy.ht...
Translate this page
وزن جنین در دوران بارداری هوش جنین در دوران بارداری اندازه جنین در دوران بارداری,,مغز كودك,ماهی سالمون ... در این مطلب درباره مواد غذایی که برای مادر شدن مناسب هستند، بیشتر اطلاعات کسب می‌کنید. .... زیباترینجواهراتی که تابحال ندیده اید/حتما ببینید.

غذاهای زیبا شدن جنین - زیتون

zatun.blogsky.com/1391/08/16/post-158
Translate this page
این غذا ها برای زیبا شدن مادر و نوزاد خوب هستند وقتی بچه به دنیا امد باید مصرف شود ... مادر اگر در دوران بارداری دچار ترس شدید شود پوست جنین دچار لکهای تیره میشود .

به دنیا آوردن فرزند زیبا کار سختی نیست!راه های داشتن نوزاد ...

www.delgarm.com/.../38118-به-دنیا-آوردن-فرزند-زی...
Translate this page
Jan 17, 2014 - به دنیا آوردن فرزند زیبا و داشتن نوزاد زیبا-به دنیا آوردن فرزند ... ای زیبا-در بارداری شنبلیله-رنگ نوزاد-فرزندی با موی مشکی و پوست نرم-بور شدن موی ... مادر اگر در دوران بارداری دچار ترس شدید شود پوست جنین دچار لکهای تیره میشود .

توصیه ائمه (ع)برای زیبا شدن فرزند - پرشین وی

www.persianv.com/zanashooee/266973.php
Translate this page
Nov 16, 2014 - دستورات مربوط به صاحب فرزند زیبا و باهوش شدن ؛مطلبی که در هیچ کتاب پزشکی و دینی هیچ دینی وجود ندارد غیر از اسلام! جام نیوز. اخبار مرتبط: ... تغذیه ای:دوران بارداری برای داشتن بچه زیبا .... علل گیر کردن بندناف دور سر جنین ...

در دوران بارداری چه بخوریم تا فرزندمان زیبا و باهوش شود ...

eshealth.ir/دوران-بارداری-بخوریم-فرزندمان-زیبا-شو/
Translate this page
Mar 18, 2015 - همه ی ما میدانیم که رژیم غذایی زن باردار بر رشد فیزیکی جنین او تاثیر ... در دوران بارداریچه بخوریم تا فرزندمان زیبا و باهوش شود ... مصرف مکملهای حاوی فولیک اسید از قبل از بارداری برای هر زنی که قصد باردار شدن دارد الزامی است.

زیبایی نوزاد | باورهای غلط درباره زیباتر شدن جنین در دوران ...

baelm.ir/beautiful-baby-during-pregnancy/
Translate this page
شدن جنينزيبا شدن جنين در بارداري, براي زيبا شدن جنين, تغذيه براي زيبا شدن جنين, راههاي زيبا شدن جنين, روشهاي زيبا شدن جنين, عوامل موثر در زيبا شدن جنين,

راه های زیباتر شدن مادران باردار، مادران باردار، مادر در بارداری ...

www.akairan.com/koodak/.../2013417115932.html
Translate this page
Feb 21, 2015 - بعضی از پزشکان می‌گویند مصرف رنگ ‌مو در دوران بارداری می‌تواند برای کوچولوی شما که البته هنوز جنین است، مشکلی ایجاد کند. اما احتیاط شرط عقل ...

برای زیبا شدن بچه ...بیاین تو یه لحظه - صفحه 1 - نی نی سایت

www.ninisite.com › ... › آمادگي و اقدام براي بارداري
Translate this page
Oct 26, 2012 - 19 posts - ‎12 authors
تو یه سایت دیدم زیبا شدن بچه بستگی به خالص بودن اسپرم داره و توصیه ... زنداداش من خیلیییییییییییییییییی میوه خورد دوران بارداری ولی بچه .... بهر حال میوه خون وکبد رو تصفیه میکنه و در نتیجه خون تمیزتری به جنین میرسه

راه داشتن فرزند زیبا و پرمو با خوردن چند میوه - نمناک

namnak.com/8934-راه-داشتن-فرزند-زیبا.html
Translate this page
راه داشتن فرزند زیبا و داشتن فرزند زیبا با تغذیه و میوه هایی که فرزند را زیبا می کنند را ... خوردن خربزه درهنگامبارداری باعث زیبایی جنین خواهد شد و شیر در مشاعر کودک ... خوردن بابونه و گل آن و دم کرده بومادران خصوصا گل آن در بور شدن موی نوزاد موثر است. مادر اگر در دوران بارداری دچار ترس شدید شود پوست جنین دچار لکهای تیره میشود.

در دوران بارداری چه بخوریم تا کودکمان زیبا شود؟

www.amazing.ir/.../what-a-beautiful-child-gets-to-eat-...
Translate this page
در دوران بارداری چه بخوریم تا کودکمان زیبا شود؟ بارداری, برای زیبایی نوزاد چه بخوریم, تاثیر تغذیه در زیباییجنین,. نکات زیادی قبل از بارداری وجود دارد که بر روی ...

غذاهایی که فرزندتان را خوشگل می‌کند - نی‌ نی‌ بان

niniban.com/.../غذاهایی-که-فرزندتان-را-خوشگل-می‌کن...
Translate this page
Oct 26, 2014 - در دوران بارداری چه بخوریم تا فرزند زیبا داشته باشیم ؟ ... خوردن کندور توسط زن باردار باعث زیادی عقل بچه ، باهوش ، پاکدل ، دانا و شجاع شدن پسر و خشخو و نیکو شدن دختر می ... خوردن خربزه درهنگامبارداری باعث زیبایی جنین خواهد شد.

میوه های سفارش شده - طرح قرآنی لالای فرشته

lalay.ir/about.../157-miveh-haye-sefaresh-shodeh.html
Translate this page
باعث زیادی عقل بچه ، باهوش ، پاکدل ، دانا و شجاع شدن پسر و خوشخو و نیکو شدن دختر میشود ... خوردن میوه ها و سبزی هایی که ویتامین ث دارند رنگ نوزاد را زیبا میکنند ... مادر اگر در دوران بارداری دچار ترس شدید شود پوست جنین دچار لکهای تیره میشود .

در دوران بارداری چه بخوریم تا فرزند زیبا داشته باشیم ؟ - مهکام

mehcom.com › زنان باردار
Translate this page
Mar 30, 2014 - در دوران بارداری چه بخوریم تا فرزند زیبا داشته باشیم ؟ ... خوردن کندور توسط زن باردار باعث زیادی عقل بچه ، باهوش ، پاکدل ، دانا و شجاع شدن پسر و خشخو و نیکو شدن دختر می ... خوردن خربزه درهنگامبارداری باعث زیبایی جنین خواهد شد.

چگونه بچه خوشگل داشته باشیم ؟ - مهکام

mehcom.com › زنان باردار
Translate this page
Jan 28, 2014 - خوردن خربزه درهنگام بارداری باعث زیبایی جنین و خوشگل شدن بچه خواهد شد. خورد عسل به زنان باردار ... نوزاد سالم و زیبا با تغذیه دوران بارداری مناسب.

نکات تغذیه ای برای زیبا و باهوش تر شدن کودک ... - جام نیوز

www.jamnews.ir/detail/News/217599
Translate this page
Aug 3, 2013 - برای با هوش تر شدن و زیباتر شدن كودك خود قبل و در حین بارداری این ... اگر در دوران بارداری مادر، به رژیم غذایی او كولین اضافه شود، قدرت حافظه جنین ...

توصیه هایی قبل از بارداری برای داشتن فرزند ایده آل - پرنسس ...

zibaei.parsiblog.com/.../توصيه+هايي+قبل+از+بارداري...
Translate this page
برای جابجا شدن هنگام خواب باید ابتدا نشسته و بعد به سمت دیگری که می خواهند، بخوابند و از غلتیدن بپرهیزند، زیرا موجب پیچیدن بند ناف به دور جنین خواهد شد. 10- پرهیز از غم و اندوه در تمام دوران بارداری خصوصا در زیر یک و نیم ماه و بالای هشت ماه ... 15- جهت داشتن فرزندی آرام، زیبا و خوش اخلاق میوه به، سیب و انار میل کنید و دستورات ...

فرزند زیبا

farzandeziba.mihanblog.com/
Translate this page
Jul 11, 2011 - دار شدن به پسر شدن و مصرف برخی مواد غذایی دیگر به دختر شدن جنین منجر می شود. همچنین بر اساس ... این اساس مشخص می شود که بارداری در هر ماه که اتفاق بیفتد احتمال کدام فرزند ... 14)مطلقا در این 3 ماه دوران پریود حمام نگنید. 15)موقع ...

تعیین رنگ مو،پوست و چشم نوزاد - پارسی طب

fa.parsiteb.com/تعیین-رنگ-مو،پوست-و-چشم-نوزاد/
Translate this page
صفحه اصلی بارداری تا بلوغ تعیین رنگ مو،پوست و چشم نوزاد ... کاهو ، کاسنی ، هویج زرشک ، عناب و نعنای دم کرده برای خوش آب و رنگ شدن نوزاد فوق العاده موثر است .

موارد موثر در زيبايي جنین - سلام کوچولوی مامان

salamkoochooloo.niniweblog.com/.../موارد-موثر-در-ز...
Translate this page
موارد موثر در زيبايي جنین - در خصوص بارداری ، زایمان ، تولد ، نوزاد و ... ... دوران بارداري : ختم قران سوره يوسف ... (دادن چند قطره آب انار شيرين سبب خوش صدا شدن نوزاد مي شود ) به هلو خربزه ... رازيانه و باديان (براي داشتن نوزادي با چشمان زيبا ) عرق كاسني ...
 
 
محسن بازدید : 568 سه شنبه 11 اسفند 1394 نظرات (0)

از امروز می خواهیم به اصل قضیه آمیزش جنسی یا جماع بپردازیم .برای بررسی این موضوع استراتژی خاصی رو دنبال می کنیم، به این صورت که درچند مطلب آینده آمیزش مقدماتی رو مطرح می کنیم و سپس آمیزش متوسط و بعد از اون آمیزش پیشرفته.

آمیزش مقدماتی از همون جایی شروع می شه که عمده کارها ، غریزی انجام می شه و هرچه آمیزش رو پیشرفته تر بیان می کنیم ،اعمال ما هم علمی تر می شه که قطعا لذت اون برای طرفین آمیزش بیشترمی شه.
بر اساس کتبی که آمیزش رو بصورت علم یررسی کردن ، ما بیست و پنج مدل آمیزش جنسی داریم که زن و مرد قادر به انجام اون هستن.

نکته جالب اینجاس که اونچه ما در فیلم های اصطلاحا پورنو می بینیم حد اکثر ۵ یا ۶ مدل رو انجام می دن ، که بعضی از اونها هم چندش آوره که از هیچ زن یا مرد معمولی نمی شه انتظار داشت که اون کارها رو انجام بده.

آمیزش جنسی نوع اول:

این ساده ترین نوع آمیزش که همه برا ی اولین بار اون رو انجام می دن بدین صورت که زن در زیر قرار می گیره و پاهای خود رو به اندازه ایی که احساس راحتی کنه باز می کنه و مرد در میان پاهای زن قرار گرفته و عمل دخول رو انجام می دهد . توضیح اینکه عمل دخول عملی رو می گن که آلت مرد در مهبل زن وارد می شه .
در این حالت پیشنهاد می شه که هر از چند گاهی مرد تمام بدن خود رو با بدن زن تماس بده ، ولی در این میان توجه به توانایی جسمی زن هم داشته باشه که باعث فشار و تنگی نفس زن نشه .و چنانچه مرد دو دست خود رو بصورت ستون د رطرفین سینه زن روی زمین قرار دهد که وزن بدن رو تحمل کنه ، نتیجه بهتری عاید می شود چرا که زن آزادی عمل و امکان تحرک بیشتری داره و البته حس لامسه زن هم بدلیل تماس قسمتهای بالای قسمت زنانگی با بدن مرد تحریک می شه.
البته بوسیدن فراموش نشه که بهترین کار جانبی در این نوع آمیزش ،بوسیدن زنه.
زن هم می تونه با نشان دادن علاقه به بوسیده شدن و کمک به حرکا ت بالا و پایین مرد و کشیدن نفس های عمیق و با احساس مرد رو تحریک کنه.

میزان لذت جنسی در این وضعیت ۷۰ به ۳۰ به نفع مرد می باشد.

آمیزش جنسی نوع دوم :

به این نوع آمیزش ،پهلو به پهلو می گن ،به این صورت که هم مرد و هم زن به پهلو خوابیده و عمل دخول رو انجام می دن.البته می شه نوع اول رو به این نوع پیوند زد یعنی به همون صورت که مرد روی زن قرار گرفته به پهلو بخوابند.در مورد نحوه قرار گرفتن دست و پاها ،باید اون رو به عهده خانم گذاشت تا اونطوری که راحته، رو انتخاب کنه ولی من به این صورت پیشنهاد می کنم: فرض رو بر این می گذارم که مرد به پهلوی چپ می خوابه مرد کاملا در میان پاهای زن قرار می گیره و زن پای چپ خود رو به پشت مرد می بره در این حالت مرد می تونه با دست راستش که آزاده، باسن زن رو نوازش کنه که تو تحریک زن هم موثره.برای اینکه وزن بدن مرد پای دیگه زن رو آزار نده اون باید سنگینی وزنش رو روی دست چپش بندازه و اون رو حایل بدنش بکنه و البته می تونه دستش رو از پشت
گردن زن عبور بده و پهلو و پشت و در صورت امکان قسمتهایی از سینه زن رو نوازش بده.به هرحال بوسیدن رو فراموش نکنیددر این حالت از اونجائیکه اکثر نقاط بدن مردو زن با هم در تماس هستن لذت بیشتری عاید طرفین می شه و نظر به اینکه زن متحمل فشاری نمی شه وآزادی عمل مناسبی داره
میزان لذت جنسی ۵۰به ۵۰ به نفع دو طرف می باشد.

آمیزش جنسی نوع سوم :

دراین نوع آمیزش، بدن مرد و زن کمترین تماس رو با هم دارند یعنی تقریبا حس لامسه لذتی نمی برد.
این روش رو معمولا برای ایجاد تنوع یا رفع خستگی بدنی در حین س ک س پیشنهاد می کنند .در این نوع آمیزش زانوها و کف دستان زن روی زمین قرار می گیرد و دست ها بصورت ستون شده و وزن بدن روی دستها و زانوها تقسیم می شود.مرد در پشت زن قرار گرفته و عمل دخول رو انجام می دهد.این روش چنانچه روی تخت انجام می شود بهتر است که زن در لبه های تخت قرار گیرد و مرد بصورت ایستاده دخول رو انجام دهد تا امکان تحرک بیشتری داشته باشد.برا ی اینکه زن لذت بیشتری ببرد پیشنهاد می شود که مرد در حین آمیزش با یک دست قسمتهای بالایی مهبل رو به آرامی ماساژ دهد.

میزان لذت جنسی در این وضعیت ۶۰ به ۴۰ به نفع مرد می باشد.

آمیزش جنسی نوع چهارم:

این روش ،روشی می باشد که خانم ها از اون استقبال بیشتری می کنند. در این روش مرد دراز کشیده و زن طوری روی آلت مرد می نشیند که عمل دخول انجام شود بدن زن نسبت به مرد زاویه ۹۰ درجه می گیرد .در این نوع آمیزش خانم ها آزادی عمل بیشتری دارند و عمل حرکت آلت در مهبل رو در کنترل خود دارند از طرفی چون زاویه مناسبی دارند این احساس رو دارند که همه آلت مرد بطور کامل داخل مهبل جای گرفته است.
ولی این روش اگر به دلیل هیجانات حاصل از آمیزش به آرامی انجام نشود و زن تمام وزن خود را روی بدن مرد متمرکز کند، باعث پاره شدن مویرگ های موجود در قسمت های پایینی آلت و مثانه می شود که در دراز مدت برای مرد مشکل ساز می شود.
در این روش نیز، مرد می تواند برای ایجاد لذت بیشتر در خانم، سینه ها و قسمت های بالای مهبل رو به آرامی ماساژ دهد.
لذت جنسی در این روش ۶۰ به ۴۰به سود خانم می باشد.

آمیزش جنسی نوع پنجم:

این نوع آمیزش رو پهلو به پهلو از پشت می گن . در این روش زن به پهلو دراز کشیده و مرد نیز پشت اون دراز کشیده و عمل دخول رو انجام می ده .
در این روش قسمت ها ی پشت زن شامل پشت و کمر ، باسن و قسمتهایی از پشت پا با بدن مرد تماس داره و تحریک می شن.مرد در موارد تکمیلی روش، باید گردن و لاله گوش زن رو ببوسد یا بلیسد ولی در مورد لاله گوش معمولا استفاده از دندون پیشنهاد می شه و اصطلاحا باید اون رو گاز گاز کرد. البته بدور از خشونت.
با دست آزاد هم ماساژ سینه خانم کارساز می باشد و البته زن نیز با دست آزاد خود می بایست باسن و ران مرد رو نوازش کند .
میزان لذت جنسی در این روش ۵۰ به ۵۰ به سود طرفین می باشد.

آمیزش نوع ششم:

این روش رو می شه به نوعی ادامه روش چهارم دونست که اون مضراتی که برای مرد در روش چهارم گفته شد در این روش منتفی شده است.
نحوه عمل به این صورت می باشد که زن روی مرد قرار می گیرد بر عکس روش اول.پس از اینکه زن آلت مرد رو به داخل مهبل هدایت کرد روی مرد دراز می کشه و عمل رفت و آمد آلت داخل مهبل رو انجام می ده.در این روش از اونجاییکه مرد امکان تحرک کمتری داره وظیفه زن سنگین تر می باشد و باید با بوسیدن مرد و ماساژ سینه ،مرد رو تحریک نماید.این روش چون کل عمل جنسی در اختیار و کنترل خانم می باشد بیشتر مورد استقبال خانم ها قرار می گیره خصوصا اگر در اوج آمادگی جنسی باشند .
در این روش مرد برای اینکه خانم لذت بیشتری برد می تونه با دست هر دو سینه زن رو ماساژ بده و یا در مواقعی که سینه های زن به صورتش نزدیکه ،نوک سینه ها رو میک بزنه که برا ی خانم ها بسیار لذت بخش می باشد.
میزان لذت جنسی در این روش ۸۰ به ۲۰ به نفع خانم ها می باشد.

آمیزش جنسی نوع هفتم – آمیزش ویژه دوران بارداری

عمل جنسی رو نباید به خاطر بارداری خانم تعطیل کرد و فقط هر چی که بچه در داخل رحم بزرگتر می شه باید احتیاط بیشتری کرد که نه اون تو شکم مادر دچار مخاطره بشه و نه اینکه مادرآسیب ببینه.در این جا چهار روش رو مطرح می کنم که بیشتر برای زمان نزدیک به پایان دوران بارداری استفاده می شه چرا که قبل از اون شما می تونید با خیال راحت س-ک-س معمول خودتون رو داشته باشید . فقط حواستون باشه که خانم رو مجدد باردار نکنید.

آمیزش جنسی نوع هشتم – آمیزش ویژه دوران بارداری

این روش ،روشی مابین روش چهارم و ششم است که قبلا مطرح شده ولی چرا؟
در روش چهارم داشتیم که زن بطور عمود رو آلت مرد می شینه و آلت رو به داخل مهبل هدایت می کنه و از مضرات اون این بود که با تمرکز وزن زن در اطراف آلت مرد باعث پاره شدن مویرگ های اطراف آلت مرد می شود.
حال که زن باردار می باشد و وزن بچه هم به وزن او اضافه شده این روش مخاطه آمیز تر می شه.
در روش ششم هم داشتیم که پس از آنکه زن روی مرد قرار گرفت و آلت رو به داخل مهبل هدایت کرد روی مرد دراز کشیده و عمل جنسی رو ادامه دهند با توجه به اینکه شکم زن برآمده می باشد و از طرفی سنگینی بدن روی بچه داخل شکم فشار وارد می کند این روش به این شکل نیز خطرناک است.
پس این دو روش را بطور ترکیبی استفاده می کنیم به این صورت که زن رو مرد قرار می گیره و آلت رو به داخل مهبل هدایت می کنه و بدن رو کمی به سمت جلو خم می کنه که با توجه به اضافه وزن درقسمت شکم به حال تعادل برسه و البته روی مرد هم نباید دراز بکشه. این طوری نه به بچه فشار وارد می شه و نه به مرد

آمیزش جنسی نوع نهم
این روش شبیه روش سوم هست و برخلاف اینکه در حالت عادی اون رو پیشنهاد نکرده بودم ولی در زمان بارداری روش مناسبی می باشد.به این صورت اجرا می شه که زن کف دستها و زانوها را روی زمین قرار می دهد( درست مثل زمانی که بچه ها با پدرهاشون اسب بازی می کنن) و مرد پشت زن قرار گرفته و عمل دخول رو انجام می ده ولی از اونجا که شکم زن سنگین شده کمی مشکل ساز می شه پس چندتا بالش در زیر شکم خانم قرار دهید تا وزن خود رو روی بالش بیندازد

آمیزش جنسی نوع دهم
این روش کاملا شبیه روش پنجم می باشد بدین صورت که مرد و زن به پهلو دراز می کشند و مرد در پشت زن قرار گرفته و عمل دخول رو انجام میدهد.

آمیزش جنسی نوع یازدهم
این روش همانند روش اول می باشد با کمی تفاوت.در روش اول داشتیم که زن زیر می خوابید و پاها را به مقداری که احساس راحتی کند باز می کرد و مرد میان پاهای زن قرار گرفته و عمل دخول رو انجام می داد .در این روش هم زن دراز می کشد و پاها رو کمی بالا می برد و مرد در کنار زن دراز می کشد بوریکه بتواند پاهای خود رو اززیر پاهای خانم عبوردهد و عمل دخول رو انجام دهد در این حالت برای اینکه خانم احساس خستگی در پاها رو نداشته باشه بهتر است که اونها رو روی رانهای مرد قرار دهد.
شاید شما که تجربه زندگی مشترک رو دارید و احتمالا دارای فرزند هم هستید روش های دیگری رو نیز امتحان کرده باشید یا اینکه فکر می کنید روشهای دیگری هم هست .حق باشما می باشد ولی حواستون باشه هرروشی که برای جماع کردن استفاده می کنید نباید به هیچ عنوان باعث فشار اومدن به شکم زن باردار بشه و یااینکه زن رو مجبور به تحمل وزن شکم بکنه.

امام صادق علیه السلام : در پاسخ زندیقى که پرسید: علت غسل چیست ؟ همانا آمیزش کننده ، کارى حلال انجام داده است و کار حلال هم مایه ى آلودگى نیست – : جنابت ، همانند حیض است ؛ چرا که نطفه ، خونى است استحکام نایافته و آمیزش هم امکان پذیر نیست ، مگر به حرکتى سخت و شهوتى چیره . پس چون به پایان رساند، بدن نفس مى کشد و مرد از نفس آن ، در خود بویى بد احساس مى کند. غسل براى همین واجب شده است و البته غسل جنابت ، افزون بر این امانتى است که خداوند بر بندگان خویش سپرده است تا از این رهگذر، آنان را بیازماید.

 

آمیزش جنسی در انسان - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/.../آمیزش_جن...
Translate this page
Persian Wikipedia
آمیزش جنسی در انسان یا سکس و یا خفت‌وخیز معمولاً به ورود اندام تناسلی مرد در اندام تناسلی زن گفته می‌شود. در صورت موفقیت عمل تولیدمثل، سلول‌های اسپرم جنس مذکر ...

آمیزش جنسی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/.../آمیزش_جن...
Translate this page
Persian Wikipedia
آمیزش جنسی، مباشرت، جِماع، سکس و یا خفت‌وخیز به عمل تولید مثلی‌ای گفته می‌شود که در آن اندام تناسلی جنس نر (در انسان و حیوانات رده بالای دیگر) وارد اندام تناسلی ...

آمیزش جنسی چیست؟ - بیتوته

www.beytoote.com/wedlock/.../excitability-fans.html
Translate this page
تحریک جنسی آمیزش جنسی,نقاط تحریک پذیربدن نوک پستانهاخروج منی آمیزش جنسی در زمان حاملگی ,عمل دخول,ارگاسم در مردا.

آموزش لذت بخش ترین روش های سکس با همسر | آمیزش جنسی

www.mahboobtarin.ir › زناشویی › دانستنیهای جنسی
Translate this page
آموزش لذت بخش ترین روش های سکس با همسر,آمیزش جنسی ,آموزش مسائل زناشویی,روش سکس در دوران بارداری,مهبل,آلت مردانه,دخول در باسن زن,سینه,نقاط تحریک کننده بدن ...

اولين آميزش جنسي با همسر | پرسمان دانشجويي - تربیتی و مشاوره

www.moshavereh.porsemani.ir/.../اولين-آميزش-جنسي-...
Translate this page
چکار کنم که در اولين آمیزش جنسی و نزديکي (هنگام دخول) با همسرم، او درد کمتري متحمل ... آميزش غير كامل با معاشقه، ترس دختر را از ازاله بكارت در شب عروسي خواهد كاست.

رابطه ماساژ جنسی بدن زن با لذت آمیزش جنسی - همسر

hamsar.jala.ir/.../رابطه-ماساژ-جنسی-بدن-زن-با-لذت-آمی...
Translate this page
رابطه ماساژ جنسی بدن زن با لذت آمیزش جنسی. ماساژ جنسی بدن. ماساژ جنسی بدن زن چه تاثیری بر رابطه جنسیدارد؟ ماساژ جنسی علاوه بر تاثیرات مفیدی که روی بدن دارد، ...

لیسیدن و بوسیدن قبل از آمیزش با همسر | جدید 95 - عکس

www.rahafun.com/لیسیدن-بوسیدن-آلت-تناسلی-آمی...
Translate this page
خوردن آلت تناسلی مرد-لیس زدن-مکیدن-آموزش زناشوی-لیسیدن و بوسیدن قبل از آمیزش با همسر-تاثیر بوسه قبل از رابطه جنسی-کلیتوریس.

روشهای سیزده گانه آمیزش جنسی - یاشاسن قره داغ (ارسباران )

aslan63.persianblog.ir/post/216/
Translate this page
1-این نوع آمیزش ساده ترین نوع آمیزش است که اغلب افراد برای اولین بار معمولا از آن استفاده میکنند وبدین صورت است که زن در زیر قرار گرفته وپاهای خود را به اندازه ای ...

ثواب آمیزش جنسی با همسر - پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده

www.tanzimekhanevadeh.com/.../1159-ثواب-آمیزش-ج...
Translate this page
ابوذر از پیامبر اکرم (ص) درباره‌ی آمیزش جنسی پرسش کرد و پیامبر (ص) فرمودند: «با همسرت آمیزش کن تا پاداش گیری». ابوذر گفت: «‌ای پیامبر خدا پاداش می‌گیرم؟

 

آنچه در مورد آمیزش جنسی واجب ، مستحب ، مکروه و حرام است ...

fa.parsiteb.com/واجب،مستحب،مکروه-و-حرام-در-آمیزش-ج...
Translate this page
آنچه در مورد آمیزش جنسی جایز و مباح است : بوسیدن آلت زن; لیسیدن آلت زن ( چوچوله ); لیسیدن آلت مرد; استفاده از کاندوم; نگاه کردن به آلت زن ...

Search Results

آمیزش جنسی | Zanzu

www.zanzu.be/fa/آمیزش-جنسی
Translate this page
دخول مهبلی. مردی که تحریک شده است، ممکن است آلت تناسلی او در حالت نعوظ قرار بگیرد. خون در رگ های آلت تناسلی مرد به شدت جریان پیدا می کند. آلتش بزرگ تر و ...

حالات مختلف آمیزش جنسی - شمسه

salam98.ir/tag/حالات-مختلف-آمیزش-جنسی/
Translate this page
آمیزش جنسی- قدرت جنسي در مردان وقتی تعريف از قدرت جنسی ميشود متوجه خواهيد شد كه چه اهميتي دارد زيرا باور خواهيد نمود که تقريباً نصف مردم به عدم قدرت جنسی دچارند ...

توضیحاتی از نحوه و روش های آمیزش جنسی از راه مقعد -عکس ...

www.web.softbaz.ir/.../توضیحاتی-از-نحوه-و-روش-های-آ...
Translate this page
توضیحاتی از نحوه و روش های آمیزش جنسی از راه مقعد -عکس. هشدار نسبت به خطرات رابطه جنسی از مقعد(رابطه مقعدی) انجام رابطه جنسی از راه مقعد با هر روش و با استفاده از ...

مردهای ایده آل برای آمیزش جنسی از دیدگاه زنان 18+

www.samatak.com/.../ideal-for-se-xu-al-intercourse-of...
Translate this page
زنان دوست دارند با مردانی رابطه جنسی برقرار کنند که دارای ویژگی های زیر باشند ... آموزش مرحله به مرحله انواع پوزیشن های رابطه جنسی دخول و آمیزش جنسی به طرق مختلف ...

حسد - انواع آمیزش جنسی

hasad.blogfa.com/post/13
Translate this page
آميزش نوع دوم: اين روش همانند روش اول مي باشد با كمي تفاوت.در روش اول داشتيم كه زن در زير قرار مي گيره و پاهاي خود رو به اندازه ايي كه احساس راحتي كنه باز مي كنه و مرد در ...

روابط جنسی دردناک در زنان هنگام نزدیکی (18+)|موفق باشی

movafaghbashi.com › ... › آموزش روابط جنسی
Translate this page
روابط جنسی دردناک و تنگ شدن غیر ارادی واژن هنگام سکس و نزدیکی ، نزدیکی ، روابط زناشویی ، روابطجنسی.

انواع مقاربت - MSN Health & Fitness - MSN.com

www.msn.com/en-us/health/search?...
Translate this page
MSN
حسد - انواع آمیزش جنسی. hasad.blogfa.com/post/13. حسد - انواع آمیزش جنسی - ... آميزش نوع دوم: اين روش همانند روش اول مي باشد با كمي تفاوت.در روش .

آموزش گام به گام آمیزش جنسی (مخصوص متاهل ها)

mygag.ir › سبک زندگی › پزشکی سلامت
Translate this page
May 4, 2015 - آموزش گام به گام آمیزش جنسی آموزش گام به گام زناشویی آموزش لذت بخشترین روشهای آمیزش جنسی آموزش کامل نزدیکی به صورت کامل و گام به گام ...

آميزش جنسي در دوران بارداری آسیبی برای جنین ندارد/ ارگاسم ...

mehrkhane.com › صفحه نخست › بهداشت و سلامت
Translate this page
آميزش جنسي در دوران بارداری آسیبی برای جنین ندارد/ ارگاسم درحاملگی بی خطر است. طي سه ماهه اول ممكن است فرد باردار دچار تهوع و ضعف باشد و طي سه ماهه سوم ممكن است ...

دلیل خواب آلودگی بعد از آمیزش جنسی - آکا

www.akairan.com/marriage/.../2015254242.html
Translate this page
Feb 5, 2015 - رابطه زناشویی علت خواب آلودگی بعد از آمیزش جنسی آمیزش جنسی رابطه جنسی علت خواب آلودگی بعد از رابطه جنسی,علت بی حال شدن بعد از رابطه ...

صبح‌ها بهترین زمان برای آمیزش جنسی زوجین - شفاف

www.shafaf.ir/.../صبح‌ها-بهترین-زمان-برای-آمیزش-جن...
Translate this page
گفته شده که صبح ها قبل از رفتن به محل کار و آغاز فعالیت روزانه بهترین زمان برای آمیزش جنسی زوجین است چرا که زوجین هم به لحاظ ذهنی و فکری آرامش دارند و هم به ...

آمیزش جنسی بعد از زایمان

www.tanzimkhanevadeh.ir/.../آمیزش-جنسی-بعد-از-زای...
Translate this page
خيلي از همسران تصور مي‌كنند پس از زايمان بايد تا هفته‌ها رابطه زناشويي نداشته باشند؛ چون ممكن است برقراري چنين رابطه‌اي باعث آسيب به مادر شود. باور غلط ديگري كه ...

آمیزش جنسی نامشروع درخیابانهای کویت! – جديدترين اخبار ...

www.momtaznews.com/آمیزش-جنسی-نامشروع-درخیاب...
Translate this page
احکام انواع رابطه جنسی آنچه در مورد آمیزش جنسی واجب ، مستحب ، مکروه ، حرام است. پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم): هیچ کس دراسلام ایمانش زیاد نمی شود مگر آن که ...

روش های صحیح آمیزش جنسی |ویژه متاهلین - آموزش مسائل زناشویی

daneshplus.ir/.../537-جدیدترین-روش-های-آمیزش-جنسی...
Translate this page
پکیج تصویری پوزیشن های زناشویی ,جدیدترین پوزیشن های دخول همرا با عکس,آمیزش جنسی,حالات آمیزش بسیار متنوع.

چند نکته مهم و اساسی در مورد آمیزش جنسی - که

www.irannaz.com/a-few-important-things-about.html
Translate this page
رابطه جنسی نقش بسیار مهمی در ازدواج دارد، ولی با اینحال زوج‌های زیادی بدون توجه عمیق به آن زندگی می‌کنند در این بحث از دیدگاه مر.

علت آمیزش جنسی دردناک در زنان چیست؟ - پارس ناز

www.parsnaz.ir/news_detail_9134.html
Translate this page
علت آمیزش جنسی دردناک در زنان چیست دیسپارونی حالتی است که فرد در هنگام آمیزش دچار درد میشود این درد ممکن است در بدو ورود آلت مردانه به واژن یا در مراحل.

لذت آمیزش جنسی از راه مقعد - انجمن تخصصی مشاور - moshaver.co | مشاور

forum.moshaver.co/.../لذت-آمیزش-جنسی-از-راه-مقعد-8...
Translate this page
Sep 6, 2014 - 11 posts
با سلام خدمت دوستان گرامی من و همسرم عقد کرده هستیم و به خاطر اینکه نخواستیم از راه جلو آمیزش داشته باشیم و بمونه برای شب ضفاف از طریق مقعد ...

در حین رابطه جنسی چه چیزی واجب،مستحب،مکروه و حرام است

www.amazing.ir/.../during-what-is-obligatory-recomm...
Translate this page
آمیزش جنسی از مقعد,لیسیدن آلت حرامه؟ خوردن آلت حرامه؟ آلت زن,آلت مرد رابطه جنسی,آمیزش جنسی,مسائل شرعی فتوا,مراجع تقلید,چه چیزای در رابطه جنسی حرامه جلق زدن.

اگر کودک والدینش را در حال آمیزش جنسی ببیند چه اتفاقی می ...

www.iranpsy.ir › روانشناسی کودک
Translate this page
Dec 9, 2014 - آیا خیلی بد است که کودکی والدینش را در حال آمیزش جنسی ببیند؟ ازوقتی که بچه دار شدم، میل من به هم آغوشی و آمیزش جنسی به حداقل رسیده است، به ...

اپیدمی ایبولا از طریق آمیزش جنسی - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=eCkjNoZMnt0
Translate this page
Jul 28, 2015 - مقام های بهداشتی در آمریکا می گویند، آمیزش جنسی محافظت نشده با بهبود یافتگان بیماری ایبولا، می تواند ویروس را به فرد سالم منتقل کرده و بار ...

تعداد صفحات : 24

درباره ما
Profile Pic
یا مقلّب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محوّل الحول و الاحوال حوّل حالنا الى احسن الحال
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 240
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 457
  • بازدید ماه : 457
  • بازدید سال : 8,719
  • بازدید کلی : 156,804